prepuk Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Nekem is csinált már ilyet néha! (Utólagos az enyém is) Az enyémnél a gond az volt, hogy a hátsó ajtóknál kirepedt az átvezető csövecske (lent az ajtó sarkától a kasztniig) és eldörzsölődött a 2 kábel, ezután persze beázott, ha olyan volt az idő... :D Neked gyárilag van ott cső? ilyen? itt külön látható Nekem nem volt gyári ott, csak simán a kábelek.. Kókányolták rendesen, összetoldozgatott vezetékek, szigetelőszalag hiány, ilyesmik... Amióta kicseréltem a vezetékeket, és tettem gyári átvezető csöveket, azóta nincsen ilyen gondom! Azért jó a gyári átvezető, mert az nem hajlik meg, hanem becsúszik az ajtóba, így nem törik a kábel! Ez a kiképzésének köszönhető, ami látszik is a képen. (ferdén jön ki a kasztnirészből) Szerintem nézegesd meg a hátsó ajtóknál az átvezetéseket, én is sokat szívtam vele (főleg esős időben) :icon4: Emlékeim szerint gyári átvezető cső van. Amúgy most megcsináltam. Csak a vezérlővel volt a gond és megint ugyanazzal a relével. Szerintem a relé pogácsái már el vannak használódva. Ugyanis leszedtem a burkolatot a vezérlőről és visszaraktam a kábeleket rá, majd lenyomtam az ajtónyitó gombot és a relé behúzott csak az érzékelője nem zárta az áramkört. Ha kis csavarhúzóval az érintkezőt odatoltam akkor tökéletesen lezárt az összes ajtó. Szóval kis fogóval megint hajtottam rajta most jó sokat, hogy bírja sokáig. De amúgy erősen gondolkodom, hogy egy másik vezérlőt kellene beletenni. Jól jönne egy Kiekert-es vezérlő bekötési rajza.
petiii Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Hello! Hol kell megnéznem hogy az én fényszóróm milyen foglalatú?? H4 H7 H1 ? ezt honnan tudhatom meg?
Gabibácsi Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Hello! Hol kell megnéznem hogy az én fényszóróm milyen foglalatú?? H4 H7 H1 ? ezt honnan tudhatom meg? Ha F astra, akkor H4
petiii Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Ha F astra, akkor H4 Igen F astra! köszi szépen ! Csak mert xenon hatású halogén izzókat akarok venni! valakinek tapasztalata problémája volt már ilyennel?
pszilaj Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Igen F astra! köszi szépen ! Csak mert xenon hatású halogén izzókat akarok venni! valakinek tapasztalata problémája volt már ilyennel? Szép kék lesz, de fényereje nem lesz több ...
Gabibácsi Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Igen F astra! köszi szépen ! Csak mert xenon hatású halogén izzókat akarok venni! valakinek tapasztalata problémája volt már ilyennel? milyen márka? mondjuk osram nightbreaker? +25% vagy 50% ?
astrásgyerek Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Szép kék lesz, de fényereje nem lesz több ... A napokban büntették meg az egyik haveromat pont ilyenekért! Úgyhogy csak óvatosan vele... :D
Gabibácsi Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 A napokban büntették meg az egyik haveromat pont ilyenekért! Úgyhogy csak óvatosan vele... :D gondolom nem h4 volt benne akkor, hanem utólagos xenon, nem? az meg másik téma már
astrásgyerek Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 gondolom nem h4 volt benne akkor, hanem utólagos xenon, nem? az meg másik téma már NEM! kékes színű H4! Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó. Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :D )
petiii Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 milyen márka? mondjuk osram nightbreaker? +25% vagy 50% ? Én konkrétan erre gondoltam! http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1464581715
petiii Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 A napokban büntették meg az egyik haveromat pont ilyenekért! Úgyhogy csak óvatosan vele... :D Mennyi volt a bírság? csak kiváncsi vok köcsög rendőrök mennyit kérnek érte? :icon4::)
FPepe Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 NEM! kékes színű H4! Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó. Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :D ) Pontosabban fehér vagy kadmium sárga lehet.
Gabibácsi Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 NEM! kékes színű H4! Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó. Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :icon4: ) durva :D elvileg enyém is kékes, gyakorlatilag teljesen fehér :icon4:
astrásgyerek Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Mennyi volt a bírság? csak kiváncsi vok köcsög rendőrök mennyit kérnek érte? :icon4::) 15.000 HUF :D
atis c14se Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 15.000 HUF :D Az már lassan egy tank benzin ára
petiii Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 durva :D elvileg enyém is kékes, gyakorlatilag teljesen fehér :icon4: és te milyen izzót használsz hogy teljesen fehér és nem kékes?
Gabibácsi Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 és te milyen izzót használsz hogy teljesen fehér és nem kékes? az a tungsram amit a másik topicban is kérdeztél
Gabibácsi Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Az már lassan egy tank benzin ára lassan? én csomószor 16-ért tankolok..
Bálintka 1.6i Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Összeraktam a kp-zár minden holmiját,rátettem a csatira a vezérlő dobozt is. Itt azonban megrekedtem.Hogyan tudok életet lehelni belé?Benéztem a bizti tábla alá,nincs neki biztosíték aljzata,de még vezetéket sem találok,ami a vezérlőhöz menne.Vagy rossz helyen keresem? Ha tudtok ebben segíteni.megköszönöm
invictus Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 NEM! kékes színű H4! Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó. Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :D ) Fehér vagy borostyánsárga. :icon4:
megadave Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Fehér vagy borostyánsárga. :D Kadmium. A borostyán az index, meg a sárga villogó.
astrásgyerek Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Fehér vagy borostyánsárga. :icon4: Ok, de akkor sem kék. :icon4: :D
sepy Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 A hibát ki kéne olvasni Hali! A motor hő gombájának a vezetéke volt elszakadva:) kellemesen megviccelt, hibaolvasással együtt olyan 1 óra meló volt:) köszönöm!
gurulohalal Elküldve Július9, 2011 Elküldve Július9, 2011 Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy ahogy beálltam a parkolóba az opelommal, elkezdett füstölni valami a motortérből. Miután leállítottam a motort, levettem a gyújtást és elkezdett világítani a töltés visszajelző! Elég furcsának találtam a dolgot, mivel gyújtás nélkül nem kéne világítania semminek ugye. Egyre jobban füstölt a generátor, ezért áramtalanítottam az autót (levettem a sarukat az akksiról). Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond? (1996.szeptemberi F-es astráról van szó. C14NZ motorral)
Gergőőő Elküldve Július9, 2011 Elküldve Július9, 2011 Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy ahogy beálltam a parkolóba az opelommal, elkezdett füstölni valami a motortérből. Miután leállítottam a motort, levettem a gyújtást és elkezdett világítani a töltés visszajelző! Elég furcsának találtam a dolgot, mivel gyújtás nélkül nem kéne világítania semminek ugye. Egyre jobban füstölt a generátor, ezért áramtalanítottam az autót (levettem a sarukat az akksiról). Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond? (1996.szeptemberi F-es astráról van szó. C14NZ motorral) a generátorban van egy gerjesztő tekercs ami elvileg akkor kéne h mennyen mikor a generátor alacsony fordulatszámon pörög és nem tudná magát gerjesztve tartani, ez a tekercs kaphatott nálad állandó tápfeszt és mivel a műszerfal izzón keresztül kapja ezért világított gyujtás levétel után is... hiba megoldását passzolom :D
Recommended Posts