Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

ja

bocs

a K itt a színhőmérsékletet jelöli

a 8500 meg már erősen kék

Értem. köszi :lol:

Más, a riasztómon van egy kék meg egy lila gomb, de dunsztom sincs, hogy mire valók. Úgy veszem észre, hogy attól még nem aktiválódott a riasztóm, ha bezárom a központizárat (szürke gomb). Ha meglökdösöm a kocsit, akkor sem riaszt. Elmondaná vki, hogy hogy működik, mert a kereskedő sem tudott normálisan 2 mondatot elnyökögni...

Link to comment
Megosztás:

Csak azért kérdeztem mert vannak ezek a 8500Kelvines izzók és az 50wattos picit gyengus. A 100-as tuti lenne csak félek,hogy szétolvad a foncsúr

Az enyémben 90/100-as van amióta megvettem a kocsit ( tavaly január)

Nem vettem észre, hogy a foncsornak bármi baja is lenne.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A gondom a következő: tegnap belegázoltam egy kisebb fajta tónak is beillő pocsojába, és azóta hiába veszem le a gyújtást, a motor ugyan leáll (dízel), viszon a kontrollámpák is égnek és minden elektromos kütyü is műxik továbbra is, mintha rajta lenne a gyújtás. A múltkor is volt már ilyen akkor levettem az aksisarut, reggelre meggyógyult (gondolom kiszáradt), de most nem áramtalanítottam szerszám hijján, úgyhogy reggelre inkább lemerült. A szerelő azt mondta, hogy szét kell szedni a generátort, hogy mondani tudjon valamit, de elég horror árakat mondott alkatrészileg, úgyhogy mondtam neki, hogy jegeljük a témát. Találkozott már valaki ilyennel és ha igen akkor valóban ilyen költséges ez a probléma, vagy esetleg egy jobb minősűgő centrumos szatyor megfelelő helyre történő felhelyezésével is megoldható?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A gondom a következő: tegnap belegázoltam egy kisebb fajta tónak is beillő pocsojába, és azóta hiába veszem le a gyújtást, a motor ugyan leáll (dízel), viszon a kontrollámpák is égnek és minden elektromos kütyü is műxik továbbra is, mintha rajta lenne a gyújtás. A múltkor is volt már ilyen akkor levettem az aksisarut, reggelre meggyógyult (gondolom kiszáradt), de most nem áramtalanítottam szerszám hijján, úgyhogy reggelre inkább lemerült. A szerelő azt mondta, hogy szét kell szedni a generátort, hogy mondani tudjon valamit, de elég horror árakat mondott alkatrészileg, úgyhogy mondtam neki, hogy jegeljük a témát. Találkozott már valaki ilyennel és ha igen akkor valóban ilyen költséges ez a probléma, vagy esetleg egy jobb minősűgő centrumos szatyor megfelelő helyre történő felhelyezésével is megoldható?

Basz te 1 szerencsés ember vagy, mivan ha glottosba kellett volna éjszaka kellős közepén autót oltanod :twisted: De hogy mi adta meg magát arról fogalmam sincs :?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

Kedden vettem egy 95-ös Astrát. A gyári magnó van benne(Blaupunkt) ami nagyon szépen szól, de be szeretném rakni a saját cd lejátszómat.

Tapasztalatotok szerint ha lecserélitek a gyári cuccot, a kijelzőj teljesen behal, vagy van rá mód, hogy továbbra is hasznos infókat adjon illetve a magnó kiszerelésétől függetlenül megmarad a többi funkció? óra, hőmérő?

Vagy esetleg tudtok a neten valami leírást a témáról?

Köszi

Danee

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

Kedden vettem egy 95-ös Astrát. A gyári magnó van benne(Blaupunkt) ami nagyon szépen szól, de be szeretném rakni a saját cd lejátszómat.

Tapasztalatotok szerint ha lecserélitek a gyári cuccot, a kijelzőj teljesen behal, vagy van rá mód, hogy továbbra is hasznos infókat adjon illetve a magnó kiszerelésétől függetlenül megmarad a többi funkció? óra, hőmérő?

Vagy esetleg tudtok a neten valami leírást a témáról?

Köszi

Danee

Nem fog behalni. Az óra és a hőmérséklet mindenképp megmarad. Az RDS helyén meg jobb esteben a dátumot látod rosszabb esetben semmit. De meg lehet oldani hogy a dátumot mutassa.

Link to comment
Megosztás:

Ott a pont, meg lehjet oldani, hogy a dátum maradjon, csak jól kell kötni a másik fejegységet (meg ne kérdezd, hogy hogy, magamnak nem én kötöttem, az egyik haver), de ha a cd-s is blau, akkor meg még dupla RDS-re is van kilátás

Link to comment
Megosztás:

Ott a pont, meg lehjet oldani, hogy a dátum maradjon, csak jól kell kötni a másik fejegységet (meg ne kérdezd, hogy hogy, magamnak nem én kötöttem, az egyik haver), de ha a cd-s is blau, akkor meg még dupla RDS-re is van kilátás

8-as csati elvág :lol: és marad a dátum. EZT MÁR ITT TANULTAM :supz: :supz: :partyman: :smt023 :smt023 :smt023

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

Kedden vettem egy 95-ös Astrát. A gyári magnó van benne(Blaupunkt) ami nagyon szépen szól, de be szeretném rakni a saját cd lejátszómat.

Tapasztalatotok szerint ha lecserélitek a gyári cuccot, a kijelzőj teljesen behal, vagy van rá mód, hogy továbbra is hasznos infókat adjon illetve a magnó kiszerelésétől függetlenül megmarad a többi funkció? óra, hőmérő?

Vagy esetleg tudtok a neten valami leírást a témáról?

Köszi

Danee

A többi funkció megmarad!

Én egy másik blaupunktot rakattam be, de meg se nyikkant a magnó. És megtaláltuk a gubancot: a kocsi kijelzője nem engedte működni. Ha nem kijelző kompatibilis a rádiód, akkor ki kell szedni az autó foglalatát, és le kell róla választani a kijelző kábelét!

Link to comment
Megosztás:

A többi funkció megmarad!

Én egy másik blaupunktot rakattam be, de meg se nyikkant a magnó. És megtaláltuk a gubancot: a kocsi kijelzője nem engedte működni. Ha nem kijelző kompatibilis a rádiód, akkor ki kell szedni az autó foglalatát, és le kell róla választani a kijelző kábelét!

:supz:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.