Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem is csinált már ilyet néha! (Utólagos az enyém is)

Az enyémnél a gond az volt, hogy a hátsó ajtóknál kirepedt az átvezető csövecske (lent az ajtó sarkától a kasztniig) és eldörzsölődött a 2 kábel, ezután persze beázott, ha olyan volt az idő... :D

Neked gyárilag van ott cső? ilyen? itt külön látható

Nekem nem volt gyári ott, csak simán a kábelek.. Kókányolták rendesen, összetoldozgatott vezetékek, szigetelőszalag hiány, ilyesmik...

Amióta kicseréltem a vezetékeket, és tettem gyári átvezető csöveket, azóta nincsen ilyen gondom!

Azért jó a gyári átvezető, mert az nem hajlik meg, hanem becsúszik az ajtóba, így nem törik a kábel! Ez a kiképzésének köszönhető, ami látszik is a képen. (ferdén jön ki a kasztnirészből)

Szerintem nézegesd meg a hátsó ajtóknál az átvezetéseket, én is sokat szívtam vele (főleg esős időben) :icon4:

Emlékeim szerint gyári átvezető cső van.

Amúgy most megcsináltam.

Csak a vezérlővel volt a gond és megint ugyanazzal a relével. Szerintem a relé pogácsái már el vannak használódva. Ugyanis leszedtem a burkolatot a vezérlőről és visszaraktam a kábeleket rá, majd lenyomtam az ajtónyitó gombot és a relé behúzott csak az érzékelője nem zárta az áramkört. Ha kis csavarhúzóval az érintkezőt odatoltam akkor tökéletesen lezárt az összes ajtó. Szóval kis fogóval megint hajtottam rajta most jó sokat, hogy bírja sokáig.

De amúgy erősen gondolkodom, hogy egy másik vezérlőt kellene beletenni.

Jól jönne egy Kiekert-es vezérlő bekötési rajza.

Elküldve
Ha F astra, akkor H4

Igen F astra! köszi szépen ! Csak mert xenon hatású halogén izzókat akarok venni! valakinek tapasztalata problémája volt már ilyennel?

Elküldve
Igen F astra! köszi szépen ! Csak mert xenon hatású halogén izzókat akarok venni! valakinek tapasztalata problémája volt már ilyennel?

Szép kék lesz, de fényereje nem lesz több ...

Elküldve
Igen F astra! köszi szépen ! Csak mert xenon hatású halogén izzókat akarok venni! valakinek tapasztalata problémája volt már ilyennel?

milyen márka?

mondjuk osram nightbreaker? +25% vagy 50% ?

Elküldve
A napokban büntették meg az egyik haveromat pont ilyenekért! Úgyhogy csak óvatosan vele... :D

gondolom nem h4 volt benne akkor, hanem utólagos xenon, nem?

az meg másik téma már

Elküldve
gondolom nem h4 volt benne akkor, hanem utólagos xenon, nem?

az meg másik téma már

NEM!

kékes színű H4!

Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó.

Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :D )

Elküldve
A napokban büntették meg az egyik haveromat pont ilyenekért! Úgyhogy csak óvatosan vele... :D

Mennyi volt a bírság? csak kiváncsi vok köcsög rendőrök mennyit kérnek érte? :icon4::)

Elküldve
NEM!

kékes színű H4!

Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó.

Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :D )

Pontosabban fehér vagy kadmium sárga lehet.

Elküldve
NEM!

kékes színű H4!

Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó.

Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :icon4: )

durva :D

elvileg enyém is kékes, gyakorlatilag teljesen fehér :icon4:

Elküldve
durva :D

elvileg enyém is kékes, gyakorlatilag teljesen fehér :icon4:

és te milyen izzót használsz hogy teljesen fehér és nem kékes?

Elküldve

Összeraktam a kp-zár minden holmiját,rátettem a csatira a vezérlő dobozt is.

Itt azonban megrekedtem.Hogyan tudok életet lehelni belé?Benéztem a bizti tábla alá,nincs neki biztosíték aljzata,de még vezetéket sem találok,ami a vezérlőhöz menne.Vagy rossz helyen keresem?

Ha tudtok ebben segíteni.megköszönöm

Elküldve
NEM!

kékes színű H4!

Valami bekezdés szerint CSAK fehér lehet a közúti forgalomban használt fényszóróizzó.

Őt legalábbis ezért büntették meg!! (aztán rendőre válogatja :D )

Fehér vagy borostyánsárga. :icon4:

Elküldve
A hibát ki kéne olvasni

Hali! A motor hő gombájának a vezetéke volt elszakadva:) kellemesen megviccelt, hibaolvasással együtt olyan 1 óra meló volt:)

köszönöm!

Elküldve

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy ahogy beálltam a parkolóba az opelommal, elkezdett füstölni valami a motortérből.

Miután leállítottam a motort, levettem a gyújtást és elkezdett világítani a töltés visszajelző!

Elég furcsának találtam a dolgot, mivel gyújtás nélkül nem kéne világítania semminek ugye.

Egyre jobban füstölt a generátor, ezért áramtalanítottam az autót (levettem a sarukat az akksiról).

Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?

(1996.szeptemberi F-es astráról van szó. C14NZ motorral)

Elküldve
Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy ahogy beálltam a parkolóba az opelommal, elkezdett füstölni valami a motortérből.

Miután leállítottam a motort, levettem a gyújtást és elkezdett világítani a töltés visszajelző!

Elég furcsának találtam a dolgot, mivel gyújtás nélkül nem kéne világítania semminek ugye.

Egyre jobban füstölt a generátor, ezért áramtalanítottam az autót (levettem a sarukat az akksiról).

Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?

(1996.szeptemberi F-es astráról van szó. C14NZ motorral)

a generátorban van egy gerjesztő tekercs ami elvileg akkor kéne h mennyen mikor a generátor alacsony fordulatszámon pörög és nem tudná magát gerjesztve tartani, ez a tekercs kaphatott nálad állandó tápfeszt és mivel a műszerfal izzón keresztül kapja ezért világított gyujtás levétel után is... hiba megoldását passzolom :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.