Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Alapjárat az 900szokott lenni. Ez 1000alatt van. Akkor ez lehet, hogy jó. :lol: a 3000is reális. Milyen motor? Honnan adtad neki a jelet? Mert ha benzines, és a motorvezérlőtől húztad akkor tök mind1 ha lapos a hátsó kerék vagy elszakadt az ékszíj az jót mutat. Nekem mondjuk a gyújtó trafóról jön ami az aksi mellett van és teljesen jókat mutat.

Valószínű dízel, mert a generátort gyanítja. A dízel kapja onnan a fordulatszám jelet. A 3000/100 km. nem annyira reális. Nekem 130 nál pörög 3000-et. Igaz az óra gyári csalása megvan. De szerintem neki is. Így kevés az a 100, a 3000 hez.

Link to comment
Megosztás:

Valószínű dízel, mert a generátort gyanítja. A dízel kapja onnan a fordulatszám jelet. A 3000/100 km. nem annyira reális. Nekem 130 nál pörög 3000-et. Igaz az óra gyári csalása megvan. De szerintem neki is. Így kevés az a 100, a 3000 hez.

Jó én benzinessel számoltam. :lol: De benzinest is lehet táplálni generátorról nem?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikeresen kicseréltem fordulatszám mérősre a műszeregységet. De, az itt olvasottak, látottak alapján hazudik.

Alapjáraton 1000 alatt, viszont óra szerint 100-nál 3000 felett mutat. A generátor ékszij, a tárcsa tetejétől

visszább áll 5 mm rel. Ennyit jelentene?

http://pics.coldline.hu/pics/160842-20110126-0KLw6h.jpg

Igen, a szíj miatt tud csalni, mert akkor más áttételen kapja a hajtást, és csóringer azzal számol. Tehetsz bele másik szíjat, és meglátod hogy javult -e, de szerintem neked is a szíjtárcsa van már kopva, és azért ül bele ennyire a szíj. Én tettem rá túlméretes éXíjat. Azóta nem csúszik, és nem is csal :D (csak jobban fogy :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Igen, a szíj miatt tud csalni, mert akkor más áttételen kapja a hajtást, és csóringer azzal számol. Tehetsz bele másik szíjat, és meglátod hogy javult -e, de szerintem neked is a szíjtárcsa van már kopva, és azért ül bele ennyire a szíj. Én tettem rá túlméretes éXíjat. Azóta nem csúszik, és nem is csal B) (csak jobban fogy :lol: )

Igaz. :D

Link to comment
Megosztás:

– hatékonyan ölhető az akku a permanens alultöltöttséggel, műszaki vénájúaknak kis segítség: 10 volt alatt kell tartani a kapocsfeszültségét – használjuk minél ritkábban az autót, és akkor is keveset! Garantált az elszulfátosodás;

– a teljes kisütés az autóakkuk eutanáziája, hagyjunk bekapcsolva valami komolyabb fogyasztót, praktikusan a tompított fényt, ha lehetséges. Párszor kibírják, és kakukk. Sajnos egyre több autóban van akkuőr, amely kb. 30 perc után mindent lekapcsol. Az ilyen autóknál melós módszer;

– lustáknak: villáskulcs a két pólus közé. Még mielőtt odaérne, engedjük el a szerszámot, és fussunk.

:lol: :D B)

Link to comment
Megosztás:

Itt nem hozzáérintésről van szó.

Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Udv. Valakinek nincs keznel egy bontott elso bal ajto? kellene az elektromos ablakemelo csatlakozasarol egy ke`p. raktam ablakemelot csak nem jon ossze a bekotes mert nincs ka`bel dugasszal a vegen:P es erdekelne a szin kiosztas. A rajzokon 4 vagy 8 labas dugaszok vannak es az enyem hatos .... elore is koszi

Link to comment
Megosztás:

Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol:

Már az előző HSZ-edből gondoltam, hogy kipróbáltad... :D

Csak annál még azt hittem, hogy direkt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok még új vagyok itt a fórumon lenne egy nagy gondom van egy 1.6 benzines astrám és mostanában furcsa dolgokat művel jöttem ki vele németbe meg álltam egy pihenőbe indulni akartam és az istenért nem akart indulni kb egy óra pihenő után elindult ahogy megérkeztem semmi gond nem volt vele de utána 2 napra rá megint nem indult gyorsan vettem kontakt spayt arra gondoltam az elektromos ac lehet de még mindig nem indult de észre vettem hogy az ac kábeleihez hozzá voltak nyúlva az autó motorkódja x16szr02nc8261 évjárata 2001.12 kérlek segítsetek nagy szükség lenne rá Üdv Fülöp Győző

Link to comment
Megosztás:

Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol:

Mérd már meg fém tolómérővel az akksi pólusai között a távolságot pls! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok még új vagyok itt a fórumon lenne egy nagy gondom van egy 1.6 benzines astrám és mostanában furcsa dolgokat művel jöttem ki vele németbe meg álltam egy pihenőbe indulni akartam és az istenért nem akart indulni kb egy óra pihenő után elindult ahogy megérkeztem semmi gond nem volt vele de utána 2 napra rá megint nem indult gyorsan vettem kontakt spayt arra gondoltam az elektromos ac lehet de még mindig nem indult de észre vettem hogy az ac kábeleihez hozzá voltak nyúlva az autó motorkódja x16szr02nc8261 évjárata 2001.12 kérlek segítsetek nagy szükség lenne rá Üdv Fülöp Győző

A mondatvégi írásjelek hiányoznak a német billen? :lol: B)

Mivel magad meg is adtad a választ a kérdésedre, így nem tudom miben tudnánk még segíteni... :D AC csere. Kell egy bontott vagy új és lehetőleg ne 10EFt-os kínai gagyi.

Link to comment
Megosztás:

Hali

Központizárat szeretnék tenni a gépbe, 5 motoros kulcsos vezérlésüt néztem ki és érdekelne hogy valaki tett már közületek bele. mert ha nem tul nehéz beletenném magam.

aki tudd valami tapasztalatott ezzel kapcsolatban,annak várom a segítségét.

Ha van egy kis kézügyességed, simán nekiállhatsz. De akkor már távirányítót is. Úgy van igazán értelme a kp. zárnak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha van egy kis kézügyességed, simán nekiállhatsz. De akkor már távirányítót is. Úgy van igazán értelme a kp. zárnak. :lol:

Azért csöppet érteni kell az autóvillamosághoz is és kell hozzá pár szerszám is.

Spal az ajánjott, ha már nem gyári megy bele...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.