Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Alapjárat az 900szokott lenni. Ez 1000alatt van. Akkor ez lehet, hogy jó. :lol: a 3000is reális. Milyen motor? Honnan adtad neki a jelet? Mert ha benzines, és a motorvezérlőtől húztad akkor tök mind1 ha lapos a hátsó kerék vagy elszakadt az ékszíj az jót mutat. Nekem mondjuk a gyújtó trafóról jön ami az aksi mellett van és teljesen jókat mutat.

Valószínű dízel, mert a generátort gyanítja. A dízel kapja onnan a fordulatszám jelet. A 3000/100 km. nem annyira reális. Nekem 130 nál pörög 3000-et. Igaz az óra gyári csalása megvan. De szerintem neki is. Így kevés az a 100, a 3000 hez.

Elküldve
Valószínű dízel, mert a generátort gyanítja. A dízel kapja onnan a fordulatszám jelet. A 3000/100 km. nem annyira reális. Nekem 130 nál pörög 3000-et. Igaz az óra gyári csalása megvan. De szerintem neki is. Így kevés az a 100, a 3000 hez.

Jó én benzinessel számoltam. :lol: De benzinest is lehet táplálni generátorról nem?

Elküldve
Sziasztok!

Sikeresen kicseréltem fordulatszám mérősre a műszeregységet. De, az itt olvasottak, látottak alapján hazudik.

Alapjáraton 1000 alatt, viszont óra szerint 100-nál 3000 felett mutat. A generátor ékszij, a tárcsa tetejétől

visszább áll 5 mm rel. Ennyit jelentene?

http://pics.coldline.hu/pics/160842-20110126-0KLw6h.jpg

Igen, a szíj miatt tud csalni, mert akkor más áttételen kapja a hajtást, és csóringer azzal számol. Tehetsz bele másik szíjat, és meglátod hogy javult -e, de szerintem neked is a szíjtárcsa van már kopva, és azért ül bele ennyire a szíj. Én tettem rá túlméretes éXíjat. Azóta nem csúszik, és nem is csal :D (csak jobban fogy :lol: )

Elküldve
Igen, a szíj miatt tud csalni, mert akkor más áttételen kapja a hajtást, és csóringer azzal számol. Tehetsz bele másik szíjat, és meglátod hogy javult -e, de szerintem neked is a szíjtárcsa van már kopva, és azért ül bele ennyire a szíj. Én tettem rá túlméretes éXíjat. Azóta nem csúszik, és nem is csal B) (csak jobban fogy :lol: )

Igaz. :D

Elküldve
– hatékonyan ölhető az akku a permanens alultöltöttséggel, műszaki vénájúaknak kis segítség: 10 volt alatt kell tartani a kapocsfeszültségét – használjuk minél ritkábban az autót, és akkor is keveset! Garantált az elszulfátosodás;

– a teljes kisütés az autóakkuk eutanáziája, hagyjunk bekapcsolva valami komolyabb fogyasztót, praktikusan a tompított fényt, ha lehetséges. Párszor kibírják, és kakukk. Sajnos egyre több autóban van akkuőr, amely kb. 30 perc után mindent lekapcsol. Az ilyen autóknál melós módszer;

– lustáknak: villáskulcs a két pólus közé. Még mielőtt odaérne, engedjük el a szerszámot, és fussunk.

:lol: :D B)

Elküldve
Itt nem hozzáérintésről van szó.

Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol:

Elküldve

Udv. Valakinek nincs keznel egy bontott elso bal ajto? kellene az elektromos ablakemelo csatlakozasarol egy ke`p. raktam ablakemelot csak nem jon ossze a bekotes mert nincs ka`bel dugasszal a vegen:P es erdekelne a szin kiosztas. A rajzokon 4 vagy 8 labas dugaszok vannak es az enyem hatos .... elore is koszi

Elküldve
Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol:

Már az előző HSZ-edből gondoltam, hogy kipróbáltad... :D

Csak annál még azt hittem, hogy direkt.

Elküldve

Sziasztok még új vagyok itt a fórumon lenne egy nagy gondom van egy 1.6 benzines astrám és mostanában furcsa dolgokat művel jöttem ki vele németbe meg álltam egy pihenőbe indulni akartam és az istenért nem akart indulni kb egy óra pihenő után elindult ahogy megérkeztem semmi gond nem volt vele de utána 2 napra rá megint nem indult gyorsan vettem kontakt spayt arra gondoltam az elektromos ac lehet de még mindig nem indult de észre vettem hogy az ac kábeleihez hozzá voltak nyúlva az autó motorkódja x16szr02nc8261 évjárata 2001.12 kérlek segítsetek nagy szükség lenne rá Üdv Fülöp Győző

Elküldve
Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol:

Mérd már meg fém tolómérővel az akksi pólusai között a távolságot pls! :D

Elküldve
Sziasztok még új vagyok itt a fórumon lenne egy nagy gondom van egy 1.6 benzines astrám és mostanában furcsa dolgokat művel jöttem ki vele németbe meg álltam egy pihenőbe indulni akartam és az istenért nem akart indulni kb egy óra pihenő után elindult ahogy megérkeztem semmi gond nem volt vele de utána 2 napra rá megint nem indult gyorsan vettem kontakt spayt arra gondoltam az elektromos ac lehet de még mindig nem indult de észre vettem hogy az ac kábeleihez hozzá voltak nyúlva az autó motorkódja x16szr02nc8261 évjárata 2001.12 kérlek segítsetek nagy szükség lenne rá Üdv Fülöp Győző

A mondatvégi írásjelek hiányoznak a német billen? :lol: B)

Mivel magad meg is adtad a választ a kérdésedre, így nem tudom miben tudnánk még segíteni... :D AC csere. Kell egy bontott vagy új és lehetőleg ne 10EFt-os kínai gagyi.

Elküldve

Hali

Központizárat szeretnék tenni a gépbe, 5 motoros kulcsos vezérlésüt néztem ki és érdekelne hogy valaki tett már közületek bele. mert ha nem tul nehéz beletenném magam.

aki tudd valami tapasztalatott ezzel kapcsolatban,annak várom a segítségét.

Elküldve
Hali

Központizárat szeretnék tenni a gépbe, 5 motoros kulcsos vezérlésüt néztem ki és érdekelne hogy valaki tett már közületek bele. mert ha nem tul nehéz beletenném magam.

aki tudd valami tapasztalatott ezzel kapcsolatban,annak várom a segítségét.

Ha van egy kis kézügyességed, simán nekiállhatsz. De akkor már távirányítót is. Úgy van igazán értelme a kp. zárnak. :lol:

Elküldve
Ha van egy kis kézügyességed, simán nekiállhatsz. De akkor már távirányítót is. Úgy van igazán értelme a kp. zárnak. :lol:

Azért csöppet érteni kell az autóvillamosághoz is és kell hozzá pár szerszám is.

Spal az ajánjott, ha már nem gyári megy bele...

Elküldve
Azért csöppet érteni kell az autóvillamosághoz is és kell hozzá pár szerszám is.

Spal az ajánjott, ha már nem gyári megy bele...

Gondolom nem gondolt volna rá, ha csak egy tizes villáskulcsa van. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.