Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Érdemes a csatlakozó összes tüskéjét átforrasztani.

Üdv!

Most volt csak időm foglalkozni a problémámmal, hogy nincs hőmérő kijelzés. Ahogy javasoltátok, átforrasztottam a TID csatlakozó összes lábát, de az eredmény negatív. Nem láttam semmi rendellenességet.

Valami egyéb tipp, tanács?

Link to comment
Megosztás:

Más történet.

A bal első hangszóróm megfáradt, ki szeretném cserélni. Az rendben is van, hogy kell hozzá kiemelő gyűrű (meg ugye új hangszóró, amit már meg is rendeltem). Azt viszont csak ma vettem észre, hogy a gyári hangszóró kiemelő gyűrűje 3 cm mély, a gyárit helyettesítő 2.5 cm, de a leendő új hangszóró beépítési mélysége 5,5 cm. Megjegyezném, nem is nagyon találtam ettől kisebb beépítési mélységű hangszórót. Szóval a lényeg, mivel tudom kicserélni, helyettesíteni a gyári hangszórót?

Ilyen hangszórót rendeltem bele

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Most volt csak időm foglalkozni a problémámmal, hogy nincs hőmérő kijelzés. Ahogy javasoltátok, átforrasztottam a TID csatlakozó összes lábát, de az eredmény negatív. Nem láttam semmi rendellenességet.

Valami egyéb tipp, tanács?

A csatlakozó lábak átforrasztása nálam sem hozott eredményt. Elviekben érdemes lenne mindent átforrasztani rajta, hogy megfelelően működjön, de én ebbe már nem bonyolódtam bele.

Link to comment
Megosztás:

Más történet.

A bal első hangszóróm megfáradt, ki szeretném cserélni. Az rendben is van, hogy kell hozzá kiemelő gyűrű (meg ugye új hangszóró, amit már meg is rendeltem). Azt viszont csak ma vettem észre, hogy a gyári hangszóró kiemelő gyűrűje 3 cm mély, a gyárit helyettesítő 2.5 cm, de a leendő új hangszóró beépítési mélysége 5,5 cm. Megjegyezném, nem is nagyon találtam ettől kisebb beépítési mélységű hangszórót. Szóval a lényeg, mivel tudom kicserélni, helyettesíteni a gyári hangszórót?

Ilyen hangszórót rendeltem bele

Segíteni nem tudok, de ez a téma engem is érdekelne. Aktuális lenne nálam is a csere. A tiéddel ellentétben nekem a jobb oldali fáradt el.

Link to comment
Megosztás:

Szóval a lényeg, mivel tudom kicserélni, helyettesíteni a gyári hangszórót?

Ezt a linket még régebben tettem félre magamnak, hátha a gyári egyszer behal. Régebben írták, hogy ez simán befér a gyári helyre, biztos nem a legtutibb a hangzása de ez az árán is meglátszik, (boltban ahol kérdeztem 4200Ft) meg legalább nem kell kiemelő hozzá stb (és a gyári rács is mehet az ajtóra vissza, asszem.) :D Klikk!

Szerk még mielőtt félreinformálok mást is.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt a linket még régebben tettem félre magamnak, hátha a gyári egyszer behal. Régebben írták, hogy ez simán befér a gyári helyre, biztos nem a legtutibb a hangzása de ez az árán is meglátszik, (boltban ahol kérdeztem 4200Ft) meg legalább nem kell kiemelő hozzá stb (és a gyári rács is mehet az ajtóra vissza, asszem.) :lol:

Klikk!

Ezt a SAL gyártja KATT és ez is ugyan olyan nagy mint amit én mutattam. Minden utólag kicserélt hangszóróhoz kell kiemelő keret, mert a gyári hangszóró egybe van építve egy kerettel. A linken a találsz műszaki rajzot, a beép. mélysége ennek is 53 mm.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a SAL gyártja KATT és ez is ugyan olyan nagy mint amit én mutattam. Minden utólag kicserélt hangszóróhoz kell kiemelő keret, mert a gyári hangszóró egybe van építve egy kerettel. A linken a találsz műszaki rajzot, a beép. mélysége ennek is 53 mm.

Akkor bocs! :lol: úgy emlékeztem ezt azért tettem félre mert pont jó bele. :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt a linket még régebben tettem félre magamnak, hátha a gyári egyszer behal. Régebben írták, hogy ez simán befér a gyári helyre, biztos nem a legtutibb a hangzása de ez az árán is meglátszik, (boltban ahol kérdeztem 4200Ft) meg legalább nem kell kiemelő hozzá stb (és a gyári rács is mehet az ajtóra vissza, asszem.) :D Klikk!

Szerk még mielőtt félreinformálok mást is.... :D

Nekem már benne vannak az ilyenek, de kellett alá kiemelő :D :lol:

Akkor én is kihúzom B)

Link to comment
Megosztás:

Én nagyon úgy voltam vele hogy a gyári kiemelőbe ezek belemennek. De akkor inkább drukkolok a gyáriknak, hogy sokáig bírják! :lol:

A gyári hangszóró egyben van a kiemelővel. A kosara, és a kiemelő egy darab műanyag, úgyhogy max. kivágni lehet belőle, és utána kiemelőt csinálni belőle. (meg amúgy is van gyári hangszóróm ócón :D )

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Új vagyok itta fórumon, lehet hogy volt már valakinek hasonló problémája de sajnos azt nem találtam meg.

Az a problémám a kicsikémmel hogy egyszerűen szerintem valami leszívja az aksimat. Este beállok a garázsba minden oké, de másnap délután mikor indulnék akkor már nincs annyi szufla az akkumulátorban hogy beindítsa.

Hogy tudnám megkeresni hogy vajon mi fogyaszthatja az áramot?

(egyébként a motorkód C16NZ)

A válaszokat előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Új vagyok itta fórumon, lehet hogy volt már valakinek hasonló problémája de sajnos azt nem találtam meg.

Az a problémám a kicsikémmel hogy egyszerűen szerintem valami leszívja az aksimat. Este beállok a garázsba minden oké, de másnap délután mikor indulnék akkor már nincs annyi szufla az akkumulátorban hogy beindítsa.

Hogy tudnám megkeresni hogy vajon mi fogyaszthatja az áramot?

(egyébként a motorkód C16NZ)

A válaszokat előre is köszi!

Jajj, ez a legalattomosabb hiba! :lol: Nem könnyű megtalálni. Én is így jártam kb 2 éve.

Kezdd a nemgyári utólagos beépítésekkel: elektromos ablak, riasztó, rádió stb. (ha nem gyáriak)

Aztán sorba egyenként minden. Kapcsolj ki minden fogyasztót és áramerősségméréssel kezdj el szakaszolni.

Nem irigyellek... :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Új vagyok itta fórumon, lehet hogy volt már valakinek hasonló problémája de sajnos azt nem találtam meg.

Az a problémám a kicsikémmel hogy egyszerűen szerintem valami leszívja az aksimat. Este beállok a garázsba minden oké, de másnap délután mikor indulnék akkor már nincs annyi szufla az akkumulátorban hogy beindítsa.

Hogy tudnám megkeresni hogy vajon mi fogyaszthatja az áramot?

(egyébként a motorkód C16NZ)

A válaszokat előre is köszi!

Mérd az akksin, hogy nyugalmi állapotban, leállítva, minden kikapcsolva, mennyi. Ha látszik hogy valami eszi a villanyt, akkor kezdd el kihúzogatni a biztiket, és közben nézd, hogy változik -e valamikor az akksin mért fesz. Amikor látod, hogy megszűnt a fogyasztás, akkor már tudod, hogy miket kell megnézni. :lol: (legalábbis én így csinálnám, ha lövésem nincs, hogy mi szívja az akksit)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Új vagyok itta fórumon, lehet hogy volt már valakinek hasonló problémája de sajnos azt nem találtam meg.

Az a problémám a kicsikémmel hogy egyszerűen szerintem valami leszívja az aksimat. Este beállok a garázsba minden oké, de másnap délután mikor indulnék akkor már nincs annyi szufla az akkumulátorban hogy beindítsa.

Hogy tudnám megkeresni hogy vajon mi fogyaszthatja az áramot?

(egyébként a motorkód C16NZ)

A válaszokat előre is köszi!

Könnyen lehet a generátorod van oda és nem megfelelő a visszatöltése. Ugyanezzel szívtam én is sokáig. Mióta fel lett javítva, nem merül.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sikeresen kicseréltem fordulatszám mérősre a műszeregységet. De, az itt olvasottak, látottak alapján hazudik.

Alapjáraton 1000 alatt, viszont óra szerint 100-nál 3000 felett mutat. A generátor ékszij, a tárcsa tetejétől

visszább áll 5 mm rel. Ennyit jelentene?

Alapjárat az 900szokott lenni. Ez 1000alatt van. Akkor ez lehet, hogy jó. :lol: a 3000is reális. Milyen motor? Honnan adtad neki a jelet? Mert ha benzines, és a motorvezérlőtől húztad akkor tök mind1 ha lapos a hátsó kerék vagy elszakadt az ékszíj az jót mutat. Nekem mondjuk a gyújtó trafóról jön ami az aksi mellett van és teljesen jókat mutat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.