Najsz88 Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Nagyon szépen köszönöm. Holnap meg is csinálom. Sikerült megcsinálni viszont a forrasztással nem boldogultam (sztem én vagyok a béna). Most már két kapcsolóm is van mert még tegnap szereztem 1 "rosszat" aminek semmi baja nincs csak hiányzik a két kis rézlemez része. Ebből lehetne amúgy csinálni 1 szerelési útmutatót is a gyík-ba, nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 A generátor az motorkód függő? Tehát ha keresek használt bontottat, akkor olyat kell keresnem, amit 17Dr motorkódból való? Mindenképp dízelből legyen, szerintem csak ennyi fontos (a fordulatszám jel miatt). Sikerült megcsinálni viszont a forrasztással nem boldogultam (sztem én vagyok a béna). Most már két kapcsolóm is van mert még tegnap szereztem 1 "rosszat" aminek semmi baja nincs csak hiányzik a két kis rézlemez része. Ebből lehetne amúgy csinálni 1 szerelési útmutatót is a gyík-ba, nem? :D Csak tessék, csak tessék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 A generátor az motorkód függő? Tehát ha keresek használt bontottat, akkor olyat kell keresnem, amit 17Dr motorkódból való? Nem nagyon van elrejtve a DR-ben :D Nézd meg hogy milyen, és keress olyat. Amúgy dízelekben elvileg ugyan olyanok vannak, de nem száz, csak a bontóssal beszéltem róla, és ami dízel generátora volt, az mind ilyen volt. (tudom, komoly felmérés :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Najsz88 Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Mindenképp dízelből legyen, szerintem csak ennyi fontos (a fordulatszám jel miatt). Csak tessék, csak tessék. :lol: Azt hittem, hogy csak klubtagok vagy valami magas "beosztású" fórumozók írhatnak. de akkor meg is csinálom. Neked írjak ha kész van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Azt hittem, hogy csak klubtagok vagy valami magas "beosztású" fórumozók írhatnak. de akkor meg is csinálom. Neked írjak ha kész van? Ha megalkottad, másold be a művet a GyIK társalgóba. Ott átnézi egy modi, és áthelyezi a GyIK-ba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Nem nagyon van elrejtve a DR-ben :D Nézd meg hogy milyen, és keress olyat. Amúgy dízelekben elvileg ugyan olyanok vannak, de nem száz, csak a bontóssal beszéltem róla, és ami dízel generátora volt, az mind ilyen volt. (tudom, komoly felmérés :lol: ) Kivéve az isuzut, azon vákuumpumpa is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacuska21 Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy m szívja le az aksimat? Az erösítő nem meg lett nézve!! Rádió nem! Riasztó nem!! Akkor??? Ideg bajt kapok ettöl már!! :lol: Egy éjszaka meg egy fél nap és már nem indul el az autóm!! Elöre is köszi a segitséget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy m szívja le az aksimat? Az erösítő nem meg lett nézve!! Rádió nem! Riasztó nem!! Akkor??? Ideg bajt kapok ettöl már!! :lol: Egy éjszaka meg egy fél nap és már nem indul el az autóm!! Elöre is köszi a segitséget!! Műszerrel nézted gondolom, az is lett nézted, ha leállítod kikapcsolsz mindent folyamatosan van fogyasztás?? Tudom hülye kérdésnek tűnik, de ezzel tudod kizárni hogy nem maga az akku vacak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Netafim Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Várjál mindjárt kiszedem.... :lol: [/quote Helló! Lehet nem idevágó téma,de nézegettem és olvastam a középkonzol világítás csere részt és csak annyit akarok hozzáfűzni,hogy nem kell atomjaira szedni a középkonzolt,elég ha kihúzod a fejegységet magnó/rádió cd,kinek mi van és máris hozzáférsz az izzókhoz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacuska21 Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Az aksi az jó mert elvittem beméretni!! 90%-os Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Helló! Lehet nem idevágó téma,de nézegettem és olvastam a középkonzol világítás csere részt és csak annyit akarok hozzáfűzni,hogy nem kell atomjaira szedni a középkonzolt,elég ha kihúzod a fejegységet magnó/rádió cd,kinek mi van és máris hozzáférsz az izzókhoz... Bármilyen hihetetlennek hangzik, de én csak a középkonzol kibontásával tudom kiszeni a rádiót annyira ben van szorulva. A bevett trükkök, kesztyűtartó felől rásegítés nem működik. Az aksi az jó mert elvittem beméretni!! 90%-os Akkor mérd ki mennyi az üresjárati áramfolyás, egy multimáterrel mérd meg az egyik akusarú, és az akku sarka között az ampert (a műszert általában át kell állítani ) ne tévesszen meg, hogy amint zárod az áramkört a középkijelző bekapcsol idő/dátum állítás céljából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy m szívja le az aksimat? Az erösítő nem meg lett nézve!! Rádió nem! Riasztó nem!! Akkor??? Ideg bajt kapok ettöl már!! :lol: Egy éjszaka meg egy fél nap és már nem indul el az autóm!! Elöre is köszi a segitséget!! Ugyanez volt itt is. A generátort nézesd meg! Lehet, h kevés a töltés már amit produkál és többet használ el, mint amit pótolni tud. Aztán az a kevés is, ami a lejátszó memóriáját tartja életben, ilyen végzetes hibához vezet, mint 1,5 nap és nincs elég kraft az induláshoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Hali CarTársak! Kérdésem lenne olyat vettem észre a kocsin ma hogy amikor a fékre lépek halványan kigyullad a ködzáró visszajelzője, sőt amikor az irányjelzőt kiteszem balra akkor elkezd villgoni a ködzáró visszajelző + ha mellette a fékre lépek akkor szapora lesz az index villogása!! :lol: :D szerintetek biztosíték lesz vagy vmi beázhatott esetleg vmi kontaktos?? B) Kösziii! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Hali CarTársak! Kérdésem lenne olyat vettem észre a kocsin ma hogy amikor a fékre lépek halványan kigyullad a ködzáró visszajelzője, sőt amikor az irányjelzőt kiteszem balra akkor elkezd villgoni a ködzáró visszajelző + ha mellette a fékre lépek akkor szapora lesz az index villogása!! :D B) szerintetek biztosíték lesz vagy vmi beázhatott esetleg vmi kontaktos?? :D Kösziii! :D Sztem testelési probléma a bal hátsó lámpában. Pucolgasd meg a csatikat! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Sztem testelési probléma a bal hátsó lámpában. Pucolgasd meg a csatikat! :lol: nem tudom annak mennyi köze lehet hozzá h most tettek bele ködfényszórót! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Hali CarTársak! Kérdésem lenne olyat vettem észre a kocsin ma hogy amikor a fékre lépek halványan kigyullad a ködzáró visszajelzője, sőt amikor az irányjelzőt kiteszem balra akkor elkezd villgoni a ködzáró visszajelző + ha mellette a fékre lépek akkor szapora lesz az index villogása!! :lol: :D szerintetek biztosíték lesz vagy vmi beázhatott esetleg vmi kontaktos?? B) Kösziii! :D Nálam egy tönkrement izzó okozta ugyan ezt valamelyik nap ezen a héten. Nézd végig a hátsó izzókat, ott lesz a probléma, és ha már ott vagy, akkor a csatlakozót is takarítsd meg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Sztem testelési probléma a bal hátsó lámpában. Pucolgasd meg a csatikat! :lol: Nálam egy tönkrement izzó okozta ugyan ezt valamelyik nap ezen a héten. Nézd végig a hátsó izzókat, ott lesz a probléma, és ha már ott vagy, akkor a csatlakozót is takarítsd meg :D Értem köszönöm szépen az izzókkal szerintem nem lesz probléma mert azok működtek mind, szóval akkor a csatlakozókat lesem át! Köszönöm szépen!! B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Értem köszönöm szépen az izzókkal szerintem nem lesz probléma mert azok működtek mind, szóval akkor a csatlakozókat lesem át! Köszönöm szépen!! :lol: :D Érdekes volt, hogy nálam is jónak tűnt az összes izzó, mert mind működött, aztán mikor egyesével kiszedtem őket, akkor az egyiknek a búrája a kezemben maradt. Azt kicseréltem, a csatit szárazra töröltem és azóta tökéletes. A csatit egyébként érdemes kb. félévente átpucolni. Én legalábbis Caravan-nál ezt tapasztaltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január29, 2011 Megoszt Elküldve Január29, 2011 Helló! Lehet nem idevágó téma,de nézegettem és olvastam a középkonzol világítás csere részt és csak annyit akarok hozzáfűzni,hogy nem kell atomjaira szedni a középkonzolt,elég ha kihúzod a fejegységet magnó/rádió cd,kinek mi van és máris hozzáférsz az izzókhoz... Igen, lehetséges megoldás, ha a beépítőkeretet is ki tudod venni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Hello mindenkinek!! Kérdésem lenne a motor indításával kapcsolatban. Én úgy emlékszem, hogy régebb mikor indítottam az autót mindig pár másodpercre felpörgött a motor, akár hidegen akár melegen. Hát most nem pörög fel egyáltalán, hanem mikor begyul azzal be is áll alapjáratra még -15 ben is. A kérdésem az, hogy begyujtás után tényleg fel kell pörögjön vagy nem és ha igen akkor szerintetek mi baja lehet az enyémnek?? 93-as C18NZ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Hello mindenkinek!! Kérdésem lenne a motor indításával kapcsolatban. Én úgy emlékszem, hogy régebb mikor indítottam az autót mindig pár másodpercre felpörgött a motor, akár hidegen akár melegen. Hát most nem pörög fel egyáltalán, hanem mikor begyul azzal be is áll alapjáratra még -15 ben is. A kérdésem az, hogy begyujtás után tényleg fel kell pörögjön vagy nem és ha igen akkor szerintetek mi baja lehet az enyémnek?? 93-as C18NZ. Alapjárati léptetőmotort szedd ki és takarítsd ki. Egyébként semmi baj nincs az alapjárattal? Ha nem is pörög fel, de az megvan, hogy hidegen jobban pörög, mint melegen? Ezt fordulatszámmérős műszeregységgel a legjobb mondjuk megtudni, de hang alapján is észlelhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Najsz88 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Sziasztok! Mostanában írogattam a világításkapcsoló izzó cseréjével kapcsolatban. kicseréltem az izzót (átforrasztottam) de mégse világít. Mi lehet a baja, vagy hol keresgéljek? Kimértük az izzót is de minden ok vele. Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Sziasztok! Mostanában írogattam a világításkapcsoló izzó cseréjével kapcsolatban. kicseréltem az izzót (átforrasztottam) de mégse világít. Mi lehet a baja, vagy hol keresgéljek? Kimértük az izzót is de minden ok vele. Előre is köszi Gyújtást ráadva nem világít? (Mert csak gyújtásra kezd el az világítani) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Sziasztok! Mostanában írogattam a világításkapcsoló izzó cseréjével kapcsolatban. kicseréltem az izzót (átforrasztottam) de mégse világít. Mi lehet a baja, vagy hol keresgéljek? Kimértük az izzót is de minden ok vele. Előre is köszi Az az izzó gyújtásra világít. Ha nem ég, lehet, hogy kontakthibás a csatija, vagy szakadt a vezeték. Minden más világít? Középkonzol, TID.... stb? Day: fürgeséged nem csekély.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Az az izzó gyújtásra világít. Ha nem ég, lehet, hogy kontakthibás a csatija, vagy szakadt a vezeték. Minden más világít? Középkonzol, TID.... stb? Day: fürgeséged nem csekély.... :lol: Hámé? :D 5 percre rá írtam. Az a gyors, ha percen belül. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts