Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok. Tud valaki segíteni, hogy miért van az, hogy a műszerfalon néha de tényleg csak ritkán kigyullad a motor világítása? Remélem nem valami komoly.

Elküldve
Sziasztok. Tud valaki segíteni, hogy miért van az, hogy a műszerfalon néha de tényleg csak ritkán kigyullad a motor világítása? Remélem nem valami komoly.

Ki kell villogtatni a hibakódot, talán van eltárolódva.

Elküldve
a generátorban van egy gerjesztő tekercs ami elvileg akkor kéne h mennyen mikor a generátor alacsony fordulatszámon pörög és nem tudná magát gerjesztve tartani, ez a tekercs kaphatott nálad állandó tápfeszt és mivel a műszerfal izzón keresztül kapja ezért világított gyujtás levétel után is... hiba megoldását passzolom :icon4:

Köszi az infót :D

valakinek valami ötlete? :icon4:

Elküldve
Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy ahogy beálltam a parkolóba az opelommal, elkezdett füstölni valami a motortérből.

Miután leállítottam a motort, levettem a gyújtást és elkezdett világítani a töltés visszajelző!

Elég furcsának találtam a dolgot, mivel gyújtás nélkül nem kéne világítania semminek ugye.

Egyre jobban füstölt a generátor, ezért áramtalanítottam az autót (levettem a sarukat az akksiról).

Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?

(1996.szeptemberi F-es astráról van szó. C14NZ motorral)

Nekem akkor volt ilyen (még a wartburg 1.3-as időszakomban), amikor kiment egy dióda a generátorban!

Kicseréltük a hibás diódát, majd elaludt a lámpa! :icon4:

Nem tudom, hogy ugyanolyan elven működik-e, mint a wartburgé, de szerintem ugyanaz lehet... :D

Elküldve
Nekem akkor volt ilyen (még a wartburg 1.3-as időszakomban), amikor kiment egy dióda a generátorban!

Kicseréltük a hibás diódát, majd elaludt a lámpa! :icon4:

Nem tudom, hogy ugyanolyan elven működik-e, mint a wartburgé, de szerintem ugyanaz lehet... :D

Egyenirányító diódahíd ebben is van.

Elküldve
Egyenirányító diódahíd ebben is van.

nah azon volt 3 db dióda a wareszban, abból szált el akkor 1 db, kicseréltük polsikéra, mert az volt kéznél! :D Azóta is azzal működik.... :icon4:

Elküldve
Egyenirányító diódahíd ebben is van.

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Holnap elviszem egy szerelőhöz aztán megnézi, hogy mi a ludas.

A generátorhoz én nem szívesen nyúlok :D

Elküldve

Kellene egy kis segítség.

Nemsokára hozzájutok az elektromos ablakemelőimhez. A kérdésem a következő. Melyik zsinórok tartoznak az elektromos tükörhöz? Mármint komplett kábelköteggel lesz a villanyablak. (villanytükrös kocsiból való) Másik kérdésem pedig hogy melyik zsinórok vannak a központi zárhoz? Gondoltam hogy a gyári vezetékére rákötöm az univerzális kp zárat, hogy ne kelljen megint megfúrni az új átvezetőket.

Köff! :icon4:

ui.: Bosch generátornál mennyi lenne az ideális töltés? Nekem 14,6 körül mocorog, de már a második tompított izzóm halt be egy hónap alatt. :D

Elküldve
Kellene egy kis segítség.

Nemsokára hozzájutok az elektromos ablakemelőimhez. A kérdésem a következő. Melyik zsinórok tartoznak az elektromos tükörhöz? Mármint komplett kábelköteggel lesz a villanyablak. (villanytükrös kocsiból való) Másik kérdésem pedig hogy melyik zsinórok vannak a központi zárhoz? Gondoltam hogy a gyári vezetékére rákötöm az univerzális kp zárat, hogy ne kelljen megint megfúrni az új átvezetőket.

Köff! :D

Ha a kábelköteget odapróbálod az ajtóhoz, adja magát :icon4: Én is a gyári kpzár vezetékeket használtam, így nem kellett átalakítanom a köteget.

Elküldve
Ha a kábelköteget odapróbálod az ajtóhoz, adja magát :D Én is a gyári kpzár vezetékeket használtam, így nem kellett átalakítanom a köteget.

A probléma hogy a mostani kábelköteg ami az átvezetőben van az fapados. Csak a muzika megy át rajta.

Elküldve
A probléma hogy a mostani kábelköteg ami az átvezetőben van az fapados. Csak a muzika megy át rajta.

De az újat átvezetőkkel együtt vetted meg, nem?

Elküldve
De az újat átvezetőkkel együtt vetted meg, nem?

Igen! Kb 20 centi van a karosszériás oldalából is. jah de hülye vagyok. Kábelkötegben benne van a tükör csatija is. Csak vissza kell keresni:S A maradék meg a kp záré. :D

Elküldve
Igen! Kb 20 centi van a karosszériás oldalából is. jah de hülye vagyok. Kábelkötegben benne van a tükör csatija is. Csak vissza kell keresni:S A maradék meg a kp záré. :D

A tükörhöz egy négyzet alakú, ha jól rémlik 3x3pines csatlakozó megy, a gyári kpzárhoz egy hatpólusú csati plusz egy mikrokapcsoló (egy külön csatival) megy, azt is könnyű azonosítani.

Elküldve
A tükörhöz egy négyzet alakú, ha jól rémlik 3x3pines csatlakozó megy, a gyári kpzárhoz egy hatpólusú csati plusz egy mikrokapcsoló (egy külön csatival) megy, azt is könnyű azonosítani.

Köszönöm az útbaigazítást. Már csak a generátorral kapcsolatban vagyok tanácstalan.:S

Elküldve
Olyan kérdésem lenne,h a hűtőventillátornak mikor kéne bekapcsolnia hány foknál?

Hát ugye 92 foknál nyit a termosztát nekem kábé 98-körül indul a venti. De elég ritkán megy, csak szinta az ilyen kánikulákban araszoláskor, vagy dugóban.

Elküldve
Hát ugye 92 foknál nyit a termosztát nekem kábé 98-körül indul a venti. De elég ritkán megy, csak szinta az ilyen kánikulákban araszoláskor, vagy dugóban.

Nekem 90-es számot érte éppen a mutató,akkor szokott kapcsolni.

Most,hogy vettem újat,az kétszer kapcsolt,aztán utána se.....

Azóta kézi hajtánnyal megyek :D

Elküldve
Hát ugye 92 foknál nyit a termosztát nekem kábé 98-körül indul a venti. De elég ritkán megy, csak szinta az ilyen kánikulákban araszoláskor, vagy dugóban.

Nekem 90-es számot érte éppen a mutató,akkor szokott kapcsolni.

Most,hogy vettem újat,az kétszer kapcsolt,aztán utána se.....

Azóta kézi hajtánnyal megyek :icon4:

Én még sosem hallottam járni a ventillátort. :D Igaz sosem melegedett még 100 fok alá! 5 személlyel megpakolva a hargitán sem. :icon4:

Elküldve
Én még sosem hallottam járni a ventillátort. :D Igaz sosem melegedett még 100 fok alá! 5 személlyel megpakolva a hargitán sem. :icon4:

Mondom nekem is nagyon ritka, évente talán 5x ha pörög.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.