Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy Astra 1,7D önindíton ha Bosch akkor van rajta egy lemez? Nem tudna valaki egy képet feltenni a Bosch indítóról.

Alákúsztam de nem igazán tudtam beazonosítani.

Köszi.

Milyen lemezre gondolsz?

Képpel sajnos nem tudok jelenleg szolgálni.

Link to comment
Megosztás:

Oké rendben, de én hülye makacs vagyok, és ha becarik a generátorom, akkor vagy én javítom meg, vagy veszek bontottat. :D

Lehet hogy kicsit nagyobb bizalommal kéne lenned másokhoz, és nem mindig a negatív példákat kellene felhoznod. :)

Mindent te sem tudsz megcsinálni, és bontottat sem vehet mindenből.

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy kicsit nagyobb bizalommal kéne lenned másokhoz, és nem mindig a negatív példákat kellene felhoznod. :D

Mindent te sem tudsz megcsinálni, és bontottat sem vehet mindenből.

Gondolom egy ilyen felújítást sem szaré-húgyé olcsón csinálnak. Bezzeg egy falusi autóvillamosságis, csak hát ott meg a megbízhatóság kérdéses.

Link to comment
Megosztás:

Van a bontóban most hozták még friss! 15 pénz, viszont tipp-topp. És van a tetején egy takarólemez, hosszú amit két M6 csavar rögzít. A bontós szerint ez így gyári, kell rá.

Akkor szerintem te a tartó konzolra gondolsz, az valóban kell rá, mert azzal tudod rögzíteni. Szerintem 15 ért nem rossz vétel (de majd Dáwid megcáfol :D ) Ha teheted vedd meg, a régit meg kipucolod, amit kell cserélsz benne és elteszed pótnak, én is így csináltam, így bármikor bexarik a mostani egyből tudom pótolni :)

Szerk: Esetleg próbálj meg 1-2 ezrest lealkudni még az árából :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor szerintem te a tartó konzolra gondolsz, az valóban kell rá, mert azzal tudod rögzíteni. Szerintem 15 ért nem rossz vétel (de majd Dáwid megcáfol :D ) Ha teheted vedd meg, a régit meg kipucolod, amit kell cserélsz benne és elteszed pótnak, én is így csináltam, így bármikor bexarik a mostani egyből tudom pótolni :)

Szerk: Esetleg próbálj meg 1-2 ezrest lealkudni még az árából :D

Alkuval ennyi.Képet hogy tudok ide felbűvészkedni, nem vagyok nagy majer a gépnél, csak írok olvasok.

Köszi a segedelmet! :)

Link to comment
Megosztás:

Alkuval ennyi.Képet hogy tudok ide felbűvészkedni, nem vagyok nagy majer a gépnél, csak írok olvasok.

Köszi a segedelmet! :D

Akkor ha van rávalód szerintem vedd meg!

Képfeltöltésben nekem is a többiek segítettek, nem akarok hülyeséget mondani/írni neked, várj meg egy másik cartársat aki segít! Egyéb csevegésbe ha beírod tuti segít valaki :)

Link to comment
Megosztás:

Alkuval ennyi.Képet hogy tudok ide felbűvészkedni, nem vagyok nagy majer a gépnél, csak írok olvasok.

Köszi a segedelmet! :D

Feltöltöd egy képfeltöltő oldalra, pölö ide:Klikk lekicsinyítve, mondjuk 400X valamennyi pixelre (pölö pain-tel) és a kép LINK-jét bemásolod a hsz-ablak fölötti "Betütípusok" szó alatt második ikonnal nyíló ablakba. Mondjuk ez így kicsit bonyolultra sikerült. :)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok kérem segítsen aki tud minél hamarabb! Jelenség: astra 97 1.6 16v menet közbe a benzin és hőfok mutatók kiakadnak (kimennek a max jelzésen túl) a ködlámpa visszajelzője halványan világít és a refié is aztán motordiagnosztika pár perc után világít és kuplung kinyomására leáll az autó (amugy az autó megy ha gázról nem vezsem el a lábam) ! másik jelenség ugyan ez de refi kapcsolására elalszik a müszeregység háttérvilágítása és a ford mérő mutatója le fel ugrál! ujra inditásnál minden oké!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok kérem segítsen aki tud minél hamarabb! Jelenség: astra 97 1.6 16v menet közbe a benzin és hőfok mutatók kiakadnak (kimennek a max jelzésen túl) a ködlámpa visszajelzője halványan világít és a refié is aztán motordiagnosztika pár perc után világít és kuplung kinyomására leáll az autó (amugy az autó megy ha gázról nem vezsem el a lábam) ! másik jelenség ugyan ez de refi kapcsolására elalszik a müszeregység háttérvilágítása és a ford mérő mutatója le fel ugrál! ujra inditásnál minden oké!

Mennyivel tölt a generátor?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok kérem segítsen aki tud minél hamarabb! Jelenség: astra 97 1.6 16v menet közbe a benzin és hőfok mutatók kiakadnak (kimennek a max jelzésen túl) a ködlámpa visszajelzője halványan világít és a refié is aztán motordiagnosztika pár perc után világít és kuplung kinyomására leáll az autó (amugy az autó megy ha gázról nem vezsem el a lábam) ! másik jelenség ugyan ez de refi kapcsolására elalszik a müszeregység háttérvilágítása és a ford mérő mutatója le fel ugrál! ujra inditásnál minden oké!

Valahol érintkezési hiba van , nem vagyok biztos benne de opelnél ugytudom a test a kormányoszlopra van rögzitve.

Hasonló szitut csinálhat egy korrodált csúszósarú is , inditsd el -vagy gyújtás ...és kotorász a vezetékek közé , a biztitáblából szokott kicsúszni a saru ki nem esik csak alig érintkezik és ezért is lehet.

Nem generátor -akku problem , ezt a müszerfal alatt kell keresni.

Link to comment
Megosztás:

Valahol érintkezési hiba van , nem vagyok biztos benne de opelnél ugytudom a test a kormányoszlopra van rögzitve.

Hasonló szitut csinálhat egy korrodált csúszósarú is , inditsd el -vagy gyújtás ...és kotorász a vezetékek közé , a biztitáblából szokott kicsúszni a saru ki nem esik csak alig érintkezik és ezért is lehet.

Nem generátor -akku problem , ezt a müszerfal alatt kell keresni.

huuuuuuu most igy belegondolva! rázós úton gyakrabban jelentkezik ! holnap teszt kösz előre is de azér ha van más ötlet irjatok

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy Astra 1,7D önindíton ha Bosch akkor van rajta egy lemez? Nem tudna valaki egy képet feltenni a Bosch indítóról.

Alákúsztam de nem igazán tudtam beazonosítani.

Köszi.

Igen van! Jó sz.r helyen van, föntről a leömlőtől nem éred el, alulról is csak akkor ha behajtogatod a kezed minden tengely fölé. Ha már égeti a kezed valami, akkor vagy jó helyen :D (tudom, csak én vagyok olyan hülye hogy mindent ami a leömlő környékén van, meleg motornál kezdek el berhelni :) ) A vezetékek a lemez végénél kommandóznak be a lemez, és az önindító közé, így elég nehezen lehet észrevenni azt is.

Link to comment
Megosztás:

Akkor szerintem te a tartó konzolra gondolsz, az valóban kell rá, mert azzal tudod rögzíteni. Szerintem 15 ért nem rossz vétel (de majd Dáwid megcáfol :) ) Ha teheted vedd meg, a régit meg kipucolod, amit kell cserélsz benne és elteszed pótnak, én is így csináltam, így bármikor bexarik a mostani egyből tudom pótolni :D

Szerk: Esetleg próbálj meg 1-2 ezrest lealkudni még az árából :P

Nem rossz, de van jobb is :) A konzol külön van, a takarólemez, meg az is külön, de tényleg úgy gyári, és tényleg kell rá :D

Link to comment
Megosztás:

Oké rendben, de én hülye makacs vagyok, és ha becarik a generátorom, akkor vagy én javítom meg, vagy veszek bontottat. :)

Először én is úgy gondoltam, hogy javíttatom a generátoromat (helyi szerelőnél) mert az olcsóbb, és nincs is nagy satum, meg nagy lehúzóm, stb...

Megvettem a szükséges új alkatrészeket, ami eleve több mint egy 20-as volt, mert a tengelyen a csapágyhelyek is kikoptak már és új kellett.

Aztán ez a kétbalkezes szerelő még a csapágyházat is szétgányolta nekem, ezért idővel a komplett új forgórész becsúszott a házba csapágyastól....

Végül Ausztriában kellett útközben cseréltetnem egy gyári felújítottra.

Szóval mégegyszer nem berheltetek generátort! :D

Link to comment
Megosztás:

Nem rossz, de van jobb is :) A konzol külön van, a takarólemez, meg az is külön, de tényleg úgy gyári, és tényleg kell rá :D

Nem emlékszem, hogy az enyémen lenne bármilyen takarólemez, de aztán a fene tudja, nyáron úgyis újra kellene vezetékelnem, majd akkor megnézem.

Link to comment
Megosztás:

Először én is úgy gondoltam, hogy javíttatom a generátoromat (helyi szerelőnél) mert az olcsóbb, és nincs is nagy satum, meg nagy lehúzóm, stb...

Megvettem a szükséges új alkatrészeket, ami eleve több mint egy 20-as volt, mert a tengelyen a csapágyhelyek is kikoptak már és új kellett.

Aztán ez a kétbalkezes szerelő még a csapágyházat is szétgányolta nekem, ezért idővel a komplett új forgórész becsúszott a házba csapágyastól....

Végül Ausztriában kellett útközben cseréltetnem egy gyári felújítottra.

Szóval mégegyszer nem berheltetek generátort! :)

Ilyenkor persze a baromarcú szerelő mossa kezeit :D

Munkatársamnak karácsony előtt kellett 160e Ft-ot költeni OFF autójára, mert valami pancser szerelő őszi vezérléscserekor nem jól húzott meg egy csavart és menet közben szétszállt a vezérlésük. A szerellő annyit mondott először, hogy sorry, majd valahogyan kárpótolja őket, azóta nem elérhető :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Lenne egy óriási problémás kérdésem! Van egy astrám f 1.6 16v ecotec motoros, és az a bajom hogy ha belerakok egy fordlatszámmérős órát nem csinál semmit pedig az áramot meg kapja csak nem mutat!!??? :D Mi lehet a baj? És az óra biztos hogy jó!!

Szerintetek?

Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.