Dark_Errant Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Értem. Köszi az infókat mindenkinek. :angry: Én inkább keresnék gyári hangszórót. Iszonyatosan szól <_< Nekem az egyik hátsót kellett cserélnem,h a jól rémlik 5k körül volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Én inkább keresnék gyári hangszórót. Iszonyatosan szól :angry: Nekem az egyik hátsót kellett cserélnem,h a jól rémlik 5k körül volt. Ha legközelebb hátra ülsz az enyémben, szólj hogy ezt írtad <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Ha legközelebb hátra ülsz az enyémben, szólj hogy ezt írtad <_< De nálad ott csücsül az aktív sub. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Én ebbe a motorba Bosch (vagy) GM FLR8LDCU gyertyákat javasolnék (ezek kétpólusú, 16-os kulcsnyílásúak). Ezek lazán elfutnak 60ekm-t (sokszor még többet is). A Gyik topikban írtam róla bővebben, ott képeket is találsz hozzá. Enyémben gyárik voltak. 92 ezer kilométernél cseréltem őket. Igaz, 80 valamennyinél is, de az NGK-k meg is haltak aztán visszakerültek addig a gyáriak. Azért tartalékban még ott van a kesztyűtartóban mind a négy gyári. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 De nálad ott csücsül az aktív sub. Tudom, én tettem oda <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Enyémben gyárik voltak. 92 ezer kilométernél cseréltem őket. Igaz, 80 valamennyinél is, de az NGK-k meg is haltak aztán visszakerültek addig a gyáriak. Azért tartalékban még ott van a kesztyűtartóban mind a négy gyári. <_< mi az h az NGK-k meghaltak? csak azért kérdem mert eddig abban a tudatban voltam h az a cég minőségi gyertyákat gyárt és én is olyanokat vettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 mi az h az NGK-k meghaltak? csak azért kérdem mert eddig abban a tudatban voltam h az a cég minőségi gyertyákat gyárt és én is olyanokat vettem http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fsurl...tya/ngk_gyertya <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fsurl...tya/ngk_gyertya <_< kösz a megnyugtatást, a link szerint eredeti gyertyáim vannak :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti16 Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok! A következő lenne a kérdésem: Tud e bármi zavart okozni ha egy ABs-es ford.szám mérős kilóméter órát teszek be egy olyan autóba amiben nincs ABS?? Lehet hogy egy kicsit zavaros a megfogalmazás de előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok! A következő lenne a kérdésem: Tud e bármi zavart okozni ha egy ABs-es ford.szám mérős kilóméter órát teszek be egy olyan autóba amiben nincs ABS?? Lehet hogy egy kicsit zavaros a megfogalmazás de előre is köszi a segítséget! Szia! Szerény véleményem szerint az ABS-nek semmi köze a km órához, sem a f.sz.mérőhöz. De ezt majd a nálam okososabbak elmesélik Neked <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok! A következő lenne a kérdésem: Tud e bármi zavart okozni ha egy ABs-es ford.szám mérős kilóméter órát teszek be egy olyan autóba amiben nincs ABS?? Lehet hogy egy kicsit zavaros a megfogalmazás de előre is köszi a segítséget! Nem zavar semmit, viszont lesz egy tartalék műszerfalizzód <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 kösz a megnyugtatást, a link szerint eredeti gyertyáim vannak :angry: Nekem is NGK volt és van is benne két pólusú, semmi bajuk! Az előzőt 25000 után cseréltem, őzbarna volt mind a 4. Most is az van benne és tökéletes. Nyugodt lehetsz <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti16 Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Nem zavar semmit, viszont lesz egy tartalék műszerfalizzód <_< Köszönöm a segítségeteket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Nekem is NGK volt és van is benne két pólusú, semmi bajuk! Az előzőt 25000 után cseréltem, őzbarna volt mind a 4. Most is az van benne és tökéletes. Nyugodt lehetsz :P Most lucas márkájú van az enyémben. <_< Ezek nagyon jók. :angry: Természetesen kétpólusú mert azt igényli a renccer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Azzal kapcsolatban van valakinek sejtése, mitől zár le a központizár járó motornál? Nem távirányítású X18XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Azzal kapcsolatban van valakinek sejtése, mitől zár le a központizár járó motornál? Nem távirányítású X18XE Gyári? Fékpedálra rátaposol és akkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Gyári? Fékpedálra rátaposol és akkor? Már így vettem, szerintem gyári, és csak néha, de előferdül, hogy lezár menetközben. De azt nem figyeltem meg, hogy fékezéskor vagy mikor... Szerintem gyári, mert elektromos tükör és klíma is van benne. És ha a fékrelépés miatt lehet, akkor mi a teendő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Már így vettem, szerintem gyári, és csak néha, de előferdül, hogy lezár menetközben. De azt nem figyeltem meg, hogy fékezéskor vagy mikor... Szerintem gyári, mert elektromos tükör és klíma is van benne. És ha a fékrelépés miatt lehet, akkor mi a teendő? A gyári ilyet nem tud, hogy második fékre lépéskor bezárja az ajtókat (tolvajgátlás vagymi). Onnan tudni, hogy gyári vagy nem, hogy a sofőr ajtónál tovább tudod fordítani a kulcsot vízszintes állásra és akkor lereteszel, a gombokat sem lehet felhúzni. Akkor inkább kontakthibára gyanakszom a sofőr oldalon, mert az a mester oldal ugye, anyós ajtóval csak kinyitni lehet mindet a gomb felhúzásával, ha a sofőrrel lezárták belülről a gombbal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 A gyári ilyet nem tud, hogy második fékre lépéskor bezárja az ajtókat (tolvajgátlás vagymi). Onnan tudni, hogy gyári vagy nem, hogy a sofőr ajtónál tovább tudod fordítani a kulcsot vízszintes állásra és akkor lereteszel, a gombokat sem lehet felhúzni. Akkor inkább kontakthibára gyanakszom a sofőr oldalon, mert az a mester oldal ugye, anyós ajtóval csak kinyitni lehet mindet a gomb felhúzásával, ha a sofőrrel lezárták belülről a gombbal. Én kb 45 fokban fordítom el, mert úgyis bezár. És van úgy, hogy bedugom a kulcsot és körbeforog a zárba, de nem nyit semmit. Tövig be kell tolnom <_< Belülről feltudom húzni a gombokat, de a kilincsek reteszelve vannak lezárt állapotban. A fékrelépés dolgot viszont kipróbálom. Köszi tippet :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
suhanó nyíl Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Nekem a következő problémám lenne, szerintem ilyennel még nem nagyon találkoztatok. Egy 93'as 1.4i astrám van. Nos ebben a kocsiban volt egy kenwood cd-s rádió ami tökéletesen működött, kikapcsolt gyújtás mellett is. Mivel mp3-at nem tudott lejétszani ezért újítottam bele egy muse m100 típusú usb-s rádiót. Házilag bekötöttem, és működött is szépen minden. Át kellett rajta kötni a kapcsolt és az állandó táp vezetékét, hogy gyújtás nélkül is működjön, de sikerült. Azóta a párom autójába átkerült a rádió én pedig kaptam egy sal voxbox 2000 típusú usb-s rádiót. Neki is álltam bekötni, a vezetékek ugyanott voltak, gondoltam nem lehet gond. Szólt is a rádió, beindítottam mellette a kocsit, de a ford.számmérő, a benzinszintmérő nem mozdult, és kigyulladt a töltésjelző lámpa. Később már a kocsi sem indult be gyújtás ráadásra kiver egy biztit amin KL 15 jelzés van. Most meg már meg se nyekken a kocsi még ha nincs bekötve a rádió akkor se. Az akksi teljesen jó bemértem. Ötlet? Bocsi de egy kicsit bő lére engedtem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Nekem a következő problémám lenne, szerintem ilyennel még nem nagyon találkoztatok. Egy 93'as 1.4i astrám van. Nos ebben a kocsiban volt egy kenwood cd-s rádió ami tökéletesen működött, kikapcsolt gyújtás mellett is. Mivel mp3-at nem tudott lejétszani ezért újítottam bele egy muse m100 típusú usb-s rádiót. Házilag bekötöttem, és működött is szépen minden. Át kellett rajta kötni a kapcsolt és az állandó táp vezetékét, hogy gyújtás nélkül is működjön, de sikerült. Azóta a párom autójába átkerült a rádió én pedig kaptam egy sal voxbox 2000 típusú usb-s rádiót. Neki is álltam bekötni, a vezetékek ugyanott voltak, gondoltam nem lehet gond. Szólt is a rádió, beindítottam mellette a kocsit, de a ford.számmérő, a benzinszintmérő nem mozdult, és kigyulladt a töltésjelző lámpa. Később már a kocsi sem indult be gyújtás ráadásra kiver egy biztit amin KL 15 jelzés van. Most meg már meg se nyekken a kocsi még ha nincs bekötve a rádió akkor se. Az akksi teljesen jó bemértem. Ötlet? Bocsi de egy kicsit bő lére engedtem. Nem sok ötletem van. csak egy jutott eszembe: a kilométerórától a gyári rádió kap egy sebességelet a sebességfüggő hangerőszabályzáshoz. Ha erre a vezetékre sikerült fix 12V-ot kötnöd, azzal talán ki lehet nyírni a kilométerórában a jeladót, plusz esetleg az ECU-t is. Nézd át az összes biztit, hátha találsz még kiégettet, de mindenekelőtt a rádió csatijából vedd ki a kék-piros vezetéket (elvileg két ilyen színű vezeték megy egy érintkezőre, hagyd őket összekötve), és szigeteld le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
X18XE Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok ! SOS problémám van <_< 96-os X18XE csütörtök reggel kb fél másodpercre beindult majd leállt, azóta a hibajelző lámpa gyújtás ráadásakor folyamatosan megállás nélkül villog, és az autó nem indul. Szervízben immo hibát ír ki a gép, de egyenlőre nem tudtak vele mit kezdeni. Kulcs nem esett le, semmi különös nem történt vele. Egy db gyári, és egy második nem gyári kulcs van az autóhoz, egyikkel sem megy. Előző este még jó volt. Hogyan lehet az egész immót kiiktatni ? Az immo mit blokkol egyébként? Gyújtást? Benzinpumpát? Mindkettőt? Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert (sajnos) az autó munkaeszköz és nem hobbiautó :angry: Előre is köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok ! SOS problémám van :angry: 96-os X18XE csütörtök reggel kb fél másodpercre beindult majd leállt, azóta a hibajelző lámpa gyújtás ráadásakor folyamatosan megállás nélkül villog, és az autó nem indul. Szervízben immo hibát ír ki a gép, de egyenlőre nem tudtak vele mit kezdeni. Kulcs nem esett le, semmi különös nem történt vele. Egy db gyári, és egy második nem gyári kulcs van az autóhoz, egyikkel sem megy. Előző este még jó volt. Hogyan lehet az egész immót kiiktatni ? Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert az autó (sajnos) munkaeszköz és nem hobbiautó :P Előre is köszönöm ! Szia! Én voltam hasonló helyzetben kb 1,5 éve. Hazajöttem miután a sógort furikáztam egésznap. Addig tökéletesen ment, este mikor mentem volna dolgozni nem indult be, csak nagy nyüstölés árán. Elvittem szerelőhöz megnézettem, kicserélték a holtpontjeladót, ment egy darabig, semmi baja nem volt. Aztán pár nap után megint kezte előlről. A végén kiderült, miután bevittem az Opel szervízbe, hogy computert kell cserélni. Szerencsére találtam egyet bontóba inmobilizerrel együtt 25000-ért és azt tették bele. X18XE motorkódú volt az is, de Vectrából szedték ki. 32000 körül volt a vége. Szerelés, hibakód kiolvasás, törlés és maga az alkatrész. Azt mondták, egy vadiúj computer kb 300000 lenne... Remélem a Tiéddel nem lesz ilyen macera... Sok sikert :P Egyébként jó az az inmobilizer, mert csak azzal a kulccsal lehet beindítani az autót, ami hozzávaló. ugyanolyan sima kulcs chip nélkül nem indítaná be. Különben meg hiába esik le kulcs, attól nem lesz baja a chipnek. Be van az oda betonozva. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiri01 Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Én ebbe a motorba Bosch (vagy) GM FLR8LDCU gyertyákat javasolnék (ezek kétpólusú, 16-os kulcsnyílásúak). Ezek lazán elfutnak 60ekm-t (sokszor még többet is). A Gyik topikban írtam róla bővebben, ott képeket is találsz hozzá. Köszi a válaszokat. Ezek szerint, Bosch, GM, vagy esetleg NGK jöhet szóba. (Habár az üzletben nehezen tudom magam elképzelni listával a kezemben, vizsgálva a terméket) ja és 2pólusú lesz. (de miért?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Szia! Én voltam hasonló helyzetben, amikor kb 1,5 éve hazajöttem miután a sógort furikáztam egésznap. Addig tökéletesen ment, este mikor mentem volna dolgozni nem indult be, csak nagy nyüstölés árán. Elvittem szerelőhöz megnézettem, kicserélték a holtpontjeladót, ment egy darabig, semmi baja nem volt. Aztán pár nap után megint kezte előlről. A végén kiderült, miután bevittem az Opel szervízbe, hogy computert kell cserélni. Szerencsére találtam egyet bontóba inmobilizerrel együtt 25000-ért és azt tették bele. X18XE motorkódú volt az is, de Vectrából szedték ki. 32000 körül volt a vége. Szerelés, hibakód kiolvasás, törlés és maga az alkatrész. Azt mondták, egy vadiúj computer kb 300000 lenne... Remélem a Tiéddel nem lesz ilyen macera... Sok sikert :angry: Neki egyértelműen az immob szenved (villogtatja a lámpát, hibakód is azt dobta) csak azt kéne tudni, hogy mi a baja az immobnak <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts