pszilaj Elküldve Május17, 2011 Elküldve Május17, 2011 Endre06 írta: Amilyen szépen forrasztok inkább hanyagolnám, meg ha már led akkor csak nem gyári színt. :D Ott nem látszik a forrasztás... :) Hát igen. Van szép rózsaszínű led is... :D
csizi_JR Elküldve Május17, 2011 Elküldve Május17, 2011 Hali! Nem tudom jó helyen kérdezem-e, de szükségem lenne egy TID kijelző kapcsolási rajzára! Ha valaki tudna segíteni annak nagyon megköszönném!
megadave Elküldve Május17, 2011 Elküldve Május17, 2011 csizi_JR írta: Hali! Nem tudom jó helyen kérdezem-e, de szükségem lenne egy TID kijelző kapcsolási rajzára! Ha valaki tudna segíteni annak nagyon megköszönném! Priviben küldd el az email címed, aztán átküldöm a rajzokat.
BarNeE Elküldve Május17, 2011 Elküldve Május17, 2011 Sziasztok! Nekem egy 93s 1.6 os astram van. Az lenne a kerdesem hogy lehet kiszedni belőle a rádiót. valami öreg alpine kazettás rádió van benne. előre is köszi
megadave Elküldve Május17, 2011 Elküldve Május17, 2011 BarNeE írta: Sziasztok! Nekem egy 93s 1.6 os astram van. Az lenne a kerdesem hogy lehet kiszedni belőle a rádiót. valami öreg alpine kazettás rádió van benne. előre is köszi Egy kiszedővillával a legegyszerűbb. Két oldalt benyúlsz vele a rádió mellett, beakasztod és kihúzod. http://autohifioutlet.hu/kepek/kiszedo-villa.jpg Itt vannak a célszerszámok: http://www.zsu.hu/?page=category&catid=415029 Na ha ilyened nincs, akkor macerásabb, de csavarhúzóval próbáld meg. Egyszerűbb, ha előtte kiveszed a felette levő kijelzőt, és benyúlsz a műszerfalba és kézzel nyomod kifelé, közben a csavarhúzókkal benyomod oldalt a rögzítő pöcköket. Sok sikert. :D
Dáwid Elküldve Május17, 2011 Elküldve Május17, 2011 BarNeE írta: Sziasztok! Nekem egy 93s 1.6 os astram van. Az lenne a kerdesem hogy lehet kiszedni belőle a rádiót. valami öreg alpine kazettás rádió van benne. előre is köszi Ha villát nem sikerül keríteni hozzá, akkor a GyIK-ban találsz képes leírást arról, hogy a középkonzolt hogy tudod kifordítani :D
adamka368 Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 Helló astraf em van és az a történet hogy gyujtásra megy az óra/dátum háttér világítása, viszont ha kapcsolok egy lámpát helyzetjelző vagy tompitott tök mindegy nincs km/h háttérvilágitás és az óra világítás is eltünik! Valakinek volt már ilyen? tegnap délután még ment este már nem!
Dáwid Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 adamka368 írta: Helló astraf em van és az a történet hogy gyujtásra megy az óra/dátum háttér világítása, viszont ha kapcsolok egy lámpát helyzetjelző vagy tompitott tök mindegy nincs km/h háttérvilágitás és az óra világítás is eltünik! Valakinek volt már ilyen? tegnap délután még ment este már nem! Szerintem lerúgtad bal térddel véletlenül a műszerfal-háttérvilágítás potiját (lámpa kapcsoló alján a kis recés tekerentyű), és annyira levette a fényerőt, hogy nem látszik :D :D
Endre06 Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 adamka368 írta: Helló astraf em van és az a történet hogy gyujtásra megy az óra/dátum háttér világítása, viszont ha kapcsolok egy lámpát helyzetjelző vagy tompitott tök mindegy nincs km/h háttérvilágitás és az óra világítás is eltünik! Valakinek volt már ilyen? tegnap délután még ment este már nem! Világítás kapcsolód alatt nincs véletlen egy vizszintes tekerő? Lehet teljesen le van tekerve és azért nem látszik. Bár hogy full ne látszon semmi este annyira azért nem lehet letekerni azt se. De nézd meg hátha. :D
adamka368 Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 Endre06 írta: Világítás kapcsolód alatt nincs véletlen egy vizszintes tekerő? Lehet teljesen le van tekerve és azért nem látszik. Bár hogy full ne látszon semmi este annyira azért nem lehet letekerni azt se. De nézd meg hátha. :D Megvan a gond kösz! ott volt a hiba megmozgattam azt a teerőt és akk bevillant! szétszedtem a lámpa kapcsolót persze szétpergett és benne van egy porcelán lap a fényerősség szabályzónál na az 2é van törve!
j.balint Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 Sziasztok! Immós kompjutert meglehet valahogy viccelni hogy elinduljopn immo nélkül? Csak mert 2 kompjuterem van itthon és egyikkel sem indul el a motor. 96os és 97es F ASTRA. Nincs hozzájuk meg az immo. Venni meg nem szeretnék mégegyet. Ja x20xev a motor.
neodd Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 Üdv! Ma szét lett kapva a jobb oldalon a lábtér burkolata, és egy relatív nagy méretű csatira bukkantunk, ami csak úgy szabadon lógott. Valakinek tippje, hogy mire jó? :D KÉP1 KÉP2 KÉP3
zotya975 Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 neodd írta: Üdv! Ma szét lett kapva a jobb oldalon a lábtér burkolata, és egy relatív nagy méretű csatira bukkantunk, ami csak úgy szabadon lógott. Valakinek tippje, hogy mire jó? :D KÉP1 KÉP2 KÉP3 Esetleg a színekből ki lehente bogarászni a kapcsolási rajzon.... :D
daykiller Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 neodd írta: Üdv! Ma szét lett kapva a jobb oldalon a lábtér burkolata, és egy relatív nagy méretű csatira bukkantunk, ami csak úgy szabadon lógott. Valakinek tippje, hogy mire jó? :D KÉP1 KÉP2 KÉP3 Csatlakozásra. :D
yankee Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 j.balint írta: Sziasztok! Immós kompjutert meglehet valahogy viccelni hogy elinduljopn immo nélkül? Csak mert 2 kompjuterem van itthon és egyikkel sem indul el a motor. 96os és 97es F ASTRA. Nincs hozzájuk meg az immo. Venni meg nem szeretnék mégegyet. Ja x20xev a motor. Én anno mikor eltörtem az immo karikámat. Akkor próbáltunk rá vagy 6darab imó nélküli vezérlőt a kocsira egyikkel sem indult. Szóval kétlem, hogy ki lehetne játszani. Sőt még imótlan kompival sem fog valószínűleg indulni. :D
Jürgen Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 yankee írta: Gyári központizár. Én is ugyanezt mondtam neki, de nem hitte el. :D
neodd Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 Idéz Gyári központizár. Köszi B) Idéz Én is ugyanezt mondtam neki, de nem hitte el. :D Azt is mondtad, kérdezzem meg :) Most már 2-en állítjátok, így már hihető :D
daykiller Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 neodd írta: Azt is mondtad, kérdezzem meg :) Most már 2-en állítjátok, így már hihető :D Szerintem szilvásbukta, mert azt szeretem. :D
Tiv. Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 yankee írta: Én anno mikor eltörtem az immo karikámat. Akkor próbáltunk rá vagy 6darab imó nélküli vezérlőt a kocsira egyikkel sem indult. Szóval kétlem, hogy ki lehetne játszani. Sőt még imótlan kompival sem fog valószínűleg indulni. :D Nekem ugye nincs kompim, mert minek az a szar egy kocsiba. :D Én ki tudom iktatni az immot?
BarNeE Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 megadave írta: Egy kiszedővillával a legegyszerűbb. Két oldalt benyúlsz vele a rádió mellett, beakasztod és kihúzod. http://autohifioutlet.hu/kepek/kiszedo-villa.jpg Itt vannak a célszerszámok: http://www.zsu.hu/?page=category&catid=415029 Na ha ilyened nincs, akkor macerásabb, de csavarhúzóval próbáld meg. Egyszerűbb, ha előtte kiveszed a felette levő kijelzőt, és benyúlsz a műszerfalba és kézzel nyomod kifelé, közben a csavarhúzókkal benyomod oldalt a rögzítő pöcköket. Sok sikert. :D köszi
BarNeE Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 Dáwid írta: Ha villát nem sikerül keríteni hozzá, akkor a GyIK-ban találsz képes leírást arról, hogy a középkonzolt hogy tudod kifordítani :D célszerszám nincs marad akkor ez az opció köisz:)
yankee Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 Tiv. írta: Nekem ugye nincs kompim, mert minek az a szar egy kocsiba. :D Én ki tudom iktatni az immot? Nem igen hiszem, hogy kilehetne csak úgy. iktatni.
Dáwid Elküldve Május18, 2011 Elküldve Május18, 2011 yankee írta: Nem igen hiszem, hogy kilehetne csak úgy. iktatni. És csak úgy máshogy? :D
Recommended Posts