Mikcsi73 Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Breki írta: Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve. Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni. Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :D Köszi! Holnap rácuppanok a témára, ha megakadok , jövök és kérdezek :)))) Vagy esetleg nem tud vki képeket, vagy rajzot?
Breki Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Mikcsi73 írta: Köszi! Holnap rácuppanok a témára, ha megakadok , jövök és kérdezek :)))) Vagy esetleg nem tud vki képeket, vagy rajzot? Rajzok.....aláírásomban katt a linkre, és válogass kedvedre :D
Mikcsi73 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Breki írta: Rajzok.....aláírásomban katt a linkre, és válogass kedvedre :D köszi, próbáltam, valamiért nem nyitja meg az adobat... :) :D
webshark Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Meghalt a szivargyújtóm, nem cigizek, de kellene a kocsitöltőhöz. Hol kezdjem- biztosíték rendben van. Lehet köze hozzá, hogy a H4 esek amik benne vannak, egyik oldalon a helyzetjelző nem megy, a másikon a tompított nem üzemel. A refi viszont ezerrel. Tungsram +50% os fényerejűek, nem voltak olcsók és tavaly cseréltem, akkor egy hét különbséggel haltak be ugyanazon típusúak- 4 év után! Növelik a kiadásokat....
Mikcsi73 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Breki írta: Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve. Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni. Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :D Tudsz nekem abban segíteni, hogy pontosan honnan kell kivenni azt a 2 madzagot? :D :D :)
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Valaki tud arra mondani valamit, h egy jó állapotban lévő akkumulátornak mennyinek kellene lennie a töltöttségi szintjének? Ugyanis rengetegszer lemerült az akksim és kiderült, h a generátor bajos és nem tölt vissza eleget. Azóta fel lett javítva és kíváncsiságból rátettem a töltőt, h megtudjam mit mutat és igen csak olyan negyed töltöttségen van általában. Rámértem a másik kocsira is és az is ezt a szintet produkálta. Viszont az egy 4 éves akksi, az enyém meg fél éves. Lehet, h mind a kettő kihalófélben van? Vagy normálisnak számít ez az érték? Előre is köszi!
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 blakahblakah írta: Valaki tud arra mondani valamit, h egy jó állapotban lévő akkumulátornak mennyinek kellene lennie a töltöttségi szintjének? Ugyanis rengetegszer lemerült az akksim és kiderült, h a generátor bajos és nem tölt vissza eleget. Azóta fel lett javítva és kíváncsiságból rátettem a töltőt, h megtudjam mit mutat és igen csak olyan negyed töltöttségen van általában. Rámértem a másik kocsira is és az is ezt a szintet produkálta. Viszont az egy 4 éves akksi, az enyém meg fél éves. Lehet, h mind a kettő kihalófélben van? Vagy normálisnak számít ez az érték? Előre is köszi! Kb 13.5V
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Reeckatee írta: Kb 13.5V Köszi, rá fogok mérni, h képben legyek!
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 blakahblakah írta: Köszi, rá fogok mérni, h képben legyek! Az akksira javasolnék egy 12 órás lassú töltést, hogy kapja össze magát ha még nem lett cellazárlatos.
öcsibácsi Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Mikcsi73 írta: köszi, próbáltam, valamiért nem nyitja meg az adobat... :) :D Sumatrapdf. :D Erre nem is nyomulnak a vírusok. :D
Breki Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Mikcsi73 írta: Tudsz nekem abban segíteni, hogy pontosan honnan kell kivenni azt a 2 madzagot? :D :D :) Az X6-os csati 36-os lába (bal lábtér nagy csatlakozó). Másfeles fekete vezetéknek kéne lennie. Ha kint nem találod, akkor megáll a nagycsatiban, onnan kell kihúznod a lámpákhoz. KÉP A másik madzag a test :D
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Reeckatee írta: Az akksira javasolnék egy 12 órás lassú töltést, hogy kapja össze magát ha még nem lett cellazárlatos. Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :)
zocsa Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 blakahblakah írta: Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :) Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül, akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó. Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp.
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 blakahblakah írta: Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :) Az lenne a lényeg, hogy egy éjszakai állás után se menjen 13 volt alá (fogyasztó nélkül). Az akksik hajlamosak teljes kisütés esetén megzárlatosodni ami egyenlő a kukával.
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 zocsa írta: Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül, akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó. Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp. A töltés már teljesen jó. A fogyasztó mindössze a lejátszó memóriája, ami 0,15A körül van, ami ugye nem egy nagy terhelés. Elviekben minden klappol. Pihentetés után lehull a lepel. :)
mrbis Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Breki írta: Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve. Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni. Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :) Szia Elvileg az enyémben is ki van építve a ködlámpa. De sajnos én sem találom a motortérben a ködlámpa vezetékét.
Mikcsi73 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Breki írta: Az X6-os csati 36-os lába (bal lábtér nagy csatlakozó). Másfeles fekete vezetéknek kéne lennie. Ha kint nem találod, akkor megáll a nagycsatiban, onnan kell kihúznod a lámpákhoz. KÉP A másik madzag a test :D 10101011111000000 hála és köszönet :D :)
daykiller Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Reeckatee írta: Az lenne a lényeg, hogy egy éjszakai állás után se menjen 13 volt alá (fogyasztó nélkül). Az akksik hajlamosak teljes kisütés esetén megzárlatosodni ami egyenlő a kukával. 12,7V. Mikcsi73 írta: 10101011111000000 hála és köszönet :D :) Az a baj, hogy én ezt értem. :D köcsög kocka, tudom. :D zocsa írta: Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül, akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó. Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp. Nekem 14,4V, akármit kapcsolok akkor is. Ha klímát is, akkor már nem. :D 13,8V. :D De nekem kicsit több ampert tud a generátorom. :D
Sazoller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv Csapattársak! Úgy néz ki, megfáradt a hőmérő a kocsimban. Először irreálisan alacsony hőmérsékletet jelzett (-15 fokban -33-at), a múlt héten átment +70-re. Elég durva hőmérséklet ingadozás :) Szóval a lényeg. Ez a hőmérő szenzor hibája, vagy más? Ha az előbbi, hol találom a szenzort és mennyire macerás a cseréje? Előre is köszönöm a segítséget!
blakahblakah Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Sazoller írta: Üdv Csapattársak! Úgy néz ki, megfáradt a hőmérő a kocsimban. Először irreálisan alacsony hőmérsékletet jelzett (-15 fokban -33-at), a múlt héten átment +70-re. Elég durva hőmérséklet ingadozás :D Szóval a lényeg. Ez a hőmérő szenzor hibája, vagy más? Ha az előbbi, hol találom a szenzort és mennyire macerás a cseréje? Előre is köszönöm a segítséget! Több, mint valószínű, h a TID a problémás és nem a szenzor. Ugyanezzel bajlódtam én is. Forrasztani kell! :) Amúgy meg a szenzor szerintem meg sem tud hibásodni, az annyira egy patent cucc.
Sazoller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 blakahblakah írta: Több, mint valószínű, h a TID a problémás és nem a szenzor. Ugyanezzel bajlódtam én is. Forrasztani kell! :) Amúgy meg a szenzor szerintem meg sem tud hibásodni, az annyira egy patent cucc. Ha jól értem, akkor a hőmérő forrasztásai lazultak le a TID-ben?
Ballage83 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Az F astrámba pontosan milyen típusú az első helyzetjelző izzó? köcce balázs
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ballage83 írta: Sziasztok! Az F astrámba pontosan milyen típusú az első helyzetjelző izzó? köcce balázs Ha facelift (94 évvége) utáni, akkor ilyen -21W/12V- Ha sárga indexbúrás akkor ugyanez csak sima izzó mint amilyen a rükibe is való.
Tiv. Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Sazoller írta: Ha jól értem, akkor a hőmérő forrasztásai lazultak le a TID-ben? Érdemes a csatlakozó összes tüskéjét átforrasztani.
Endre06 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 zotya975 írta: De ugye nem a csatis fele néz lefele? :D Neeem! :D enyém különben is ki van szedve és oda van gyorskötözővel egy fém tartóhoz téve, lehet csal 1-2'C-t de stabilna ott van, vissza akartam rakni a helyére de inkább nem kockáztatok mert utánna még több baj lenne vele. :) Najsz88 írta: Sziasztok! Olyan gondom bajom lenne, hogy a központi zár nem nagyon akar működni a kocsiban az összes biztosítékot átnéztem OK! Nem tudom mi lehet a baj a bal első ajtóban lévő vezérlő motor 2-3 hónapos. Hiába nyomom a gombot nem zár de a riasztó kapcsol. Lehet nem kap villanyt a motor? Hol mérjek rá. Egyéb ötlet? Letekered az ablakot és az ajtót becsukva kézzel lenyomod a gombot akkor lezár a többi? lehet csak a lenyomója szorúl és azért nem moccan meg.
Recommended Posts