daykiller Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 A zárat nem lehet jobbra vízszintesen elfordítani, a corsáét ellehet :) és hallod, hogy még moccannak a motorok, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 A zárat nem lehet jobbra vízszintesen elfordítani, a corsáét ellehet :) Az enyémet is el lehet fordítani, sőt én mindig úgy zárom a kocsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január12, 2011 Megoszt Elküldve Január12, 2011 és hallod, hogy még moccannak a motorok, nem? Igen, és ha vízszintesre fordítva veszem ki a kulcsot nem lehet belülről sem kinyitni az ajtókat. Az enyémet is el lehet fordítani, sőt én mindig úgy zárom a kocsit. Pedig az enyém fiatalabb évjárat. Az ördög tudja mi alapján válogatták össze a felszereléseket. Lelki szemeimmel látom, ahogy a figura egy bevásárlókocsival végigsétál a raktár sorai között és lekap valamit ami megtetszik neki... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Sziasztok! Már régebben ráleltem erre a fórumra, de még csak most jutottam el odáig, h írjak is. Mindenesetre nagyon nagy királyság, h létezik és megannyi kérdésemre találtam már választ. :) Most az lenne a kérdésem hozzátok, h a középső konzolban lévő óra-dátum-hőmérséklet kijelző állandóan villog, és rendre el is veszti a memóriáját, szerintetek mi lehet az oka? Hozzátenném, h a hőmérséklet mérő műszer kitörött egy jéghegy megmászása közben, ami cserére szorul, de vajon lehet ez összefüggésben? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv, blakah! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Sziasztok! Már régebben ráleltem erre a fórumra, de még csak most jutottam el odáig, h írjak is. Mindenesetre nagyon nagy királyság, h létezik és megannyi kérdésemre találtam már választ. :) Most az lenne a kérdésem hozzátok, h a középső konzolban lévő óra-dátum-hőmérséklet kijelző állandóan villog, és rendre el is veszti a memóriáját, szerintetek mi lehet az oka? Hozzátenném, h a hőmérséklet mérő műszer kitörött egy jéghegy megmászása közben, ami cserére szorul, de vajon lehet ez összefüggésben? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv, blakah! Helló, nekem a kijelző mögötti csati volt kontakthibás, széthúztam, kicsit megfeszegettem a lábakat aztán jó lett. Ha kiveszed a kijelző alatti kis gumilapot ott van 4 csavar, abból kettőt kicsavarva ( most így nem rémlik melyiket, de látszik) előrehúzható a kijelző, és húzza magával a csatit is. Ha nincs külső hömérő érzékelőd attól még működnie kell a kijelzőnek, csak --.- látszik rajta, és a két gomb egyidejű megnyomására F169-es hibakódot dob. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsootty85 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Üdv itt! Szerencséd hogy Caravannak szólítottad, így segítek :) http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=601561 :D Köszi, vasárnap megpróbálkozunk vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Helló, nekem a kijelző mögötti csati volt kontakthibás, széthúztam, kicsit megfeszegettem a lábakat aztán jó lett. Ha kiveszed a kijelző alatti kis gumilapot ott van 4 csavar, abból kettőt kicsavarva ( most így nem rémlik melyiket, de látszik) előrehúzható a kijelző, és húzza magával a csatit is. Ha nincs külső hömérő érzékelőd attól még működnie kell a kijelzőnek, csak --.- látszik rajta, és a két gomb egyidejű megnyomására F169-es hibakódot dob. Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is. Azt is köszi, faja vagy! Üdv! Szerk.: Megfeszegettem és máris hibátlan! Hibakódnak viszont F 12-t ír. Azt nem tudod, h mit takarhat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is, azt is köszi, faja vagy! Üdv! A korrekt megoldás, hogy szétszeded a kijelzőt, és átforrasztod a csati lábait a panelon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 A korrekt megoldás, hogy szétszeded a kijelzőt, és átforrasztod a csati lábait a panelon. Jelen esetben, a lábak feszegetése is segített megoldani a problémát. Ha netán mégis felmerülne a későbbiekben, akkor az lesz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is. Azt is köszi, faja vagy! Üdv! Szerk.: Megfeszegettem és máris hibátlan! Hibakódnak viszont F 12-t ír. Azt nem tudod, h mit takarhat? Ha megint csinálja,akkor az FPepe féle megoldás lesz az igazi. De nagyon óvatosan kell szétszedni,mert a szalagkábel könnyen leszakad a helyéről. szerk.: Lassú voltam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is. Azt is köszi, faja vagy! Üdv! Szerk.: Megfeszegettem és máris hibátlan! Hibakódnak viszont F 12-t ír. Azt nem tudod, h mit takarhat? Az semmit. Ha csak azt írja, akkor minden okés a kijelzővel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Az semmit. Ha csak azt írja, akkor minden okés a kijelzővel. :D Akkor a probléma kipipa! :D Holnap megpróbálom kicserélni a törött hőmérsékletmérőt, mert ott fityeg a lökhárítóra felfűzve a kábelén. Ha sikerül és nem nagy ördöngösség, akkor teljesen hibátlan lesz minden. Jó napot zárhatok! :) Jó estét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Csak egy "O" gyűrűt kell cseréni a DIS gyújtásnál lévő vezérműtengelyvégnél. :D Nekem is olajos az alsó pipavég, meg a hf oldalán is folyik, de nemrég elvitt simán bécsbe és vissza. :) O-gyűrű: egyszerűen csak kicsavarom a csavarokat, leveszem a DIS-kockát, tömítést cserélek, vissza az egész és örülök? Nekem is kicsit olajos. Jaa, és akkor mivan, ha egyszer elfolyik a DISből az olaj, akkor lefüstöl, vagy mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 O-gyűrű: egyszerűen csak kicsavarom a csavarokat, leveszem a DIS-kockát, tömítést cserélek, vissza az egész és örülök? Nekem is kicsit olajos. Jaa, és akkor mivan, ha egyszer elfolyik a DISből az olaj, akkor lefüstöl, vagy mi? Valami ilyesmi lehet, én még nem cseréltem az enyémen. A DISben nincs olaj. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Sziasztok Van valakinek, gyári ülésfűtése a kocsijában? Vagy valaki kötött már be gyári ülésfűtést? Sikerült beszereznem két gyári fűthető gsi ülést, gyári kapcsolóval. Bekötöttem és kb 5 perc után épphogy meleg volt az ülés (bár lehet h ezt csak én képzeltem már be :)). Nem tudom, hogy ennek így kell lennie hogy 5-10 perc után melegszik be, vagy rossz az ülésben a fűtőszál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Mbris azt mondta a mözsi cimbim, hogy ő még nem látta a géped a városban. Vagy csak nem jártok 1 felé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Mbris azt mondta a mözsi cimbim, hogy ő még nem látta a géped a városban. Vagy csak nem jártok 1 felé. Attól függ ki a cimbid.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Valami ilyesmi lehet, én még nem cseréltem az enyémen. A DISben nincs olaj. :) Hm- Unixba mondta az eladó, hogy mihamarabb cserélni kell, nehogy elfoljon belőle az olaj... Én is néztem egyet, de gondoltam csak tudja... ezek szerint nem tudja- nem kicsit... Kössz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Helló! Nem tudja valaki véletlenül, h a külső hőmérséklet mérő eszköznek pontosan hol van a helye? Ha jól sejtem a lökös aljának a jobb oldalán kellene lennie, de nem vagyok benne biztos. Gyakorlatilag bárhová is tehetném, de csak esztétikusabb, ha az eredeti helyén van. Vettem ma egy újat, bekötöttem, csak nem tudom, h pontosan hova is kellene tenni, mivel az előző kitört a helyéről és csak ott lifegett. Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Helló! Nem tudja valaki véletlenül, h a külső hőmérséklet mérő eszköznek pontosan hol van a helye? Ha jól sejtem a lökös aljának a jobb oldalán kellene lennie, de nem vagyok benne biztos. Gyakorlatilag bárhová is tehetném, de csak esztétikusabb, ha az eredeti helyén van. Vettem ma egy újat, bekötöttem, csak nem tudom, h pontosan hova is kellene tenni, mivel az előző kitört a helyéről és csak ott lifegett. Köszi előre is! A lökhárító bal oldalán a bal első kerék közelében. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Jahh alúlról nézed van egy lyuk. Leírás lapján én pl sokadik után a sokadik héten vettem észre! :) De jobban meggondolva mégsem raktam a helyére mert ha kilóg az alja és egyszer rácsúszol véletlen a padkára akkor "lefejezed" az alját, úgyhogy vigyázz vele! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Hasonló helyzetben tört ki az előző is :) És arra tudtok valamit, h miért mutat -40 fokot, meg ilyen badarságokat? Kíváncsiságból szétbarmoltam a régit, de nem sikerült rájönnöm, h milyen elven működik... Az viszont már aggasztó, h az új is össze-vissza mutat mindent, mert az elődje is hasonlóakat produkált. Lassan már leteszek a külső hőmérséklet méréséről. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Hasonló helyzetben tört ki az előző is :) És arra tudtok valamit, h miért mutat -40 fokot, meg ilyen badarságokat? Kíváncsiságból szétbarmoltam a régit, de nem sikerült rájönnöm, h milyen elven működik... Az viszont már aggasztó, h az új is össze-vissza mutat mindent, mert az elődje is hasonlóakat produkált. Lassan már leteszek a külső hőmérséklet méréséről. :D Csak nem úszod meg azt a csatlakozó-átforrasztást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Hasonló helyzetben tört ki az előző is :D És arra tudtok valamit, h miért mutat -40 fokot, meg ilyen badarságokat? Kíváncsiságból szétbarmoltam a régit, de nem sikerült rájönnöm, h milyen elven működik... Az viszont már aggasztó, h az új is össze-vissza mutat mindent, mert az elődje is hasonlóakat produkált. Lassan már leteszek a külső hőmérséklet méréséről. :D Mert nem a hőmérő hibája hanem a TID csinálja. A forrasztások elengedtek, kirepedeztek. 3 perces forrasztás, és 10 évig megint jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
blakahblakah Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Csak nem úszod meg azt a csatlakozó-átforrasztást... :D Az a másik tészta, h valóban nem úsztam meg, de már túl vagyok rajta. :D A kijelző tökéletesen működik és a memóriája is megmarad. Most már csak ez a hőfokmérés a kérdés. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts