ateszeger Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 A fordulatszámmérő nyákján van a kicsi elektronika, ami kapcsolgatja azt az izzót. Amúgy a műszer jól mutat? Úgy van, hogy ha kapcsolsz helyzetjelzőt, akkor kapcsolhatsz elsőt és akkor hátsót is. Simán a hátsó csak tompítottal kapcsolható fel alapból. Az elsőnek meg valóban nincs visszajelzése a gombon kívül. :D Szia!Hát az ugy ahogy pontos de igen.De a multkor ugy jártam hogy azt mutatta van még anyag aztán megállt.De a tankom be van horpadva egy kicsit a szinjelzönél.Akkor lehet hogy az a valami ami kapcsolja a lámpát az hibás?Azt csak m.csoportal lehet cserélni.Ilyen elektronikát lehet külön cserélni vajon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Szia!Hát az ugy ahogy pontos de igen.De a multkor ugy jártam hogy azt mutatta van még anyag aztán megállt.De a tankom be van horpadva egy kicsit a szinjelzönél.Akkor lehet hogy az a valami ami kapcsolja a lámpát az hibás?Azt csak m.csoportal lehet cserélni.Ilyen elektronikát lehet külön cserélni vajon? Fotót esetleg tudnál küldeni?Melyik nyákon?Ami a fólián van az egyik része5 lábú rá van a másik fele a panelba van beforrasztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 sziasztok üzemanyag minimum szint jelző lámpa van 99évj 1.4-esen? ha van akkor az izzónak hol kellene lennie? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 sziasztok üzemanyag minimum szint jelző lámpa van 99évj 1.4-esen? ha van akkor az izzónak hol kellene lennie? Fordulatszámmérőd van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Fordulatszámmérőd van? az nincsen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 az nincsen Akkor szegénységjelződ sincsen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Sziasztok! volna egy kis gondom... A verda megadta magat (F Astra17D) be akartam inditani, tekert egy negyedet az onindito, és vége! ráadom a gyujtást egészen az inditásig tekerem a kulcsot nem történik semmi nem kattog nem forog az önindito, csak a müszerek vilagitanak. ha viszont leveszem a gyujtást kiveszem a kulcsot akkor a muszerfalon par kontrollampa és az ora ugyanugy világit mintha rajta lenne a gyujtas. ha viszont ralepek a fekre, vagy le akarom engedni az elektromos ablakot akkor a kesztyűtartó alatti relék kattannak és kialszik minden. ha kiveszem a ket (izzitorelét) gondolom az :D akkor nem ragadnak be a lámpák, de ugyanugy nem indul a verda. Rámértünk a gyujtáskapcsolora es mikor "be vannak ragadva" a müszerfalon a lámpák es a kulcs ki van veve a kapcsolobol, akkor a gyujtáskapcsolón van koboráram kb 6-8 volt. de amint megterhelem a féklámpával abban a pillanatban megszünik miden kóborság. valakinek valami használható 5lete. Szerelőhöz nem vinném, 2 hónapig volt ott (öninditót, és motorvezérlő elktronikát akart cseréltetni velem.) Leszedtük az öninditót aksiról direktbe kivállóan teker, az elektronikát nem tudtam tesztelni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Sziasztok! volna egy kis gondom... A verda megadta magat (F Astra17D) be akartam inditani, tekert egy negyedet az onindito, és vége! ráadom a gyujtást egészen az inditásig tekerem a kulcsot nem történik semmi nem kattog nem forog az önindito, csak a müszerek vilagitanak. ha viszont leveszem a gyujtást kiveszem a kulcsot akkor a muszerfalon par kontrollampa és az ora ugyanugy világit mintha rajta lenne a gyujtas. ha viszont ralepek a fekre, vagy le akarom engedni az elektromos ablakot akkor a kesztyűtartó alatti relék kattannak és kialszik minden. ha kiveszem a ket (izzitorelét) gondolom az :icon4: akkor nem ragadnak be a lámpák, de ugyanugy nem indul a verda. Rámértünk a gyujtáskapcsolora es mikor "be vannak ragadva" a müszerfalon a lámpák es a kulcs ki van veve a kapcsolobol, akkor a gyujtáskapcsolón van koboráram kb 6-8 volt. de amint megterhelem a féklámpával abban a pillanatban megszünik miden kóborság. valakinek valami használható 5lete. Szerelőhöz nem vinném, 2 hónapig volt ott (öninditót, és motorvezérlő elktronikát akart cseréltetni velem.) Leszedtük az öninditót aksiról direktbe kivállóan teker, az elektronikát nem tudtam tesztelni... Szerintem valami zárlat lesz! Ahhoz a szerelőhöz többet ne vidd, nincs is a dízelbe motorvezérlő elektronika! :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Sziasztok! volna egy kis gondom... A verda megadta magat (F Astra17D) be akartam inditani, tekert egy negyedet az onindito, és vége! ráadom a gyujtást egészen az inditásig tekerem a kulcsot nem történik semmi nem kattog nem forog az önindito, csak a müszerek vilagitanak. ha viszont leveszem a gyujtást kiveszem a kulcsot akkor a muszerfalon par kontrollampa és az ora ugyanugy világit mintha rajta lenne a gyujtas. ha viszont ralepek a fekre, vagy le akarom engedni az elektromos ablakot akkor a kesztyűtartó alatti relék kattannak és kialszik minden. ha kiveszem a ket (izzitorelét) gondolom az :icon4: akkor nem ragadnak be a lámpák, de ugyanugy nem indul a verda. Rámértünk a gyujtáskapcsolora es mikor "be vannak ragadva" a müszerfalon a lámpák es a kulcs ki van veve a kapcsolobol, akkor a gyujtáskapcsolón van koboráram kb 6-8 volt. de amint megterhelem a féklámpával abban a pillanatban megszünik miden kóborság. valakinek valami használható 5lete. Szerelőhöz nem vinném, 2 hónapig volt ott (öninditót, és motorvezérlő elktronikát akart cseréltetni velem.) Leszedtük az öninditót aksiról direktbe kivállóan teker, az elektronikát nem tudtam tesztelni... Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :D Sztem is testelési gond lesz, amikor bekapcsol valami nagyobb fogyasztót, azon keresztül testelődik a rendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Szerintem valami zárlat lesz! Ahhoz a szerelőhöz többet ne vidd, nincs is a dízelbe motorvezérlő elektronika! :D :icon4: Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva? Az akksi negatív sarka és a kaszni közötti vastag barna vezeték. Kb 20 centis darab és a bal fényszóró mögötti részen van a zárhídhoz csavarozva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva? A váltó oldalától, a kasztnihoz vezet át :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július24, 2011 Megoszt Elküldve Július24, 2011 A váltó oldalától, a kasztnihoz vezet át :D HÚ srácok köszönöm a segítséget, remélem tényleg csak ez lesz a baj, nagyon kéne már a verda, régóta áll :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Akkor szegénységjelződ sincsen :D köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva? Fotózd le nekünk, fingom sincs mi lehet! :D Ilyen mint ez? ez a motorvezérlő, de tudtommal csak benzinesben van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Fotózd le nekünk, fingom sincs mi lehet! :D Ilyen mint ez? ez a motorvezérlő, de tudtommal csak benzinesben van! Nem a gyári kp-zár vezérlője van ott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Hasonló okosságot csinált nekem, amikor leszakadt a testelés a motor és a kasztni között :D Sztem is testelési gond lesz, amikor bekapcsol valami nagyobb fogyasztót, azon keresztül testelődik a rendszer. Fel sem merül bennetek a gyújtáskapcsoló elektromos részének összeégése,esetleges törése.... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Nem a gyári kp-zár vezérlője van ott? De! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Nem a gyári kp-zár vezérlője van ott? De, de az olyan bent van, hogy szinte meg sem találtam! :D Azt úgy kell kibányászni a karosszéria lemezei közül! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... http://kepfeltoltes.hu/thumb/110725/DSC016...ltoltes.hu_.jpg Érdekes! :D Nekem asszem semmi ilyesmim nincsen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... http://kepfeltoltes.hu/thumb/110725/DSC016...ltoltes.hu_.jpg A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ez tuti nem motorvezérlő. Ahhoz több csatinak kellene lennie... Javítom a hozzászólásomat! A neten annyit találtam guglifordítóval, hogy izzítógyertya-vezérlő LINK Tehát, csak valami vezérlő, de mindenfelé a turbóshoz írják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyem@ Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 nem jott be a testkabel :-( valami más 5let. a gyujtás kapcsolót hogy tudom ellenőrizni? szétszedtem ugyan de nem volt beégve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... Ez az izzításvezérlő. Nekem is hasonló, csak zöld. Igazából köze nincs a motor működéséhez, azt szabályozza mennyi ideig menjen az izzítás, utóizzítás. Sztem keress egy szerelőt aki ért is az autódhoz, nem csak lehúzni akar. :D nem jott be a testkabel :-( valami más 5let. a gyujtás kapcsolót hogy tudom ellenőrizni? szétszedtem ugyan de nem volt beégve... Nem egy nagy művelet. A gyújt kapcsolóra menő vezetékek közül a vastag piros (30-as pont) jön az aksi felől, sok gondod nincs vele. A vastag fekete a gyújtás kapcsoló utáni vezeték (15-ös pont), akkor kell rajta lenni 12V-nak, amikor ráadod a gyújtást. A vékony fekete-piros vezeték (50-es pont) az önindító vezetéke. Akkor van rajta szufla, amikor önindító állásban van a kulcs. Fogj egy műszert, vagy ide jó a próbalámpa is, és méricskélj. Ha leveszed a gyújtást a 15-ös ponton ( vastag fekete vezeték) nem lehet rajta semmi sem. Ha mégis van, akkor húzd le a stekkert. Ha megmarad a hiba, akkor máshol kell keresned a bajt, ha elmúlik, akkor a kapcsoló betétje a hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts