Gabibácsi Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Sziasztok! Rég jártam erre más elfoglaltságok végett, de most itt vagyok :D Tehát, ha olyan helyzet adódik, hogy tompított fény helyett a refi világít a vason, akkor beéghetett a bajuszkapcsolóm? Sajna semmire nem reagál, ha kikötöm az áramkörből, magyarul, kiveszem akkor csak a helyzetjelző van. Valakinek volt már hasonló tapasztalata, panasza esetleg, és a megoldás mi lett, gondolom kuka a kapcsoló és új kéne helyette? Köszi előre is! Üdv Volt ugyanez nekem is, bajuszkapcsoló csere oldotta meg, nekem is az égett be.
astrabandi Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Hellósztok némi segítség kéne valaki javított már gyújtáskapcsolót ? A jelen ség ugyan nem elektromos inkább mechanikus néha nem akar elfordúlni a kulcs néha nem kattan be a zár neha me belesem megy a kulcs . WD-40 megvót de változás nincs . :D
Dáwid Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Hellósztok némi segítség kéne valaki javított már gyújtáskapcsolót ? A jelen ség ugyan nem elektromos inkább mechanikus néha nem akar elfordúlni a kulcs néha nem kattan be a zár neha me belesem megy a kulcs . WD-40 megvót de változás nincs . :D Jó döntés volt. Akkor most cseréld ki :D
astrabandi Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Jó döntés volt. Akkor most cseréld ki :D Ja az lesz de mi ért is bővebben?
Dáwid Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Ja az lesz de mi ért is bővebben? Évek alatt, némi por-szösz-retek, meg egyéb dolgok, kerültek már bele, amit a kulccsal rátunkol az ember, minden egyes beletolásnál. Amikor erre poros-szöszös valamire, ilyesmi folyadékot nyomsz, akkor egy remek ragadós trutymákot hozol létre, amit lehet hogy tovább tart kitakarítani, mint kicserélni. Hasonlóan jó hatással van a zárakra, a téli "fagymentesítő" vacak is. Amíg nem nyomnak bele a zárba semmit, addig nincs is minek befagynia, de utána már lehet szenvedni vele. (fúró-üregelő spray többet segít) Zotya már darabolta szét a gyújtás kapcsolót, majd elmondja a tapasztalatait.
zotya975 Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Évek alatt, némi por-szösz-retek, meg egyéb dolgok, kerültek már bele, amit a kulccsal rátunkol az ember, minden egyes beletolásnál. Amikor erre poros-szöszös valamire, ilyesmi folyadékot nyomsz, akkor egy remek ragadós trutymákot hozol létre, amit lehet hogy tovább tart kitakarítani, mint kicserélni. Hasonlóan jó hatással van a zárakra, a téli "fagymentesítő" vacak is. Amíg nem nyomnak bele a zárba semmit, addig nincs is minek befagynia, de utána már lehet szenvedni vele. (fúró-üregelő spray többet segít) Zotya már darabolta szét a gyújtás kapcsolót, majd elmondja a tapasztalatait. Vagy egyszerűen csak megkopott a kulcs, és nem nyomja el annyira a lamelákkat, hogy el tudjon fordulni. Én kivettem és hozzáreszeltem a lamellákat a kulcshoz.
astrabandi Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Évek alatt, némi por-szösz-retek, meg egyéb dolgok, kerültek már bele, amit a kulccsal rátunkol az ember, minden egyes beletolásnál. Amikor erre poros-szöszös valamire, ilyesmi folyadékot nyomsz, akkor egy remek ragadós trutymákot hozol létre, amit lehet hogy tovább tart kitakarítani, mint kicserélni. Hasonlóan jó hatással van a zárakra, a téli "fagymentesítő" vacak is. Amíg nem nyomnak bele a zárba semmit, addig nincs is minek befagynia, de utána már lehet szenvedni vele. (fúró-üregelő spray többet segít) Zotya már darabolta szét a gyújtás kapcsolót, majd elmondja a tapasztalatait. Köszi én is tippeltem ilyenre ,de a fúró spray -t még nem hallotam , kipróbálom még hátha javul valamit még ennél rosszabb már nem lehet remélem .
astrabandi Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Vagy egyszerűen csak megkopott a kulcs, és nem nyomja el annyira a lamelákkat, hogy el tudjon fordulni. Én kivettem és hozzáreszeltem a lamellákat a kulcshoz. De kicsit gázos szét szedni ahogy néztem nem egyszerű .
Sekler Elküldve Június8, 2011 Elküldve Június8, 2011 Sziasztok Van a motorterben ket csatlakozo amely nem csatlakozik sehova: Elso csatlakozo Masodik csatlakozo Meg tuja valaki nekem mondani eredetileg mire hasznaltak ezeket? Koszi elore is.
pszilaj Elküldve Június8, 2011 Elküldve Június8, 2011 Sziasztok Van a motorterben ket csatlakozo amely nem csatlakozik sehova: Elso csatlakozo Masodik csatlakozo Meg tuja valaki nekem mondani eredetileg mire hasznaltak ezeket? Koszi elore is. A második(IMG_8215) tökre úgy néz ki, mint a beszívott levegő hőmérsékletjeladójára menő csati. Ez pedig a légszűrő és a torok közti gumicsőben szokott lenni... De attól is függ, hogy milyen a motor a taligádban! :D Az első nekem passz...
zotya975 Elküldve Június8, 2011 Elküldve Június8, 2011 De kicsit gázos szét szedni ahogy néztem nem egyszerű . Van egy lyuk az alu öntvényel alul, oda kell bebökni egy csavarhúzóval, és a kulcs egy adott állásában kijön az egész lammellástól. Sziasztok Van a motorterben ket csatlakozo amely nem csatlakozik sehova: Elso csatlakozo Masodik csatlakozo Meg tuja valaki nekem mondani eredetileg mire hasznaltak ezeket? Koszi elore is. Az első mindkét oldalon van? Mert a helye alapján oldalindexre tippelek. Persze csak ha nincs. A második talán a BC-szintjelzőjének van az ablakomosónál.
FPepe Elküldve Június8, 2011 Elküldve Június8, 2011 Van egy lyuk az alu öntvényel alul, oda kell bebökni egy csavarhúzóval, és a kulcs egy adott állásában kijön az egész lammellástól. Az első mindkét oldalon van? Mert a helye alapján oldalindexre tippelek. Persze csak ha nincs. A második talán a BC-szintjelzőjének van az ablakomosónál. A másodikat eltaláltad, az első sztem fékkopásjelző lesz. A vezetékszínek erre utalnak.
Sekler Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 A második(IMG_8215) tökre úgy néz ki, mint a beszívott levegő hőmérsékletjeladójára menő csati. Ez pedig a légszűrő és a torok közti gumicsőben szokott lenni... De attól is függ, hogy milyen a motor a taligádban! :D Az első nekem passz... Pont olyan mint a tiedben x14xe :D
Sekler Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 A másodikat eltaláltad, az első sztem fékkopásjelző lesz. A vezetékszínek erre utalnak. Elnézést kérek az ékezethiány miatt. Most már a gépemről irok. Az első csatlakozót csak csak bal felől találtam meg. Lehet, hogy jobb felől a helyén van? Meg kell kételkedjem. :D
daykiller Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Elnézést kérek az ékezethiány miatt. Most már a gépemről irok. Az első csatlakozót csak csak bal felől találtam meg. Lehet, hogy jobb felől a helyén van? Meg kell kételkedjem. :D Nálam is megvan eme kettő csatlakozó mindkét oldalt. Szemből nézve a motortérbe a jobb oldalon a kiegyenlítőtartály alatt találtam meg a párjukat. Igaz nekem ott van még a BC-s szintjelző csatlakozója is.
janoo16 Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Nálam is megvan eme kettő csatlakozó mindkét oldalt. Szemből nézve a motortérbe a jobb oldalon a kiegyenlítőtartály alatt találtam meg a párjukat. Igaz nekem ott van még a BC-s szintjelző csatlakozója is. és ha ez nektek gyárilag benne van... a drótok másik végét hol kellene keresni? :D bekötve a MID nagy kék csatlakozójába (gyárilag benne az is?) érdeklődök, mert most akarom bekötni az utólag beheggesztett MID-embe a szélvédő-mosó-folyadék-"vészes"-szintjelzőt és a műszerfal kazi/MID mögötti részében nem találtam plusz drótokat /no meg keresek működő érzékelős hűtővízdugót/
daykiller Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 és ha ez nektek gyárilag benne van... a drótok másik végét hol kellene keresni? :D bekötve a MID nagy kék csatlakozójába (gyárilag benne az is?) érdeklődök, mert most akarom bekötni az utólag beheggesztett MID-embe a szélvédő-mosó-folyadék-"vészes"-szintjelzőt és a műszerfal kazi/MID mögötti részében nem találtam plusz drótokat /no meg keresek működő érzékelős hűtővízdugót/ Az indexek pl be is vannak kötve, elvileg ott is a delej, ha indexelsz. :D A többi ami a MID-hez vannak, nekem a kardánbox alá van begyűrve, illetve a fűtéskonzol alatt "közlekedő" vastag kábelkötegből ágaznak le oda. Nálam. :D A csatlakozó természetesen nincs a végén.
ypos Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Sziasztok! Ismét a segítségetekre lenne szükségem. 2001-es 1.6-os Astra Classic-omba (motorkód: X16SZR vagy C16NZ) szeretnék klímát szereltetni. Találtam is a neten egy komplett szettet, amit 1.6 Ecotecből (X16XEL) szereltek ki. Az eladó azt írta, hogy működnie kell vele, csak a tartó bak nem biztos, hogy kompatibilis, de tud adni C14NZ-ből származó bakot, ami szerinte jó az enyémhez is. Továbbá kérdezte, hogy a szervóm hosszbordás-e (fogalmam sincs), merthogy a főtengely szíjtácsával (szintén nem tudom mi az) lehet gond. Tehát a kérdéseim: - Szerintetek használható C14NZ-ből származó bak az enyémhez? - Honnan tudhatom meg, hogy "hosszbordás-e" a szervóm? :D - Lehet még egyéb probléma, ami miatt esetleg nem kompatibilis a cucc a verdámmal? Előre is köszönöm a válaszokat.
zotya975 Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Sziasztok! Ismét a segítségetekre lenne szükségem. 2001-es 1.6-os Astra Classic-omba (motorkód: X16SZR vagy C16NZ) szeretnék klímát szereltetni. Találtam is a neten egy komplett szettet, amit 1.6 Ecotecből (X16XEL) szereltek ki. Az eladó azt írta, hogy működnie kell vele, csak a tartó bak nem biztos, hogy kompatibilis, de tud adni C14NZ-ből származó bakot, ami szerinte jó az enyémhez is. Továbbá kérdezte, hogy a szervóm hosszbordás-e (fogalmam sincs), merthogy a főtengely szíjtácsával (szintén nem tudom mi az) lehet gond. Tehát a kérdéseim: - Szerintetek használható C14NZ-ből származó bak az enyémhez? - Honnan tudhatom meg, hogy "hosszbordás-e" a szervóm? :D - Lehet még egyéb probléma, ami miatt esetleg nem kompatibilis a cucc a verdámmal? Előre is köszönöm a válaszokat. Részben tudok segíteni, a hosszbordás szíjon ugye hosszanti irányban vannak a bordák,a tárcsán is ennek megfelelően vannak a bemarások. Ez pölö egy hosszbordás szíj:Klikk
yankee Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Sziasztok! Ismét a segítségetekre lenne szükségem. 2001-es 1.6-os Astra Classic-omba (motorkód: X16SZR vagy C16NZ) szeretnék klímát szereltetni. Találtam is a neten egy komplett szettet, amit 1.6 Ecotecből (X16XEL) szereltek ki. Az eladó azt írta, hogy működnie kell vele, csak a tartó bak nem biztos, hogy kompatibilis, de tud adni C14NZ-ből származó bakot, ami szerinte jó az enyémhez is. Továbbá kérdezte, hogy a szervóm hosszbordás-e (fogalmam sincs), merthogy a főtengely szíjtácsával (szintén nem tudom mi az) lehet gond. Tehát a kérdéseim: - Szerintetek használható C14NZ-ből származó bak az enyémhez? - Honnan tudhatom meg, hogy "hosszbordás-e" a szervóm? :D - Lehet még egyéb probléma, ami miatt esetleg nem kompatibilis a cucc a verdámmal? Előre is köszönöm a válaszokat. C14NZ-ből ad neked Klímás motortartót? Ha ez így van akkor meg eszem a sapkám. :D ugyan is 14nz-be nem volt gyári klíma. Tehát az 14nz-be lévő tartó sem 14nz. :D De az x16xel-es biztos, hogy jó lesz. A szíjadat pedig onnan tudod meg, hogy kimész kinyitod a kocsi elejét és lenézel a légszűrő doboz mellé. És ha ott látsz egy gumiszerű lapos valamit ami ha megy a motor akkor suhan és mozog és kb 5centi széles. De ne tedd oda az újjad mert ELKAPJA. :P Ha ilyened van akkor széles. :lol: Más gebasz nem lehet.. Nem igen lehet..... Pontosabban az alkatrészekből kifolyólag nem lehet. :lol: Ja és ha széles szíj van a kocsidba akkor nem lehet gond a főtengely tárcsával sem.... Csak hosszabb szíjat kel venni mint a mostani. :lol:
Hjoe Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Sziasztok! Ismét a segítségetekre lenne szükségem. 2001-es 1.6-os Astra Classic-omba (motorkód: X16SZR vagy C16NZ) szeretnék klímát szereltetni. Találtam is a neten egy komplett szettet, amit 1.6 Ecotecből (X16XEL) szereltek ki. Az eladó azt írta, hogy működnie kell vele, csak a tartó bak nem biztos, hogy kompatibilis, de tud adni C14NZ-ből származó bakot, ami szerinte jó az enyémhez is. Továbbá kérdezte, hogy a szervóm hosszbordás-e (fogalmam sincs), merthogy a főtengely szíjtácsával (szintén nem tudom mi az) lehet gond. Tehát a kérdéseim: - Szerintetek használható C14NZ-ből származó bak az enyémhez? - Honnan tudhatom meg, hogy "hosszbordás-e" a szervóm? :D - Lehet még egyéb probléma, ami miatt esetleg nem kompatibilis a cucc a verdámmal? Előre is köszönöm a válaszokat. http://s3.images.www.tvn.hu/2011/01/11/14/...2573d957cd6.jpg Ezen a képen megtalálod a szervót is, és a főtengely szíjtárcsát is. Hosszbordás ugyebár.
daykiller Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 C14NZ-ből ad neked Klímás motortartót? Ha ez így van akkor meg eszem a sapkám. :D ugyan is 14nz-be nem volt gyári klíma. Tehát az 14nz-be lévő tartó sem 14nz. :D De az x16xel-es biztos, hogy jó lesz. A szíjadat pedig onnan tudod meg, hogy kimész kinyitod a kocsi elejét és lenézel a légszűrő doboz mellé. És ha ott látsz egy gumiszerű lapos valamit ami ha megy a motor akkor suhan és mozog és kb 5centi széles. De ne tedd oda az újjad mert ELKAPJA. :D Ha ilyened van akkor széles. :P Más gebasz nem lehet.. Nem igen lehet..... Pontosabban az alkatrészekből kifolyólag nem lehet. :lol: Ja és ha széles szíj van a kocsidba akkor nem lehet gond a főtengely tárcsával sem.... Csak hosszabb szíjat kel venni mint a mostani. :lol: Meg minimum 100 amperesre kell cserélni a generátort, a motortartóbakon legyen rajta a hosszbordás feszítő a kompresszor mellett, mivel együtt vannak, kell a második ventilátor is ha gyári (nem hobbiból rakták be gyárilag ugye), másik zárhíd és a többi.
ypos Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Hű, köszi mindenkinek :D Jól értem, hogy ezek szerint generátort is kell cserélnem? Nem lesz így drágább a leves, mint a hús? (Úgyértem egy generátorcsere gondolom nem két fillér.)
Hjoe Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Hű, köszi mindenkinek :D Jól értem, hogy ezek szerint generátort is kell cserélnem? Nem lesz így drágább a leves, mint a hús? (Úgyértem egy generátorcsere gondolom nem két fillér.) Ha 100 amperes van benne akkor nem. Ha nem az, akkor igen. :D Mit ér meg neked? Kérdezd meg, hogy érdemes-e utólag klíma a kocsiba. 10ből 8an azt fogják mondani, hogy "ha sok pénzed meg türelmed van..."
megadave Elküldve Június9, 2011 Elküldve Június9, 2011 Szerintem classicba nem raktak NZ-t max SZR-t, de ezt majd mások megmondják. Ami biztos, hogy az XEL-be való klímakompresszor simán felmegy az SZR-re. Nem kell hozzá motortartó bakot cserélni (legalábbis nekem nem kellett). Elképzelhető, hogy a bak más és van rajta egy plusz görgő, nem tudom. Nekem a kompresszortartó konzolon volt maga a feszítőgörgő, és csak szíjat kellett cserélni. Az SZR-ben hosszbordás szíj van, ugyanolyan mint az XEL-ben, szóval ezzel nincs gond. Azt viszont nem értem miért kéne generátort cserélni. Gyárilag 70 amperes van az SZR-ben. Az miért nem elég?
Recommended Posts