Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Dáwid írta:
Jégfehér van, azt 5-ért csinálok. Ha mindet összeadjuk, lassan autóval együtt kap fordulatszámmérőt :D

elárulnád az órában hova helyezted a ledeket / ledszalagot?? már jó ideje csak szenvedek vele mert tökéletes eredményt akarok, szintén fehér ledekkel, szalagokkal próbálkozok de nem tudom úgy elhelyezni ezeket h tényleg jó legyen :D

köszi a választ :)

Elküldve

Sziasztok!

1 kérdés lenne igazából nem nekem hanem ismerősnek!

adott egy F astra Gsi 16v 92-es

Gyújtáson kellene-e égni a motorkontroll lámpának?Ezen nem ég , másik óracsoporttal kipróbálva sem( izzó jó) tipp esetleg?

Köszi

Elküldve
  Gergőőő írta:
elárulnád az órában hova helyezted a ledeket / ledszalagot?? már jó ideje csak szenvedek vele mert tökéletes eredményt akarok, szintén fehér ledekkel, szalagokkal próbálkozok de nem tudom úgy elhelyezni ezeket h tényleg jó legyen :D

köszi a választ B)

Az egyik változat az, hogy qrva sokat teszek bele. Gyakorlatilag teljesen körbepakoltam a megvilágítandó karakterek alatt. Km- óra alatt teljesen körbe, fordulatszámmérőnél kicsit több mint fél körbe, plusz fél-fél kört a hőmérő-szintjelző alá. A másik változat, amit Janinak csináltunk, --csak még nem engedte tovább fejleszteni, me' hisztis hogy megint szét akarom szedni az autóját :D -- az úgy van, hogy a szalagból 1 smd, mindig pontosan a gyári helyre lóg be. Így jól világítja a mutatókat is, meg a hátlapot is, csak nem árt leszedni a gyári sötétítést a plexi hátuljáról, meg kicsit kimaszkolni a fölső részt. Igazából, ha a sötétítést leszeded, és opálos fehér fóliával leragasztod, akkor szép egyenletes fehér lesz. (vagy belebacol egy fél teherautónyi ledet, és akkor is, de ilyen beteg ötleteim csak nekem vannak :D :) )

Elküldve
  Dáwid írta:
Az egyik változat az, hogy qrva sokat teszek bele. Gyakorlatilag teljesen körbepakoltam a megvilágítandó karakterek alatt. Km- óra alatt teljesen körbe, fordulatszámmérőnél kicsit több mint fél körbe, plusz fél-fél kört a hőmérő-szintjelző alá. A másik változat, amit Janinak csináltunk, --csak még nem engedte tovább fejleszteni, me' hisztis hogy megint szét akarom szedni az autóját :D -- az úgy van, hogy a szalagból 1 smd, mindig pontosan a gyári helyre lóg be. Így jól világítja a mutatókat is, meg a hátlapot is, csak nem árt leszedni a gyári sötétítést a plexi hátuljáról, meg kicsit kimaszkolni a fölső részt. Igazából, ha a sötétítést leszeded, és opálos fehér fóliával leragasztod, akkor szép egyenletes fehér lesz. (vagy belebacol egy fél teherautónyi ledet, és akkor is, de ilyen beteg ötleteim csak nekem vannak :) :D )

hát igen nekem is ez jutott eszembe mikor tesztelgettem hova is kellene rakosgatni, mert pár leddel nagyon fos az eredmény B) akkor marad az h minden irányba nézzen és ahol van hely oda rakok :D eredeti célom a ledezéssel az volt h kevesebbet fogyasszon mint a 4db izzó (700mA) de látom h esélytelen lesz, a maszkoló fóliát nem merem piszkálni mert még a végén tönkre tenném... inkább marad a tele pakolás ledekkel funkció, de am kössz, ez a válasz nyugtatóan hatott rám Xd

Elküldve
  Sinyo írta:
Sziasztok!

1 kérdés lenne igazából nem nekem hanem ismerősnek!

adott egy F astra Gsi 16v 92-es

Gyújtáson kellene-e égni a motorkontroll lámpának?Ezen nem ég , másik óracsoporttal kipróbálva sem( izzó jó) tipp esetleg?

Köszi

Kéne. Ha nem világít, akkor ott valami gáz van az ECU-val.

Elküldve
  daykiller írta:
Kéne. Ha nem világít, akkor ott valami gáz van az ECU-val.

Köszi

akkor kölcsönbe kéne kérni egy Ecu-t és rádugni? vagy ennek esetleg van valami kapcsolási rajza?

Elküldve
  Sinyo írta:
Köszi

akkor kölcsönbe kéne kérni egy Ecu-t és rádugni? vagy ennek esetleg van valami kapcsolási rajza?

Kölcsönkérés segíthet a probléma megoldásán. Gondolom be se röffen a motor. ECU-hoz nincs kapcsolási rajz, csak a komplett autóról.

Elküldve
  daykiller írta:
Kölcsönkérés segíthet a probléma megoldásán. Gondolom be se röffen a motor. ECU-hoz nincs kapcsolási rajz, csak a komplett autóról.

de az autó hibátlanul megy!Csak a gazdáját idegesíti hogy nem világít a lámpa gyújtáson, indítás előtt!Hát akkor nem marad más hátra mint a vezetékek vizsgálása

Elküldve
  Dáwid írta:
Az egyik változat az, hogy qrva sokat teszek bele. Gyakorlatilag teljesen körbepakoltam a megvilágítandó karakterek alatt. Km- óra alatt teljesen körbe, fordulatszámmérőnél kicsit több mint fél körbe, plusz fél-fél kört a hőmérő-szintjelző alá. A másik változat, amit Janinak csináltunk, --csak még nem engedte tovább fejleszteni, me' hisztis hogy megint szét akarom szedni az autóját :D -- az úgy van, hogy a szalagból 1 smd, mindig pontosan a gyári helyre lóg be. Így jól világítja a mutatókat is, meg a hátlapot is, csak nem árt leszedni a gyári sötétítést a plexi hátuljáról, meg kicsit kimaszkolni a fölső részt. Igazából, ha a sötétítést leszeded, és opálos fehér fóliával leragasztod, akkor szép egyenletes fehér lesz. (vagy belebacol egy fél teherautónyi ledet, és akkor is, de ilyen beteg ötleteim csak nekem vannak B) :) )

Ennyiből meg tudod oldani az enyémet? :D

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=695546af1...&aid=213999

Elküldve
  Sinyo írta:
Sziasztok!

1 kérdés lenne igazából nem nekem hanem ismerősnek!

adott egy F astra Gsi 16v 92-es

Gyújtáson kellene-e égni a motorkontroll lámpának?Ezen nem ég , másik óracsoporttal kipróbálva sem( izzó jó) tipp esetleg?

Köszi

Szakadás Valahol...

Elküldve
  Sinyo írta:
de az autó hibátlanul megy!Csak a gazdáját idegesíti hogy nem világít a lámpa gyújtáson, indítás előtt!Hát akkor nem marad más hátra mint a vezetékek vizsgálása

X17DTL kombi? :D Hamar javítsd át Caravan-ra DTL-es barátom! :)

  Sinyo írta:
Ecu ból jön a kábel?

Tuti!

Onnan dobja a hibakódot nem? :D

Elküldve
  Dáwid írta:
Észre se vettem eddig, de "FFFFFFÚÚÚÚÚÚÚÚ"

Értettem! :D De ha már itt tartunk.. most nézegetem neten a hidegindítós videókat és a dízelnek is kellene lennie visszajelző lámpának (68lovas) 96-os fordimérős óra?!Mert akkor ezen is elment a kábel valahova..

Elküldve
  Sinyo írta:
Értettem! :D De ha már itt tartunk.. most nézegetem neten a hidegindítós videókat és a dízelnek is kellene lennie visszajelző lámpának (68lovas) 96-os fordimérős óra?!Mert akkor ezen is elment a kábel valahova..

Nyugi!!!! a tied jó!

Csak javítsd ki az aláírásodban, hogy nem kombi az, hanem Caravan! :D :)

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Nyugi!!!! a tied jó!

Csak javítsd ki az aláírásodban, hogy nem kombi az, hanem Caravan! :D :)

már átírtam, el is mentettem de nem megy...:D Köszi

Elküldve
  astrásgyerek írta:
Nyugi!!!! a tied jó!

Csak javítsd ki az aláírásodban, hogy nem kombi az, hanem Caravan! :D B)

Akkora f astra fan vagyok, hogy nem is láttam még működni fodulatmérős km órát :) de ez a videó most megmelengette a keblem :D

Elküldve
  Dáwid írta:
http://auto.indavideo.hu/video/viziszonyos_fordulatszammero

Tessék, hogy olyat is láss, ahol nem működik :D :D

Mindegyik km órában van benzin üresedést jelző lámpa? Ha az új km órában van lámpa, akkor az fog is működni? Milyen elven működik a benzinszint jelző lámpa? Külön kapja a vezérlést, hogy mikor kell kivilágítani, vagy a mutató helyzetéből következtet a benzin üresedésére? És mi az a W=1111? Talán egy Watt szám, amivel helyesen mér feszültséget a mutató? Bocs, ha hülyeséget kérdezek. A km óra mutató feszültséget mér egyáltalán :D?

Olvastam ezekről itt a fórumon, de nem találtam hasznos választ :) (csak hogy ne write only módban legyek:) )

Üdv B)

Elküldve
  Rian írta:
Mindegyik km órában van benzin üresedést jelző lámpa? Ha az új km órában van lámpa, akkor az fog is működni? Milyen elven működik a benzinszint jelző lámpa? Külön kapja a vezérlést, hogy mikor kell kivilágítani, vagy a mutató helyzetéből következtet a benzin üresedésére? És mi az a W=1111? Talán egy Watt szám, amivel helyesen mér feszültséget a mutató? Bocs, ha hülyeséget kérdezek. A km óra mutató feszültséget mér egyáltalán :D?

Olvastam ezekről itt a fórumon, de nem találtam hasznos választ :D (csak hogy ne write only módban legyek:) )

Üdv :)

A fordulatszámmérős óra-egységekben van csóróságjelző. Ugyan arról a jeladóról kapja a jelet, ahonnan a mutató, szóval plug&play. A km-óra mechanikusan mér. A spirál beáll a hátuljára, és tekergeti a fogaskerekeket. A W-szám az óra áttételezését jelöli, mert különböző motorokhoz, különböző órák voltak. Ha másmilyen W számút teszel bele, azzal is mutogat valamit, de elég nagy csalással.

Elküldve
  Rian írta:
:D

Inkább eladom a kocsim, igen :D

Ha olcsón szereznék ford. mérős órát, akkor még a 8-ba is belemennék.

Most hívtam a boltot, 9000-ért van W=1111-es óra. Így már kezd fejtörést okozni a téma :) (a magas ára miatt)

Amúgy mindenkinek nagyon köszi a segítséget, értékes volt a GYIK B)

Lakik valaki a 18 ker környékén?

Nincs valakinek elfekvőben egy ilyen óra?

én a 18.kerben lakom, de ettől még nem lesz órád.

tényleg kb 10 perc a csere, és ahogy Dáwid mondta, benne van a cigi is :D

itt van egy:

W1111

Elküldve

Először is bocsánat minden ajánlatot tévőtől!

Rian!

1111es órát nem rég adtam egy bontós ismerősnek. Sztem 5ért odaadja (megint) és 5ért berakom neked.

Egy apró bökkenő van. Le kéne jönnöd Vácra, mert az én autóm jelenleg romokban.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.