Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Van egy 17dr astram és olyan gondom van vele mostanába, hogy indítás után nem mindíg alszik el a töltés lámpa. Csak nagy fordulaton. Viszont utána a következő indításig nem gyullad ki.

Van valakinek ötlete, mi lehet a ludas?

Üdv

Elküldve

Sziasztok!

Újabb probléma merült fel a klíma beépítéssel kapcsolatban.

Megrendeltem a komplett cuccot, és elvittem beszereltetni (egy 1996-os Astrából lett kibontva, és a 2001-es Astra Classicomba építik be éppen). Most hívott a szerelő, hogy a cucc be van szerelve, de át kell kábelezni, mert a kábelköteg, ami a klímához tartozik, nem kompatibilis autómmal. Egy kisebb vagyonért persze átkábelezhető 3 nap alatt.

Mivel nincs más választásom, rábólintottam, de meg akartalak benneteket kérdezni, hogy ilyen van (mármint, hogy nem kompatibilis a két Astra klíma csatlakozása)? Valóban olyan marha nagy meló ezt átkábelezni? Nem létezik esetleg olyan "konvertel kábel szett", ami ezt a problémát megoldja?

Válaszotokat előre is nagyon köszönöm.

Elküldve
Sziasztok!

Újabb probléma merült fel a klíma beépítéssel kapcsolatban.

Megrendeltem a komplett cuccot, és elvittem beszereltetni (egy 1996-os Astrából lett kibontva, és a 2001-es Astra Classicomba építik be éppen). Most hívott a szerelő, hogy a cucc be van szerelve, de át kell kábelezni, mert a kábelköteg, ami a klímához tartozik, nem kompatibilis autómmal. Egy kisebb vagyonért persze átkábelezhető 3 nap alatt.

Mivel nincs más választásom, rábólintottam, de meg akartalak benneteket kérdezni, hogy ilyen van (mármint, hogy nem kompatibilis a két Astra klíma csatlakozása)? Valóban olyan marha nagy meló ezt átkábelezni? Nem létezik esetleg olyan "konvertel kábel szett", ami ezt a problémát megoldja?

Válaszotokat előre is nagyon köszönöm.

Szia!

A klíma beépítésnél célszerű úgy ahogy van mindent átrakni. Kábelköteget is a műszerfalból, etc. Nos ha azt is megkaptad a rendelésnél, de mégsem jó, akkor ott valami árulás van, mert amúgy a kábelkötegek kompatibilisek egymással, maximum hely nincs ahova bedugod az extra vezetékeket. Ezért is kell komplett biztosító táblát cserélni a klímásra, de az ECU-ban meg benne van a helye a klímának, ott a kábelköteg csere megoldja ezt a problémát. Úgyhogy szerintem jónak kéne lennie, ha mindent megkaptál hozzá. Legjobb lett volna, ha abból a 96-os Astrából egy az egybe átépítik. Azaz egymás mellett a két kocsi, aztán pakolás.

Elküldve

Hello Mindenki

Következő lenne a problémám:

X14XE ASTRA F

Vezérlést cseréltem az autón, mert szétment a vízpumpa. Éppen kölcsönbe adtam az autót, tehát nem nálam történt az eset. Párszor próbálta elindítani, ezért elment a vezérlés. Csere után valamiért nem indul. Indításkor 1-2 puffanás aztán semmi. Kódok ki lettek olvasva. Főtengely jeladó cserélve is lett, de így sem indul. Szikra van, de úgy néz ki, hogy talán üzemanyagot nem kap, mert elég száraz a gyertya. Elképzelhető, hogy a sikertelen indítások miatt az ECU le tudja tiltani az indítást? Ha igen akkor miként teszi? Törölni lehet?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget.

Üdv.:Gyula

Elküldve
Hello Mindenki

Következő lenne a problémám:

X14XE ASTRA F

Vezérlést cseréltem az autón, mert szétment a vízpumpa. Éppen kölcsönbe adtam az autót, tehát nem nálam történt az eset. Párszor próbálta elindítani, ezért elment a vezérlés. Csere után valamiért nem indul. Indításkor 1-2 puffanás aztán semmi. Kódok ki lettek olvasva. Főtengely jeladó cserélve is lett, de így sem indul. Szikra van, de úgy néz ki, hogy talán üzemanyagot nem kap, mert elég száraz a gyertya. Elképzelhető, hogy a sikertelen indítások miatt az ECU le tudja tiltani az indítást? Ha igen akkor miként teszi? Törölni lehet?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget.

Üdv.:Gyula

Sztem ott komolyabb dolgok is történtek abban a motorban a vezérlés átugrása miatt. Le kéne venni a szelepfedelet, hátha találsz eltört himbákat, némi szerencsével csak ennyi a gond. Az ECU sztem nem tiltja az üzemanyagot.

