Tiv. Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Alapjárat az 900szokott lenni. Ez 1000alatt van. Akkor ez lehet, hogy jó. :lol: a 3000is reális. Milyen motor? Honnan adtad neki a jelet? Mert ha benzines, és a motorvezérlőtől húztad akkor tök mind1 ha lapos a hátsó kerék vagy elszakadt az ékszíj az jót mutat. Nekem mondjuk a gyújtó trafóról jön ami az aksi mellett van és teljesen jókat mutat. Valószínű dízel, mert a generátort gyanítja. A dízel kapja onnan a fordulatszám jelet. A 3000/100 km. nem annyira reális. Nekem 130 nál pörög 3000-et. Igaz az óra gyári csalása megvan. De szerintem neki is. Így kevés az a 100, a 3000 hez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Valószínű dízel, mert a generátort gyanítja. A dízel kapja onnan a fordulatszám jelet. A 3000/100 km. nem annyira reális. Nekem 130 nál pörög 3000-et. Igaz az óra gyári csalása megvan. De szerintem neki is. Így kevés az a 100, a 3000 hez. Jó én benzinessel számoltam. :lol: De benzinest is lehet táplálni generátorról nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Jó én benzinessel számoltam. B) De benzinest is lehet táplálni generátorról nem? Ja. Árammal. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Sziasztok! Sikeresen kicseréltem fordulatszám mérősre a műszeregységet. De, az itt olvasottak, látottak alapján hazudik. Alapjáraton 1000 alatt, viszont óra szerint 100-nál 3000 felett mutat. A generátor ékszij, a tárcsa tetejétől visszább áll 5 mm rel. Ennyit jelentene? http://pics.coldline.hu/pics/160842-20110126-0KLw6h.jpg Igen, a szíj miatt tud csalni, mert akkor más áttételen kapja a hajtást, és csóringer azzal számol. Tehetsz bele másik szíjat, és meglátod hogy javult -e, de szerintem neked is a szíjtárcsa van már kopva, és azért ül bele ennyire a szíj. Én tettem rá túlméretes éXíjat. Azóta nem csúszik, és nem is csal :D (csak jobban fogy :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Igen, a szíj miatt tud csalni, mert akkor más áttételen kapja a hajtást, és csóringer azzal számol. Tehetsz bele másik szíjat, és meglátod hogy javult -e, de szerintem neked is a szíjtárcsa van már kopva, és azért ül bele ennyire a szíj. Én tettem rá túlméretes éXíjat. Azóta nem csúszik, és nem is csal B) (csak jobban fogy :lol: ) Igaz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 – hatékonyan ölhető az akku a permanens alultöltöttséggel, műszaki vénájúaknak kis segítség: 10 volt alatt kell tartani a kapocsfeszültségét – használjuk minél ritkábban az autót, és akkor is keveset! Garantált az elszulfátosodás; – a teljes kisütés az autóakkuk eutanáziája, hagyjunk bekapcsolva valami komolyabb fogyasztót, praktikusan a tompított fényt, ha lehetséges. Párszor kibírják, és kakukk. Sajnos egyre több autóban van akkuőr, amely kb. 30 perc után mindent lekapcsol. Az ilyen autóknál melós módszer; – lustáknak: villáskulcs a két pólus közé. Még mielőtt odaérne, engedjük el a szerszámot, és fussunk. :lol: :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 :lol: :D B) ROTFL. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 :D B) :D De miért kell elfutni? Nem is szikrázik nagyot..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 De miért kell elfutni? Nem is szikrázik nagyot..... :lol: De robbanni igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 De robbanni igen. Simán kibírta. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Simán kibírta. :lol: Itt nem hozzáérintésről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Miért? Tök menő a chrom-vanadium felirat a tenyéren.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Miért? Tök menő a chrom-vanadium felirat a tenyéren.... :lol: Akkor készíccsé magadnak! :D Miután elpakoltál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Itt nem hozzáérintésről van szó. Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
