Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Rossz helyen nézted én legutóbb 8600-ért vettem gyárit. Minimális fabrikkal a hagyományos szilikonkábel is felrakható 800-ért.

Na, megoldódott a gyújtókábel problem!! :lol:

Egerben sikerült beszereznem a Laviná-tól(Láng) 7511 Ft-ért CAROL, ProSpark típusú gykábel köteget! Reggel megrendeltem, és most érkezett meg du. 4-kor! Kicseréltem! Végre normálisan megy a szöcske ismét!! 8) 8)

De nem volt ám ilyen egyszerű beszerezni azt a kábelt; kérdeztem több bontót is és sehol nem volt(max 1.6 16V-hez), aztán kérdeztem Egerben az Unix-nál, ott a csávó a programjában nem is talált X18XE-hez való kábelt, és erre azt mondja,hogy csak 1.6 16V-hez van 26000Ft-ért!!!

:shock: :shock: :shock:

Ekkor már kezdtem tejjjesen elkeseredni, aztán gondoltam rápróbálok még a Laviná-ra!! És sikerült!!! :D :lol:

A Carol-ról hallott már valaki valamit :?:

Gykábelből is vannak jobbak, rosszabbak :?:

Mik lehetnek a különbségek :?:

Link to comment
Megosztás:

Ha már téma volt itt a hőmérő akkor én is kérdeznék a tapasztaltabbaktól. Az én hőmérőm ránézésre jól működik, vagyis reggel amikor indulok vele akkor jónak tűnő értéket mutat (még nem ellenőriztem le kontroll méréssel). Viszont ahogy melegszik az idő akkor rohamosan elkezd nőni a jelzett érték, pl. kinn lehet kb 18 fok, ő meg mutat 22-t.

Kérdés:

Ez jeladó hiba, vagy csak abból adódik, hogy a fekete lökhárító jobban felmelegszik mint a levegő, illetve az aszfalt szintén több hőt sugároz felé mint a levegő hőmérséklete?

Én erre gyanakszok.

Link to comment
Megosztás:

Hát emberek, működik a jeladóm, ez tuti, mer' hát működik na :?

Viszont megtaláltam a helyét, végigtapogattam, de a ködlámpán kívül semmit nem találtam. :lol:

Csak tudnám hová bújtatták el. Ha megtalálnám, visszatenném a helyére.

Link to comment
Megosztás:

Hát emberek, működik a jeladóm, ez tuti, mer' hát működik na :?

Viszont megtaláltam a helyét, végigtapogattam, de a ködlámpán kívül semmit nem találtam. :lol:

Csak tudnám hová bújtatták el. Ha megtalálnám, visszatenném a helyére.

KÉP nem elég, hogy hol van a helye ??????? :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy a helye az megvan, meg eddig is megvót, csak a jeladó nincs benne, és nem is találom sehol, pedig valahol lennie kell, hisz működik :lol:

Az van, hogy télen le lett ugye kicsit zuzzantva az orra, és a lököst le kellett venni. Namost azóta nem is néztem, csak most, hogy nincs a helyén a kis drága. De megkeresem :x

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy a helye az megvan, meg eddig is megvót, csak a jeladó nincs benne, és nem is találom sehol, pedig valahol lennie kell, hisz működik :D

Az van, hogy télen le lett ugye kicsit zuzzantva az orra, és a lököst le kellett venni. Namost azóta nem is néztem, csak most, hogy nincs a helyén a kis drága. De megkeresem :x

Lehet, hogy csak fel lett tekerve v.hová!Meglesz az! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Izzókat szerettem volna cserélni a fűtés kezelőknél.Szét bontottam már mindent csak fűtőventillátor "gombját" nem tudtam leszedni.Valaki tudja mi a trükkje?

Rüby

Mi az a "mindent"?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Izzókat szerettem volna cserélni a fűtés kezelőknél.Szét bontottam már mindent csak fűtőventillátor "gombját" nem tudtam leszedni.Valaki tudja mi a trükkje?

Rüby

Hi!

Gomb kihúz (mint amikor a hátsó ablak fűtést kapcsolod), ekkor a jelzővonással ellentétes oldalon megjelenik rajta egy kis rés ahova be kell nyúlni egy vékony csavarhúzóval, h ki tudd oldani a tengely reteszét, és már ki is jön! :D

Üdv.: ujjzol

ui.: a világításkapcsolót ugyan így kell kiszabadítani, ha esetleg erre is szükség lenne v.mikor :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gomb kihúz (mint amikor a hátsó ablak fűtést kapcsolod), ekkor a jelzővonással ellentétes oldalon megjelenik rajta egy kis rés ahova be kell nyúlni egy vékony csavarhúzóval, h ki tudd oldani a tengely reteszét, és már ki is jön! :lol:

A két szélső tekerőt viszont hátulról kell kiakasztani. És ezek mögött lesz két csavar amit szerintem te keresel.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Izzókat szerettem volna cserélni a fűtés kezelőknél.Szét bontottam már mindent csak fűtőventillátor "gombját" nem tudtam leszedni.Valaki tudja mi a trükkje?

Rüby

Hali!

Igazából a legegyszerübb módja a cserének:

1. Magnó kiveszed

2. Magnó tartó kiszereled

3. Közvetlenül alatta 2 kis foglalat, azt egy kis csavarhúzóval könnyedén lefeszíted (húzod)

4. Kiveszed a foglalatból az izzót, és kicseréled.

És ugyanigy a visszaszerelés!

Tapasztalatból mondom, én már csináltam, és max 5 perc az egész, semmi kockázat, és nem kell a gombokat leszerelned! :twisted:

Jó munkát! :wink:

Link to comment
Megosztás:

te MOTE klubtag vagy??? :roll:

bazzz egyre több embert nem ismerek.... De az jóóóóóóóóó! mert ez azt jeleti, hogy sokan vagyunk!!!!!!!! :supz:

Még csak pár hete vagyok MOTE klubtag ezért nem ismersz.Fórum olvasgatással kezdődött és úgy gondoltam hogy nekem ide csatlakoznom kell!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagyon úgy néz ki, hogy a motorvezérlő egységem vacakol, sajnos. Kiderült, hogy az alapjárati motort nem vezérli rendesen, mert semmilyen más mechanikai hibát nem találtunk, műszeres méréssel sem.

Tud valaki ilyen motorvezérlőt valahol? Legalább kipróbálásra, hogy tényleg az-e a baj. Mert egyébként nagyon drága, nem szeretném megvenni, csak ha tényleg szükség van rá.

Ja, egyébként az autó '93-as, C16NZ típusú motorral. És német gyártmány, ráadásul.

Előre is köszi, ha valaki tud nekem ebben egy kis reménnyel kecsegtetni

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.