Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

hogy a legegyszerűbb a központi zár vezérlőtől (jobb oldali A oszlop alja) a bal oldalra elnavigálni a drótot?
Én úgy csináltam, hogy a lábtér felett lévő burkolatot a két elfordítható bolhával levettem, ott fűztem el a kábelt, amit kötegelővel rögzítettem. A középkonzol mögött egyszerűen átdugtam, majd a másik oldalon ugyancsak a lábtér burkolat mögött vittem el.
Link to comment
Megosztás:

Én úgy csináltam, hogy a lábtér felett lévő burkolatot a két elfordítható bolhával levettem, ott fűztem el a kábelt, amit kötegelővel rögzítettem. A középkonzol mögött egyszerűen átdugtam, majd a másik oldalon ugyancsak a lábtér burkolat mögött vittem el.

Azmiaz? :D

Link to comment
Megosztás:

Döntse el, hogy melyik az egyszerűbb: két ülés és két küszöbburkolat leszerelése, vagy műszeregység, középkonzol (fűtéskonzol is) és kesztyűtartó kiszerelése, valamint a jobb küszöbburkolat.

Hát így elsőre szimpatikusabb az üléses verzió :D

legalább jól el tom durrantani az övfeszítőt :)

Úgyis akarok tenni ülésfűtő betétet az ülésbe.

Link to comment
Megosztás:

A hamutálca világításnak és szivargyújtónak hol van a biztije (ha van neki külön)? Hétvégén oly jól sikerült megcsinálnom a szivargyújtót, hogy még a világítás is kiment belőle :D A bal oldali lábtérnél lévő bizti táblán nem találtam a piktogrammok alapján olyat ami a szivargyújtóra utalna. Mivel van ez egy biztin? Az is lehet, hogy csak az iizó sült el, azt hogyan lehet cserélni, és milyen való bele?

Link to comment
Megosztás:

A hamutálca világításnak és szivargyújtónak hol van a biztije (ha van neki külön)? Hétvégén oly jól sikerült megcsinálnom a szivargyújtót, hogy még a világítás is kiment belőle :) A bal oldali lábtérnél lévő bizti táblán nem találtam a piktogrammok alapján olyat ami a szivargyújtóra utalna. Mivel van ez egy biztin? Az is lehet, hogy csak az iizó sült el, azt hogyan lehet cserélni, és milyen való bele?

Elég lényeges darab, mert amit kilőttél bizti, arról megy a hűtőventid is, egy sárga keretes, 20-as a második sorban, ha jól emlékszem. Kb. 2 hete cseréltem menet közben :D A Hamutartó világítása pedig csak egy izzó, aminek az érintkezője neki van nyomva a szivargyújtónak. Az anyós oldali lábtérbe befekve, ha könyékig visszanyúlsz a kardánboxban, akkor ki tudod tapogatni/cserélni. Nagyon mélyen van, ha a karod úgy néz ki, mintha vagdostad volna, akkor nyúlkálsz jó felé :) (Vagy tök egyszerűen kicsavarozod a boxot, és felemeled az elejét.

Link to comment
Megosztás:

Az aksim "led"-je feladta a szolgálatot ill 1-2hete amikor néztem még világított tegnap meg már nem. Lehet hogy csak a led halt meg de az aski még jó? ahoz képest tegnap este meg ma reggel is fél fordulatból beindúlt az autó, pedig meleg motornál is 2 max 3 után indúl csak be. vagy pl a led tönkremenetele után kb még mennyi ideje van az aksinak? (ahoz képest hogy szerintem még a gyári van benne 8éves múlt az autó :D )

Link to comment
Megosztás:

Az aksim "led"-je feladta a szolgálatot ill 1-2hete amikor néztem még világított tegnap meg már nem. Lehet hogy csak a led halt meg de az aski még jó? ahoz képest tegnap este meg ma reggel is fél fordulatból beindúlt az autó, pedig meleg motornál is 2 max 3 után indúl csak be. vagy pl a led tönkremenetele után kb még mennyi ideje van az aksinak? (ahoz képest hogy szerintem még a gyári van benne 8éves múlt az autó :) )

Gyári akksin LED? :D

Link to comment
Megosztás:

az a kis műanyag bekukucskáló lyukon amikor zölden pislákol valami. azért írtam hogy "led" :D

Erre gondolsz?

Mi az a varázsszem , illetve varázsszemes akkumulátor ?

A varázsszem nem más, mint egy egyszerű sűrűségmérő eszköz.

Működése azon alapul, hogy a feltöltött akku savsűrűsége magasabb, ezért a varázsszemben lévő zöld golyó feljön a sav tetejére, amiatt zöld a varázsszem.

Ha az akku lemerül, azaz a savsűrűsége csökken, akkor zöld golyó lesüllyed , és már nem látszik, ekkor fekete a varázsszem.

Ha túltöltés következtében elektrolit távozik az akkuból, akkor a varázsszem az aljáról visszaverődő fény miatt fehér színű.

A varázsszem az egyik cella savsűrűségét mutatja.

Az hogy a varázsszem zöld, az semmit nem jelent az akku egészére vonatkozóan, mivel attól még a többi cella akár zárlatos is lehet.

http://www.akkusbolt.hu/akkumulator/akkumulator-gyik.html

Link to comment
Megosztás:

Elég lényeges darab, mert amit kilőttél bizti, arról megy a hűtőventid is, egy sárga keretes, 20-as a második sorban, ha jól emlékszem. Kb. 2 hete cseréltem menet közben :D A Hamutartó világítása pedig csak egy izzó, aminek az érintkezője neki van nyomva a szivargyújtónak. Az anyós oldali lábtérbe befekve, ha könyékig visszanyúlsz a kardánboxban, akkor ki tudod tapogatni/cserélni. Nagyon mélyen van, ha a karod úgy néz ki, mintha vagdostad volna, akkor nyúlkálsz jó felé :) (Vagy tök egyszerűen kicsavarozod a boxot, és felemeled az elejét.

Meg is találtam a hibás darabot, persze nincs cserekészülékem, úgyhogy mehetek autósboltba egy nyomorék biztiért :)

Elsőre kivettem egysárgát, persze nem az volt a rossz és utánna fingom nem volt, hogy melyik lyukból vettem ki, mert azon a környéken nincs több bizti az alsó sorban, úgyhogy most csak reménykedek, hogy jó helyre tettem vissza. Azokon a hülye piktogrammokon sem lehet ám egyértelműen eligazodni.

Tényleg, most hogy nézegettem a biztitáblát, gondolkodtam el rajta, hogy lehet van ám ennek az autónak egy csomó rejtett funkciója, csak mivel hiányzik a bizti, így nem működik...

Link to comment
Megosztás:

Igen konkrétan erre, egy jó ideig nem volt használva az autó akkor megyek a héten vele úgyis napi 60km-ert remélem azért majd még zöld lesz, igaz ez nem azt jelenti hogy jó az aksi, bár még jól indul nagyon. kopp...kopp..kopp :D

Én eltünt zöld leddel jártam még egy évig. :)

Link to comment
Megosztás:

nekem az astraban elektromos antenna van!

És azt szeretném kérdezni,hogy annak teljesen vissza kell mennie ugymond a kaszniba?Mert nekem nem tünik el teljesen.

És hogy azt házilag meg lehet e javítani vagy mennyibe kerülhet egy új?

üdv.:zozo astra

H szerencséd van, lehet hogy csak koszos, és megragad a végén, ezért nem megy vissza teljesen. Próbáld meg WD40-es ronggyal eltörölgetni, és ki-be kapcsolni egy párszor. :D

Link to comment
Megosztás:

H szerencséd van, lehet hogy csak koszos, és megragad a végén, ezért nem megy vissza teljesen. Próbáld meg WD40-es ronggyal eltörölgetni, és ki-be kapcsolni egy párszor. wink.gif

Azt már próbáltam!Fújtam rá!És ugy se ment vissza teljesen!Meg nem is jön ki teljesen!Csak ha kézzel kihúzom!

Azt nem tudom,hogy lehet e ezt b elül javitani?

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek leirasa vagy bekotesi rajza gyari kozponti zar bekoteserol? Az en automon nem volt gyari kozponti es vettem egy szettet bontobol+a vezero elektronika is megvan de nemtudom hogy kel bekotni (2 elso ajtonal 5szal, hatsoknal 3szal, csomagternel 2 szal jon ki a motorbol. A vezerlobe meg legalabb 7szal csatlakozik). Szovat mit mivel kel oszekotni?

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek leirasa vagy bekotesi rajza gyari kozponti zar bekoteserol? Az en automon nem volt gyari kozponti es vettem egy szettet bontobol+a vezero elektronika is megvan de nemtudom hogy kel bekotni (2 elso ajtonal 5szal, hatsoknal 3szal, csomagternel 2 szal jon ki a motorbol. A vezerlobe meg legalabb 7szal csatlakozik). Szovat mit mivel kel oszekotni?

Mennyire jól tudsz rajzot olvasni? :) Itt vannak az Astra rajzai -> Visit My Website :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.