blind16v16 Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Udv. Valakinek nincs keznel egy bontott elso bal ajto? kellene az elektromos ablakemelo csatlakozasarol egy ke`p. raktam ablakemelot csak nem jon ossze a bekotes mert nincs ka`bel dugasszal a vegen:P es erdekelne a szin kiosztas. A rajzokon 4 vagy 8 labas dugaszok vannak es az enyem hatos .... elore is koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol: Már az előző HSZ-edből gondoltam, hogy kipróbáltad... :D Csak annál még azt hittem, hogy direkt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Miért? Tök menő a chrom-vanadium felirat a tenyéren.... B) De a TESCO felirat nem. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Győzi Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Sziasztok még új vagyok itt a fórumon lenne egy nagy gondom van egy 1.6 benzines astrám és mostanában furcsa dolgokat művel jöttem ki vele németbe meg álltam egy pihenőbe indulni akartam és az istenért nem akart indulni kb egy óra pihenő után elindult ahogy megérkeztem semmi gond nem volt vele de utána 2 napra rá megint nem indult gyorsan vettem kontakt spayt arra gondoltam az elektromos ac lehet de még mindig nem indult de észre vettem hogy az ac kábeleihez hozzá voltak nyúlva az autó motorkódja x16szr02nc8261 évjárata 2001.12 kérlek segítsetek nagy szükség lenne rá Üdv Fülöp Győző Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Nem is, amikor a céges kocsin termosztátot cseréltem beesett a kulcs nem láttam hova, mert eléggé zsúfolt a motortér, de szerintem a generátornál csinált rövidzárlatot, mert qrva nagyot villant, meg mire levettem már jó meleg volt, és oda volt ragadva. De simán elindult, no para. :lol: Mérd már meg fém tolómérővel az akksi pólusai között a távolságot pls! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Sziasztok még új vagyok itt a fórumon lenne egy nagy gondom van egy 1.6 benzines astrám és mostanában furcsa dolgokat művel jöttem ki vele németbe meg álltam egy pihenőbe indulni akartam és az istenért nem akart indulni kb egy óra pihenő után elindult ahogy megérkeztem semmi gond nem volt vele de utána 2 napra rá megint nem indult gyorsan vettem kontakt spayt arra gondoltam az elektromos ac lehet de még mindig nem indult de észre vettem hogy az ac kábeleihez hozzá voltak nyúlva az autó motorkódja x16szr02nc8261 évjárata 2001.12 kérlek segítsetek nagy szükség lenne rá Üdv Fülöp Győző A mondatvégi írásjelek hiányoznak a német billen? :lol: B) Mivel magad meg is adtad a választ a kérdésedre, így nem tudom miben tudnánk még segíteni... :D AC csere. Kell egy bontott vagy új és lehetőleg ne 10EFt-os kínai gagyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Győzi Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Kösz a gyors választ a billentyűzet igen német Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Hali Központizárat szeretnék tenni a gépbe, 5 motoros kulcsos vezérlésüt néztem ki és érdekelne hogy valaki tett már közületek bele. mert ha nem tul nehéz beletenném magam. aki tudd valami tapasztalatott ezzel kapcsolatban,annak várom a segítségét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Hali Központizárat szeretnék tenni a gépbe, 5 motoros kulcsos vezérlésüt néztem ki és érdekelne hogy valaki tett már közületek bele. mert ha nem tul nehéz beletenném magam. aki tudd valami tapasztalatott ezzel kapcsolatban,annak várom a segítségét. Ha van egy kis kézügyességed, simán nekiállhatsz. De akkor már távirányítót is. Úgy van igazán értelme a kp. zárnak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Ha van egy kis kézügyességed, simán nekiállhatsz. De akkor már távirányítót is. Úgy van igazán értelme a kp. zárnak. :lol: Azért csöppet érteni kell az autóvillamosághoz is és kell hozzá pár szerszám is. Spal az ajánjott, ha már nem gyári megy bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Azért csöppet érteni kell az autóvillamosághoz is és kell hozzá pár szerszám is. Spal az ajánjott, ha már nem gyári megy bele... Gondolom nem gondolt volna rá, ha csak egy tizes villáskulcsa van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts