Lacuska21 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Azt hiszem igen de most igy potosa nem tuudom!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Kell a jel az órának, kell madzag is a megfelelő helyre bekötve. Olvass utána itt is találsz róla leírást. Itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacuska21 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 És hogyha be van hzva az a madzag és ott van a 8as pin be a zöld akkor mi van?? mert az a le irás nagyon ######a!! értem!! És köszi! De ha van kábel ott a 8asnál akkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 És hogyha be van hzva az a madzag és ott van a 8as pin be a zöld akkor mi van?? mert az a le irás nagyon ######a!! értem!! És köszi! De ha van kábel ott a 8asnál akkor? Akkor mégse jó, illetve meg kell nézni, hogy a nyákfólián lévő csatlakozó rendesen érintkezik-e a fordulatszámmérő elektronikájával. A szegénységjelző felvillan? Sárga kútjel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacuska21 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Hali! Éritkezik minden jól csak em mutat elindittom az atót és em mutat! Mert ki mértük fázis cerkával!! A ktat meg em tom mert midig több benzin volt bene Mi a bánat????? :wacko Ha valakinek több megfejtése lenne kérem segitsen: Msn cimem! loci03@citromail.hu Elöre is köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Hali! Éritkezik minden jól csak em mutat elindittom az atót és em mutat! Mert ki mértük fázis cerkával!! A ktat meg em tom mert midig több benzin volt bene Mi a bánat????? :wacko Ha valakinek több megfejtése lenne kérem segitsen: Msn cimem! loci03@citromail.hu Elöre is köszi!! A csóróságjelzőt minden indításnál fel kell villantania "teszt-ként" mint ahogy a lufi visszajelző, meg a csekkendzsín is bevillan. Ha több nafta van benne akkor teszt után elalszik, és kész, de felvillannia akkor is kell :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacuska21 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Tényleg hülye kérdés hülye válasz!! És ha nem villan fel akkor???? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Esetleg vedd le a mutatót, és alapjáraton tedd vissza 900 körülre (ha már volt szétszedve, sokszor rosszul van fenn a mutató). :D Ha ez után sem mozdul fordulaton, akkor tényleg nincs jel. (ha meg keveset mozdul, akkor dízelé volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Meddig van skálázva 6 vagy 7e? Csak nem 8e? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Esetleg vedd le a mutatót, és alapjáraton tedd vissza 900 körülre (ha már volt szétszedve, sokszor rosszul van fenn a mutató). :) Ha ez után sem mozdul fordulaton, akkor tényleg nincs jel. (ha meg keveset mozdul, akkor dízelé volt) A fordulatszámmérőnek szerintem nem olyan a tengelye mint a km-órának. Úgy rémlik csak egy féle képpen megy föl a tengelyre. De ha rosszul is van föltéve, gázadásra mindenképp meg kéne mozdulnia, max. fals értéket mutatna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 A fordulatszámmérőnek szerintem nem olyan a tengelye mint a km-órának. Úgy rémlik csak egy féle képpen megy föl a tengelyre. De ha rosszul is van föltéve, gázadásra mindenképp meg kéne mozdulnia, max. fals értéket mutatna :D A Zotya hiába tanít? :D :) :) A fordmérő mutatója nem fix. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Hali! Éritkezik minden jól csak em mutat elindittom az atót és em mutat! Mert ki mértük fázis cerkával!! A ktat meg em tom mert midig több benzin volt bene Mi a bánat????? :wacko Ha valakinek több megfejtése lenne kérem segitsen: Msn cimem! loci03@citromail.hu Elöre is köszi!! Mire ezt dekódoltam... :) :D :P A fázis ceruzával meg fázist keresünk, de egy autónál nincs ilyen, mert ott egyenfeszültségről beszélünk. :D Tényleg hülye kérdés hülye válasz!! És ha nem villan fel akkor???? :) Ha nem villan fel, akkor azzal a fordulatszámmérő elektronikával valami baj van, mert az kezeli a kútjelzőt is. Nincs közük egymáshoz, de egy helyről kapnak villanyt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 A Zotya hiába tanít? :) :D :) A fordmérő mutatója nem fix. :D Ezt még nem vettem le, a kilóméteróráé nem fix. a tankszintjelző, hőmérőé igen a fordulatszámmérőt passzolom. De mivel ez is csak tájékoztató jellegű gyanitom hogy ez is fix. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Ezt még nem vettem le, a kilóméteróráé nem fix. a tankszintjelző, hőmérőé igen a fordulatszámmérőt passzolom. De mivel ez is csak tájékoztató jellegű gyanitom hogy ez is fix. Mondom: állítható :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 Mondom: állítható :) :) Akkor az. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Olyan gégecsöveket hol tudok kapni amiket a motortérben használnak (hosszában hasított)? Jászberényben sehol nem találok. Próbáltam a simát, de azt nem lehet hosszában vágni, mert törik/pattan/xar stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Olyan gégecsöveket hol tudok kapni amiket a motortérben használnak (hosszában hasított)? Jászberényben sehol nem találok. Próbáltam a simát, de azt nem lehet hosszában vágni, mert törik/pattan/xar stb. Mert hidege volt a csőnek. Ha nem volt megfagyva, meg éppen nem hideg, akkor simán föl lehet vágni :D (egy nem sajnált tapétavágó ollóval szerintem egész jól lehet haladni :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Mert hidege volt a csőnek. Ha nem volt megfagyva, meg éppen nem hideg, akkor simán föl lehet vágni :D (egy nem sajnált tapétavágó ollóval szerintem egész jól lehet haladni :) ) Nem tudom felétek milyen gégecsöveket lehet kapni, de én még nyáron csináltam, és nekem is törött mint a sz.r :) Az a jó, amit gyárilag autóban használnak, az kifelé is rugalmas, mert pl a sima villanyszerelőset nekem két csíkban kellett felvágni, hogy bele tudjam szuszakolni a gyújtókábeleket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nem tudom felétek milyen gégecsöveket lehet kapni, de én még nyáron csináltam, és nekem is törött mint a sz.r :) Az a jó, amit gyárilag autóban használnak, az kifelé is rugalmas, mert pl a sima villanyszerelőset nekem két csíkban kellett felvágni, hogy bele tudjam szuszakolni a gyújtókábeleket. Nemtom, én meló közben szoktam fölvágni a csöveket, és ezek nem törnek :D Mondjuk nekem lépésállók vannak bent, lehet hogy a sima az törik mint a ropi? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nem tudom felétek milyen gégecsöveket lehet kapni, de én még nyáron csináltam, és nekem is törött mint a sz.r :D Az a jó, amit gyárilag autóban használnak, az kifelé is rugalmas, mert pl a sima villanyszerelőset nekem két csíkban kellett felvágni, hogy bele tudjam szuszakolni a gyújtókábeleket. Pontosan ez történt nálam is. Tapétavágóval lehet ugyan vágni, de abszolút nem rugalmas, és a kábelt szinte lehetetlen beletenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nemtom, én meló közben szoktam fölvágni a csöveket, és ezek nem törnek :D Mondjuk nekem lépésállók vannak bent, lehet hogy a sima az törik mint a ropi? :) Nekem is lépésálló van benne, ez a keményebbik, igaz? A fekete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nemtom, én meló közben szoktam fölvágni a csöveket, és ezek nem törnek :D Mondjuk nekem lépésállók vannak bent, lehet hogy a sima az törik mint a ropi? :) Én is vettem szürkét is meg feketét is (most nem tudom melyik a lépésálló) de mindkettő nagyon "merev" sugár irányba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Nekem is lépésálló van benne, ez a keményebbik, igaz? A fekete. Én is vettem szürkét is meg feketét is (most nem tudom melyik a lépésálló) de mindkettő nagyon "merev" sugár irányba. Igen a fekete az. Nekem azok nem szoktak törni. Legalábbis épületen belül tálcákban-Rackszekrényben nem szokott. Mondjuk az is igaz hogy 15-20 centinél hosszabb részen nem szoktam vágni, lehet hogy ha hosszabban próbálnám nekem is sz.r lenne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Igen a fekete az. Nekem azok nem szoktak törni. Legalábbis épületen belül tálcákban-Rackszekrényben nem szokott. Mondjuk az is igaz hogy 15-20 centinél hosszabb részen nem szoktam vágni, lehet hogy ha hosszabban próbálnám nekem is sz.r lenne :D Akkor sem törik, amikor megpróbálod "széthajtani", hogy beletedd a kábelt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2011 Megoszt Elküldve Január7, 2011 Akkor sem törik, amikor megpróbálod "széthajtani", hogy beletedd a kábelt? Én kifelé szoktam húzni a kábelt belőle :D De ha vissza is tunkolom, nem hajtom szét, csak belenyomom mindig :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts