Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sziasztok Astrások! 3 hónapja vásároltam egy '97-es F Astra kombit, az osztrák munkámhoz (újságkihordás). Azóta túlesett egy főtengelycsapágyazáson... A legújabb hibája, hogy kivillant első körben a műszerfalon a légzsákvisszajelző, utána az ABS visszajelző és legutoljára a narancssárga motorvisszajelző. Az utolsó kivillanás a motoré, utána a kocsiban leesik a fordulat és vége. Gázadásra sem reagál. Leállás után mintha lemerült volna az akksi, bár nem teljesen, mert a műszerfalon halványan világítanak a visszajelzők, az ablaktörlő lassan megy, világítás halvány. Betolásra indul, majd a háromlépcsős kivillanás után megitn leáll. Bikázásnál hasonlóképpen. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm: egy lelkes Opeles B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sziasztok Astrások! 3 hónapja vásároltam egy '97-es F Astra kombit, az osztrák munkámhoz (újságkihordás). Azóta túlesett egy főtengelycsapágyazáson... A legújabb hibája, hogy kivillant első körben a műszerfalon a légzsákvisszajelző, utána az ABS visszajelző és legutoljára a narancssárga motorvisszajelző. Az utolsó kivillanás a motoré, utána a kocsiban leesik a fordulat és vége. Gázadásra sem reagál. Leállás után mintha lemerült volna az akksi, bár nem teljesen, mert a műszerfalon halványan világítanak a visszajelzők, az ablaktörlő lassan megy, világítás halvány. Betolásra indul, majd a háromlépcsős kivillanás után megitn leáll. Bikázásnál hasonlóképpen. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm: egy lelkes Opeles :D Kipróbáltad már másik akkuval? azzal is azt csinálja? B) Nekem a Fábiám produkált hasonlót, amikor meghalt a gyári akkuja 6 év után... 1 próbát megér! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sziasztok Astrások! 3 hónapja vásároltam egy '97-es F Astra kombit, az osztrák munkámhoz (újságkihordás). Azóta túlesett egy főtengelycsapágyazáson... A legújabb hibája, hogy kivillant első körben a műszerfalon a légzsákvisszajelző, utána az ABS visszajelző és legutoljára a narancssárga motorvisszajelző. Az utolsó kivillanás a motoré, utána a kocsiban leesik a fordulat és vége. Gázadásra sem reagál. Leállás után mintha lemerült volna az akksi, bár nem teljesen, mert a műszerfalon halványan világítanak a visszajelzők, az ablaktörlő lassan megy, világítás halvány. Betolásra indul, majd a háromlépcsős kivillanás után megitn leáll. Bikázásnál hasonlóképpen. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm: egy lelkes Opeles :D Caravant. A légzsák visszajelző kivillan, és miután leállt, betoljátok, megint nem világít? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Kipróbáltad már másik akkuval? azzal is azt csinálja? B) Nekem a Fábiám produkált hasonlót, amikor meghalt a gyári akkuja 6 év után... 1 próbát megér! :D Köszönöm a gyors reakciókat! Másik akksival nem próbáltuk, nem is gondoltunk arra faterral, hogy köze lehet az akksinak az említett három visszajelző lámpa kivillanásához. Egy próbát tényleg megér, kösz a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Caravant. A légzsák visszajelző kivillan, és miután leállt, betoljátok, megint nem világít? B) Caravan, Caravan. :D Leállás és betolás után megyek vele 1, max 2 km-t és sorban kezdődnek a kivillanások... Tehát közvetlenül a leállás, betolás vagy bika után nem világít, csak miutá megyek vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Kipróbáltad már másik akkuval? azzal is azt csinálja? B) Nekem a Fábiám produkált hasonlót, amikor meghalt a gyári akkuja 6 év után... 1 próbát megér! :D Valamint megnézném a testkötéseket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Caravan, Caravan. :D Leállás és betolás után megyek vele 1, max 2 km-t és sorban kezdődnek a kivillanások... Tehát közvetlenül a leállás, betolás vagy bika után nem világít, csak miutá megyek vele. Egyre gyanúsabb nekem az az aksi! :) A Fábiám a haldokló akku miatt dobta a légzsák hibalámpát! Akkucsere, kiütés, és azóta sem jött elő! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Engem az zavar, hogy a lufi hiba elvileg nem tűnhetne el magától, tehát ha egyszer felvillant, akkor annak törlésig virítania is kéne. Ott valami van B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Valamint megnézném a testkötéseket. Nah intézkedem B) Kösz neked is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Engem az zavar, hogy a lufi hiba elvileg nem tűnhetne el magától, tehát ha egyszer felvillant, akkor annak törlésig virítania is kéne. Ott valami van B) De mi? :) :D Ha jutottam valamire, jelentkezem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Nah intézkedem B) Kösz neked is! és mi van akkor ha azért villannak fel a lámpák, és áll le a kocsi mert túl alacsony az akkufesz a generátor nem töltése miatt??? nekem ez ugrott be először :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 és mi van akkor ha azért villannak fel a lámpák, és áll le a kocsi mert túl alacsony az akkufesz a generátor nem töltése miatt??? nekem ez ugrott be először B) Valszeg ez lesz a vége, de ha valamit nem a legbonyolultabb oldalról közelítesz meg, akkor az szakszerűtlen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 és mi van akkor ha azért villannak fel a lámpák, és áll le a kocsi mert túl alacsony az akkufesz a generátor nem töltése miatt??? nekem ez ugrott be először :) Ha cserél akkut kiderül! :) Egy jó akku feltöltve kibír azért jó kis időt, még ha nem is tölt a generátor ... :) Rámér, és akkor kibukik a generátor hiba is, vagy az akku, vagy ami van. B) Valszeg ez lesz a vége, de ha valamit nem a legbonyolultabb oldalról közelítesz meg, akkor az szakszerűtlen :( Szerintem nem az a baj... Habár elképzelhető. Behúzáskor termel annyit, hogy éppen menjen, beinduljon... majd kevés az áram termelés. lehet hogy ti közelítitek meg jó oldalról! De a légzsák lámpára az sem magyarázat nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Ha cserél akkut kiderül! :( Egy jó akku feltöltve kibír azért jó kis időt, még ha nem is tölt a generátor ... :) Rámér, és akkor kibukik a generátor hiba is, vagy az akku, vagy ami van. B) Szerintem nem az a baj... Habár elképzelhető. Behúzáskor termel annyit, hogy éppen menjen, beinduljon... majd kevés az áram termelés. lehet hogy ti közelítitek meg jó oldalról! De a légzsák lámpára az sem magyarázat nem? :) Ezért kell először az ilyet kapocsfeszültség méréssel kezdeni. Álló és járó motornál. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sztem is elviszi vmi, valahol a töltést... Mindjárt okosabbak leszünk, de önnep lévén senki sincs itthon, hogy adjon egy tetves akksit B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sztem is elviszi vmi, valahol a töltést... Mindjárt okosabbak leszünk, de önnep lévén senki sincs itthon, hogy adjon egy tetves akksit :D Az azért durva lenne. B) Esélyesnek találom a túl magas töltési feszültséget is, mint a probléma okozóját. Szerintem műszerrel mérd meg a feszültséget az akksin először álló, majd járó motor közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Ha cserél akkut kiderül! :) Egy jó akku feltöltve kibír azért jó kis időt, még ha nem is tölt a generátor ... :( Rámér, és akkor kibukik a generátor hiba is, vagy az akku, vagy ami van. B) Szerintem nem az a baj... Habár elképzelhető. Behúzáskor termel annyit, hogy éppen menjen, beinduljon... majd kevés az áram termelés. lehet hogy ti közelítitek meg jó oldalról! De a légzsák lámpára az sem magyarázat nem? :D Amúgy generátort bontóból érdemes szerválni, vagy vmi utángyártottat nézzek, ha az okozza a hibát? Első kocsim, sokat nem szervizelgettem semmit, az alapdolgokon kívül hóthülye vagyok a dolgokhoz. Szégyellem is... Új generátor milyen áron mozog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Az azért durva lenne. :D Esélyesnek találom a túl magas töltési feszültséget is, mint a probléma okozóját. Szerintem műszerrel mérd meg a feszültséget az akksin először álló, majd járó motor közben. A műszerhez tuti várnom kell keddig B) De legalább el tudok indulni egy vonalon. Nagyon köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Amúgy generátort bontóból érdemes szerválni, vagy vmi utángyártottat nézzek, ha az okozza a hibát? Első kocsim, sokat nem szervizelgettem semmit, az alapdolgokon kívül hóthülye vagyok a dolgokhoz. Szégyellem is... Új generátor milyen áron mozog? Attól függ, hogy mi a baja (város, tudom B))? Az új eszedbe se jusson. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Amúgy generátort bontóból érdemes szerválni, vagy vmi utángyártottat nézzek, ha az okozza a hibát? Első kocsim, sokat nem szervizelgettem semmit, az alapdolgokon kívül hóthülye vagyok a dolgokhoz. Szégyellem is... Új generátor milyen áron mozog? Fel lehet újíttatni, illetve olyan hely is van, ahova beviszed a tiedet, és adnak helyette egy felújítottat. Egy ilyen művelet ha jól emlékszem olyan 8-15 ezer pénz között van. Bontottat lehet kapni 8-10 körül, és jó darabokat ki lehet fogni. (nekem sikerült ((kopp-kopp)) ) Újat annyiért kapsz, hogy (tudom unalmas vagyok) "annyiért autót veszek vazzeee" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Attól függ, hogy mi a baja (város, tudom B))? Az új eszedbe se jusson. :D Város: Szombathely. Az újat el is felejtettem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Fel lehet újíttatni, illetve olyan hely is van, ahova beviszed a tiedet, és adnak helyette egy felújítottat. Egy ilyen művelet ha jól emlékszem olyan 8-15 ezer pénz között van. Bontottat lehet kapni 8-10 körül, és jó darabokat ki lehet fogni. (nekem sikerült ((kopp-kopp)) ) Újat annyiért kapsz, hogy (tudom unalmas vagyok) "annyiért autót veszek vazzeee" Okés, ha kiderül, hogy a generátor a ludas, utánanézek ennek az opciónak is. Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mivvan Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Nah sziasztok! Úgy néz ki tényleg az akksi volt a gócpont. Más akksival semmi probléma... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Nah sziasztok! Úgy néz ki tényleg az akksi volt a gócpont. Más akksival semmi probléma... Örülünk, hogy megoldódott! :) És főleg hogy nincs nagyobb gubanc! :D Habár az akku(10-14.000 ft) is eléggé nagy gáz, de jobb mintha keresni kéne az elektromos bajt, vagy küldeni felújításra a generátort! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Nah sziasztok! Úgy néz ki tényleg az akksi volt a gócpont. Más akksival semmi probléma... Azért töltést mérjél.Mert ha keveset tölt a genárátorod (szakadt kábel,stb), akkor a másik akkuval is így fogsz járni egy idő után. :D szerk.:Én is így jártam,azután vittem 2 kábelt az akkura a generátorról és egyből megjavult a töltés. Nálam pár kábelt ki kellene cserélni,csak még nem nagyon volt rá időm. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts