ateszeger Elküldve Július22, 2011 Elküldve Július22, 2011 A fordulatszámmérő nyákján van a kicsi elektronika, ami kapcsolgatja azt az izzót. Amúgy a műszer jól mutat? Úgy van, hogy ha kapcsolsz helyzetjelzőt, akkor kapcsolhatsz elsőt és akkor hátsót is. Simán a hátsó csak tompítottal kapcsolható fel alapból. Az elsőnek meg valóban nincs visszajelzése a gombon kívül. :D Szia!Hát az ugy ahogy pontos de igen.De a multkor ugy jártam hogy azt mutatta van még anyag aztán megállt.De a tankom be van horpadva egy kicsit a szinjelzönél.Akkor lehet hogy az a valami ami kapcsolja a lámpát az hibás?Azt csak m.csoportal lehet cserélni.Ilyen elektronikát lehet külön cserélni vajon?
ateszeger Elküldve Július22, 2011 Elküldve Július22, 2011 Szia!Hát az ugy ahogy pontos de igen.De a multkor ugy jártam hogy azt mutatta van még anyag aztán megállt.De a tankom be van horpadva egy kicsit a szinjelzönél.Akkor lehet hogy az a valami ami kapcsolja a lámpát az hibás?Azt csak m.csoportal lehet cserélni.Ilyen elektronikát lehet külön cserélni vajon? Fotót esetleg tudnál küldeni?Melyik nyákon?Ami a fólián van az egyik része5 lábú rá van a másik fele a panelba van beforrasztva.
lombi Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 sziasztok üzemanyag minimum szint jelző lámpa van 99évj 1.4-esen? ha van akkor az izzónak hol kellene lennie?
Dáwid Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 sziasztok üzemanyag minimum szint jelző lámpa van 99évj 1.4-esen? ha van akkor az izzónak hol kellene lennie? Fordulatszámmérőd van?
Nyem@ Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 Sziasztok! volna egy kis gondom... A verda megadta magat (F Astra17D) be akartam inditani, tekert egy negyedet az onindito, és vége! ráadom a gyujtást egészen az inditásig tekerem a kulcsot nem történik semmi nem kattog nem forog az önindito, csak a müszerek vilagitanak. ha viszont leveszem a gyujtást kiveszem a kulcsot akkor a muszerfalon par kontrollampa és az ora ugyanugy világit mintha rajta lenne a gyujtas. ha viszont ralepek a fekre, vagy le akarom engedni az elektromos ablakot akkor a kesztyűtartó alatti relék kattannak és kialszik minden. ha kiveszem a ket (izzitorelét) gondolom az :D akkor nem ragadnak be a lámpák, de ugyanugy nem indul a verda. Rámértünk a gyujtáskapcsolora es mikor "be vannak ragadva" a müszerfalon a lámpák es a kulcs ki van veve a kapcsolobol, akkor a gyujtáskapcsolón van koboráram kb 6-8 volt. de amint megterhelem a féklámpával abban a pillanatban megszünik miden kóborság. valakinek valami használható 5lete. Szerelőhöz nem vinném, 2 hónapig volt ott (öninditót, és motorvezérlő elktronikát akart cseréltetni velem.) Leszedtük az öninditót aksiról direktbe kivállóan teker, az elektronikát nem tudtam tesztelni...
astrásgyerek Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 Sziasztok! volna egy kis gondom... A verda megadta magat (F Astra17D) be akartam inditani, tekert egy negyedet az onindito, és vége! ráadom a gyujtást egészen az inditásig tekerem a kulcsot nem történik semmi nem kattog nem forog az önindito, csak a müszerek vilagitanak. ha viszont leveszem a gyujtást kiveszem a kulcsot akkor a muszerfalon par kontrollampa és az ora ugyanugy világit mintha rajta lenne a gyujtas. ha viszont ralepek a fekre, vagy le akarom engedni az elektromos ablakot akkor a kesztyűtartó alatti relék kattannak és kialszik minden. ha kiveszem a ket (izzitorelét) gondolom az :icon4: akkor nem ragadnak be a lámpák, de ugyanugy nem indul a verda. Rámértünk a gyujtáskapcsolora es mikor "be vannak ragadva" a müszerfalon a lámpák es a kulcs ki van veve a kapcsolobol, akkor a gyujtáskapcsolón van koboráram kb 6-8 volt. de amint megterhelem a féklámpával abban a pillanatban megszünik miden kóborság. valakinek valami használható 5lete. Szerelőhöz nem vinném, 2 hónapig volt ott (öninditót, és motorvezérlő elktronikát akart cseréltetni velem.) Leszedtük az öninditót aksiról direktbe kivállóan teker, az elektronikát nem tudtam tesztelni... Szerintem valami zárlat lesz! Ahhoz a szerelőhöz többet ne vidd, nincs is a dízelbe motorvezérlő elektronika! :D :icon4:
Dáwid Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 Sziasztok! volna egy kis gondom... A verda megadta magat (F Astra17D) be akartam inditani, tekert egy negyedet az onindito, és vége! ráadom a gyujtást egészen az inditásig tekerem a kulcsot nem történik semmi nem kattog nem forog az önindito, csak a müszerek vilagitanak. ha viszont leveszem a gyujtást kiveszem a kulcsot akkor a muszerfalon par kontrollampa és az ora ugyanugy világit mintha rajta lenne a gyujtas. ha viszont ralepek a fekre, vagy le akarom engedni az elektromos ablakot akkor a kesztyűtartó alatti relék kattannak és kialszik minden. ha kiveszem a ket (izzitorelét) gondolom az :icon4: akkor nem ragadnak be a lámpák, de ugyanugy nem indul a verda. Rámértünk a gyujtáskapcsolora es mikor "be vannak ragadva" a müszerfalon a lámpák es a kulcs ki van veve a kapcsolobol, akkor a gyujtáskapcsolón van koboráram kb 6-8 volt. de amint megterhelem a féklámpával abban a pillanatban megszünik miden kóborság. valakinek valami használható 5lete. Szerelőhöz nem vinném, 2 hónapig volt ott (öninditót, és motorvezérlő elktronikát akart cseréltetni velem.) Leszedtük az öninditót aksiról direktbe kivállóan teker, az elektronikát nem tudtam tesztelni... Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :D
FPepe Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :D Sztem is testelési gond lesz, amikor bekapcsol valami nagyobb fogyasztót, azon keresztül testelődik a rendszer.
Nyem@ Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 Szerintem valami zárlat lesz! Ahhoz a szerelőhöz többet ne vidd, nincs is a dízelbe motorvezérlő elektronika! :D :icon4: Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva?
megadave Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva? Az akksi negatív sarka és a kaszni közötti vastag barna vezeték. Kb 20 centis darab és a bal fényszóró mögötti részen van a zárhídhoz csavarozva. :D
Dáwid Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva? A váltó oldalától, a kasztnihoz vezet át :D
Nyem@ Elküldve Július24, 2011 Elküldve Július24, 2011 A váltó oldalától, a kasztnihoz vezet át :D HÚ srácok köszönöm a segítséget, remélem tényleg csak ez lesz a baj, nagyon kéne már a verda, régóta áll :-(
astrásgyerek Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva? Fotózd le nekünk, fingom sincs mi lehet! :D Ilyen mint ez? ez a motorvezérlő, de tudtommal csak benzinesben van!
zotya975 Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Fotózd le nekünk, fingom sincs mi lehet! :D Ilyen mint ez? ez a motorvezérlő, de tudtommal csak benzinesben van! Nem a gyári kp-zár vezérlője van ott?
J0hnny Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :D Sztem is testelési gond lesz, amikor bekapcsol valami nagyobb fogyasztót, azon keresztül testelődik a rendszer. Fel sem merül bennetek a gyújtáskapcsoló elektromos részének összeégése,esetleges törése.... :icon4:
astrásgyerek Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Nem a gyári kp-zár vezérlője van ott? De, de az olyan bent van, hogy szinte meg sem találtam! :D Azt úgy kell kibányászni a karosszéria lemezei közül!
Nyem@ Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
astrásgyerek Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... http://kepfeltoltes.hu/thumb/110725/DSC016...ltoltes.hu_.jpg Érdekes! :D Nekem asszem semmi ilyesmim nincsen...
pszilaj Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... http://kepfeltoltes.hu/thumb/110725/DSC016...ltoltes.hu_.jpg A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ez tuti nem motorvezérlő. Ahhoz több csatinak kellene lennie... Javítom a hozzászólásomat! A neten annyit találtam guglifordítóval, hogy izzítógyertya-vezérlő LINK Tehát, csak valami vezérlő, de mindenfelé a turbóshoz írják.
Nyem@ Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 nem jott be a testkabel :-( valami más 5let. a gyujtás kapcsolót hogy tudom ellenőrizni? szétszedtem ugyan de nem volt beégve...
Breki Elküldve Július25, 2011 Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... Ez az izzításvezérlő. Nekem is hasonló, csak zöld. Igazából köze nincs a motor működéséhez, azt szabályozza mennyi ideig menjen az izzítás, utóizzítás. Sztem keress egy szerelőt aki ért is az autódhoz, nem csak lehúzni akar. :D nem jott be a testkabel :-( valami más 5let. a gyujtás kapcsolót hogy tudom ellenőrizni? szétszedtem ugyan de nem volt beégve... Nem egy nagy művelet. A gyújt kapcsolóra menő vezetékek közül a vastag piros (30-as pont) jön az aksi felől, sok gondod nincs vele. A vastag fekete a gyújtás kapcsoló utáni vezeték (15-ös pont), akkor kell rajta lenni 12V-nak, amikor ráadod a gyújtást. A vékony fekete-piros vezeték (50-es pont) az önindító vezetéke. Akkor van rajta szufla, amikor önindító állásban van a kulcs. Fogj egy műszert, vagy ide jó a próbalámpa is, és méricskélj. Ha leveszed a gyújtást a 15-ös ponton ( vastag fekete vezeték) nem lehet rajta semmi sem. Ha mégis van, akkor húzd le a stekkert. Ha megmarad a hiba, akkor máshol kell keresned a bajt, ha elmúlik, akkor a kapcsoló betétje a hibás.
Recommended Posts