BlackCat Elküldve Május22, 2005 Megoszt Elküldve Május22, 2005 Nekem Spal volt két évig az Astrában, nem volt vele gond. Lassabb és hangosabb a gyárinál, de pl. a gombjai gyáriak voltak. és mernéd is ajánlani? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2005 Megoszt Elküldve Május22, 2005 Annyi pénzért megéri. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május22, 2005 Megoszt Elküldve Május22, 2005 mondok jobbat...nekem ugy tunik, hogy egyik oldal ilyen a másik olyan :lol: :lol: Hmm.. a vezető oldali autómatice, az anyós meg nem? mert akkor nem vagy egyedül vele.. Petyának is ez a "gondja". Akkor lehet hogy volt ilyen alapból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lou Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Lou! Egyáltalán gyári az ablakemelő? Nem utólagos? Használtan vettem a gépet, szal biztosra nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Az ablaktekerő kar helyén van kis műanyag takarógomb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Hmm.. a vezető oldali autómatice, az anyós meg nem? mert akkor nem vagy egyedül vele.. Petyának is ez a "gondja". Akkor lehet hogy volt ilyen alapból? ja pont ilyen...lehet, hogy gyárilag sóherkodtak opelék??? fakkk :x Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Egyes (vagy egyes és hármas ?) gomb nyomvatart, gyujtás fel, bekapcs rádió....probléma megoldva. Legalábbis remélem Köszi István! Én is remélem, hogy működik! Majd ma este kipróbálom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Tegnap majdnem kigyulladt a kocsim az M7-esen. Asszony tolta neki kb150-el mikor egyszercsak minden elment. A gép + +állt mint a szög. Megálltunk és nagy füst jött elölről, kiugrottam és látom hogy az önindítónál a kábel szét van égve. Lecsavartam minden kábelt indítóról és generátoról, és még mindíg szikrázott az akksi saru mikor visszaraktam és mind a két kábel tűz forró volt(az ujjamat is megégette).A kötegben a + és test össze volt égve. Levontattuk a kocsit velencére, majd felhívtam az emberemet hozzon egy másik köteget. Elhozta, felraktam, és a kocsi indult. Minden renben van. Ez mi a szent szar lehetett :?: Arra gondoltam hogy a indítórol lelazult a kábel és letestelt,bár akkor szerintem nem kap elég áramot hogy induljon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 a hetek alatt második opel ami nekiáll kigyulladni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Hogyhogy? Ki járt még így :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mezo Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 ja pont ilyen...lehet, hogy gyárilag sóherkodtak opelék??? fakkk :x Elképzelhető, hogy gyárilag így van. Nekem mondjuk pont mind a két ablakon működik a dolog, de több olyan - igaz nem Opel - autóban ültem már, amelyikben csak a vezető oldali első ablak automatikus. De szét kell szedni és megnézni, mert lehet, hogy csak el van oxidálódva, vagy koszolódva a kapcsoló elektronikája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Hogyhogy? Ki járt még így :?: egy b omegás, nem klubbos emberke ha jól tudom! a lánglovagokról még linkeltünk is képet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Elképzelhető, hogy gyárilag így van. Nekem mondjuk pont mind a két ablakon működik a dolog, de több olyan - igaz nem Opel - autóban ültem már, amelyikben csak a vezető oldali első ablak automatikus. De szét kell szedni és megnézni, mert lehet, hogy csak el van oxidálódva, vagy koszolódva a kapcsoló elektronikája. opelnél gyárilag csak a vezető oladalon volt ilyen kényelmi funkció mármint f astránál... ami érdekes kollegám c18xe caravan és gyári emelő és kipróbáltam a poén kedvéért 1ik jobb1es utazásom során és azóta van benne kényelmi funkció :lol: ki érti eztet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mezo Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Kézrátétellel "gyógyítottál"! :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Kézrátétellel "gyógyítottál"! :lol: :lol: :lol: nem de ez tényleg nem fér a mai napig a fejembe h az miért tud ilyet, amikor másik x100 meg neeeem. Le is bontttam állítom én vaok az első a gyár után aki odabenézett :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 opelnél gyárilag csak a vezető oladalon volt ilyen kényelmi funkció mármint f astránál... ami érdekes kollegám c18xe caravan és gyári emelő és kipróbáltam a poén kedvéért 1ik jobb1es utazásom során és azóta van benne kényelmi funkció :lol: ki érti eztet... Nekem mindkét oladlon gyárilag ilyen. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Nekem is :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Nekem csak a sofor oldali automata ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Nekem is mindkettő! Bi-bi-bííí! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Most ezt játszuk ? :lol: :lol: :lol: A mi kocsinkban csak a bal oldali avtomat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Nekem aksisaru levétel után szokta elfelejteni az "automata" uzemmodot, jatszani kell vele egy kicsit es akkor meg szokott javulni. Azt szoktam csinalni, hogy a két szélso állásban gyorsan ide-oda kattogtatom, és ettél gyogyul be :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Apropó, kodlámpa hogy van rogzitve a lokosbe? Most vettem egy ködös-lököst, de a ködfényszoroknal nem látok semmilyen felfogatasi pontot, hogyan marad az ott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 a ködlámpa a lökhárító mögötti fémre van rögzítve az ablak programzása úgy megy, hogy a két végállásban (fent és lent) 1-2 másodpercig nyomvatartod a gombot (kattanásig) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Május24, 2005 Megoszt Elküldve Május24, 2005 Kosz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május24, 2005 Megoszt Elküldve Május24, 2005 a ködlámpa a lökhárító mögötti fémre van rögzítve az ablak programzása úgy megy, hogy a két végállásban (fent és lent) 1-2 másodpercig nyomvatartod a gombot (kattanásig) Ez érdekes, nekem a lökhárítón voltak a felfogatási pontok.Ilyen kis műa. fülek. :roll: Én is utólag rakattam bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts