Dáwid Elküldve Április6, 2011 Megoszt Elküldve Április6, 2011 mivel holnap hozom el a kijelzőt,így valószínű,hogy nem tudom megtenni eme nemes műveletet? B) De igen ez a rész ennyire világos nálam is.ha a kezembe lesz akkor értelem szerűen "egyszerűbb" lesz a dolog,de nem árt a háttérinfó az egyenlőre ismeretlen dolgokról. :) Akkor meg a f.szé' kell vakarózni, ha még nem is viszket? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
-Geri- Elküldve Április6, 2011 Megoszt Elküldve Április6, 2011 mert tudom,hogy viszketni fog B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Régen voltam itt e problémámmal, hogy 5-be motorfék használatánál dobja a sárga lámpát. Eleinte csak gázzal csinálta. Óra csere előtt 24-35 (néha 33) hibakódot dobott. Cseréltem órát, de sajnos a probléma nem szűnt meg, ugyan úgy 5be motorfék esetén dobja a hibát, de mostmár benzinnel is! Az óra fordulat mérős azt bekötöttem és megy is szépen. Viszont most csak 24-es hibát dob. De eddig sem éreztem alapjárati gondot, de mostmár az óra is mutatja hogy stabil nem esik le. Alap 1200 pár perc járás után rááll 800-ra a kijelző osztása szerint. Sikerült egy rossz órát vennem vagy valami más is lehet a probléma forrása? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Régen voltam itt e problémámmal, hogy 5-be motorfék használatánál dobja a sárga lámpát. Eleinte csak gázzal csinálta. Óra csere előtt 24-35 (néha 33) hibakódot dobott. Cseréltem órát, de sajnos a probléma nem szűnt meg, ugyan úgy 5be motorfék esetén dobja a hibát, de mostmár benzinnel is! Az óra fordulat mérős azt bekötöttem és megy is szépen. Viszont most csak 24-es hibát dob. De eddig sem éreztem alapjárati gondot, de mostmár az óra is mutatja hogy stabil nem esik le. Alap 1200 pár perc járás után rááll 800-ra a kijelző osztása szerint. Sikerült egy rossz órát vennem vagy valami más is lehet a probléma forrása? 24 ---> Vehicle Speed Sensor (VSS) - No speed signal or low voltage Nekem is ilyen gondom volt,de óracserével megszűnt.A régiben hibás volt a sebességjeladó. Lehet,hogy neked az "új" órában is rossz és a régiben is az volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Április9, 2011 Megoszt Elküldve Április9, 2011 71-ES HIBAKÓD!!!Mond valakinek ez valamit?(beszívott levegő hőmérséklet szenzor-fesz.túl magas)?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
adolf Elküldve Április9, 2011 Megoszt Elküldve Április9, 2011 Helló! valaki tüdna segiteni van egy olyan gondom hogy vetem egy fordulatszámmérös órát és be is raktam de nem müködik. Ez egy X14nz motor van benne a segitséget elöreis köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április9, 2011 Megoszt Elküldve Április9, 2011 Helló! valaki tüdna segiteni van egy olyan gondom hogy vetem egy fordulatszámmérös órát és be is raktam de nem müködik. Ez egy X14nz motor van benne a segitséget elöreis köszönöm. Nézd meg itt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tope84 Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Hello Lambdaszondából milyen márkát érdemes belerakni? Bosch, Hans-pries vagy NGK megfelelő? Milyet ajánlotok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Hello Lambdaszondából milyen márkát érdemes belerakni? Bosch, Hans-pries vagy NGK megfelelő? Milyet ajánlotok? Ha nem akarsz feleslegesen szívni, akkor csakis gyárit B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Hello Lambdaszondából milyen márkát érdemes belerakni? Bosch, Hans-pries vagy NGK megfelelő? Milyet ajánlotok? Ahogy már írták is, az eredeti gyári a legkevésbé macerás. :D Van másik megoldás is ami jó, de ott oda kell figyelni, hogy az csak 50.e km-es szonda. ( Ilyen BOSCH van most, . és nincs vele hibakód. ) B) Viszont ha gyorsan kell és az 50.e km alatt össze lehet gyűjteni egy gyárira (nekem 290.e-et ment el a gyári), akkor lehet alternatíva az ára miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tope84 Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Ahogy már írták is, az eredeti gyári a legkevésbé macerás. :D Van másik megoldás is ami jó, de ott oda kell figyelni, hogy az csak 50.e km-es szonda. ( Ilyen BOSCH van most, . és nincs vele hibakód. ) B) Viszont ha gyorsan kell és az 50.e km alatt össze lehet gyűjteni egy gyárira (nekem 290.e-et ment el a gyári), akkor lehet alternatíva az ára miatt. Gyárin a GM-est érted, mert a Bosch is gyári minőségű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Gyárin a GM-est érted, mert a Bosch is gyári minőségű. Mondogasd egymás után: Gyári... gyári minőségű... gyári... gyári minőségű... Érzed a különbséget B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Gyárin a GM-est érted, mert a Bosch is gyári minőségű. Így van. :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tope84 Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Így van. :) B) Oké, vettem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Ha már szonda, akkor ez most hogy van? Legutolsó gyári GM Ha gyári akkor miért fityeg a zacskón Made in Usa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Ha már szonda, akkor ez most hogy van? Legutolsó gyári GM Ha gyári akkor miért fityeg a zacskón Made in Usa? Az még oké, de a dobozán már Made in Japan van és egy Koreai forgalmazó... Minden út Rómába, vagyis manapság Kínába vezet! A "Motor" és az "Általános műszaki problémák" topikokban épp mostanában írtunk észrevételeket ezzel kapcsolatban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Ha már szonda, akkor ez most hogy van? Legutolsó gyári GM Ha gyári akkor miért fityeg a zacskón Made in Usa? Én innen vettem anno (kevesebb, mint 1 éve). Miért? A GM az német? :D Ez tényleg gyári, nem gyári minőségű. Ennyi pénzért még akkor is megérné, ha médintájván lenne. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Április11, 2011 Megoszt Elküldve Április11, 2011 Az még oké, de a dobozán már Made in Japan van és egy Koreai forgalmazó... Minden út Rómába, vagyis manapság Kínába vezet! A "Motor" és az "Általános műszaki problémák" topikokban épp mostanában írtunk észrevételeket ezzel kapcsolatban. Amit én kaptam, nem volt dobozolva, csak zacsiba volt betéve, meg lila kábeles. Semmi Made in Japan, vagy Korea (habár ha abból indulunk ki, hogy a dévú is GM, akkor lehet, hogy az sem probléma). Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Sziasztok Egy kis probléma: Astra F 1992: ha bezárom az összes ajtót akkor is világit a belső világítás ha kiszedem az ajtókból a kapcsolót akkor is világit mi lehet a probléma oka riasztó nincs nem is volt. a csomagtér ajtó külön áramkörön mozog az nem kapcsolja a beltér világítást.. Segítségeteket előre is köszönöm Adám Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Kiemelő kerettel 55 körül. Üdv És nektek van a visszapillantó tükör borítása alatt hangszóró? Adam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Üdv És nektek van a visszapillantó tükör borítása alatt hangszóró? Adam Csipogó ott van gyárilag B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Csipogó ott van gyárilag B) nekem a rádió visít ha rajta hagyom a világítást. Múltkor leszedtem és mind a 2 oldalt hangszóró van.Fotót küldjek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 nekem a rádió visít ha rajta hagyom a világítást. Múltkor leszedtem és mind a 2 oldalt hangszóró van.Fotót küldjek? Nem a rádió visít ha rajta hagyod a világítást, hanem a biztitáblán egy visítós dobozka. Ami a tükörháromszögben van, az a magas-hangszóró, alias csipogó, ez a rádióhoz tartozik. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Nem a rádió visít ha rajta hagyod a világítást, hanem a biztitáblán egy visítós dobozka. Ami a tükörháromszögben van, az a magas-hangszóró, alias csipogó, ez a rádióhoz tartozik. B) Na midegy nem értem de ha kihúzom a hangszórót a nekem akkor is visit. Most egyenlőre az állandó világítás problémát kell valahogy orvosolni mert folyamatos világítás van az autóba attól függetlenül be van e zárva az ajtó vagy nincs van e benne kapcsoló vagy nincs.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Na midegy nem értem de ha kihúzom a hangszórót a nekem akkor is visit. Most egyenlőre az állandó világítás problémát kell valahogy orvosolni mert folyamatos világítás van az autóba attól függetlenül be van e zárva az ajtó vagy nincs van e benne kapcsoló vagy nincs.. Ha a fényszórót felkapcsolod, és kinyitod valamelyik első ajtót, akkor elkezd sírni? Mert ha igen, akkor a kapcsolóknak semmi baja. A tükörháromszögben levő hangszórónak köze nincs az égve felejtett lámpára figyelmeztető virnyogáshoz, az a zenéhez tartozik. Ami ajtónyitásnál elkezd visítani, az nem a rádión keresztül visít, hanem van egy külön zajforrása, a biztosítéktáblán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts