Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Szorul kicsit az üveg. Szilikonzsírt neki oldalt a megvezetésekbe vékonyan. Persze előtte egy takarítás nem árt.

A másik nem öngyógyító lett, hanem betanulta a funkciót. Te is betaníthatod, ha elfelejti: nyomd a "fel" gombot, és ne engedd el, ha felért az ablak. Hallasz egy halk kattanást, ekkor engedheted el a gombot. Betanulta amit kell. :D

Egyébként, ha leszeded az akkusarukat, vagy csak kiszeded az ablak biztosítékát, akkor is elfelejti a programot.

Link to comment
Megosztás:

Jóhát ilyet nem írt, szóval feltételezzük, hogy sosem volt hozzá nyúlva. :D Nincs bontós, csak átváltós kétsebességes hűtésnél (nem klímás).

Bocsi,azt elfelejtettem,hogy klíma is van benne! :D

Ma hoztak nekem egy új alkatrész,amit a hűtőbe kell tenni(bal felső sarok),akkor azt kicserélem,és ha úgy sem lesz jó,akkor nézzem meg a relét!?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Bocsi,azt elfelejtettem,hogy klíma is van benne! :D

Ma hoztak nekem egy új alkatrész,amit a hűtőbe kell tenni(bal felső sarok),akkor azt kicserélem,és ha úgy sem lesz jó,akkor nézzem meg a relét!?

Köszi

Gyári vagy diavia utángyártott? Ezt jó lenne tudni.

Amúgy klímásnál eléggé más a dolog. Max sebességen pörög vagy félsebességen? Próbáld meg azt, hogy mikor így hideg motorral beindulnak a ventik, akkor kapcsold rá a klímát. Ha elindulnak full sebességen, akkor a vezérléssel lesz gond.

Link to comment
Megosztás:

Gyári vagy diavia utángyártott? Ezt jó lenne tudni.

Amúgy klímásnál eléggé más a dolog. Max sebességen pörög vagy félsebességen? Próbáld meg azt, hogy mikor így hideg motorral beindulnak a ventik, akkor kapcsold rá a klímát. Ha elindulnak full sebességen, akkor a vezérléssel lesz gond.

A klíma gyári,de sajnos nem működik,és még nem jutotta el odáig,hogy megcsináltassam!:D

Szóval ha beindítom,hidegen megy a venti szerintem max fordulaton,utána leáll.

Remélem nem kell majd a gatyámat ráköltenem! :D ???

Link to comment
Megosztás:

A klíma gyári,de sajnos nem működik,és még nem jutotta el odáig,hogy megcsináltassam!:D

Szóval ha beindítom,hidegen megy a venti szerintem max fordulaton,utána leáll.

Remélem nem kell majd a gatyámat ráköltenem! :D ???

Max fordulatnál a kasztnin is érezni a járásukat, nem csak a hangját, de félfordulaton (sorba kötve üzemel a két venti), csak alapjáratnál nagyon odafigyelve észlelni az utastérből. Ha lehúzod a gombáról hidegen a csatlakozót, akkor is beindul?

Link to comment
Megosztás:

Max fordulatnál a kasztnin is érezni a járásukat, nem csak a hangját, de félfordulaton (sorba kötve üzemel a két venti), csak alapjáratnál nagyon odafigyelve észlelni az utastérből. Ha lehúzod a gombáról hidegen a csatlakozót, akkor is beindul?

Ezt még nem próbáltam,de holnap az első dolgom ez lesz!:D

Amúgy ha beindul,elég erős a hangja!

Holnap nekiállok!Ez időtájt lehet majd veled itt beszélni,ha esetleg valami kérdésem lenne???

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Itt olyan láma kérdések lesznek, hogy akit ez zavar akkor kérem ne olvassa tovább:-)

-évjárat: 1992

-Nem osztott egysoros ""BC"" ahogy ti hívjátok vagy kijelző a rádió felett.

-Nem világít. autóban nincs rádió. a kereskedő azt mondta kivette belőle de cserébe ad egy opel rádiót (kezembe nyomta)

-ISO csatlakozók, antenna csatlakozó kilóg a középkonzolon.

-Szivargyújtó nem működik

-Középkonzol világítás nincs.

Próbák: Rádugtam a rádiót CAR300 és be lehet kapcsolni (látom hogy világít a rádió bal oldalánál)

Nem jelez továbbra sem semmit a kijelző. Kód nincs ráírva a rádióra kívülről és nem is mondta meg a kereskedő.

A be kikapcsoláskor ""dörrennek a hangszórók"" tehát van benne hangszóró, de ez szemrevételezéssel is megállapítottam.

(az autóval lehet közlekedni, csak éppen ezek a dolgok hiányoznak)

elakadásjelző jó, visszajelzője is, fűtés, szellőztetés kapcsolója jó működik.

Biztosítéktáblában nem láttam kiment biztit.

Van egy multiméterem, csavarhúzóim, és kedvem és időm arra hogy szétbuheráljam a gépet.

Eddig ilyen esetben rögtön szerelőhöz vittem, de most olyan gépet vettem amit megpróbálok magam bütykölni.

Ha van valakinek ötlete akkor szívesen várom.

Üdv.

Junker

(vettem a lomis piacon egy full gagyi rádiót 400ft-ért ami teljesen újnak tűnik de ELTA. A zsigulinkban pont ilyen volt 1986-ban., rákötöttem. pirosat a piroshoz (beledugtam az ISOba) feketét a feketéhez. A hangszórókat meg a hangszórókhoz.

Be lehet kapcsolni világít a visszajelző lámpa az ELTán, de nem szól. Betettem egy kazettát és megy szépen de nem szól. tehát az ISO-ban biztos van áram.)

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Itt olyan láma kérdések lesznek, hogy akit ez zavar akkor kérem ne olvassa tovább:-)

-évjárat: 1992

-Nem osztott egysoros ""BC"" ahogy ti hívjátok vagy kijelző a rádió felett.

-Nem világít. autóban nincs rádió. a kereskedő azt mondta kivette belőle de cserébe ad egy opel rádiót (kezembe nyomta)

-ISO csatlakozók, antenna csatlakozó kilóg a középkonzolon.

-Szivargyújtó nem működik

-Középkonzol világítás nincs.

Próbák: Rádugtam a rádiót CAR300 és be lehet kapcsolni (látom hogy világít a rádió bal oldalánál)

Nem jelez továbbra sem semmit a kijelző. Kód nincs ráírva a rádióra kívülről és nem is mondta meg a kereskedő.

A be kikapcsoláskor ""dörrennek a hangszórók"" tehát van benne hangszóró, de ez szemrevételezéssel is megállapítottam.

(az autóval lehet közlekedni, csak éppen ezek a dolgok hiányoznak)

elakadásjelző jó, visszajelzője is, fűtés, szellőztetés kapcsolója jó működik.

Biztosítéktáblában nem láttam kiment biztit.

Van egy multiméterem, csavarhúzóim, és kedvem és időm arra hogy szétbuheráljam a gépet.

Eddig ilyen esetben rögtön szerelőhöz vittem, de most olyan gépet vettem amit megpróbálok magam bütykölni.

Ha van valakinek ötlete akkor szívesen várom.

Üdv.

Junker

(vettem a lomis piacon egy full gagyi rádiót 400ft-ért ami teljesen újnak tűnik de ELTA. A zsigulinkban pont ilyen volt 1986-ban., rákötöttem. pirosat a piroshoz (beledugtam az ISOba) feketét a feketéhez. A hangszórókat meg a hangszórókhoz.

Be lehet kapcsolni világít a visszajelző lámpa az ELTán, de nem szól. Betettem egy kazettát és megy szépen de nem szól. tehát az ISO-ban biztos van áram.)

Nos az elején kezdem Nem BC-d van. Hanem Did, vagy tid....

Másafelől ha nem világít valszeg kiment benne az izzó.

A gyári rádióhoz kód szükséges ha nincs meg mókolva.....

Hogy a másik rádióval miért nem szól a hangszóró erre nem tudok mitmondani.. 400ft-ért vetted... lehet éppen rossz az a magnó..

Amiket felsoroltál hibákat sztem csak izzó hibája van a dolgoknak... Azért nem világítanak. Sanszos, hogy a Tid is izzó hibás.

Link to comment
Megosztás:

ÜDV!

TID kijelző:

Olvastam visszább, hogy el kell vágni egy vezetéket hogy az utólagosan beépített magnónál kiírja a dátumot.

Beszereltettem egy Sony CDX GT 35U fejegységet, és egy rajta lévő gombbal(asszem display) lehet be/ki kapcsolni a dátumot, és be/ki kapcsolni az egész tid kijelzőt. Naez hogyvanez. :D

Ha ez érdekel valakit ránézek a bekötésre...

Link to comment
Megosztás:

ÜDV!

TID kijelző:

Olvastam visszább, hogy el kell vágni egy vezetéket hogy az utólagosan beépített magnónál kiírja a dátumot.

Beszereltettem egy Sony CDX GT 35U fejegységet, és egy rajta lévő gombbal(asszem display) lehet be/ki kapcsolni a dátumot, és be/ki kapcsolni az egész tid kijelzőt. Naez hogyvanez. :D

Ha ez érdekel valakit ránézek a bekötésre...

Úgy, hogy intelligens egy rádijód van. A butarádióknál meg el kell nyesni a piros szürkét.

Link to comment
Megosztás:

Mai napon szétbuhertam a DID-et.

Nincs benne izzó, sőt véleményem szerint a foglalat is hiányzik.

Kérném további segítségeteket.

http://kepfeltoltes.hu/110622/1177751119OP...ltoltes.hu_.jpg

Ott a foglalat a nyákon, a két lyuk. Hátulról kell(ett) beletenni az izzókat,és elfordítani.

De mivel a szalagkábel lehullott róla,szerintem ez már kuka. :D

Link to comment
Megosztás:

Mai napon szétbuhertam a DID-et.

Nincs benne izzó, sőt véleményem szerint a foglalat is hiányzik.

Kérném további segítségeteket.

Lehet venni bele izzót vagy ledet. Foglalattal egybe van. Össze kell szerelni a kijelzőt teljesen, és a hátuljába lehet berakni az izzót vagy a ledet. Kettő darab kell bele. A lednek a tipusa "B8.5D". Az izzót azt nem tudom, hogy milyen néven fut. De ha autós boltba veszed ott "elviekbe" tudniuk kellene, bár én már voltam olyan autós boltba, hogy kirakott elém egy nagy dobozt, hogy válasszam ki, hogy milyen kell nekem. És inkább megfordultam, és kijöttem onnan.

Link to comment
Megosztás:

Mikor írtátok, hogy leszakadt a szalagkábel, egyből megvizsgáltam a javításának lehetőségét.

Nem vagyok egy pesszimista csávó, de erre már én is azt mondom, hogy kuka.

Azóta azon agyalok, hogy én szakítottam-e le mikor kipattintottam a nyákot. Lehet.

Annyira el van öregedve a szalag, hogy borzalmasan rideg és törékeny.

Teljesen mindegy! Marad a bontott DID!

A legtöbb hírdetés az osztott kivitelt tartalmazza. Ez is jó nekem?

pl. ez?

Szivargyújtóban az áramot merre keressem?

Javaslatok?

Köszi az eddigi segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Mikor írtátok, hogy leszakadt a szalagkábel, egyből megvizsgáltam a javításának lehetőségét.

Nem vagyok egy pesszimista csávó, de erre már én is azt mondom, hogy kuka.

Azóta azon agyalok, hogy én szakítottam-e le mikor kipattintottam a nyákot. Lehet.

Annyira el van öregedve a szalag, hogy borzalmasan rideg és törékeny.

Teljesen mindegy! Marad a bontott DID!

A legtöbb hírdetés az osztott kivitelt tartalmazza. Ez is jó nekem?

pl. ez?

Szivargyújtóban az áramot merre keressem?

Javaslatok?

Köszi az eddigi segítséget.

Az jóaz neked, és ha szerzel egy hőmérő-jeladót hozzá, akkor már egy külső hőmérőt is ápdételtél az autóba. Szivargyújtó villanyát ott keresném, hogy először megnézném, hogy a biztije megvan -e egyben :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.