epk947 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 A töltés már teljesen jó. A fogyasztó mindössze a lejátszó memóriája, ami 0,15A körül van, ami ugye nem egy nagy terhelés. Elviekben minden klappol. Pihentetés után lehull a lepel. :) Ahogy daykiller is írta 12,7 V NYUGALMI feszültség jelenti a teljes töltöttséget. Ezt azonban egy legalább 1 órás pihentetés után kell mérni. Ha ennél többet mérsz, az csak megnyugtató, de nincs jelentősége. Ha kevesebbet, akkor az akkud nincs teljesen feltöltve. Külső töltővel először el kell érni ezt a teljes feltöltöttségi szintet. Azután méricskélj esténként, meg reggelenként és kiderül ha van valami disznóság a rendszeredben. Az általad leírt minimális fogyasztások is okozhatnak meglepetéseket. Én nem lennék nyugodt, ha valami folyamatosan szívná az akkumat.
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ma reggel 14.27V-ot mértem az akksin járó motornál. Jó lesz az. Előtte 12.73V, 1.5 éves még bírnia kell. :)
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ja, tegnap cseréltem a szomszédasszony Clio-jában Varta Blue-t, 3 éves volt és nyekk.
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Valaki súgja már meg mégis milyen hőfokjeladó kell az én gépemhez, már a 3. van benne de ez is 80°C-ot mutat 92 helyett. :D A kmórát kicseréltem hátha az a hibás, de minden maradt a régiben. :) 110 °C os az óra, mind2.
epk947 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ja, tegnap cseréltem a szomszédasszony Clio-jában Varta Blue-t, 3 éves volt és nyekk. Öcsém Toyotájában az Excide 1 évesen cella zárlatos lett....
FPepe Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Valaki súgja már meg mégis milyen hőfokjeladó kell az én gépemhez, már a 3. van benne de ez is 80°C-ot mutat 92 helyett. :D A kmórát kicseréltem hátha az a hibás, de minden maradt a régiben. :) 110 °C os az óra, mind2. Ez a baj, próbálj bele egy 100°C-osat.
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ez a baj, próbálj bele egy 100°C-osat. Ez volt benne gyárilag és a sógor ugyanilyen motoros gépéből való a másik óra, ott hibátlan volt.
FPepe Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ez volt benne gyárilag és a sógor ugyanilyen motoros gépéből való a másik óra, ott hibátlan volt. Akkor hozd el a hőgombáját is, beszerelés előtt pedig nézd meg, milyen számok vannak rajta.
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 90°C-on kb. mennyit kellene ellenállásban mutatnia a jeladónak? Ez 8ohm.
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Akkor hozd el a hőgombáját is, beszerelés előtt pedig nézd meg, milyen számok vannak rajta. Más nem marad. :D A müllerautón most nem akar menni az EPC és nem tudom megnézni mit javasolnak. :)
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 A jobb szélső piros ikon az mi? Az izzítás melletti.
FPepe Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 A jobb szélső piros ikon az mi? Az izzítás melletti. http://pics.coldline.hu/pics/156851-20110117-etONJQ.jpg Aszem a katalizátor hőmérsékletvisszajelzője lenne, ha jól rémlik, japán modellekben fordult elő.
Dáwid Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 A jobb szélső piros ikon az mi? Az izzítás melletti. http://pics.coldline.hu/pics/156851-20110117-etONJQ.jpg "Kész a húsleves"-jelző :) :D
Skorpijo Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 90°C-on kb. mennyit kellene ellenállásban mutatnia a jeladónak? Ez 8ohm. A muszercsoport vízhofokjeladójának (1 vezetékes) értékei: kb. 6-7 fok : 1950 ohm kb. 20-25 fok : 1550 ohm A kék mezo teteje és a 90-es osztás között félúton : 150 ohm Üzemi hofok (92 fok) : 100 ohm 80ohm szerintem még felefér kényelmesen a türésbe.
neodd Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 "Kész a húsleves"-jelző :) :D :D Igen, tőle balra meg amit a malacfarok szimbolizál, jelzi, hogy egy sertés tartózkodik a csomagtartódban. :D
daykiller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ha facelift (94 évvége) utáni, akkor ilyen -21W/12V- Ha sárga indexbúrás akkor ugyanez csak sima izzó mint amilyen a rükibe is való. Helyzetjelzőre gondolt, nem indexre. :) :D Ilyen való bele: Visit My Website
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Helyzetjelzőre gondolt, nem indexre. :) :D Ilyen való bele: Visit My Website Jááááj bazz, hogy eltévedtem. De azért tisztelet a fáradozásomért igaz?
zotya975 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Jááááj bazz, hogy eltévedtem. De azért tisztelet a fáradozásomért igaz? Igen, ülj a bal oldalamra. :)
peppppa Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ha valakit esetleg érdekelne az f astra utólagos tükörfűtésének egyik megoldása,jelentkezzen, elvileg nekem szépen összejött az időzítés is!
megadave Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ha valakit esetleg érdekelne az f astra utólagos tükörfűtésének egyik megoldása,jelentkezzen, elvileg nekem szépen összejött az időzítés is! Engem érdekelne! :D Első körben pl az, hogy a komplett villanyos mechanikát meg a fűtést át lehet-e műteni a sima tükörházba? Vagy másképp: a fényezett burkolat cserélhető-e a tükrön? Találtam egy eladó villanytükör szettet, de a színe nem stimmel. :)
peppppa Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát.Engem érdekelne! :D Első körben pl az, hogy a komplett villanyos mechanikát meg a fűtést át lehet-e műteni a sima tükörházba? Vagy másképp: a fényezett burkolat cserélhető-e a tükrön? Találtam egy eladó villanytükör szettet, de a színe nem stimmel. :)
daykiller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát. Így könnyű. Akkor most csináld meg PLC-vel. :)
megadave Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát. Ez oké, de én a gyári cuccra gondoltam. Gyári elektromos és fűthető komplett tükör van eladó kapcsolóval együtt, (majd hozzáalkudom a relét is). Viszont nem tudom, hogy átrakható-é a burkolata vagy nem... Őszintén szólva nem szívesen forrasztgatnék, meg faragnék, ha van gyári is.
peppppa Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Épületgépész vagyok :D Így könnyű. Akkor most csináld meg PLC-vel. :)
peppppa Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 ebben nem tudok segíteni én nagyon sokáig mászkáltam gyári reléért is pl... ezután úgy döntöttem megoldom saját magam erejéből, igy nem kell a visszapillantót lecserélnem, csak a tükörlapot kellett..Ez oké, de én a gyári cuccra gondoltam. Gyári elektromos és fűthető komplett tükör van eladó kapcsolóval együtt, (majd hozzáalkudom a relét is). Viszont nem tudom, hogy átrakható-é a burkolata vagy nem... Őszintén szólva nem szívesen forrasztgatnék, meg faragnék, ha van gyári is.
Recommended Posts