yankee Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Meg minimum 100 amperesre kell cserélni a generátort, a motortartóbakon legyen rajta a hosszbordás feszítő a kompresszor mellett, mivel együtt vannak, kell a második ventilátor is ha gyári (nem hobbiból rakták be gyárilag ugye), másik zárhíd és a többi. Ja tényleg a generáttó. Na most nem tudom de az enyém 70-72amperes nem tom mekkora van.... És elvileg ez elviszi a klímát.... MINIMUM 70es kell neki. Na most mikor én a szervót építettem akkor ez a generátor volt a szintén x16szr-be és nem volt klímás. Tehát lehet neki is van akkora... Van olyan klíma is amibe nincs plusz venti. :D És nem más a zárhíd..... De nem láttam a pakkot lehet benne van az eleje is. És én még csak olyan bakot láttam ami szervós klímás és kettő között a feszítő. Ezért nem részleteztem. :D Vagy van más milyen is?
daykiller Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Szerintem classicba nem raktak NZ-t max SZR-t, de ezt majd mások megmondják. Ami biztos, hogy az XEL-be való klímakompresszor simán felmegy az SZR-re. Nem kell hozzá motortartó bakot cserélni (legalábbis nekem nem kellett). Elképzelhető, hogy a bak más és van rajta egy plusz görgő, nem tudom. Nekem a kompresszortartó konzolon volt maga a feszítőgörgő, és csak szíjat kellett cserélni. Az SZR-ben hosszbordás szíj van, ugyanolyan mint az XEL-ben, szóval ezzel nincs gond. Azt viszont nem értem miért kéne generátort cserélni. Gyárilag 70 amperes van az SZR-ben. Az miért nem elég? Mert mondjuk nem 2 ampert vesz fel a két venti, ha fullon pörög, plusz egyéb fogyasztók. Enyémbe 120 amperes van, gyárilag, mert klímás. :D Ja tényleg a generáttó. Na most nem tudom de az enyém 70-72amperes nem tom mekkora van.... És elvileg ez elviszi a klímát.... MINIMUM 70es kell neki. Na most mikor én a szervót építettem akkor ez a generátor volt a szintén x16szr-be és nem volt klímás. Tehát lehet neki is van akkora... Van olyan klíma is amibe nincs plusz venti. :P És nem más a zárhíd..... De nem láttam a pakkot lehet benne van az eleje is. És én még csak olyan bakot láttam ami szervós klímás és kettő között a feszítő. Ezért nem részleteztem. :lol: Vagy van más milyen is? Nem a generátor termeli a villanyt a kompresszornak hogy működjön a klíma. :D Gyárilag két ventis. :D
ypos Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 Hú, köszönöm ezt a sok segítséget, kicsit kezdek elveszni a technikai részletekben :D Megnéztem a szíjat, hosszbordás. Viszont a generátorom (ha jól látom rajta a feliratot) csak 70 Amperes :D Nem tudom belevágjak-e így, mert oké, hogy zsebbenyúlós móka egy utólagos klíma beszerelés, de ahogy néztem neten egy úgy generátor 40-45 ropi (és ezek is csak 70 Amperesek voltak).
yankee Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 Hú, köszönöm ezt a sok segítséget, kicsit kezdek elveszni a technikai részletekben :D Megnéztem a szíjat, hosszbordás. Viszont a generátorom (ha jól látom rajta a feliratot) csak 70 Amperes :D Nem tudom belevágjak-e így, mert oké, hogy zsebbenyúlós móka egy utólagos klíma beszerelés, de ahogy néztem neten egy úgy generátor 40-45 ropi (és ezek is csak 70 Amperesek voltak). A 70es elviszi elvileg. ELÉG HOZZÁ. Később meg szerzel egy 100ast 120ast. Egyébként az enyém 70es egy 10esért vettem.
daykiller Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 A 70es elviszi elvileg. ELÉG HOZZÁ. Később meg szerzel egy 100ast 120ast. Egyébként az enyém 70es egy 10esért vettem. Van klímád 70A-s generátorral? :D
daykiller Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 Igen. Oszt mikor üzemelnek a fogyasztók a kocsidban és pörögnek a ventik, akkor nem gyengül a verda a klíma mellett is?
yankee Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 Oszt mikor üzemelnek a fogyasztók a kocsidban és pörögnek a ventik, akkor nem gyengül a verda a klíma mellett is? Nem, Ebbe csak a motor a fogyasztó. :D De az nagyon :D
daykiller Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 Nem, Ebbe csak a motor a fogyasztó. :D De az nagyon :D Biztos brembo generátorod van. Itt más a tapasztalat. :D
yankee Elküldve Június11, 2011 Elküldve Június11, 2011 Biztos brembo generátorod van. Itt más a tapasztalat. :D Ez nem brembo. Hanem Fecskefarkú vizsla. Horvát Klári féle összeszerelés.
here Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az 1es és a 4es henger nem megy. A gyújtás modul ebben is a páros elven működik, tehát az lehet a probléma ? Az autó egy 96os X16XEL ilyen gyújtás modullal:
here Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az 1es és a 4es henger nem megy. A gyújtás modul ebben is a páros elven működik, tehát az lehet a probléma ? Az autó egy 96os X16XEL ilyen gyújtás modullal: http://gyujtokabel.unas.hu/shop_ordered/99...unas_146763.jpg Kis kiegészítés: közben megnéztem a gyertyákat (hengersorrend szerint sorba rakva) és még annyi javítás hogy az 1-4 henger megy, a 2-3 nem.
daykiller Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy az 1es és a 4es henger nem megy. A gyújtás modul ebben is a páros elven működik, tehát az lehet a probléma ? Az autó egy 96os X16XEL ilyen gyújtás modullal: Kis kiegészítés: közben megnéztem a gyertyákat (hengersorrend szerint sorba rakva) és még annyi javítás hogy az 1-4 henger megy, a 2-3 nem. Szia. Felülről az első kettő üzemel párban és azok az 1-4 hengereké, de meg is van írva oldalt. Másrészt a DIS modul párosan gyújt, de a rotoros gyújtásmodul egyesével. Szóval esélyes, hogy a DIS modulod megadta magát.
giraffe75 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Sziasztok! F astrába keresem az ablakemelő relét. És azt meg tudná valaki mondani, hogy ablakonként egy vagy kettő reléje van? A probléma, hogy csak felfelé megy, de ha a motornál megcserélem, akkor meg csak lefelé :D Segítségeteket előre is köszi :D
zotya975 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Sziasztok! F astrába keresem az ablakemelő relét. És azt meg tudná valaki mondani, hogy ablakonként egy vagy kettő reléje van? A probléma, hogy csak felfelé megy, de ha a motornál megcserélem, akkor meg csak lefelé :D Segítségeteket előre is köszi :D Ablakemelő relé...azt nem bent van az ablakemelő szerkezetnél az elektronikában? :D
giraffe75 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Ablakemelő relé...azt nem bent van az ablakemelő szerkezetnél az elektronikában? :D Még nem kerestem, nem mélyedtem bele :D gondoltam előbb megkérdezem. De holnap meg is nézem. Köszi szépen!
FPepe Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Még nem kerestem, nem mélyedtem bele :D gondoltam előbb megkérdezem. De holnap meg is nézem. Köszi szépen! Sztem vagy a kapcsoló halt meg, vagy egy kábel megtört a gumi átvezetőben az ajtózsanérnál, esetleg kontakthibás egy csatlakozó.
janoo16 Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 Ablakemelő relé...azt nem bent van az ablakemelő szerkezetnél az elektronikában? :D benne bezony ;-) az ablakemelő elektronikájáig... nem igazán van relé (ha gyári czuczról beszélünk) és hogy tudod a motornál cserélni??? (az fixdugó, fordítva nem tudod bedugni) PS: ha már ablakemelő... a vezetőűlési kapcsoló-doboz "házát" (a műanyag keretjét)... hogy lehet be-operálni a tekerős könyöklő-karfába? épp elektromos ablakemelőt szerelek és ez kicsit kibabrált velem... úgy sokat feszítgetve végülis modulárisnak/cserélhetőnek tűnik az illető rész, de egyelőre... csak tűnik :D
Dáwid Elküldve Június13, 2011 Elküldve Június13, 2011 benne bezony ;-) az ablakemelő elektronikájáig... nem igazán van relé (ha gyári czuczról beszélünk) és hogy tudod a motornál cserélni??? (az fixdugó, fordítva nem tudod bedugni) PS: ha már ablakemelő... a vezetőűlési kapcsoló-doboz "házát" (a műanyag keretjét)... hogy lehet be-operálni a tekerős könyöklő-karfába? épp elektromos ablakemelőt szerelek és ez kicsit kibabrált velem... úgy sokat feszítgetve végülis modulárisnak/cserélhetőnek tűnik az illető rész, de egyelőre... csak tűnik :D Nagyon faragós. Vágni is kell, meg ha az elejét takarni akarod, akkor műanyagozni is. Szóval copás nah :D
mrbis Elküldve Június15, 2011 Elküldve Június15, 2011 Sziasztok Nincs valakinek kipörgésgátlóról (ETC) kapcsolási rajza? Előre is köszi
lombi Elküldve Június15, 2011 Elküldve Június15, 2011 Nincs valakinek véletlen biztosíték doboza utastérbe való, 99évj 1.4 x14nz classicba, mert nekem a hátsófűtés szál biztosíték kiolvadt de betyármód hétvégén vettem a kocsit és most vettem észre :D , kérdés hogy ettől lehet e baja a verdának? köszi előre is
zotya975 Elküldve Június15, 2011 Elküldve Június15, 2011 Nincs valakinek véletlen biztosíték doboza utastérbe való, 99évj 1.4 x14nz classicba, mert nekem a hátsófűtés szál biztosíték kiolvadt de betyármód hétvégén vettem a kocsit és most vettem észre :D , kérdés hogy ettől lehet e baja a verdának? köszi előre is Az a baj, hogy a biztosíték doboz csere nagyon copós, jobbára villamosságis meló. Alig lehet kifordítani, és kábé 100-szál van betüzködve.
Breki Elküldve Június15, 2011 Elküldve Június15, 2011 Az a baj, hogy a biztosíték doboz csere nagyon copós, jobbára villamosságis meló. Alig lehet kifordítani, és kábé 100-szál van betüzködve. Ez sajnos így van! Egyszerűbb lenne átdugni egy üres helyre, vagy azt az egyet kiváltani egy lengő aljzattal. Könnyebb, gyorsabb....igaz nem gyári :D
lombi Elküldve Június16, 2011 Elküldve Június16, 2011 Sziasztok! F astra 99évj 1.4 classicba szeretnék cserélni műszerfal világítást mert pár kiégett nehéz művelet? remélem a kormányt nem kell leszednem ahhoz:) valamint a fűtés konzolon és a hamutartóban is van izzó de nem ég remélem ott se bonnyi kifejteni a konzolt? várom a válaszaitokat:) köszi
Dáwid Elküldve Június16, 2011 Elküldve Június16, 2011 Sziasztok! F astra 99évj 1.4 classicba szeretnék cserélni műszerfal világítást mert pár kiégett nehéz művelet? remélem a kormányt nem kell leszednem ahhoz:) valamint a fűtés konzolon és a hamutartóban is van izzó de nem ég remélem ott se bonnyi kifejteni a konzolt? várom a válaszaitokat:) köszi GyIK :D
Recommended Posts