PetiGSI Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 Hali Tud valaki infót adni,hogy mekkora watt számu izzót lehet berakni az F-Astra első lámpáiba? 90/100-ast például?!
bazs Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 Hali Tud valaki infót adni,hogy mekkora watt számu izzót lehet berakni az F-Astra első lámpáiba? 90/100-ast például?! szerintem elég a normál, sokkal jobban úgysem fogsz látni vele
PetiGSI Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 Csak azért kérdeztem mert vannak ezek a 8500Kelvines izzók és az 50wattos picit gyengus. A 100-as tuti lenne csak félek,hogy szétolvad a foncsúr
bazs Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 szerintem az felejtősen 8500K meg nem érsz vele semmit, hiába kék, ha nem látsz vele
Lou Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 szerintem az felejtősen 8500K meg nem érsz vele semmit, hiába kék, ha nem látsz vele Kelvin??? Nem kandela lenne az?
Lou Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 :shock: kelvin a hőmérséklet mértékegysége a kandela a fényé...
bazs Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 a fényerősség mértékegysége. A kelvin a hőmérsékleté... ja bocs kanadát olvastam :oops: :lol: a K itt a színhőmérsékletet jelöli a 8500 meg már erősen kék
Lou Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 ja bocs a K itt a színhőmérsékletet jelöli a 8500 meg már erősen kék Értem. köszi :lol: Más, a riasztómon van egy kék meg egy lila gomb, de dunsztom sincs, hogy mire valók. Úgy veszem észre, hogy attól még nem aktiválódott a riasztóm, ha bezárom a központizárat (szürke gomb). Ha meglökdösöm a kocsit, akkor sem riaszt. Elmondaná vki, hogy hogy működik, mert a kereskedő sem tudott normálisan 2 mondatot elnyökögni...
leslie Elküldve Május16, 2005 Elküldve Május16, 2005 Az igen lenne. Szerintem levakítanád a napot az érgről annyi kandelával. :lol:
Gepard Elküldve Május17, 2005 Elküldve Május17, 2005 Csak azért kérdeztem mert vannak ezek a 8500Kelvines izzók és az 50wattos picit gyengus. A 100-as tuti lenne csak félek,hogy szétolvad a foncsúr Az enyémben 90/100-as van amióta megvettem a kocsit ( tavaly január) Nem vettem észre, hogy a foncsornak bármi baja is lenne.
szantozoli Elküldve Május19, 2005 Elküldve Május19, 2005 Az nem lehet baj, hogy 3 gyújtókábelnél 3-4 Ohm körüli ellenállást mértem, a leghosszabban (azt hiszem 1-es henger), pedig a dupláját?
szantozoli Elküldve Május19, 2005 Elküldve Május19, 2005 Gondolom attól nem lesz jobb semmi, ha kicserélném azt az egy kábelt olyan 4 Ohm környékire?
opel16v Elküldve Május19, 2005 Elküldve Május19, 2005 Ezek egyik sem nagy érték. Úgyhogy ne foglalkozz vele.
tcxbalage Elküldve Május19, 2005 Elküldve Május19, 2005 Hali! A gondom a következő: tegnap belegázoltam egy kisebb fajta tónak is beillő pocsojába, és azóta hiába veszem le a gyújtást, a motor ugyan leáll (dízel), viszon a kontrollámpák is égnek és minden elektromos kütyü is műxik továbbra is, mintha rajta lenne a gyújtás. A múltkor is volt már ilyen akkor levettem az aksisarut, reggelre meggyógyult (gondolom kiszáradt), de most nem áramtalanítottam szerszám hijján, úgyhogy reggelre inkább lemerült. A szerelő azt mondta, hogy szét kell szedni a generátort, hogy mondani tudjon valamit, de elég horror árakat mondott alkatrészileg, úgyhogy mondtam neki, hogy jegeljük a témát. Találkozott már valaki ilyennel és ha igen akkor valóban ilyen költséges ez a probléma, vagy esetleg egy jobb minősűgő centrumos szatyor megfelelő helyre történő felhelyezésével is megoldható?
mörfi Elküldve Május19, 2005 Elküldve Május19, 2005 Hali! A gondom a következő: tegnap belegázoltam egy kisebb fajta tónak is beillő pocsojába, és azóta hiába veszem le a gyújtást, a motor ugyan leáll (dízel), viszon a kontrollámpák is égnek és minden elektromos kütyü is műxik továbbra is, mintha rajta lenne a gyújtás. A múltkor is volt már ilyen akkor levettem az aksisarut, reggelre meggyógyult (gondolom kiszáradt), de most nem áramtalanítottam szerszám hijján, úgyhogy reggelre inkább lemerült. A szerelő azt mondta, hogy szét kell szedni a generátort, hogy mondani tudjon valamit, de elég horror árakat mondott alkatrészileg, úgyhogy mondtam neki, hogy jegeljük a témát. Találkozott már valaki ilyennel és ha igen akkor valóban ilyen költséges ez a probléma, vagy esetleg egy jobb minősűgő centrumos szatyor megfelelő helyre történő felhelyezésével is megoldható? Basz te 1 szerencsés ember vagy, mivan ha glottosba kellett volna éjszaka kellős közepén autót oltanod :twisted: De hogy mi adta meg magát arról fogalmam sincs :?
tcxbalage Elküldve Május19, 2005 Elküldve Május19, 2005 Basz te 1 szerencsés ember vagy, mivan ha glottosba kellett volna éjszaka kellős közepén autót oltanod ... Ez eszembe se jutott, tartok ezentul egy 10-es kulcsot a kocsiba.
Danee Elküldve Május20, 2005 Elküldve Május20, 2005 Szevasztok, Kedden vettem egy 95-ös Astrát. A gyári magnó van benne(Blaupunkt) ami nagyon szépen szól, de be szeretném rakni a saját cd lejátszómat. Tapasztalatotok szerint ha lecserélitek a gyári cuccot, a kijelzőj teljesen behal, vagy van rá mód, hogy továbbra is hasznos infókat adjon illetve a magnó kiszerelésétől függetlenül megmarad a többi funkció? óra, hőmérő? Vagy esetleg tudtok a neten valami leírást a témáról? Köszi Danee
Tápiószecső Elküldve Május20, 2005 Elküldve Május20, 2005 Szevasztok, Kedden vettem egy 95-ös Astrát. A gyári magnó van benne(Blaupunkt) ami nagyon szépen szól, de be szeretném rakni a saját cd lejátszómat. Tapasztalatotok szerint ha lecserélitek a gyári cuccot, a kijelzőj teljesen behal, vagy van rá mód, hogy továbbra is hasznos infókat adjon illetve a magnó kiszerelésétől függetlenül megmarad a többi funkció? óra, hőmérő? Vagy esetleg tudtok a neten valami leírást a témáról? Köszi Danee Nem fog behalni. Az óra és a hőmérséklet mindenképp megmarad. Az RDS helyén meg jobb esteben a dátumot látod rosszabb esetben semmit. De meg lehet oldani hogy a dátumot mutassa.
I_S Elküldve Május20, 2005 Elküldve Május20, 2005 Ott a pont, meg lehjet oldani, hogy a dátum maradjon, csak jól kell kötni a másik fejegységet (meg ne kérdezd, hogy hogy, magamnak nem én kötöttem, az egyik haver), de ha a cd-s is blau, akkor meg még dupla RDS-re is van kilátás
mörfi Elküldve Május20, 2005 Elküldve Május20, 2005 Ott a pont, meg lehjet oldani, hogy a dátum maradjon, csak jól kell kötni a másik fejegységet (meg ne kérdezd, hogy hogy, magamnak nem én kötöttem, az egyik haver), de ha a cd-s is blau, akkor meg még dupla RDS-re is van kilátás 8-as csati elvág :lol: és marad a dátum. EZT MÁR ITT TANULTAM :supz: :supz: :partyman: :smt023 :smt023 :smt023
szantozoli Elküldve Május20, 2005 Elküldve Május20, 2005 Szevasztok, Kedden vettem egy 95-ös Astrát. A gyári magnó van benne(Blaupunkt) ami nagyon szépen szól, de be szeretném rakni a saját cd lejátszómat. Tapasztalatotok szerint ha lecserélitek a gyári cuccot, a kijelzőj teljesen behal, vagy van rá mód, hogy továbbra is hasznos infókat adjon illetve a magnó kiszerelésétől függetlenül megmarad a többi funkció? óra, hőmérő? Vagy esetleg tudtok a neten valami leírást a témáról? Köszi Danee A többi funkció megmarad! Én egy másik blaupunktot rakattam be, de meg se nyikkant a magnó. És megtaláltuk a gubancot: a kocsi kijelzője nem engedte működni. Ha nem kijelző kompatibilis a rádiód, akkor ki kell szedni az autó foglalatát, és le kell róla választani a kijelző kábelét!
mörfi Elküldve Május20, 2005 Elküldve Május20, 2005 A többi funkció megmarad! Én egy másik blaupunktot rakattam be, de meg se nyikkant a magnó. És megtaláltuk a gubancot: a kocsi kijelzője nem engedte működni. Ha nem kijelző kompatibilis a rádiód, akkor ki kell szedni az autó foglalatát, és le kell róla választani a kijelző kábelét! :supz:
szantozoli Elküldve Május20, 2005 Elküldve Május20, 2005 Eddig nem is foglalkoztam a dologgal, de nekem meg olyan problémám van a magnóval, hogy csak akkor működik, ha rajta van a gyújtás. Pedig semmit nem kötöttünk át, minden úgy van, mint az eredeti magnónál. Ebben tud valaki segíteni?
Recommended Posts