Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A muszercsoport vízhofokjeladójának (1 vezetékes) értékei:

kb. 6-7 fok : 1950 ohm

kb. 20-25 fok : 1550 ohm

A kék mezo teteje és a 90-es osztás között félúton : 150 ohm

Üzemi hofok (92 fok) : 100 ohm

80ohm szerintem még felefér kényelmesen a türésbe.

Na, mértem és fura dolgok jöttek ki a 2 jeladóval. (VDO és Olasz ugy.)

Nagyjából egál értékeket mutattak azonos hőfokon.

Kb. 0°C 1400-1500 ohm

kb. 20°C 1040-1060 ohm

kb. 90°C 200-220 ohm

Ez nem igazán hasonlít a fenti értékekhez, de az EPC szerint ez a jeladó kell hozzá. :D

Ha valakinek pontos 110-es órája van, súgja meg a jeladó számát, milyet vegyek. :)

Elküldve
Köszi a segitséget!

Mértem!Az akksiban 15V körül volt!Inditásnál lement 13V-ra,alapjáraton olyan 17V körül!

Akkor generátor felújítás.

Az sok. Feszszabályzó és diódahíd csere.

Elküldve

Főnököm Fastrájában behalt a központi zár. Klasszik, tehát utángyári. Illetve múkoggy félig-meddig. Jobb oldalról zárni tud, de balon nem nyit, nem zár és jobboson sem nyit. :) Tipp?

Elküldve
Főnököm Fastrájában behalt a központi zár. Klasszik, tehát utángyári. Illetve múkoggy félig-meddig. Jobb oldalról zárni tud, de balon nem nyit, nem zár és jobboson sem nyit. :) Tipp?

Zárt állapotban behalt a balos motorban a kapcsoló. :D

Elküldve
Főnököm Fastrájában behalt a központi zár. Klasszik, tehát utángyári. Illetve múkoggy félig-meddig. Jobb oldalról zárni tud, de balon nem nyit, nem zár és jobboson sem nyit. :) Tipp?

Nekem legutóbb az ajtó átvezetőknél kellett a vezetékeket forrasztanom. Bár nem feszültek, mégis elszakadoztak. Csodálkoztam is rajta.

Elküldve
A Sanyi nem zár be. Ki sem nyit. :D Fölhivod, odamegy, elad. :D

Sziasztok!

A Sanyi segített! Sőt még abban is, hogy 120% biztos benne, hogy be van kábelezve a ködlámpa , csak meg kell keresni! :)

Elküldve
nekem is hasonló gond lesz nem húzza le a motor a zárásnál :D szintén Classic! :D

Egyiket sem?

Ha csak egy szórakozik az inkább a motor hibája, vagy a vezeték van megtörve az átvezetőknél :)

Elküldve

Na akkor nem vagyok egyedül :D

Ősszel még full szétszedtem mind a 4 ajtót wd40stb, újra nylonoztam a kárpit alatt minden+kábeleket a zsanéroknál megrenováltam, tökéletesen működött a mindegyik zár (távirányítós kp zár)

Egy hétig állt hidegbe a szerelőnél-meghát szerelték tehát barálás-lényeg az hogy nemtudom hogyan, de azóta:

- Ha fent van midegyik, gombnyomásra csak a baloldali megy le+ a csomi de vissza is ugrik az egész

- kulccsal ugyanez balról

- ha kézzel lenyomom a másik 3 ajtón, akkor le- és fel is jár szépen a fent említett 2db zár (a többi kussol)

Aztán nemrég vettem észre ha kulccsal nyitom fel a jobboldalit, akkor ott is szisszen a motor tehát akkor feljön, lenyomásánál viszont akad, és lezakkan hirtelen, ha finoman tolom le akkor meg a motor hangját hallani mintha valami lendkerekes autó lenne bent :D

Tehát valszeg kuka az a motor(?)

De ettől a két hátsó miért nem megy, tuti hogy minden kábel oké és a motorok is jók, legalábbis nem hinném hogy egyszerre tönkrement mindkettő :)

Elküldve
Köszi a segitséget!

Mértem!Az akksiban 15V körül volt!Inditásnál lement 13V-ra,alapjáraton olyan 17V körül!

Akkor generátor felújítás.

De sürgősen, mert túl tölt. Rosszabb mintha nem töltene, mert kinyírja az akksit is meg az elektronikák sem örülnek a 17V-nak.

Elküldve

Sziasztok. Lenne egy olyan problemam hogy el. ablakot szeretnek rakni a Fastramba. Sajnos csak az emelo szerkezetet sikerult beszereznem, kabelkoteg nincs es nemtudok boldogulni a csatlakozoval. Ha valakinek esetleg keznel lenne a baloldali csatlakozo es felrakna egy kepet rola nagyon megkoszonnem, csak a szinek erdekelnek hogy melyik hova csatlakozik

Elküldve
Sziasztok. Lenne egy olyan problemam hogy el. ablakot szeretnek rakni a Fastramba. Sajnos csak az emelo szerkezetet sikerult beszereznem, kabelkoteg nincs es nemtudok boldogulni a csatlakozoval. Ha valakinek esetleg keznel lenne a baloldali csatlakozo es felrakna egy kepet rola nagyon megkoszonnem, csak a szinek erdekelnek hogy melyik hova csatlakozik

Képem nincs, de a kapcsolási rajz szerint ez egy 9 pólusú csatlakozó lesz:

1. barna

2. fekete

3. kék-piros

4. szürke-zöld

5. fekete (ugyanaz a vezeték, mint a 2.)

6. barna (ugyanaz a vezeték, mint az 1.)

7. kék-piros a motor felé

8. szürke-zöld a motor felé

9. ezt nem találom, szerintem üres

Elküldve
Képem nincs, de a kapcsolási rajz szerint ez egy 9 pólusú csatlakozó lesz:

1. barna

2. fekete

3. kék-piros

4. szürke-zöld

5. fekete (ugyanaz a vezeték, mint a 2.)

6. barna (ugyanaz a vezeték, mint az 1.)

7. kék-piros a motor felé

8. szürke-zöld a motor felé

9. ezt nem találom, szerintem üres

6 csatlakozas van, esetleg ha eltudnad kuldeni a kapcsolasi rajzot vagy hogy honnan van az nagyot segittene

Elküldve
6 csatlakozas van, esetleg ha eltudnad kuldeni a kapcsolasi rajzot vagy hogy honnan van az nagyot segittene

Hát én olyat nem látok a rajzon. :) Biztos, hogy gyári?

Egyébként a neten fennvannak a rajzok, de felteszem neked valahova.

Elküldve
Hát én olyat nem látok a rajzon. :) Biztos, hogy gyári?

Egyébként a neten fennvannak a rajzok, de felteszem neked valahova.

A motoron levő csati kiosztása kéne neki, az valóban 6-pólusú.

Elküldve
Sanyííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!4 :D

Sziasztok!

A ködlámpa project befejeződött! Minden tökéletesen működik! Mindenkinek köszönöm a szíves együttműködést! :D :D :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.