kori Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Az ominál is egy fekete müa. van felcsavarozva a lökösre, és az tartja a ködlámpát. Az ablak programozásánál elég csak a felső állásban nyomva tartani (legalábbis nálam).
I_S Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Hogy én is hozzászóljak, az én ablakom nem kattan meg akkulevételkor, mert nem elektronyos :lol: A ködfény nekem is a lökösre van fogatva műa. talpakkal, és ez gyári, az tuti.
ujjzol Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Énis beszól6tok...? Nekem sincs elektronyos eblakemelésem, de pályázok rá, de nekem még csak ködlámpám sincs. De arra is pályázok... :lol: Apropopo ködpilács... Hova szokás beszerelni a kapcsolót, ha a hátsó ködlámpa kapcsolója melett van az inmo biluxoló érzékelője. Ide nyomom a slusszkulcs melett fityegő (gondolom) mágneskulcsot indítás előtt? Nah ez f@sza kis körmondat lett! :lol: A kérdőjel a mondat első feléhez értendő. :roll: Üdv.: ujjzol
bazs Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 az immot pakold át máshova és akkor mehet a gyári helyre a ködlámpa én az ex-astraclassic kombinkból indultam ki azon is gyári vót a ködlámpa (várni is kellett vagy 3 hetet rá, mert rendelni kellett a ködlámpás autót) és ott a lökös levétele után szépen áltt a ködlámpa helyin :wink:
warwolf Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Kinek mi a véleménye az akkumulátor regeneráló "adalékról"?Azért kérdem, mert a sógorom vett egy OFF verdát, ami már 1 hónapja állt a ker.ben.Mikor ki akarta próbálni, nem bírták életre kelteni.Így is megvette, itthon akksi ki, aztán feltette töltőre.Egész éjszaka nyomta neki a Liliput, de reggel, mikor beraktam, semmi sem történt.Astrával mellé, bika, aztán indult.Viszonylag könnyen.Járattam vagy egy órát, aztán még mentem is vele, de a következő indításnál, éppen az utolsó utáni pillanatban kapta el a lendületet.Szal sztem azaz akksi sz@r. De ő meg azt állítja, hogy nem ioncserélt vízzel, hanem ilyen csodaszerrel kell feltölteni, és akkor f@sza lesz.Ez sztem varázslás.Főleg, hogy az akksi szvsz zárlatos.Mert ennyi töltés, járatás után azért több nagyobb teljesítményt kellett volna leadnia.
Lou Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Az ablaktekerő kar helyén van kis műanyag takarógomb? Igen, van.
pjoc Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Kinek mi a véleménye az akkumulátor regeneráló "adalékról"?Azért kérdem, mert a sógorom vett egy OFF verdát, ami már 1 hónapja állt a ker.ben.Mikor ki akarta próbálni, nem bírták életre kelteni.Így is megvette, itthon akksi ki, aztán feltette töltőre.Egész éjszaka nyomta neki a Liliput, de reggel, mikor beraktam, semmi sem történt.Astrával mellé, bika, aztán indult.Viszonylag könnyen.Járattam vagy egy órát, aztán még mentem is vele, de a következő indításnál, éppen az utolsó utáni pillanatban kapta el a lendületet.Szal sztem azaz akksi sz@r. De ő meg azt állítja, hogy nem ioncserélt vízzel, hanem ilyen csodaszerrel kell feltölteni, és akkor f@sza lesz.Ez sztem varázslás.Főleg, hogy az akksi szvsz zárlatos.Mert ennyi töltés, járatás után azért több nagyobb teljesítményt kellett volna leadnia. Szerintem nincs az a csodalötty, ami megjavítaná, ha egy éjszakás töltés után sem lett jó!! Sajnos kuka! Meg kellene méricskélni, lehet hogy cellazárlatos!
warwolf Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Szerintem nincs az a csodalötty, ami megjavítaná, ha egy éjszakás töltés után sem lett jó!! Sajnos kuka! Meg kellene méricskélni, lehet hogy cellazárlatos! Hát én is ezt magyaráztam ennek a sügérnek, de nem hallgat rám. :lol: :lol:
BlackCat Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Mibe fájhat az ülésfűtés a pici kis autóm pici kis hokedlijébe?Lehet ilyet külön bontóból xezni? :smt017
aztec Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Mibe fájhat az ülésfűtés a pici kis autóm pici kis hokedlijébe?Lehet ilyet külön bontóból xezni? :smt017 1 fazonnal már beszéztem aki proof a témában ő mondott nekem 2 első ülésre 70et én meg kimosolyogtam :lol:
opel16v Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Lou! Akkor neked valamilyen utángyártott cucc van benne. Ne várj tőle automata módot. :lol:
16DA Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Mibe fájhat az ülésfűtés a pici kis autóm pici kis hokedlijébe?Lehet ilyet külön bontóból xezni? :smt017 Vegyél TESCO gazdaságost. Tedd be a huzat alá, és tegyél neki be egy kapcsolót valahová, és kösd rá valami bikásabb vezetékre. Én a kadettomba így csináltam meg annó.
BlackCat Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 1 fazonnal már beszéztem aki proof a témában ő mondott nekem 2 első ülésre 70et én meg kimosolyogtam :lol: Az naon horror!Itt már 50-et is mondtak,de xintem még az is sok.Jobban szét kéne nézni... :roll:
BlackCat Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Vegyél TESCO gazdaságost. Tedd be a huzat alá, és tegyél neki be egy kapcsolót valahová, és kösd rá valami bikásabb vezetékre. Én a kadettomba így csináltam meg annó.
16DA Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Vegyél TESCO gazdaságost. Tedd be a huzat alá, és tegyél neki be egy kapcsolót valahová, és kösd rá valami bikásabb vezetékre. Én a kadettomba így csináltam meg annó.Kicsit komolyabbra gondoltam. :lol: Nekem is volt ilyen agrár megoldásom anno! :lol: (És ezt ne vedd sértésnek) Olcsó viszont ocsmány megoldás xintem. :roll:
BlackCat Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Ez igaz,de én maradnék egy kicsit a "gyáribb"verzióknál! :wink: Ha már költök rá...Ha lúd,legyen kövééééééééééér! :lol:
BlackCat Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Esetleg tükörfűtésre ötlet?Tescosra is kíváncsi vagyok! 8)
16DA Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Esetleg tükörfűtésre ötlet?Tescosra is kíváncsi vagyok! 8) Ott megfizethető a gyári is. A két motoros tükör +kapcs 10k körül van. Én legalábbis annyiért adtam el.
BlackCat Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Ott megfizethető a gyári is. A két motoros tükör +kapcs 10k körül van. Én legalábbis annyiért adtam el. Ok-ok!Csak M3-as tükreim vannak és abba gondoltam!Azért köszi! :wink:
kori Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Ülésfűtés: tescos fűthető üléshuzat, szétvág, ülésről kárpitot lebont alá beszerkeszti a fűtőszálakat, nagyon kevés ragasztóval rögzíti a szivacsra, vigyázva, hogy a fűtőszálakra ne menjen ragasztó, mert különben elszakad. Igaz kicsit lassabban melegszik fel, mint a gyári, de működik. Nme egy autóba raktam már be. Tükörfűtés: Szerzel fűtött tükörlapot, kiszeded belőle a fűtőszálat és a te tükrödre ráragasztod. Ha nem akarod ennyire szétbarmolni a tiédet, akkor egy 10 wattos égőt rakj a tükörbe és ahogy világít, az is lemelegíti. Sok sikert :!:
BlackCat Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Nem hangzik rosszul.Ilyesmire gondoltam én is. :shock:
kori Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Nekem az omegában hátra kellett raknom (mert elől van gyári) a rekordban előre került, és ,faterom tranzitja folyamatban van. A tükröt meg fater tranzitján csináltam fűthetőre, törött teherautó tükör fűtésével 8)
ujjzol Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 az immot pakold át máshova és akkor mehet a gyári helyre a ködlámpa én az ex-astraclassic kombinkból indultam ki azon is gyári vót a ködlámpa (várni is kellett vagy 3 hetet rá, mert rendelni kellett a ködlámpás autót) és ott a lökös levétele után szépen áltt a ködlámpa helyin :wink: Köszi a reakciót! Eképp fogok cselekedni, ha Ljutok odáig. Arról tudsz v.mit, h a gyárilag nem ködlámpás ótó lökösébe mimód szokás beleaplikálni a lámpásokat, esetleg lököscsere needed, vagy vágjam ki szépen miután beszereztem a gyári ködfényszórókat? Netán a lökös alatt lenne ezeknek ott fain felfogatási helyük...? (a bekábelezésről nem is beszélve, '92 decemberi a vas). Vagy leginkább szedjem szét, oszt maj' meglátom...? :smt032 Egyébb kérdésem jelenleg nincs... :lol: Köszi: ujjzol
Recommended Posts