Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A töltés már teljesen jó. A fogyasztó mindössze a lejátszó memóriája, ami 0,15A körül van, ami ugye nem egy nagy terhelés. Elviekben minden klappol.

Pihentetés után lehull a lepel. :)

Ahogy daykiller is írta 12,7 V NYUGALMI feszültség jelenti a teljes töltöttséget. Ezt azonban egy legalább 1 órás pihentetés után kell mérni.

Ha ennél többet mérsz, az csak megnyugtató, de nincs jelentősége. Ha kevesebbet, akkor az akkud nincs teljesen feltöltve.

Külső töltővel először el kell érni ezt a teljes feltöltöttségi szintet. Azután méricskélj esténként, meg reggelenként és kiderül ha van valami disznóság a rendszeredben.

Az általad leírt minimális fogyasztások is okozhatnak meglepetéseket. Én nem lennék nyugodt, ha valami folyamatosan szívná az akkumat.

Elküldve

Valaki súgja már meg mégis milyen hőfokjeladó kell az én gépemhez, már a 3. van benne de ez is 80°C-ot mutat 92 helyett. :D

A kmórát kicseréltem hátha az a hibás, de minden maradt a régiben. :)

110 °C os az óra, mind2.

Elküldve
Ja, tegnap cseréltem a szomszédasszony Clio-jában Varta Blue-t, 3 éves volt és nyekk.

Öcsém Toyotájában az Excide 1 évesen cella zárlatos lett....

Elküldve
Valaki súgja már meg mégis milyen hőfokjeladó kell az én gépemhez, már a 3. van benne de ez is 80°C-ot mutat 92 helyett. :D

A kmórát kicseréltem hátha az a hibás, de minden maradt a régiben. :)

110 °C os az óra, mind2.

Ez a baj, próbálj bele egy 100°C-osat.

Elküldve
Ez volt benne gyárilag és a sógor ugyanilyen motoros gépéből való a másik óra, ott hibátlan volt.

Akkor hozd el a hőgombáját is, beszerelés előtt pedig nézd meg, milyen számok vannak rajta.

Elküldve
Akkor hozd el a hőgombáját is, beszerelés előtt pedig nézd meg, milyen számok vannak rajta.

Más nem marad. :D

A müllerautón most nem akar menni az EPC és nem tudom megnézni mit javasolnak. :)

Elküldve
90°C-on kb. mennyit kellene ellenállásban mutatnia a jeladónak?

Ez 8ohm.

A muszercsoport vízhofokjeladójának (1 vezetékes) értékei:

kb. 6-7 fok : 1950 ohm

kb. 20-25 fok : 1550 ohm

A kék mezo teteje és a 90-es osztás között félúton : 150 ohm

Üzemi hofok (92 fok) : 100 ohm

80ohm szerintem még felefér kényelmesen a türésbe.

Elküldve
"Kész a húsleves"-jelző :) :D

:D

Igen, tőle balra meg amit a malacfarok szimbolizál, jelzi, hogy egy sertés tartózkodik a csomagtartódban. :D

Elküldve

Ha valakit esetleg érdekelne az f astra utólagos tükörfűtésének egyik megoldása,jelentkezzen, elvileg nekem szépen összejött az időzítés is!

Elküldve
Ha valakit esetleg érdekelne az f astra utólagos tükörfűtésének egyik megoldása,jelentkezzen, elvileg nekem szépen összejött az időzítés is!

Engem érdekelne! :D

Első körben pl az, hogy a komplett villanyos mechanikát meg a fűtést át lehet-e műteni a sima tükörházba? Vagy másképp: a fényezett burkolat cserélhető-e a tükrön?

Találtam egy eladó villanytükör szettet, de a színe nem stimmel. :)

Elküldve

Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül

ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát.

Engem érdekelne! :D

Első körben pl az, hogy a komplett villanyos mechanikát meg a fűtést át lehet-e műteni a sima tükörházba? Vagy másképp: a fényezett burkolat cserélhető-e a tükrön?

Találtam egy eladó villanytükör szettet, de a színe nem stimmel. :)

Elküldve
Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül

ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát.

Így könnyű. Akkor most csináld meg PLC-vel. :)

Elküldve
Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül

ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát.

Ez oké, de én a gyári cuccra gondoltam. Gyári elektromos és fűthető komplett tükör van eladó kapcsolóval együtt, (majd hozzáalkudom a relét is). Viszont nem tudom, hogy átrakható-é a burkolata vagy nem...

Őszintén szólva nem szívesen forrasztgatnék, meg faragnék, ha van gyári is.

Elküldve

ebben nem tudok segíteni én nagyon sokáig mászkáltam gyári reléért is pl... ezután úgy döntöttem megoldom saját magam erejéből, igy nem kell a visszapillantót lecserélnem, csak a tükörlapot kellett..

Ez oké, de én a gyári cuccra gondoltam. Gyári elektromos és fűthető komplett tükör van eladó kapcsolóval együtt, (majd hozzáalkudom a relét is). Viszont nem tudom, hogy átrakható-é a burkolata vagy nem...

Őszintén szólva nem szívesen forrasztgatnék, meg faragnék, ha van gyári is.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.