Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve.

Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni.

Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :D

Köszi!

Holnap rácuppanok a témára, ha megakadok , jövök és kérdezek :)))) Vagy esetleg nem tud vki képeket, vagy rajzot?

Link to comment
Megosztás:

Meghalt a szivargyújtóm, nem cigizek, de kellene a kocsitöltőhöz.

Hol kezdjem- biztosíték rendben van.

Lehet köze hozzá, hogy a H4 esek amik benne vannak,

egyik oldalon a helyzetjelző nem megy,

a másikon a tompított nem üzemel.

A refi viszont ezerrel.

Tungsram +50% os fényerejűek, nem voltak olcsók és tavaly cseréltem, akkor egy hét különbséggel haltak be ugyanazon típusúak- 4 év után!

Növelik a kiadásokat....

Link to comment
Megosztás:

Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve.

Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni.

Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :D

Tudsz nekem abban segíteni, hogy pontosan honnan kell kivenni azt a 2 madzagot? :D :D :)

Link to comment
Megosztás:

Valaki tud arra mondani valamit, h egy jó állapotban lévő akkumulátornak mennyinek kellene lennie a töltöttségi szintjének?

Ugyanis rengetegszer lemerült az akksim és kiderült, h a generátor bajos és nem tölt vissza eleget. Azóta fel lett javítva és kíváncsiságból rátettem a töltőt, h megtudjam mit mutat és igen csak olyan negyed töltöttségen van általában. Rámértem a másik kocsira is és az is ezt a szintet produkálta. Viszont az egy 4 éves akksi, az enyém meg fél éves. Lehet, h mind a kettő kihalófélben van? Vagy normálisnak számít ez az érték?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Valaki tud arra mondani valamit, h egy jó állapotban lévő akkumulátornak mennyinek kellene lennie a töltöttségi szintjének?

Ugyanis rengetegszer lemerült az akksim és kiderült, h a generátor bajos és nem tölt vissza eleget. Azóta fel lett javítva és kíváncsiságból rátettem a töltőt, h megtudjam mit mutat és igen csak olyan negyed töltöttségen van általában. Rámértem a másik kocsira is és az is ezt a szintet produkálta. Viszont az egy 4 éves akksi, az enyém meg fél éves. Lehet, h mind a kettő kihalófélben van? Vagy normálisnak számít ez az érték?

Előre is köszi!

Kb 13.5V

Link to comment
Megosztás:

Tudsz nekem abban segíteni, hogy pontosan honnan kell kivenni azt a 2 madzagot? :D :D :)

Az X6-os csati 36-os lába (bal lábtér nagy csatlakozó). Másfeles fekete vezetéknek kéne lennie. Ha kint nem találod, akkor megáll a nagycsatiban, onnan kell kihúznod a lámpákhoz.

KÉP

A másik madzag a test :D

Link to comment
Megosztás:

Az akksira javasolnék egy 12 órás lassú töltést, hogy kapja össze magát ha még nem lett cellazárlatos.

Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :)

Link to comment
Megosztás:

Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :)

Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül,

akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó.

Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp.

Link to comment
Megosztás:

Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :)

Az lenne a lényeg, hogy egy éjszakai állás után se menjen 13 volt alá (fogyasztó nélkül). Az akksik hajlamosak teljes kisütés esetén megzárlatosodni ami egyenlő a kukával.

Link to comment
Megosztás:

Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül,

akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó.

Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp.

A töltés már teljesen jó. A fogyasztó mindössze a lejátszó memóriája, ami 0,15A körül van, ami ugye nem egy nagy terhelés. Elviekben minden klappol.

Pihentetés után lehull a lepel. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve.

Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni.

Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :)

Szia

Elvileg az enyémben is ki van építve a ködlámpa. De sajnos én sem találom a motortérben a ködlámpa vezetékét.

Link to comment
Megosztás:

Az lenne a lényeg, hogy egy éjszakai állás után se menjen 13 volt alá (fogyasztó nélkül). Az akksik hajlamosak teljes kisütés esetén megzárlatosodni ami egyenlő a kukával.

12,7V.

10101011111000000 hála és köszönet :D :)

Az a baj, hogy én ezt értem. :D köcsög kocka, tudom. :D

Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül,

akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó.

Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp.

Nekem 14,4V, akármit kapcsolok akkor is. Ha klímát is, akkor már nem. :D 13,8V. :D De nekem kicsit több ampert tud a generátorom. :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Csapattársak!

Úgy néz ki, megfáradt a hőmérő a kocsimban. Először irreálisan alacsony hőmérsékletet jelzett (-15 fokban -33-at), a múlt héten átment +70-re. Elég durva hőmérséklet ingadozás :) Szóval a lényeg. Ez a hőmérő szenzor hibája, vagy más? Ha az előbbi, hol találom a szenzort és mennyire macerás a cseréje?

Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Csapattársak!

Úgy néz ki, megfáradt a hőmérő a kocsimban. Először irreálisan alacsony hőmérsékletet jelzett (-15 fokban -33-at), a múlt héten átment +70-re. Elég durva hőmérséklet ingadozás :D Szóval a lényeg. Ez a hőmérő szenzor hibája, vagy más? Ha az előbbi, hol találom a szenzort és mennyire macerás a cseréje?

Előre is köszönöm a segítséget!

Több, mint valószínű, h a TID a problémás és nem a szenzor. Ugyanezzel bajlódtam én is. Forrasztani kell! :)

Amúgy meg a szenzor szerintem meg sem tud hibásodni, az annyira egy patent cucc.

Link to comment
Megosztás:

De ugye nem a csatis fele néz lefele? :D

Neeem! :D enyém különben is ki van szedve és oda van gyorskötözővel egy fém tartóhoz téve, lehet csal 1-2'C-t de stabilna ott van, vissza akartam rakni a helyére de inkább nem kockáztatok mert utánna még több baj lenne vele. :)

Sziasztok!

Olyan gondom bajom lenne, hogy a központi zár nem nagyon akar működni a kocsiban az összes biztosítékot átnéztem OK! Nem tudom mi lehet a baj a bal első ajtóban lévő vezérlő motor 2-3 hónapos. Hiába nyomom a gombot nem zár de a riasztó kapcsol. Lehet nem kap villanyt a motor? Hol mérjek rá. Egyéb ötlet?

Letekered az ablakot és az ajtót becsukva kézzel lenyomod a gombot akkor lezár a többi? lehet csak a lenyomója szorúl és azért nem moccan meg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.