set79 Elküldve Július16, 2011 Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Van egy 17dr astram és olyan gondom van vele mostanába, hogy indítás után nem mindíg alszik el a töltés lámpa. Csak nagy fordulaton. Viszont utána a következő indításig nem gyullad ki. Van valakinek ötlete, mi lehet a ludas? Üdv
ypos Elküldve Július16, 2011 Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Újabb probléma merült fel a klíma beépítéssel kapcsolatban. Megrendeltem a komplett cuccot, és elvittem beszereltetni (egy 1996-os Astrából lett kibontva, és a 2001-es Astra Classicomba építik be éppen). Most hívott a szerelő, hogy a cucc be van szerelve, de át kell kábelezni, mert a kábelköteg, ami a klímához tartozik, nem kompatibilis autómmal. Egy kisebb vagyonért persze átkábelezhető 3 nap alatt. Mivel nincs más választásom, rábólintottam, de meg akartalak benneteket kérdezni, hogy ilyen van (mármint, hogy nem kompatibilis a két Astra klíma csatlakozása)? Valóban olyan marha nagy meló ezt átkábelezni? Nem létezik esetleg olyan "konvertel kábel szett", ami ezt a problémát megoldja? Válaszotokat előre is nagyon köszönöm.
daykiller Elküldve Július16, 2011 Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Újabb probléma merült fel a klíma beépítéssel kapcsolatban. Megrendeltem a komplett cuccot, és elvittem beszereltetni (egy 1996-os Astrából lett kibontva, és a 2001-es Astra Classicomba építik be éppen). Most hívott a szerelő, hogy a cucc be van szerelve, de át kell kábelezni, mert a kábelköteg, ami a klímához tartozik, nem kompatibilis autómmal. Egy kisebb vagyonért persze átkábelezhető 3 nap alatt. Mivel nincs más választásom, rábólintottam, de meg akartalak benneteket kérdezni, hogy ilyen van (mármint, hogy nem kompatibilis a két Astra klíma csatlakozása)? Valóban olyan marha nagy meló ezt átkábelezni? Nem létezik esetleg olyan "konvertel kábel szett", ami ezt a problémát megoldja? Válaszotokat előre is nagyon köszönöm. Szia! A klíma beépítésnél célszerű úgy ahogy van mindent átrakni. Kábelköteget is a műszerfalból, etc. Nos ha azt is megkaptad a rendelésnél, de mégsem jó, akkor ott valami árulás van, mert amúgy a kábelkötegek kompatibilisek egymással, maximum hely nincs ahova bedugod az extra vezetékeket. Ezért is kell komplett biztosító táblát cserélni a klímásra, de az ECU-ban meg benne van a helye a klímának, ott a kábelköteg csere megoldja ezt a problémát. Úgyhogy szerintem jónak kéne lennie, ha mindent megkaptál hozzá. Legjobb lett volna, ha abból a 96-os Astrából egy az egybe átépítik. Azaz egymás mellett a két kocsi, aztán pakolás.
fontos Elküldve Július18, 2011 Elküldve Július18, 2011 Hello Mindenki Következő lenne a problémám: X14XE ASTRA F Vezérlést cseréltem az autón, mert szétment a vízpumpa. Éppen kölcsönbe adtam az autót, tehát nem nálam történt az eset. Párszor próbálta elindítani, ezért elment a vezérlés. Csere után valamiért nem indul. Indításkor 1-2 puffanás aztán semmi. Kódok ki lettek olvasva. Főtengely jeladó cserélve is lett, de így sem indul. Szikra van, de úgy néz ki, hogy talán üzemanyagot nem kap, mert elég száraz a gyertya. Elképzelhető, hogy a sikertelen indítások miatt az ECU le tudja tiltani az indítást? Ha igen akkor miként teszi? Törölni lehet? Előre is köszi mindenkinek a segítséget. Üdv.:Gyula
FPepe Elküldve Július18, 2011 Elküldve Július18, 2011 Hello Mindenki Következő lenne a problémám: X14XE ASTRA F Vezérlést cseréltem az autón, mert szétment a vízpumpa. Éppen kölcsönbe adtam az autót, tehát nem nálam történt az eset. Párszor próbálta elindítani, ezért elment a vezérlés. Csere után valamiért nem indul. Indításkor 1-2 puffanás aztán semmi. Kódok ki lettek olvasva. Főtengely jeladó cserélve is lett, de így sem indul. Szikra van, de úgy néz ki, hogy talán üzemanyagot nem kap, mert elég száraz a gyertya. Elképzelhető, hogy a sikertelen indítások miatt az ECU le tudja tiltani az indítást? Ha igen akkor miként teszi? Törölni lehet? Előre is köszi mindenkinek a segítséget. Üdv.:Gyula Sztem ott komolyabb dolgok is történtek abban a motorban a vezérlés átugrása miatt. Le kéne venni a szelepfedelet, hátha találsz eltört himbákat, némi szerencsével csak ennyi a gond. Az ECU sztem nem tiltja az üzemanyagot.
J0hnny Elküldve Július18, 2011 Elküldve Július18, 2011 Sztem ott komolyabb dolgok is történtek abban a motorban a vezérlés átugrása miatt. Le kéne venni a szelepfedelet, hátha találsz eltört himbákat, némi szerencsével csak ennyi a gond. Az ECU sztem nem tiltja az üzemanyagot. Ha tényleg átugrott, akkor tuti az egyik sor szelepet elverte. Vagy kipuff vagy szívó.
Rics Elküldve Július20, 2011 Elküldve Július20, 2011 Sziasztok! Segítséget kérnék az x14nz motornak szeretném a hibakódját ki villogtattni.Mit kell össze zárni? köszi a segítséget
zotya975 Elküldve Július20, 2011 Elküldve Július20, 2011 Sziasztok! Segítséget kérnék az x14nz motornak szeretném a hibakódját ki villogtattni.Mit kell össze zárni? köszi a segítséget Ha ilyen csatid van akkor ezt: Ezután CSAK gyujtást adni és a motorkontrol lámpát figyelni. Egy villogás , szünet, két villogás az 12....stb.
Rics Elküldve Július20, 2011 Elküldve Július20, 2011 Sajna nem ilyen.Mármint az érintkezők jobb felül egy alatta a ketesbe semmi. Ecotekes moci.96-os évjáratu. Más ötlet? köszi elöre is!
zotya975 Elküldve Július20, 2011 Elküldve Július20, 2011 Sajna nem ilyen.Mármint az érintkezők jobb felül egy alatta a ketesbe semmi. Ecotekes moci.96-os évjáratu. Más ötlet? köszi elöre is! Ha ilyen akkor az 5-6-os: 16-pines csati.
Delvecchio Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Hali! Valaki legyenszives elmagyarázni nekem hogy ezt hogyan kötöm én bele a központi vezérlőmbe. Amit nem értek az a rajzon lévő " központi vezérlő szálak" rész. Há vazze, honnan tudjam mik azok. Mer gondolom ami ennél narancssárga az tutira nem az lesz a réginél. http://www.metroman.hu/kepek/2605_ccl002%2...tesi%20rajz.pdf Köszi előre is.
FPepe Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Hali! Valaki legyenszives elmagyarázni nekem hogy ezt hogyan kötöm én bele a központi vezérlőmbe. Amit nem értek az a rajzon lévő " központi vezérlő szálak" rész. Há vazze, honnan tudjam mik azok. Mer gondolom ami ennél narancssárga az tutira nem az lesz a réginél. http://www.metroman.hu/kepek/2605_ccl002%2...tesi%20rajz.pdf Köszi előre is. Milyen kpzárad van, gyári vagy valami utólagos?
Delvecchio Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Milyen kpzárad van, gyári vagy valami utólagos? Valami utólagos noname.
zsoca25 Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 A termosztát h rossz az befolyásol valamit a fogyasztásban? Nekem most mindig nyitvan van...
Gergőőő Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 A termosztát h rossz az befolyásol valamit a fogyasztásban? Nekem most mindig nyitvan van... nőni fog a fogyasztás mert a motor hideg állapotában dúsítja a keveréket
zotya975 Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 nőni fog a fogyasztás mert a motor hideg állapotában dúsítja a keveréket Plussz még télen nem lesz fűtés, legalábbis jóval gyengébb, meg a moci sem szereti, mert főleg rövidtávon szinte állandóan üzemi hőfok alatt működik. Minél előbb cserélni kell.
zsoca25 Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 nőni fog a fogyasztás mert a motor hideg állapotában dúsítja a keveréket nekem most ígysem eszik sokat. akkor ja jó lessz meg nyitsem...
zotya975 Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 nekem most ígysem eszik sokat. akkor ja jó lessz meg nyitsem... Milyen motor? :D
ateszeger Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Sziasztok!Meg tudná nekem valaki mondani hogy az üzemanyagszint jelzőnél lévő visszajelzö lámpát mi kapcsoja.A hibajelenség az hogy nem igazán müködik,és csak gyujtáskor világit majd kialszik.Kb 2-3 liter gázolaj van benne de nem világit.Néha-néha bevillan és ennyi.Azt megnéztem hogy mechanikus elven müködik-e a jeladó de nem.A szintjelzöt még nem vettem ki.Tipp,valakinek?
fontos Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 A szelep fedelet leszedtem és semmi szemmel látható hibája nincs. Úgy tudom, hogy a hidrotőkés megoldásnál nem sérülhetnek a szelepek. Egyenlőre a hengerfejet nem akarom levenni. Intézek inkább 1 computeres vizsgálatot. Azért ha van még valakinek ötlete , azt szívesen veszem. Üdv.:Gyula
Krajcso Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Sziasztok! A műszerfal jobb szélén van egy sárga színű ködlámpa piktogram. Ennek világítani kell, ha bekapcsolom a ködlámpát? Mert az izzó is benne van, de sosem láttam még világítani :D A kapcsolón magán megy a visszajelző. Vagy ez évjárat / típusfüggő?
megadave Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Sziasztok! A műszerfal jobb szélén van egy sárga színű ködlámpa piktogram. Ennek világítani kell, ha bekapcsolom a ködlámpát? A kapcsolón magán megy a visszajelző. Vagy ez évjárat / típusfüggő? Nálam világít, de az a hátsó ködös visszajelzője. Az elsőhöz nincs, bár úgy rémlik, hogy valamelyiket csak akkor lehet kapcsolni, ha megy a másik is...
Krajcso Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Nálam világít, de az a hátsó ködös visszajelzője. Az elsőhöz nincs, bár úgy rémlik, hogy valamelyiket csak akkor lehet kapcsolni, ha megy a másik is... Köszi, akkor hétvégén megvizsgálom miért nem világít!
daykiller Elküldve Július21, 2011 Elküldve Július21, 2011 Sziasztok!Meg tudná nekem valaki mondani hogy az üzemanyagszint jelzőnél lévő visszajelzö lámpát mi kapcsoja.A hibajelenség az hogy nem igazán müködik,és csak gyujtáskor világit majd kialszik.Kb 2-3 liter gázolaj van benne de nem világit.Néha-néha bevillan és ennyi.Azt megnéztem hogy mechanikus elven müködik-e a jeladó de nem.A szintjelzöt még nem vettem ki.Tipp,valakinek? A fordulatszámmérő nyákján van a kicsi elektronika, ami kapcsolgatja azt az izzót. Amúgy a műszer jól mutat? Nálam világít, de az a hátsó ködös visszajelzője. Az elsőhöz nincs, bár úgy rémlik, hogy valamelyiket csak akkor lehet kapcsolni, ha megy a másik is... Úgy van, hogy ha kapcsolsz helyzetjelzőt, akkor kapcsolhatsz elsőt és akkor hátsót is. Simán a hátsó csak tompítottal kapcsolható fel alapból. Az elsőnek meg valóban nincs visszajelzése a gombon kívül. :D
Recommended Posts