Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Zoollanderhu írta:
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám a gépsárkányommal. Sajnos ma délután ahogy elindultam folyamatosan menet közben egy csipogó hangot adott ki olyan susmotolosat:D mások is meghallgatták és ékszíjat mondtak. Hazaérve azt vettem észre hogy a hang kicsit gyengébb viszont ha világítást rá adom akkor előjön a hang.

Kérdésem szerintetek is ezt a hangot az ékszíj feszülésének hiánya adja? Megnéztem elvileg 13mm lehetne csak de ez kicsit többnek legalább faterom szerint. Semmilyen töltésjelző lámpa nem világít , tulajdonképpen minden rendben az autóval, csak a hang idegesítő.

Hogyan lehet megfeszíteni az ékszíjat? Hol kell rajta állítani? 1.4i 60Le verzióról van szó.

Előre is köszi a tanácsokat!

Ha tényleg susmotolos, akkor az is lehet, hogy a vez.mu szíj hozzá-hozzá ér a burkolathoz. Nálam az volt

Elküldve
  Dark_Errant írta:
Ha tényleg susmotolos, akkor az is lehet, hogy a vez.mu szíj hozzá-hozzá ér a burkolathoz. Nálam az volt

De ha a világítás ráadásakor változik a hang, akkor a generátor szíj is lehet, mert a tompított is ad elég terhelést neki.

Elküldve

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a kapcsolókban (vészvillogó, lámpamagasság állító, ablakemelő) lehet-e cserélni az ízzókat, és ha lehet, akkor milyen kell bele, illetve hogy kell?

A vészvillogóból már próbáltam kioperálni, be beletört, a lámpamagasság állítóban meg olyan, mintha bele lenne forrasztva...

Köxi előre is

Elküldve
  zoltec írta:
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a kapcsolókban (vészvillogó, lámpamagasság állító, ablakemelő) lehet-e cserélni az ízzókat, és ha lehet, akkor milyen kell bele, illetve hogy kell?

A vészvillogóból már próbáltam kioperálni, be beletört, a lámpamagasság állítóban meg olyan, mintha bele lenne forrasztva...

Köxi előre is

A lámpamagasság állítóban tuti lehet, mert már ledesítettem.

Elküldve
  Sipi- írta:
Egy gyors kérdés: ha nincs bennt a kocsiban az AC relé (vagy kimozdult), akkor nem is próbál meg önindítózni?

Az önindítóhoz nem sok köze van szerintem :D

Elküldve
  Dáwid írta:
Az önindítóhoz nem sok köze van szerintem :D

Gondoltam nem-e van valami előellenőrzés, ami miatt nem is akar már indítózni...

A helyzet az, hogy piszkálgattam az AC relét, cseréltem másikra, de a kocsi utána is működött. Hazamentem vele, leparkoltam. Másnap reggel nem indult. Csak a lámpák világítottak, de nem is próbált meg önindítózni. Cseréltem akkut, de nem használt, meg sem mozdul. A relét még nem néztem meg, mert nem fél perces meló hozzáférni. A kérdésem az, hogy ha nem az AC relé okozza, akkor mi lehet a probléma, miért nem akar indulni?

Elküldve
  Sipi- írta:
Gondoltam nem-e van valami előellenőrzés, ami miatt nem is akar már indítózni...

A helyzet az, hogy piszkálgattam az AC relét, cseréltem másikra, de a kocsi utána is működött. Hazamentem vele, leparkoltam. Másnap reggel nem indult. Csak a lámpák világítottak, de nem is próbált meg önindítózni. Cseréltem akkut, de nem használt, meg sem mozdul. A relét még nem néztem meg, mert nem fél perces meló hozzáférni. A kérdésem az, hogy ha nem az AC relé okozza, akkor mi lehet a probléma, miért nem akar indulni?

Ha ellenőrzésnél valami olyat talál, ami zavarja, akkor virít a csekkendzsín mint állat :D

Kiskalapácsos önindítókezelést tudom ajánlani :lol:

Elküldve
  Dáwid írta:
Ha ellenőrzésnél valami olyat talál, ami zavarja, akkor virít a csekkendzsín mint állat :D

Kiskalapácsos önindítókezelést tudom ajánlani :lol:

Kocogtassam meg?

Elküldve
  Sipi- írta:
Kocogtassam meg?

Szerintem érdemes megpróbálni. Ha le van ragadva, és nem húz be, akkor nem is kezdi el megforgatni. Egy halk kattanás sincs, amikor indítózni akarnál?

Elküldve
  Dáwid írta:
Szerintem érdemes megpróbálni. Ha le van ragadva, és nem húz be, akkor nem is kezdi el megforgatni. Egy halk kattanás sincs, amikor indítózni akarnál?

Nincs. A műszerfal lámpái kicsit elhalványodtak, de semmi más.

Elküldve
  Dark_Errant írta:
Ha a relé lenne, akkor pörögne az önidító, csak benzint nem kapna az autó. sztem

Ok, köszi.

Megpróbálom megkopogtatni. Meg kellene egy normális önindító felújító. Tudtok ilyet?

Elküldve
  Sipi- írta:
Ok, köszi.

Megpróbálom megkopogtatni. Meg kellene egy normális önindító felújító. Tudtok ilyet?

Nem, de olyat tudok akitől menekülj :D

Elküldve

Day Cartárs!

Láttam a GYÍk-ban a gyertyakábelcserés leírásodat. Én is csere előtt állok, és ha indokolt, nem venném meg a 25ezer Ft-s gyári készletet. Mik a tapasztalataid a kábellel kapcsolatban? Jobb lett mint a régi kábelekkel volt? Milyen kábelt kéne vennem hozzá? Látom te fémszálassal csináltad, de mint írtad az nem igazán jó hozzá. Valami egyéb tapasztalat, ami segítene a csere folyamán?

Köszönettel: Petya! :D

Elküldve
  m_petya írta:
Day Cartárs!

Láttam a GYÍk-ban a gyertyakábelcserés leírásodat. Én is csere előtt állok, és ha indokolt, nem venném meg a 25ezer Ft-s gyári készletet. Mik a tapasztalataid a kábellel kapcsolatban? Jobb lett mint a régi kábelekkel volt? Milyen kábelt kéne vennem hozzá? Látom te fémszálassal csináltad, de mint írtad az nem igazán jó hozzá. Valami egyéb tapasztalat, ami segítene a csere folyamán?

Köszönettel: Petya! :D

Olyat írtam volna? :D

Amióta megcsináltam, azóta hibátlanul üzemel a gépsas. :lol: Jobb lett egyébként, mert volt egy törött köpenyszigeteléses, meg eléggé szikrázott az egész sötétben. Ezzel most nincs ilyen baj. Amúgy motoros boltban vásároltam méterben a kábelt. Szerintem nincs más extra amit tudni kéne a cseréről, leírtam mindent, hogy mire kell figyelni. De azt azért leírom, hogy a pipában a fém belsejét NE forgasd. :)

Elküldve
  daykiller írta:
Olyat írtam volna? :lol:

Amióta megcsináltam, azóta hibátlanul üzemel a gépsas. :D Jobb lett egyébként, mert volt egy törött köpenyszigeteléses, meg eléggé szikrázott az egész sötétben. Ezzel most nincs ilyen baj. Amúgy motoros boltban vásároltam méterben a kábelt. Szerintem nincs más extra amit tudni kéne a cseréről, leírtam mindent, hogy mire kell figyelni. De azt azért leírom, hogy a pipában a fém belsejét NE forgasd. :D

Egész pontosan úgy szerepel, hogy nem vállalsz felelősséget amiatt ha behal a DIS , mert mint írtad le akartak beszélni arról, hogy fémszálast vegyél, mert ilyen kocsiba már nem való.

Fém belsőt meg nem forgatjuk, mert a hajlítás miatt eltörhet nyakba azt akkor így jártam :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.