Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ez oké, de én a gyári cuccra gondoltam. Gyári elektromos és fűthető komplett tükör van eladó kapcsolóval együtt, (majd hozzáalkudom a relét is). Viszont nem tudom, hogy átrakható-é a burkolata vagy nem...

Őszintén szólva nem szívesen forrasztgatnék, meg faragnék, ha van gyári is.

Átrakható, de 99%, hogy eltörik a fül. Mikor az enyémet letörték, akkor néztem én is, de elég nagyot "fog" pöcök. :)

Elküldve
Átrakható, de 99%, hogy eltörik a fül. Mikor az enyémet letörték, akkor néztem én is, de elég nagyot "fog" pöcök. :D

Húha, nem hangzik túl jól... :)

Ezexerint neked is így lett átrakva a villanytükör? Hiába, no, ilyen szép kerámiakék tükröket, ami nekünk van, nem dobálnak minden sarkon... :D :D

Elküldve
Húha, nem hangzik túl jól... :D

Ezexerint neked is így lett átrakva a villanytükör? Hiába, no, ilyen szép kerámiakék tükröket, ami nekünk van, nem dobálnak minden sarkon... :D :D

Nekem manuál tükröm van. :D Csak letörték és próbáltam összeabszolválni használhatóra, akkor nézegettem. Páran amúgy már lecserélték, pl Zotya és ő is eltörte, de a sziloplaszt mire nem jó? :D Amúgy ja, murva ritka. :)

Elküldve
Akkor hozd el a hőgombáját is, beszerelés előtt pedig nézd meg, milyen számok vannak rajta.

Ez már nem fog menni, :) du. hívott, eladta a vasat. :D

Valaki....1.6-osában milyen hőfokjeladó van?

Elküldve
Valaki súgja már meg mégis milyen hőfokjeladó kell az én gépemhez, már a 3. van benne de ez is 80°C-ot mutat 92 helyett. :D

A kmórát kicseréltem hátha az a hibás, de minden maradt a régiben. :)

110 °C os az óra, mind2.

Ez a baj, próbálj bele egy 100°C-osat.

Nos, mit tudsz javasolni. A tied milyen?

100 vagy 110°C?

Elküldve
Nos, mit tudsz javasolni. A tied milyen?

100 vagy 110°C?

Enyémben olyan van, ami most neked. Na az mutat nekem 92 fokot a 100-as műszerrel. Ha nem tévedek, akkor a Vectrádba 13 42 561-es cikkszámú 3439088-as alkatrésszámú kell EPC szerint.

Szerk: konkrétan nem írja az enyém motorhoz, de ezt írja Astránál is. :) 13 42 569 cikkszámú a másikfajta, Alkatrésszám: 90 510 850 Asszem ez van az enyémben.

Elküldve
Enyémben olyan van, ami most neked. Na az mutat nekem 92 fokot a 100-as műszerrel. Ha nem tévedek, akkor a Vectrádba 13 42 561-es cikkszámú 3439088-as alkatrésszámú kell EPC szerint.

VDO 3439088 az is volt benne, a 110-es órával nem jó.

Itt van előttem 2 is, a VDO és utángyári olasz, most a GM van benne. :)

120°C-os a jeladó.

Kinek van 110-es órája, ami pontosan mutat?

Mondjon már 1 számot a jeladóról. :D

Elküldve
VDO 3439088 az is volt benne, a 110-es órával nem jó.

Itt van előttem 2 is, a VDO és utángyári olasz, most a GM van benne. :)

120°C-os a jeladó.

Kinek van 110-es órája, ami pontosan mutat?

Mondjon már 1 számot a jeladóról. :D

Az lol. :D Mondjuk én az EPC ezen részét elég gyengusznak tartom. :D Van vagy 10 féle cikkszám jeladókra, aztán felsorolva hogy melyik motorhoz jók és szevasz. Meg persze, hogy klíma vagy nem klíma és kivétel melyik ország.

Elküldve
Az lol. :) Mondjuk én az EPC ezen részét elég gyengusznak tartom. :D Van vagy 10 féle cikkszám jeladókra, aztán felsorolva hogy melyik motorhoz jók és szevasz. Meg persze, hogy klíma vagy nem klíma és kivétel melyik ország.

Én régebben azt gondoltam, hogy a klímásé lesz a 110 fokoshoz való, de valaki itt vett olyan cikkszámút, és ugyanúgy rosszul mutatott neki, úgyhogy innentől passzolom a kérdést.

Elküldve
Én régebben azt gondoltam, hogy a klímásé lesz a 110 fokoshoz való, de valaki itt vett olyan cikkszámút, és ugyanúgy rosszul mutatott neki, úgyhogy innentől passzolom a kérdést.

Enyém klímás, de 100 fokos a műszer, ami meg gyári. De spzolinak is így van. :) Tehát passz tényleg.

Elküldve
Nekem manuál tükröm van. :D Csak letörték és próbáltam összeabszolválni használhatóra, akkor nézegettem. Páran amúgy már lecserélték, pl Zotya és ő is eltörte, de a sziloplaszt mire nem jó? :D Amúgy ja, murva ritka. :)

Letört, de most vissza is kellett raknom a sima fekete burkolatot, a színrefújt nem fért el a fa mellett. :D

Elküldve

Érdekes kérdés ez a műszeregység. Nekem sem a hőfokjelző, sem az üa.szint jelző nem mutat hiteles értéket. Az üa.szint jelző kb. úgy viselkedik, mint ahogy többen már korábban leírták. Vannak pontok ahol sokáig elidőzik, és vannak szakaszok, ahol olyan gyorsan fut lefelé a mutató, mintha lyukas lenne a tank. A hőfok mutató pedig csak fával megrakott utánfutó vontatásakor lép a 90 fölé. De nem izgat, mert a termoszsom jó, rendszeresen ellnőrzöm, igaz nem hőmérővel, de a csöveken érzeni, amikor nyit, így különösebben nem érdekelnek a műszerek. :)

Elküldve
Bosszantó, hogy csak ez az 1 mutató nem jó.

Ha mégis lenne valami gond, akkor nehezebben tűnne fel.

Nem, mert ha megszokja az ember hogy mit mutat ...és fel figyel ha nem azt mutatja amit szokott ... legalábbis nálam így volt.

Elküldve
Nem, mert ha megszokja az ember hogy mit mutat ...és fel figyel ha nem azt mutatja amit szokott ... legalábbis nálam így volt.

De más is jár a géppel. Aztán még ha nincs is a pirosban a mutató, felforrt a víz. Nem szeretném ha megtörténne. :)

Tudod nők. :D

Elküldve
De más is jár a géppel. Aztán még ha nincs is a pirosban a mutató, felforrt a víz. Nem szeretném ha megtörténne. :)

Tudod nők. :D

Értem....ez így tényleg más, mint ha csak te jársz vele.

Elküldve
Érdekes kérdés ez a műszeregység. Nekem sem a hőfokjelző, sem az üa.szint jelző nem mutat hiteles értéket. Az üa.szint jelző kb. úgy viselkedik, mint ahogy többen már korábban leírták. Vannak pontok ahol sokáig elidőzik, és vannak szakaszok, ahol olyan gyorsan fut lefelé a mutató, mintha lyukas lenne a tank. A hőfok mutató pedig csak fával megrakott utánfutó vontatásakor lép a 90 fölé. De nem izgat, mert a termoszsom jó, rendszeresen ellnőrzöm, igaz nem hőmérővel, de a csöveken érzeni, amikor nyit, így különösebben nem érdekelnek a műszerek. :)

Esélyes, hogy nálad a stabIC halódik a műszeregység hátulján.

Elküldve
Érdekes kérdés ez a műszeregység. Nekem sem a hőfokjelző, sem az üa.szint jelző nem mutat hiteles értéket. Az üa.szint jelző kb. úgy viselkedik, mint ahogy többen már korábban leírták. Vannak pontok ahol sokáig elidőzik, és vannak szakaszok, ahol olyan gyorsan fut lefelé a mutató, mintha lyukas lenne a tank. A hőfok mutató pedig csak fával megrakott utánfutó vontatásakor lép a 90 fölé. De nem izgat, mert a termoszsom jó, rendszeresen ellnőrzöm, igaz nem hőmérővel, de a csöveken érzeni, amikor nyit, így különösebben nem érdekelnek a műszerek. :D

Esélyes, hogy nálad a stabIC halódik a műszeregység hátulján.

Akkor én már nem mondom. (de véééletlenül... ha esetleg... akkor van :D :) )

Elküldve
Esélyes, hogy nálad a stabIC halódik a műszeregység hátulján.

Hát ha tényleg az a baja, és rajtam múlik, akkor úgy is marad :D Az elektronika ezen mélysége számomra már elérhetetlen :)

Elküldve
Hát ha tényleg az a baja, és rajtam múlik, akkor úgy is marad :D Az elektronika ezen mélysége számomra már elérhetetlen :)

Azért nem egy túl komoly dolog, és mondom hogy van ocón :D

157206-20110118-Jc8ybF.jpg

Elküldve
Na jó, mondj rá egy összeget, és ha Pesten járok, akkor kezet rázunk :D

Ha erre jársz, bele is teszem neked. (Meg úgyis veszel még pár dolgot, csak még nem tudsz róla :D :) )

Elküldve
Ha erre jársz, bele is teszem neked. (Meg úgyis veszel még pár dolgot, csak még nem tudsz róla :D :D )

Hát ha így áll a dolog, akkor majd csak akkor megyek, ha a nyuggerpénzemet kifizették valamikor áprilisban :D

Addig valszeg csak céges kocsival megyek munkaügyből kifolyólag. Múlt héten szólt főnök, hogy teöbbet kellene úton lenni :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.