yankee Elküldve Június9, 2011 Megoszt Elküldve Június9, 2011 Meg minimum 100 amperesre kell cserélni a generátort, a motortartóbakon legyen rajta a hosszbordás feszítő a kompresszor mellett, mivel együtt vannak, kell a második ventilátor is ha gyári (nem hobbiból rakták be gyárilag ugye), másik zárhíd és a többi. Ja tényleg a generáttó. Na most nem tudom de az enyém 70-72amperes nem tom mekkora van.... És elvileg ez elviszi a klímát.... MINIMUM 70es kell neki. Na most mikor én a szervót építettem akkor ez a generátor volt a szintén x16szr-be és nem volt klímás. Tehát lehet neki is van akkora... Van olyan klíma is amibe nincs plusz venti. :D És nem más a zárhíd..... De nem láttam a pakkot lehet benne van az eleje is. És én még csak olyan bakot láttam ami szervós klímás és kettő között a feszítő. Ezért nem részleteztem. :D Vagy van más milyen is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június9, 2011 Megoszt Elküldve Június9, 2011 Szerintem classicba nem raktak NZ-t max SZR-t, de ezt majd mások megmondják. Ami biztos, hogy az XEL-be való klímakompresszor simán felmegy az SZR-re. Nem kell hozzá motortartó bakot cserélni (legalábbis nekem nem kellett). Elképzelhető, hogy a bak más és van rajta egy plusz görgő, nem tudom. Nekem a kompresszortartó konzolon volt maga a feszítőgörgő, és csak szíjat kellett cserélni. Az SZR-ben hosszbordás szíj van, ugyanolyan mint az XEL-ben, szóval ezzel nincs gond. Azt viszont nem értem miért kéne generátort cserélni. Gyárilag 70 amperes van az SZR-ben. Az miért nem elég? Mert mondjuk nem 2 ampert vesz fel a két venti, ha fullon pörög, plusz egyéb fogyasztók. Enyémbe 120 amperes van, gyárilag, mert klímás. :D Ja tényleg a generáttó. Na most nem tudom de az enyém 70-72amperes nem tom mekkora van.... És elvileg ez elviszi a klímát.... MINIMUM 70es kell neki. Na most mikor én a szervót építettem akkor ez a generátor volt a szintén x16szr-be és nem volt klímás. Tehát lehet neki is van akkora... Van olyan klíma is amibe nincs plusz venti. :P És nem más a zárhíd..... De nem láttam a pakkot lehet benne van az eleje is. És én még csak olyan bakot láttam ami szervós klímás és kettő között a feszítő. Ezért nem részleteztem. :lol: Vagy van más milyen is? Nem a generátor termeli a villanyt a kompresszornak hogy működjön a klíma. :D Gyárilag két ventis. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ypos Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Hú, köszönöm ezt a sok segítséget, kicsit kezdek elveszni a technikai részletekben :D Megnéztem a szíjat, hosszbordás. Viszont a generátorom (ha jól látom rajta a feliratot) csak 70 Amperes :D Nem tudom belevágjak-e így, mert oké, hogy zsebbenyúlós móka egy utólagos klíma beszerelés, de ahogy néztem neten egy úgy generátor 40-45 ropi (és ezek is csak 70 Amperesek voltak). Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Hú, köszönöm ezt a sok segítséget, kicsit kezdek elveszni a technikai részletekben :D Megnéztem a szíjat, hosszbordás. Viszont a generátorom (ha jól látom rajta a feliratot) csak 70 Amperes :D Nem tudom belevágjak-e így, mert oké, hogy zsebbenyúlós móka egy utólagos klíma beszerelés, de ahogy néztem neten egy úgy generátor 40-45 ropi (és ezek is csak 70 Amperesek voltak). A 70es elviszi elvileg. ELÉG HOZZÁ. Később meg szerzel egy 100ast 120ast. Egyébként az enyém 70es egy 10esért vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2011 Megoszt Elküldve Június11, 2011 A 70es elviszi elvileg. ELÉG HOZZÁ. Később meg szerzel egy 100ast 120ast. Egyébként az enyém 70es egy 10esért vettem. Van klímád 70A-s generátorral? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Június11, 2011 Megoszt Elküldve Június11, 2011 Van klímád 70A-s generátorral? :D Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2011 Megoszt Elküldve Június11, 2011 Igen. Oszt mikor üzemelnek a fogyasztók a kocsidban és pörögnek a ventik, akkor nem gyengül a verda a klíma mellett is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Június11, 2011 Megoszt Elküldve Június11, 2011 Oszt mikor üzemelnek a fogyasztók a kocsidban és pörögnek a ventik, akkor nem gyengül a verda a klíma mellett is? Nem, Ebbe csak a motor a fogyasztó. :D De az nagyon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2011 Megoszt Elküldve Június11, 2011 Nem, Ebbe csak a motor a fogyasztó. :D De az nagyon :D Biztos brembo generátorod van. Itt más a tapasztalat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Június11, 2011 Megoszt Elküldve Június11, 2011 Biztos brembo generátorod van. Itt más a tapasztalat. :D Ez nem brembo. Hanem Fecskefarkú vizsla. Horvát Klári féle összeszerelés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az 1es és a 4es henger nem megy. A gyújtás modul ebben is a páros elven működik, tehát az lehet a probléma ? Az autó egy 96os X16XEL ilyen gyújtás modullal: Link to comment Megosztás: More sharing options...
here Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az 1es és a 4es henger nem megy. A gyújtás modul ebben is a páros elven működik, tehát az lehet a probléma ? Az autó egy 96os X16XEL ilyen gyújtás modullal: http://gyujtokabel.unas.hu/shop_ordered/99...unas_146763.jpg Kis kiegészítés: közben megnéztem a gyertyákat (hengersorrend szerint sorba rakva) és még annyi javítás hogy az 1-4 henger megy, a 2-3 nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az 1es és a 4es henger nem megy. A gyújtás modul ebben is a páros elven működik, tehát az lehet a probléma ? Az autó egy 96os X16XEL ilyen gyújtás modullal: Kis kiegészítés: közben megnéztem a gyertyákat (hengersorrend szerint sorba rakva) és még annyi javítás hogy az 1-4 henger megy, a 2-3 nem. Szia. Felülről az első kettő üzemel párban és azok az 1-4 hengereké, de meg is van írva oldalt. Másrészt a DIS modul párosan gyújt, de a rotoros gyújtásmodul egyesével. Szóval esélyes, hogy a DIS modulod megadta magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
giraffe75 Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 Sziasztok! F astrába keresem az ablakemelő relét. És azt meg tudná valaki mondani, hogy ablakonként egy vagy kettő reléje van? A probléma, hogy csak felfelé megy, de ha a motornál megcserélem, akkor meg csak lefelé :D Segítségeteket előre is köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 Sziasztok! F astrába keresem az ablakemelő relét. És azt meg tudná valaki mondani, hogy ablakonként egy vagy kettő reléje van? A probléma, hogy csak felfelé megy, de ha a motornál megcserélem, akkor meg csak lefelé :D Segítségeteket előre is köszi :D Ablakemelő relé...azt nem bent van az ablakemelő szerkezetnél az elektronikában? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
giraffe75 Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 Ablakemelő relé...azt nem bent van az ablakemelő szerkezetnél az elektronikában? :D Még nem kerestem, nem mélyedtem bele :D gondoltam előbb megkérdezem. De holnap meg is nézem. Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 Még nem kerestem, nem mélyedtem bele :D gondoltam előbb megkérdezem. De holnap meg is nézem. Köszi szépen! Sztem vagy a kapcsoló halt meg, vagy egy kábel megtört a gumi átvezetőben az ajtózsanérnál, esetleg kontakthibás egy csatlakozó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 Ablakemelő relé...azt nem bent van az ablakemelő szerkezetnél az elektronikában? :D benne bezony ;-) az ablakemelő elektronikájáig... nem igazán van relé (ha gyári czuczról beszélünk) és hogy tudod a motornál cserélni??? (az fixdugó, fordítva nem tudod bedugni) PS: ha már ablakemelő... a vezetőűlési kapcsoló-doboz "házát" (a műanyag keretjét)... hogy lehet be-operálni a tekerős könyöklő-karfába? épp elektromos ablakemelőt szerelek és ez kicsit kibabrált velem... úgy sokat feszítgetve végülis modulárisnak/cserélhetőnek tűnik az illető rész, de egyelőre... csak tűnik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 benne bezony ;-) az ablakemelő elektronikájáig... nem igazán van relé (ha gyári czuczról beszélünk) és hogy tudod a motornál cserélni??? (az fixdugó, fordítva nem tudod bedugni) PS: ha már ablakemelő... a vezetőűlési kapcsoló-doboz "házát" (a műanyag keretjét)... hogy lehet be-operálni a tekerős könyöklő-karfába? épp elektromos ablakemelőt szerelek és ez kicsit kibabrált velem... úgy sokat feszítgetve végülis modulárisnak/cserélhetőnek tűnik az illető rész, de egyelőre... csak tűnik :D Nagyon faragós. Vágni is kell, meg ha az elejét takarni akarod, akkor műanyagozni is. Szóval copás nah :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok Nincs valakinek kipörgésgátlóról (ETC) kapcsolási rajza? Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Nincs valakinek véletlen biztosíték doboza utastérbe való, 99évj 1.4 x14nz classicba, mert nekem a hátsófűtés szál biztosíték kiolvadt de betyármód hétvégén vettem a kocsit és most vettem észre :D , kérdés hogy ettől lehet e baja a verdának? köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Nincs valakinek véletlen biztosíték doboza utastérbe való, 99évj 1.4 x14nz classicba, mert nekem a hátsófűtés szál biztosíték kiolvadt de betyármód hétvégén vettem a kocsit és most vettem észre :D , kérdés hogy ettől lehet e baja a verdának? köszi előre is Az a baj, hogy a biztosíték doboz csere nagyon copós, jobbára villamosságis meló. Alig lehet kifordítani, és kábé 100-szál van betüzködve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Az a baj, hogy a biztosíték doboz csere nagyon copós, jobbára villamosságis meló. Alig lehet kifordítani, és kábé 100-szál van betüzködve. Ez sajnos így van! Egyszerűbb lenne átdugni egy üres helyre, vagy azt az egyet kiváltani egy lengő aljzattal. Könnyebb, gyorsabb....igaz nem gyári :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Sziasztok! F astra 99évj 1.4 classicba szeretnék cserélni műszerfal világítást mert pár kiégett nehéz művelet? remélem a kormányt nem kell leszednem ahhoz:) valamint a fűtés konzolon és a hamutartóban is van izzó de nem ég remélem ott se bonnyi kifejteni a konzolt? várom a válaszaitokat:) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június16, 2011 Megoszt Elküldve Június16, 2011 Sziasztok! F astra 99évj 1.4 classicba szeretnék cserélni műszerfal világítást mert pár kiégett nehéz művelet? remélem a kormányt nem kell leszednem ahhoz:) valamint a fűtés konzolon és a hamutartóban is van izzó de nem ég remélem ott se bonnyi kifejteni a konzolt? várom a válaszaitokat:) köszi GyIK :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts