epk947 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 A töltés már teljesen jó. A fogyasztó mindössze a lejátszó memóriája, ami 0,15A körül van, ami ugye nem egy nagy terhelés. Elviekben minden klappol. Pihentetés után lehull a lepel. :) Ahogy daykiller is írta 12,7 V NYUGALMI feszültség jelenti a teljes töltöttséget. Ezt azonban egy legalább 1 órás pihentetés után kell mérni. Ha ennél többet mérsz, az csak megnyugtató, de nincs jelentősége. Ha kevesebbet, akkor az akkud nincs teljesen feltöltve. Külső töltővel először el kell érni ezt a teljes feltöltöttségi szintet. Azután méricskélj esténként, meg reggelenként és kiderül ha van valami disznóság a rendszeredben. Az általad leírt minimális fogyasztások is okozhatnak meglepetéseket. Én nem lennék nyugodt, ha valami folyamatosan szívná az akkumat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ma reggel 14.27V-ot mértem az akksin járó motornál. Jó lesz az. Előtte 12.73V, 1.5 éves még bírnia kell. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ja, tegnap cseréltem a szomszédasszony Clio-jában Varta Blue-t, 3 éves volt és nyekk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Valaki súgja már meg mégis milyen hőfokjeladó kell az én gépemhez, már a 3. van benne de ez is 80°C-ot mutat 92 helyett. :D A kmórát kicseréltem hátha az a hibás, de minden maradt a régiben. :) 110 °C os az óra, mind2. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ja, tegnap cseréltem a szomszédasszony Clio-jában Varta Blue-t, 3 éves volt és nyekk. Öcsém Toyotájában az Excide 1 évesen cella zárlatos lett.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Valaki súgja már meg mégis milyen hőfokjeladó kell az én gépemhez, már a 3. van benne de ez is 80°C-ot mutat 92 helyett. :D A kmórát kicseréltem hátha az a hibás, de minden maradt a régiben. :) 110 °C os az óra, mind2. Ez a baj, próbálj bele egy 100°C-osat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ez a baj, próbálj bele egy 100°C-osat. Ez volt benne gyárilag és a sógor ugyanilyen motoros gépéből való a másik óra, ott hibátlan volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ez volt benne gyárilag és a sógor ugyanilyen motoros gépéből való a másik óra, ott hibátlan volt. Akkor hozd el a hőgombáját is, beszerelés előtt pedig nézd meg, milyen számok vannak rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 90°C-on kb. mennyit kellene ellenállásban mutatnia a jeladónak? Ez 8ohm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Akkor hozd el a hőgombáját is, beszerelés előtt pedig nézd meg, milyen számok vannak rajta. Más nem marad. :D A müllerautón most nem akar menni az EPC és nem tudom megnézni mit javasolnak. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 A jobb szélső piros ikon az mi? Az izzítás melletti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 A jobb szélső piros ikon az mi? Az izzítás melletti. http://pics.coldline.hu/pics/156851-20110117-etONJQ.jpg Aszem a katalizátor hőmérsékletvisszajelzője lenne, ha jól rémlik, japán modellekben fordult elő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 A jobb szélső piros ikon az mi? Az izzítás melletti. http://pics.coldline.hu/pics/156851-20110117-etONJQ.jpg "Kész a húsleves"-jelző :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 90°C-on kb. mennyit kellene ellenállásban mutatnia a jeladónak? Ez 8ohm. A muszercsoport vízhofokjeladójának (1 vezetékes) értékei: kb. 6-7 fok : 1950 ohm kb. 20-25 fok : 1550 ohm A kék mezo teteje és a 90-es osztás között félúton : 150 ohm Üzemi hofok (92 fok) : 100 ohm 80ohm szerintem még felefér kényelmesen a türésbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 "Kész a húsleves"-jelző :) :D :D Igen, tőle balra meg amit a malacfarok szimbolizál, jelzi, hogy egy sertés tartózkodik a csomagtartódban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ha facelift (94 évvége) utáni, akkor ilyen -21W/12V- Ha sárga indexbúrás akkor ugyanez csak sima izzó mint amilyen a rükibe is való. Helyzetjelzőre gondolt, nem indexre. :) :D Ilyen való bele: Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Helyzetjelzőre gondolt, nem indexre. :) :D Ilyen való bele: Visit My Website Jááááj bazz, hogy eltévedtem. De azért tisztelet a fáradozásomért igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Jááááj bazz, hogy eltévedtem. De azért tisztelet a fáradozásomért igaz? Igen, ülj a bal oldalamra. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
peppppa Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ha valakit esetleg érdekelne az f astra utólagos tükörfűtésének egyik megoldása,jelentkezzen, elvileg nekem szépen összejött az időzítés is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ha valakit esetleg érdekelne az f astra utólagos tükörfűtésének egyik megoldása,jelentkezzen, elvileg nekem szépen összejött az időzítés is! Engem érdekelne! :D Első körben pl az, hogy a komplett villanyos mechanikát meg a fűtést át lehet-e műteni a sima tükörházba? Vagy másképp: a fényezett burkolat cserélhető-e a tükrön? Találtam egy eladó villanytükör szettet, de a színe nem stimmel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
peppppa Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát.Engem érdekelne! :D Első körben pl az, hogy a komplett villanyos mechanikát meg a fűtést át lehet-e műteni a sima tükörházba? Vagy másképp: a fényezett burkolat cserélhető-e a tükrön? Találtam egy eladó villanytükör szettet, de a színe nem stimmel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát. Így könnyű. Akkor most csináld meg PLC-vel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Első körben venned kell két fűthető tükörlapot ezt pl a vaterán tudod megtenni a két darab aszférikus tükör 5000Ft-ba kerül ezután a tükörlapokra ráforrasztassz megfelő hosszúságú kábelt veszel egy kis méretű imulzus kapcsolót azt "befaragod" valahova a műszerfalba ugyancsak a vaterán van egy ember aki ilyen időzítő vezérlésekkel foglakozik ami a tükörfűtéshez kell, nekem potméterrel 5-25 percig lehet állítani a fűtés hosszát. Ez oké, de én a gyári cuccra gondoltam. Gyári elektromos és fűthető komplett tükör van eladó kapcsolóval együtt, (majd hozzáalkudom a relét is). Viszont nem tudom, hogy átrakható-é a burkolata vagy nem... Őszintén szólva nem szívesen forrasztgatnék, meg faragnék, ha van gyári is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peppppa Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Épületgépész vagyok :D Így könnyű. Akkor most csináld meg PLC-vel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
peppppa Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 ebben nem tudok segíteni én nagyon sokáig mászkáltam gyári reléért is pl... ezután úgy döntöttem megoldom saját magam erejéből, igy nem kell a visszapillantót lecserélnem, csak a tükörlapot kellett..Ez oké, de én a gyári cuccra gondoltam. Gyári elektromos és fűthető komplett tükör van eladó kapcsolóval együtt, (majd hozzáalkudom a relét is). Viszont nem tudom, hogy átrakható-é a burkolata vagy nem... Őszintén szólva nem szívesen forrasztgatnék, meg faragnék, ha van gyári is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts