Mikcsi73 Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve. Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni. Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :D Köszi! Holnap rácuppanok a témára, ha megakadok , jövök és kérdezek :)))) Vagy esetleg nem tud vki képeket, vagy rajzot?
Breki Elküldve Január15, 2011 Elküldve Január15, 2011 Köszi! Holnap rácuppanok a témára, ha megakadok , jövök és kérdezek :)))) Vagy esetleg nem tud vki képeket, vagy rajzot? Rajzok.....aláírásomban katt a linkre, és válogass kedvedre :D
Mikcsi73 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Rajzok.....aláírásomban katt a linkre, és válogass kedvedre :D köszi, próbáltam, valamiért nem nyitja meg az adobat... :) :D
webshark Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Meghalt a szivargyújtóm, nem cigizek, de kellene a kocsitöltőhöz. Hol kezdjem- biztosíték rendben van. Lehet köze hozzá, hogy a H4 esek amik benne vannak, egyik oldalon a helyzetjelző nem megy, a másikon a tompított nem üzemel. A refi viszont ezerrel. Tungsram +50% os fényerejűek, nem voltak olcsók és tavaly cseréltem, akkor egy hét különbséggel haltak be ugyanazon típusúak- 4 év után! Növelik a kiadásokat....
Mikcsi73 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve. Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni. Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :D Tudsz nekem abban segíteni, hogy pontosan honnan kell kivenni azt a 2 madzagot? :D :D :)
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Valaki tud arra mondani valamit, h egy jó állapotban lévő akkumulátornak mennyinek kellene lennie a töltöttségi szintjének? Ugyanis rengetegszer lemerült az akksim és kiderült, h a generátor bajos és nem tölt vissza eleget. Azóta fel lett javítva és kíváncsiságból rátettem a töltőt, h megtudjam mit mutat és igen csak olyan negyed töltöttségen van általában. Rámértem a másik kocsira is és az is ezt a szintet produkálta. Viszont az egy 4 éves akksi, az enyém meg fél éves. Lehet, h mind a kettő kihalófélben van? Vagy normálisnak számít ez az érték? Előre is köszi!
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Valaki tud arra mondani valamit, h egy jó állapotban lévő akkumulátornak mennyinek kellene lennie a töltöttségi szintjének? Ugyanis rengetegszer lemerült az akksim és kiderült, h a generátor bajos és nem tölt vissza eleget. Azóta fel lett javítva és kíváncsiságból rátettem a töltőt, h megtudjam mit mutat és igen csak olyan negyed töltöttségen van általában. Rámértem a másik kocsira is és az is ezt a szintet produkálta. Viszont az egy 4 éves akksi, az enyém meg fél éves. Lehet, h mind a kettő kihalófélben van? Vagy normálisnak számít ez az érték? Előre is köszi! Kb 13.5V
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Kb 13.5V Köszi, rá fogok mérni, h képben legyek!
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Köszi, rá fogok mérni, h képben legyek! Az akksira javasolnék egy 12 órás lassú töltést, hogy kapja össze magát ha még nem lett cellazárlatos.
öcsibácsi Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 köszi, próbáltam, valamiért nem nyitja meg az adobat... :) :D Sumatrapdf. :D Erre nem is nyomulnak a vírusok. :D
Breki Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Tudsz nekem abban segíteni, hogy pontosan honnan kell kivenni azt a 2 madzagot? :D :D :) Az X6-os csati 36-os lába (bal lábtér nagy csatlakozó). Másfeles fekete vezetéknek kéne lennie. Ha kint nem találod, akkor megáll a nagycsatiban, onnan kell kihúznod a lámpákhoz. KÉP A másik madzag a test :D
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Az akksira javasolnék egy 12 órás lassú töltést, hogy kapja össze magát ha még nem lett cellazárlatos. Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :)
zocsa Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :) Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül, akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó. Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp.
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Az a bajom igazából, h a generátor feljavításakor az akksi fel lett töltve és a szerelő szerint nincs baja. Ez a procedúra egy hete volt és ezért is érdeklődtem a töltöttség felől, mert nem tudom, h az érték megfelelő-e, ami szerintem alacsony. Töltés lesz, csak most kivárom, h egy nap pihentetés után indul-e egyáltalán, mert sajnos a javítás előtt ez volt a legfőbb bajom, h egy napot nem használtam, aztán már indulni sem akart és töltenem kellett. Hamarosan mindenre fény derül. :) Az lenne a lényeg, hogy egy éjszakai állás után se menjen 13 volt alá (fogyasztó nélkül). Az akksik hajlamosak teljes kisütés esetén megzárlatosodni ami egyenlő a kukával.
blakahblakah Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül, akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó. Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp. A töltés már teljesen jó. A fogyasztó mindössze a lejátszó memóriája, ami 0,15A körül van, ami ugye nem egy nagy terhelés. Elviekben minden klappol. Pihentetés után lehull a lepel. :)
mrbis Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Nekem a bal oldalon a külső hőmérséklet érzékelő vezetékéhez volt hozzá fogatva, a jobb oldali csak a lökös levételével került elő. Kb. a lökös rögzítőcsavarjánál ( a vonószem környékén ) volt a kasznihoz kötegelőzve. Előfordulhat, hogy nincs kivezetékezve, akkor a bal lábtérben a 2 nagy csatiból tudod kihúzni. Szükség lesz még 2 db relére, aminek a helye szintén a biztosítéktáblán található! :) Szia Elvileg az enyémben is ki van építve a ködlámpa. De sajnos én sem találom a motortérben a ködlámpa vezetékét.
Mikcsi73 Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Az X6-os csati 36-os lába (bal lábtér nagy csatlakozó). Másfeles fekete vezetéknek kéne lennie. Ha kint nem találod, akkor megáll a nagycsatiban, onnan kell kihúznod a lámpákhoz. KÉP A másik madzag a test :D 10101011111000000 hála és köszönet :D :)
daykiller Elküldve Január16, 2011 Elküldve Január16, 2011 Az lenne a lényeg, hogy egy éjszakai állás után se menjen 13 volt alá (fogyasztó nélkül). Az akksik hajlamosak teljes kisütés esetén megzárlatosodni ami egyenlő a kukával. 12,7V. 10101011111000000 hála és köszönet :D :) Az a baj, hogy én ezt értem. :D köcsög kocka, tudom. :D Ha járó motornál,felkapcsolt lámpákkal van 14 körül, akkor vagy rossz az akkud,vagy valami lemeríti,amikor nincs használva az autó. Ki lehet mérni,hogy van-e fogyasztás gyújtás nélkül,olvass visszább,nemrég kérdeztem épp. Nekem 14,4V, akármit kapcsolok akkor is. Ha klímát is, akkor már nem. :D 13,8V. :D De nekem kicsit több ampert tud a generátorom. :D
Sazoller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv Csapattársak! Úgy néz ki, megfáradt a hőmérő a kocsimban. Először irreálisan alacsony hőmérsékletet jelzett (-15 fokban -33-at), a múlt héten átment +70-re. Elég durva hőmérséklet ingadozás :) Szóval a lényeg. Ez a hőmérő szenzor hibája, vagy más? Ha az előbbi, hol találom a szenzort és mennyire macerás a cseréje? Előre is köszönöm a segítséget!
blakahblakah Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Üdv Csapattársak! Úgy néz ki, megfáradt a hőmérő a kocsimban. Először irreálisan alacsony hőmérsékletet jelzett (-15 fokban -33-at), a múlt héten átment +70-re. Elég durva hőmérséklet ingadozás :D Szóval a lényeg. Ez a hőmérő szenzor hibája, vagy más? Ha az előbbi, hol találom a szenzort és mennyire macerás a cseréje? Előre is köszönöm a segítséget! Több, mint valószínű, h a TID a problémás és nem a szenzor. Ugyanezzel bajlódtam én is. Forrasztani kell! :) Amúgy meg a szenzor szerintem meg sem tud hibásodni, az annyira egy patent cucc.
Sazoller Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Több, mint valószínű, h a TID a problémás és nem a szenzor. Ugyanezzel bajlódtam én is. Forrasztani kell! :) Amúgy meg a szenzor szerintem meg sem tud hibásodni, az annyira egy patent cucc. Ha jól értem, akkor a hőmérő forrasztásai lazultak le a TID-ben?
Ballage83 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Az F astrámba pontosan milyen típusú az első helyzetjelző izzó? köcce balázs
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Az F astrámba pontosan milyen típusú az első helyzetjelző izzó? köcce balázs Ha facelift (94 évvége) utáni, akkor ilyen -21W/12V- Ha sárga indexbúrás akkor ugyanez csak sima izzó mint amilyen a rükibe is való.
Tiv. Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 Ha jól értem, akkor a hőmérő forrasztásai lazultak le a TID-ben? Érdemes a csatlakozó összes tüskéjét átforrasztani.
Endre06 Elküldve Január17, 2011 Elküldve Január17, 2011 De ugye nem a csatis fele néz lefele? :D Neeem! :D enyém különben is ki van szedve és oda van gyorskötözővel egy fém tartóhoz téve, lehet csal 1-2'C-t de stabilna ott van, vissza akartam rakni a helyére de inkább nem kockáztatok mert utánna még több baj lenne vele. :) Sziasztok! Olyan gondom bajom lenne, hogy a központi zár nem nagyon akar működni a kocsiban az összes biztosítékot átnéztem OK! Nem tudom mi lehet a baj a bal első ajtóban lévő vezérlő motor 2-3 hónapos. Hiába nyomom a gombot nem zár de a riasztó kapcsol. Lehet nem kap villanyt a motor? Hol mérjek rá. Egyéb ötlet? Letekered az ablakot és az ajtót becsukva kézzel lenyomod a gombot akkor lezár a többi? lehet csak a lenyomója szorúl és azért nem moccan meg.
Recommended Posts