Elküldve
Sztem ott komolyabb dolgok is történtek abban a motorban a vezérlés átugrása miatt. Le kéne venni a szelepfedelet, hátha találsz eltört himbákat, némi szerencsével csak ennyi a gond. Az ECU sztem nem tiltja az üzemanyagot.

Ha tényleg átugrott, akkor tuti az egyik sor szelepet elverte. Vagy kipuff vagy szívó.

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget kérnék az x14nz motornak szeretném a hibakódját ki villogtattni.Mit kell össze zárni?

köszi a segítséget

Elküldve
Sziasztok!

Segítséget kérnék az x14nz motornak szeretném a hibakódját ki villogtattni.Mit kell össze zárni?

köszi a segítséget

Ha ilyen csatid van akkor ezt:

286687-20110720-YrytzU.jpg

Ezután CSAK gyujtást adni és a motorkontrol lámpát figyelni. Egy villogás , szünet, két villogás az 12....stb.

Elküldve

Sajna nem ilyen.Mármint az érintkezők jobb felül egy alatta a ketesbe semmi.

Ecotekes moci.96-os évjáratu.

Más ötlet? köszi elöre is!

Elküldve
A termosztát h rossz az befolyásol valamit a fogyasztásban?

Nekem most mindig nyitvan van...

nőni fog a fogyasztás mert a motor hideg állapotában dúsítja a keveréket

Elküldve
nőni fog a fogyasztás mert a motor hideg állapotában dúsítja a keveréket

Plussz még télen nem lesz fűtés, legalábbis jóval gyengébb, meg a moci sem szereti, mert főleg rövidtávon szinte állandóan üzemi hőfok alatt működik. Minél előbb cserélni kell.

Elküldve
nőni fog a fogyasztás mert a motor hideg állapotában dúsítja a keveréket

nekem most ígysem eszik sokat.

akkor ja jó lessz meg nyitsem...

Elküldve

Sziasztok!Meg tudná nekem valaki mondani hogy az üzemanyagszint jelzőnél lévő visszajelzö lámpát mi kapcsoja.A hibajelenség az hogy nem igazán müködik,és csak gyujtáskor világit majd kialszik.Kb 2-3 liter gázolaj van benne de nem világit.Néha-néha bevillan és ennyi.Azt megnéztem hogy mechanikus elven müködik-e a jeladó de nem.A szintjelzöt még nem vettem ki.Tipp,valakinek?

Elküldve

A szelep fedelet leszedtem és semmi szemmel látható hibája nincs. Úgy tudom, hogy a hidrotőkés megoldásnál nem sérülhetnek a szelepek. Egyenlőre a hengerfejet nem akarom levenni. Intézek inkább 1 computeres vizsgálatot. Azért ha van még valakinek ötlete , azt szívesen veszem. Üdv.:Gyula

Elküldve

Sziasztok!

A műszerfal jobb szélén van egy sárga színű ködlámpa piktogram. Ennek világítani kell, ha bekapcsolom a ködlámpát? Mert az izzó is benne van, de sosem láttam még világítani :D

A kapcsolón magán megy a visszajelző.

Vagy ez évjárat / típusfüggő?

Elküldve
Sziasztok!

A műszerfal jobb szélén van egy sárga színű ködlámpa piktogram. Ennek világítani kell, ha bekapcsolom a ködlámpát?

A kapcsolón magán megy a visszajelző.

Vagy ez évjárat / típusfüggő?

Nálam világít, de az a hátsó ködös visszajelzője. Az elsőhöz nincs, bár úgy rémlik, hogy valamelyiket csak akkor lehet kapcsolni, ha megy a másik is...

Elküldve
Nálam világít, de az a hátsó ködös visszajelzője. Az elsőhöz nincs, bár úgy rémlik, hogy valamelyiket csak akkor lehet kapcsolni, ha megy a másik is...

Köszi, akkor hétvégén megvizsgálom miért nem világít!

Elküldve
Sziasztok!Meg tudná nekem valaki mondani hogy az üzemanyagszint jelzőnél lévő visszajelzö lámpát mi kapcsoja.A hibajelenség az hogy nem igazán müködik,és csak gyujtáskor világit majd kialszik.Kb 2-3 liter gázolaj van benne de nem világit.Néha-néha bevillan és ennyi.Azt megnéztem hogy mechanikus elven müködik-e a jeladó de nem.A szintjelzöt még nem vettem ki.Tipp,valakinek?

A fordulatszámmérő nyákján van a kicsi elektronika, ami kapcsolgatja azt az izzót. Amúgy a műszer jól mutat?

Nálam világít, de az a hátsó ködös visszajelzője. Az elsőhöz nincs, bár úgy rémlik, hogy valamelyiket csak akkor lehet kapcsolni, ha megy a másik is...

Úgy van, hogy ha kapcsolsz helyzetjelzőt, akkor kapcsolhatsz elsőt és akkor hátsót is. Simán a hátsó csak tompítottal kapcsolható fel alapból. Az elsőnek meg valóban nincs visszajelzése a gombon kívül. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.