Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Sziasztok Astrások! 3 hónapja vásároltam egy '97-es F Astra kombit, az osztrák munkámhoz (újságkihordás). Azóta túlesett egy főtengelycsapágyazáson... A legújabb hibája, hogy kivillant első körben a műszerfalon a légzsákvisszajelző, utána az ABS visszajelző és legutoljára a narancssárga motorvisszajelző. Az utolsó kivillanás a motoré, utána a kocsiban leesik a fordulat és vége. Gázadásra sem reagál. Leállás után mintha lemerült volna az akksi, bár nem teljesen, mert a műszerfalon halványan világítanak a visszajelzők, az ablaktörlő lassan megy, világítás halvány. Betolásra indul, majd a háromlépcsős kivillanás után megitn leáll. Bikázásnál hasonlóképpen. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm: egy lelkes Opeles B)
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Sziasztok Astrások! 3 hónapja vásároltam egy '97-es F Astra kombit, az osztrák munkámhoz (újságkihordás). Azóta túlesett egy főtengelycsapágyazáson... A legújabb hibája, hogy kivillant első körben a műszerfalon a légzsákvisszajelző, utána az ABS visszajelző és legutoljára a narancssárga motorvisszajelző. Az utolsó kivillanás a motoré, utána a kocsiban leesik a fordulat és vége. Gázadásra sem reagál. Leállás után mintha lemerült volna az akksi, bár nem teljesen, mert a műszerfalon halványan világítanak a visszajelzők, az ablaktörlő lassan megy, világítás halvány. Betolásra indul, majd a háromlépcsős kivillanás után megitn leáll. Bikázásnál hasonlóképpen. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm: egy lelkes Opeles :D Kipróbáltad már másik akkuval? azzal is azt csinálja? B) Nekem a Fábiám produkált hasonlót, amikor meghalt a gyári akkuja 6 év után... 1 próbát megér! :)
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Sziasztok Astrások! 3 hónapja vásároltam egy '97-es F Astra kombit, az osztrák munkámhoz (újságkihordás). Azóta túlesett egy főtengelycsapágyazáson... A legújabb hibája, hogy kivillant első körben a műszerfalon a légzsákvisszajelző, utána az ABS visszajelző és legutoljára a narancssárga motorvisszajelző. Az utolsó kivillanás a motoré, utána a kocsiban leesik a fordulat és vége. Gázadásra sem reagál. Leállás után mintha lemerült volna az akksi, bár nem teljesen, mert a műszerfalon halványan világítanak a visszajelzők, az ablaktörlő lassan megy, világítás halvány. Betolásra indul, majd a háromlépcsős kivillanás után megitn leáll. Bikázásnál hasonlóképpen. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm: egy lelkes Opeles :D Caravant. A légzsák visszajelző kivillan, és miután leállt, betoljátok, megint nem világít? B)
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Kipróbáltad már másik akkuval? azzal is azt csinálja? B) Nekem a Fábiám produkált hasonlót, amikor meghalt a gyári akkuja 6 év után... 1 próbát megér! :D Köszönöm a gyors reakciókat! Másik akksival nem próbáltuk, nem is gondoltunk arra faterral, hogy köze lehet az akksinak az említett három visszajelző lámpa kivillanásához. Egy próbát tényleg megér, kösz a tippet!
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Caravant. A légzsák visszajelző kivillan, és miután leállt, betoljátok, megint nem világít? B) Caravan, Caravan. :D Leállás és betolás után megyek vele 1, max 2 km-t és sorban kezdődnek a kivillanások... Tehát közvetlenül a leállás, betolás vagy bika után nem világít, csak miutá megyek vele.
daykiller Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Kipróbáltad már másik akkuval? azzal is azt csinálja? B) Nekem a Fábiám produkált hasonlót, amikor meghalt a gyári akkuja 6 év után... 1 próbát megér! :D Valamint megnézném a testkötéseket.
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Caravan, Caravan. :D Leállás és betolás után megyek vele 1, max 2 km-t és sorban kezdődnek a kivillanások... Tehát közvetlenül a leállás, betolás vagy bika után nem világít, csak miutá megyek vele. Egyre gyanúsabb nekem az az aksi! :) A Fábiám a haldokló akku miatt dobta a légzsák hibalámpát! Akkucsere, kiütés, és azóta sem jött elő! B)
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Engem az zavar, hogy a lufi hiba elvileg nem tűnhetne el magától, tehát ha egyszer felvillant, akkor annak törlésig virítania is kéne. Ott valami van B)
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Valamint megnézném a testkötéseket. Nah intézkedem B) Kösz neked is!
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Engem az zavar, hogy a lufi hiba elvileg nem tűnhetne el magától, tehát ha egyszer felvillant, akkor annak törlésig virítania is kéne. Ott valami van B) De mi? :) :D Ha jutottam valamire, jelentkezem!
Gergőőő Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Nah intézkedem B) Kösz neked is! és mi van akkor ha azért villannak fel a lámpák, és áll le a kocsi mert túl alacsony az akkufesz a generátor nem töltése miatt??? nekem ez ugrott be először :D
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 és mi van akkor ha azért villannak fel a lámpák, és áll le a kocsi mert túl alacsony az akkufesz a generátor nem töltése miatt??? nekem ez ugrott be először B) Valszeg ez lesz a vége, de ha valamit nem a legbonyolultabb oldalról közelítesz meg, akkor az szakszerűtlen :D
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 és mi van akkor ha azért villannak fel a lámpák, és áll le a kocsi mert túl alacsony az akkufesz a generátor nem töltése miatt??? nekem ez ugrott be először :) Ha cserél akkut kiderül! :) Egy jó akku feltöltve kibír azért jó kis időt, még ha nem is tölt a generátor ... :) Rámér, és akkor kibukik a generátor hiba is, vagy az akku, vagy ami van. B) Valszeg ez lesz a vége, de ha valamit nem a legbonyolultabb oldalról közelítesz meg, akkor az szakszerűtlen :( Szerintem nem az a baj... Habár elképzelhető. Behúzáskor termel annyit, hogy éppen menjen, beinduljon... majd kevés az áram termelés. lehet hogy ti közelítitek meg jó oldalról! De a légzsák lámpára az sem magyarázat nem? :D
daykiller Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Ha cserél akkut kiderül! :( Egy jó akku feltöltve kibír azért jó kis időt, még ha nem is tölt a generátor ... :) Rámér, és akkor kibukik a generátor hiba is, vagy az akku, vagy ami van. B) Szerintem nem az a baj... Habár elképzelhető. Behúzáskor termel annyit, hogy éppen menjen, beinduljon... majd kevés az áram termelés. lehet hogy ti közelítitek meg jó oldalról! De a légzsák lámpára az sem magyarázat nem? :) Ezért kell először az ilyet kapocsfeszültség méréssel kezdeni. Álló és járó motornál. :D
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Sztem is elviszi vmi, valahol a töltést... Mindjárt okosabbak leszünk, de önnep lévén senki sincs itthon, hogy adjon egy tetves akksit B)
daykiller Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Sztem is elviszi vmi, valahol a töltést... Mindjárt okosabbak leszünk, de önnep lévén senki sincs itthon, hogy adjon egy tetves akksit :D Az azért durva lenne. B) Esélyesnek találom a túl magas töltési feszültséget is, mint a probléma okozóját. Szerintem műszerrel mérd meg a feszültséget az akksin először álló, majd járó motor közben.
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Ha cserél akkut kiderül! :) Egy jó akku feltöltve kibír azért jó kis időt, még ha nem is tölt a generátor ... :( Rámér, és akkor kibukik a generátor hiba is, vagy az akku, vagy ami van. B) Szerintem nem az a baj... Habár elképzelhető. Behúzáskor termel annyit, hogy éppen menjen, beinduljon... majd kevés az áram termelés. lehet hogy ti közelítitek meg jó oldalról! De a légzsák lámpára az sem magyarázat nem? :D Amúgy generátort bontóból érdemes szerválni, vagy vmi utángyártottat nézzek, ha az okozza a hibát? Első kocsim, sokat nem szervizelgettem semmit, az alapdolgokon kívül hóthülye vagyok a dolgokhoz. Szégyellem is... Új generátor milyen áron mozog?
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Az azért durva lenne. :D Esélyesnek találom a túl magas töltési feszültséget is, mint a probléma okozóját. Szerintem műszerrel mérd meg a feszültséget az akksin először álló, majd járó motor közben. A műszerhez tuti várnom kell keddig B) De legalább el tudok indulni egy vonalon. Nagyon köszönöm!
daykiller Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Amúgy generátort bontóból érdemes szerválni, vagy vmi utángyártottat nézzek, ha az okozza a hibát? Első kocsim, sokat nem szervizelgettem semmit, az alapdolgokon kívül hóthülye vagyok a dolgokhoz. Szégyellem is... Új generátor milyen áron mozog? Attól függ, hogy mi a baja (város, tudom B))? Az új eszedbe se jusson. :D
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Amúgy generátort bontóból érdemes szerválni, vagy vmi utángyártottat nézzek, ha az okozza a hibát? Első kocsim, sokat nem szervizelgettem semmit, az alapdolgokon kívül hóthülye vagyok a dolgokhoz. Szégyellem is... Új generátor milyen áron mozog? Fel lehet újíttatni, illetve olyan hely is van, ahova beviszed a tiedet, és adnak helyette egy felújítottat. Egy ilyen művelet ha jól emlékszem olyan 8-15 ezer pénz között van. Bontottat lehet kapni 8-10 körül, és jó darabokat ki lehet fogni. (nekem sikerült ((kopp-kopp)) ) Újat annyiért kapsz, hogy (tudom unalmas vagyok) "annyiért autót veszek vazzeee"
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Attól függ, hogy mi a baja (város, tudom B))? Az új eszedbe se jusson. :D Város: Szombathely. Az újat el is felejtettem :)
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Fel lehet újíttatni, illetve olyan hely is van, ahova beviszed a tiedet, és adnak helyette egy felújítottat. Egy ilyen művelet ha jól emlékszem olyan 8-15 ezer pénz között van. Bontottat lehet kapni 8-10 körül, és jó darabokat ki lehet fogni. (nekem sikerült ((kopp-kopp)) ) Újat annyiért kapsz, hogy (tudom unalmas vagyok) "annyiért autót veszek vazzeee" Okés, ha kiderül, hogy a generátor a ludas, utánanézek ennek az opciónak is. Kösz
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Nah sziasztok! Úgy néz ki tényleg az akksi volt a gócpont. Más akksival semmi probléma...
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Nah sziasztok! Úgy néz ki tényleg az akksi volt a gócpont. Más akksival semmi probléma... Örülünk, hogy megoldódott! :) És főleg hogy nincs nagyobb gubanc! :D Habár az akku(10-14.000 ft) is eléggé nagy gáz, de jobb mintha keresni kéne az elektromos bajt, vagy küldeni felújításra a generátort! B)
zocsa Elküldve Április24, 2011 Elküldve Április24, 2011 Nah sziasztok! Úgy néz ki tényleg az akksi volt a gócpont. Más akksival semmi probléma... Azért töltést mérjél.Mert ha keveset tölt a genárátorod (szakadt kábel,stb), akkor a másik akkuval is így fogsz járni egy idő után. :D szerk.:Én is így jártam,azután vittem 2 kábelt az akkura a generátorról és egyből megjavult a töltés. Nálam pár kábelt ki kellene cserélni,csak még nem nagyon volt rá időm. B)
Recommended Posts