Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

és hallod, hogy még moccannak a motorok, nem?

Igen, és ha vízszintesre fordítva veszem ki a kulcsot nem lehet belülről sem kinyitni az ajtókat.

Az enyémet is el lehet fordítani, sőt én mindig úgy zárom a kocsit.

Pedig az enyém fiatalabb évjárat. Az ördög tudja mi alapján válogatták össze a felszereléseket.

Lelki szemeimmel látom, ahogy a figura egy bevásárlókocsival végigsétál a raktár sorai között és lekap valamit ami megtetszik neki... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Már régebben ráleltem erre a fórumra, de még csak most jutottam el odáig, h írjak is. Mindenesetre nagyon nagy királyság, h létezik és megannyi kérdésemre találtam már választ. :)

Most az lenne a kérdésem hozzátok, h a középső konzolban lévő óra-dátum-hőmérséklet kijelző állandóan villog, és rendre el is veszti a memóriáját, szerintetek mi lehet az oka? Hozzátenném, h a hőmérséklet mérő műszer kitörött egy jéghegy megmászása közben, ami cserére szorul, de vajon lehet ez összefüggésben?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv, blakah!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Már régebben ráleltem erre a fórumra, de még csak most jutottam el odáig, h írjak is. Mindenesetre nagyon nagy királyság, h létezik és megannyi kérdésemre találtam már választ. :)

Most az lenne a kérdésem hozzátok, h a középső konzolban lévő óra-dátum-hőmérséklet kijelző állandóan villog, és rendre el is veszti a memóriáját, szerintetek mi lehet az oka? Hozzátenném, h a hőmérséklet mérő műszer kitörött egy jéghegy megmászása közben, ami cserére szorul, de vajon lehet ez összefüggésben?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv, blakah!

Helló, nekem a kijelző mögötti csati volt kontakthibás, széthúztam, kicsit megfeszegettem a lábakat aztán jó lett. Ha kiveszed a kijelző alatti kis gumilapot ott van 4 csavar, abból kettőt kicsavarva ( most így nem rémlik melyiket, de látszik) előrehúzható a kijelző, és húzza magával a csatit is. Ha nincs külső hömérő érzékelőd attól még működnie kell a kijelzőnek, csak --.- látszik rajta, és a két gomb egyidejű megnyomására F169-es hibakódot dob.

Link to comment
Megosztás:

Helló, nekem a kijelző mögötti csati volt kontakthibás, széthúztam, kicsit megfeszegettem a lábakat aztán jó lett. Ha kiveszed a kijelző alatti kis gumilapot ott van 4 csavar, abból kettőt kicsavarva ( most így nem rémlik melyiket, de látszik) előrehúzható a kijelző, és húzza magával a csatit is. Ha nincs külső hömérő érzékelőd attól még működnie kell a kijelzőnek, csak --.- látszik rajta, és a két gomb egyidejű megnyomására F169-es hibakódot dob.

Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is. Azt is köszi, faja vagy!

Üdv!

Szerk.: Megfeszegettem és máris hibátlan! Hibakódnak viszont F 12-t ír. Azt nem tudod, h mit takarhat?

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is, azt is köszi, faja vagy!

Üdv!

A korrekt megoldás, hogy szétszeded a kijelzőt, és átforrasztod a csati lábait a panelon.

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is. Azt is köszi, faja vagy!

Üdv!

Szerk.: Megfeszegettem és máris hibátlan! Hibakódnak viszont F 12-t ír. Azt nem tudod, h mit takarhat?

Ha megint csinálja,akkor az FPepe féle megoldás lesz az igazi.

De nagyon óvatosan kell szétszedni,mert a szalagkábel könnyen leszakad a helyéről.

szerk.: Lassú voltam. :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Már kiszereltem és nemes egyszerűséggel lerántottam róla a csatit, kiiktatva ezt a funkciót. Töltés problémám volt és állandóan lemerült az akku. Most, h minden klappolna, visszakötöttem és még mindig ilyen zavarokkal küszködik, h elveszíti a memóriát és állandóan villog, de akkor megfeszegetem én is őket, hátha az segítség lesz. Meglesem ezt a hibakód dolgot is. Azt is köszi, faja vagy!

Üdv!

Szerk.: Megfeszegettem és máris hibátlan! Hibakódnak viszont F 12-t ír. Azt nem tudod, h mit takarhat?

Az semmit. Ha csak azt írja, akkor minden okés a kijelzővel. :)

Link to comment
Megosztás:

Az semmit. Ha csak azt írja, akkor minden okés a kijelzővel. :D

Akkor a probléma kipipa! :D

Holnap megpróbálom kicserélni a törött hőmérsékletmérőt, mert ott fityeg a lökhárítóra felfűzve a kábelén. Ha sikerül és nem nagy ördöngösség, akkor teljesen hibátlan lesz minden. Jó napot zárhatok! :)

Jó estét!

Link to comment
Megosztás:

Csak egy "O" gyűrűt kell cseréni a DIS gyújtásnál lévő vezérműtengelyvégnél. :D Nekem is olajos az alsó pipavég, meg a hf oldalán is folyik, de nemrég elvitt simán bécsbe és vissza. :)

O-gyűrű: egyszerűen csak kicsavarom a csavarokat, leveszem a DIS-kockát, tömítést cserélek, vissza az egész és örülök? Nekem is kicsit olajos.

Jaa, és akkor mivan, ha egyszer elfolyik a DISből az olaj, akkor lefüstöl, vagy mi?

Link to comment
Megosztás:

O-gyűrű: egyszerűen csak kicsavarom a csavarokat, leveszem a DIS-kockát, tömítést cserélek, vissza az egész és örülök? Nekem is kicsit olajos.

Jaa, és akkor mivan, ha egyszer elfolyik a DISből az olaj, akkor lefüstöl, vagy mi?

Valami ilyesmi lehet, én még nem cseréltem az enyémen. A DISben nincs olaj. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van valakinek, gyári ülésfűtése a kocsijában? Vagy valaki kötött már be gyári ülésfűtést?

Sikerült beszereznem két gyári fűthető gsi ülést, gyári kapcsolóval. Bekötöttem és kb 5 perc után

épphogy meleg volt az ülés (bár lehet h ezt csak én képzeltem már be :)).

Nem tudom, hogy ennek így kell lennie hogy 5-10 perc után melegszik be, vagy rossz az ülésben a fűtőszál.

Link to comment
Megosztás:

Valami ilyesmi lehet, én még nem cseréltem az enyémen. A DISben nincs olaj. :)

Hm- Unixba mondta az eladó, hogy mihamarabb cserélni kell, nehogy elfoljon belőle az olaj... Én is néztem egyet, de gondoltam csak tudja... ezek szerint nem tudja- nem kicsit... Kössz!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Nem tudja valaki véletlenül, h a külső hőmérséklet mérő eszköznek pontosan hol van a helye?

Ha jól sejtem a lökös aljának a jobb oldalán kellene lennie, de nem vagyok benne biztos. Gyakorlatilag bárhová is tehetném, de csak esztétikusabb, ha az eredeti helyén van. Vettem ma egy újat, bekötöttem, csak nem tudom, h pontosan hova is kellene tenni, mivel az előző kitört a helyéről és csak ott lifegett. Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Nem tudja valaki véletlenül, h a külső hőmérséklet mérő eszköznek pontosan hol van a helye?

Ha jól sejtem a lökös aljának a jobb oldalán kellene lennie, de nem vagyok benne biztos. Gyakorlatilag bárhová is tehetném, de csak esztétikusabb, ha az eredeti helyén van. Vettem ma egy újat, bekötöttem, csak nem tudom, h pontosan hova is kellene tenni, mivel az előző kitört a helyéről és csak ott lifegett. Köszi előre is!

A lökhárító bal oldalán a bal első kerék közelében. :)

Link to comment
Megosztás:

Jahh alúlról nézed van egy lyuk. Leírás lapján én pl sokadik után a sokadik héten vettem észre! :) De jobban meggondolva mégsem raktam a helyére mert ha kilóg az alja és egyszer rácsúszol véletlen a padkára akkor "lefejezed" az alját, úgyhogy vigyázz vele! :D

Link to comment
Megosztás:

Hasonló helyzetben tört ki az előző is :)

És arra tudtok valamit, h miért mutat -40 fokot, meg ilyen badarságokat? Kíváncsiságból szétbarmoltam a régit, de nem sikerült rájönnöm, h milyen elven működik...

Az viszont már aggasztó, h az új is össze-vissza mutat mindent, mert az elődje is hasonlóakat produkált. Lassan már leteszek a külső hőmérséklet méréséről. :D

Link to comment
Megosztás:

Hasonló helyzetben tört ki az előző is :)

És arra tudtok valamit, h miért mutat -40 fokot, meg ilyen badarságokat? Kíváncsiságból szétbarmoltam a régit, de nem sikerült rájönnöm, h milyen elven működik...

Az viszont már aggasztó, h az új is össze-vissza mutat mindent, mert az elődje is hasonlóakat produkált. Lassan már leteszek a külső hőmérséklet méréséről. :D

Csak nem úszod meg azt a csatlakozó-átforrasztást...

Link to comment
Megosztás:

Hasonló helyzetben tört ki az előző is :D

És arra tudtok valamit, h miért mutat -40 fokot, meg ilyen badarságokat? Kíváncsiságból szétbarmoltam a régit, de nem sikerült rájönnöm, h milyen elven működik...

Az viszont már aggasztó, h az új is össze-vissza mutat mindent, mert az elődje is hasonlóakat produkált. Lassan már leteszek a külső hőmérséklet méréséről. :D

Mert nem a hőmérő hibája hanem a TID csinálja. A forrasztások elengedtek, kirepedeztek. 3 perces forrasztás, és 10 évig megint jó :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.