Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem kb. 95 fok körül de szerintem ez függ a hőgomba korától is mert amikor kezdet vége lenni egyre gyakrabban kapcsolt aztán már a végén állandóan ment .De ez az egyik véglet a másik mikor be se kapcsol na az a gáz .

A régi gombám rendesen kapcsolgatott,aztán amikor a hűtőm folyatott és egyszer megmelegedtem,szerintem akkor kapott gellert.

Az újat megvettem,betettem.Próba...Kapcsolt,de a középhőt jelző csík alá ért a mutató,még akkor is ment.

Tettem még egy próbát,ugyanaz.Ki se akart kapcsolni,csak ha levettem a gyújtást.Aztán utána be se kapcsolt 100 felett sem.

Link to comment
Megosztás:

aham ok kössz a válaszokat.nekem még nem menet 90fokba max 80-an,így még nem is láttam h megy-e.

Ako neked valami nem faca a temosztátal mert a 80 -fok az nem igazán üzemi hőfok nekünk vagyis pontosítok 80-95 az igazi .Javitanék mert megnéztem a 80 még szinte a kék mezőben van valahol .

Link to comment
Megosztás:

Sztem cserélj termosztátot.

Vagy a hőfok órája mutat rosszat. Nekem is rossz értéket mutat, mert az üzemi hőmérséklet nekem a 90-es alatt van egy picivel az óra szerint. Amikor már majdnem eléri a 90 és a 100 közötti vonást, akkor kapcsol a venti. Az órának a hőgombáját már cseréltem kétszer is, de semmi. Már bele törődtem hogy ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Vagy a hőfok órája mutat rosszat. Nekem is rossz értéket mutat, mert az üzemi hőmérséklet nekem a 90-es alatt van egy picivel az óra szerint. Amikor már majdnem eléri a 90 és a 100 közötti vonást, akkor kapcsol a venti. Az órának a hőgombáját már cseréltem kétszer is, de semmi. Már bele törődtem hogy ilyen.

Szerintem nem kell parázni, az enyém is ilyen. Biztos direkt van így kalibrálva. Csak nekem egy.nyócas a ketyegő :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem kell parázni, az enyém is ilyen. Biztos direkt van így kalibrálva. Csak nekem egy.nyócas a ketyegő ;)

nem. :icon4: Gyárilag nem így viselkedik. Ha már valakinek cseréltek műszeregységet (pl.: fordulatszámmérősítés, balfacvagyokésnemtudomvisszatekerniinkábbkicserélem, stb. ) és nem belevaló műszere van, vagy a jeladója lett cserélve, és nem a műszerhez valóra, akkor csinál így. (illetve persze akkor amikor sz.r a termosztát) nehogymár érdemes legyen leírni csóró gépet hidegen, mert "biztos direkt van ez így" :D Mennyibe is kerül egy termosztát...? :icon4:

Link to comment
Megosztás:

nem. :icon4: Gyárilag nem így viselkedik. Ha már valakinek cseréltek műszeregységet (pl.: fordulatszámmérősítés, balfacvagyokésnemtudomvisszatekerniinkábbkicserélem, stb. ) és nem belevaló műszere van, vagy a jeladója lett cserélve, és nem a műszerhez valóra, akkor csinál így. (illetve persze akkor amikor sz.r a termosztát) nehogymár érdemes legyen leírni csóró gépet hidegen, mert "biztos direkt van ez így" :D Mennyibe is kerül egy termosztát...? :icon4:

Akkor nekem is termosztátot kellene cserélnem? Mert így mutatja az értékeket. Vagy órát cseréltek visszatekerés helyett...

Link to comment
Megosztás:

Akkor nekem is termosztátot kellene cserélnem? Mert így mutatja az értékeket. Vagy órát cseréltek visszatekerés helyett...

Vagy csak elmászott az agya, és újra kéne kalibrálni. Breki csinált egy fényképes leírást róla, hogyan kell, GyIK-ban bent van.

Link to comment
Megosztás:

Vagy csak elmászott az agya, és újra kéne kalibrálni. Breki csinált egy fényképes leírást róla, hogyan kell, GyIK-ban bent van.

Lehet, hogy egyszer megpróbálom majd a kalibrálást. De ezt már úgy megszoktam. Már tudom, hogy hol kell nyitnia és zárnia a termosztátnak, tudom hogy hol kell kapcsolnia a ventinek. Már teljesen megszoktam.

Link to comment
Megosztás:

Hm... Nekem mindig anyi volt,csak városban lámpánál szokott felmenni(falun lakom).5 éve van meg

Most nyáron kicsit feljebb megy a kék sávtól.de télen a kék tetejénél van...

Ennyi eltérés még a műszer-hőgomba különbséggel se magyarázható, én még mindig azt mondom, érdemes lenne megpróbálni egy másik termosztáttal.

Link to comment
Megosztás:

Egyértelmű termosztáthiba!

Nekem is ilyen volt a halott termosztáttal! Csere óta stabilan 91 fokon van a mutató. :D

Vezérléscserekor is érdemes áldozni rá. Stabilabb hőmérséklet, egy jobb magasabb nyitási hőfok, de mégis alig kapcsol be a venti, annnyira jól nyit a mostani.

Link to comment
Megosztás:

nem. :icon4: Gyárilag nem így viselkedik. Ha már valakinek cseréltek műszeregységet (pl.: fordulatszámmérősítés, balfacvagyokésnemtudomvisszatekerniinkábbkicserélem, stb. ) és nem belevaló műszere van, vagy a jeladója lett cserélve, és nem a műszerhez valóra, akkor csinál így. (illetve persze akkor amikor sz.r a termosztát) nehogymár érdemes legyen leírni csóró gépet hidegen, mert "biztos direkt van ez így" :D Mennyibe is kerül egy termosztát...? :icon4:

Ennyi eltérés még a műszer-hőgomba különbséggel se magyarázható, én még mindig azt mondom, érdemes lenne megpróbálni egy másik termosztáttal.

Nekem is csal az óracsere óta, de csak 2-3-fokot ilyenkor meg simán felmegy 95-fölé.

Link to comment
Megosztás:

Akkor álandóan nyitva van a termosztát azért 70fok a üzemi hőmérséklet.még ilyenkor nyáron is csak annyi.télen meg kevesebb.

Szerintem egy rossz termosztát, és egy cserélt óra/hőgomba kombóval állunk szemben! :D

Ezért lehet ez a nagy eltérés szerintem. :icon4: (legalábbis én így tudom csak elképzelni... :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.