Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Üdv! Mitől merülhetett le egy éjszaka alatt az aksim? Nem hagytam semmit sem bekapcsolva szerintem. Mindennapos használatban van semmi előjele nem volt hogy betegeskedne. Reggel még a műszerfal sem világított úgy lemerült most délután rámértem 2,89volt volt benne. Az előéletét nem ismerem ezzel vettem a kocsit 2 éve mindig indult vele. Valami tipp?

Mérd ki van-e rejtett áramfolyás, leveszed az egyik akusarut, és a saru, meg az akku pólusa között ampert mérsz, csak dugd átt a műszeren a másik likba a piros kábelt, és kapcsold a 10A(nálam legalábbis) funkcióra. Rögzítsd mindkét mérőcsúcsot (saruhoz, és az akkuhoz) majd ülj be, és nyomd ki a középkijelzőt, mert közben bekapcsolt idő/dátum beállításra, ugye a műszeren keresztül vissza lett kötve az akku. Olvasd le a műszert, nekem ha jól rémlik 0.04A-volt az áramfolyás, ez még normálisnak tekinthető.

Elküldve
Mérd ki van-e rejtett áramfolyás, leveszed az egyik akusarut, és a saru, meg az akku pólusa között ampert mérsz, csak dugd átt a műszeren a másik likba a piros kábelt, és kapcsold a 10A(nálam legalábbis) funkcióra. Rögzítsd mindkét mérőcsúcsot (saruhoz, és az akkuhoz) majd ülj be, és nyomd ki a középkijelzőt, mert közben bekapcsolt idő/dátum beállításra, ugye a műszeren keresztül vissza lett kötve az akku. Olvasd le a műszert, nekem ha jól rémlik 0.04A-volt az áramfolyás, ez még normálisnak tekinthető.

Oks! Reggel azzal kezdek. Köszöntem

Elküldve
Üdv! Mitől merülhetett le egy éjszaka alatt az aksim? Nem hagytam semmit sem bekapcsolva szerintem. Mindennapos használatban van semmi előjele nem volt hogy betegeskedne. Reggel még a műszerfal sem világított úgy lemerült most délután rámértem 2,89volt volt benne. Az előéletét nem ismerem ezzel vettem a kocsit 2 éve mindig indult vele. Valami tipp?

Az akksi a legalattomosabb eszköz a kocsiban. Van olyan, hogy este még leállítottad, semmi baja, reggelre meg bedöglik. :D

Elküldve
Az akksi a legalattomosabb eszköz a kocsiban. Van olyan, hogy este még leállítottad, semmi baja, reggelre meg bedöglik. :D

Én a ledezéssel bíbelődtam amikor beadta a kulcsot, pár óra alatt úgy lemerült, hogy nem is forgatta átt a motort, először azt hittem rövidzárlatot csináltam, de nem villant semmi, és a csavarhúzó vége is ép volt. :)

Elküldve
Én a ledezéssel bíbelődtam amikor beadta a kulcsot, pár óra alatt úgy lemerült, hogy nem is forgatta átt a motort, először azt hittem rövidzárlatot csináltam, de nem villant semmi, és a csavarhúzó vége is ép volt. :D

Én meg reggeltől este 9-ig szereltem a BC-t befele és szólt a zene végig az autórádióból és nem merült le a szemétje. :)

Elküldve
Az akksi a legalattomosabb eszköz a kocsiban. Van olyan, hogy este még leállítottad, semmi baja, reggelre meg bedöglik. :)

Mi a corsával jártunk így. Este még hazajött vele, reggelre teljesen megkukult. Feltöltöttem, 1 hét után ugyanaz, reggelre vége volt. Méricskéltem én is össze-vissza mindent, amit csak lehetett, de nem találtam okot a dologra. Vettem inkább új aksit, mint asszony sivákolását hallgassam. :)

Viszont az új aksi.......23.-án hazajött az autóval, azóta a garázsban pihent. Tegnap délután gondoltam megnézem indul-e egyáltalán.....és láss csodát....pöcc-röff. :D

Elküldve
Én meg reggeltől este 9-ig szereltem a BC-t befele és szólt a zene végig az autórádióból és nem merült le a szemétje. :D

Érdekes mert előtte volt olyan hogy egész éjjel be volt kapcsolva a belső világítás, mégse volt gond, úgy látszik lejárt az ideje.

Elküldve
Mármint ez az ár mire vonatkozik? Mert önindítót tuti nem kapsz ennyiért. Egyébként sajnso nem tudom ma megnézni én sem az enyémet, mert anyáméknál van, és ma nem járok arra. Bocsi! Egyébként a bontósok egyből tudni fogják, hogy mi kell neked, ha elmondod az autó (motor) típusát :P

Én ősszel vettem egy bontottat 12.000-ért szétszedtem, kipucoltam, ahol kellett grafitos zsírral megkentem és tökéletes

:D :) megadtam A telefonszámot nem? :) :D

Elküldve
Köszönöm szépen. Sajnos akkor kábelköteg is kell ha vezérlőt cserélek :/ Új kulcsot kellet rendelnem hát nem úszom meg olcsón. A kulcs magában 13 ezer, meg kell valami kártya amin a kódok vannak annak a pótolása 5 ezer, plusz hangolási költség 3 ezer. Az új kulcsot inkább összeforrasztom leszigetelőzöm meg teszek rá védő burkot xD. Köszönöm a segítséget.

Ui.: 11,7-11,9-el tölt a generátorom tavaly lett rajta cserélve a tárcsa és ugyan úgy nyikorog nyirkos időben meg is csúszik az ékszíj. :D :)

Miért kellene új kábelköteg egy ugyanolyan tipusú vezérlőhöz? :)

Elküldve
:D :) megadtam A telefonszámot nem? :) :D

Elnézést kívánok :P Valóban kaptam kedvezőbb ajánlatokat, de mivel ősszel pont Sopronban voltam hivatalból, egy helyi bontóban kaptam picit drágábban viszont nem volt fuvarköltségem, mivel céges autóval voltam. Sajnos nekem a bontós cuccoknál számolnom kell egy utiköltséggel is. Azért azt a fenti összeget akkor is kevésnek találom, de legyen szerencséje, és kapjon annyiért!!!

Elküldve
Mármint ez az ár mire vonatkozik? Mert önindítót tuti nem kapsz ennyiért. Egyébként sajnso nem tudom ma megnézni én sem az enyémet, mert anyáméknál van, és ma nem járok arra. Bocsi! Egyébként a bontósok egyből tudni fogják, hogy mi kell neked, ha elmondod az autó (motor) típusát :)

Én ősszel vettem egy bontottat 12.000-ért szétszedtem, kipucoltam, ahol kellett grafitos zsírral megkentem és tökéletes

ne mán ezek csak új bendix árak, sajna bontott indító nincs a környéken, mert fehér holló. :D

Elküldve
Elnézést kívánok :) Valóban kaptam kedvezőbb ajánlatokat, de mivel ősszel pont Sopronban voltam hivatalból, egy helyi bontóban kaptam picit drágábban viszont nem volt fuvarköltségem, mivel céges autóval voltam. Sajnos nekem a bontós cuccoknál számolnom kell egy utiköltséggel is. Azért azt a fenti összeget akkor is kevésnek találom, de legyen szerencséje, és kapjon annyiért!!!

Bocsi mellélőttem!!!!! :D

Elküldve
Az akksi a legalattomosabb eszköz a kocsiban. Van olyan, hogy este még leállítottad, semmi baja, reggelre meg bedöglik. :D

Azért egy C14NZ-t napelemről is be lehet indítani, éppen ezért elhiszem, hogy nem volt előjele a hibának. :)

Elküldve
A felújítás is, nem is tudom kinek volt itt gondja felújított generátorral, valamit nagyon meghúztak benne, és tök el volt kopva asszem a tengely.

Nem gagyi felújításról kell beszélni, hanem "gyáriról"!

Nekem Hella által felújított (címkés) generátor van a kocsiban, mióta a régi (amit a helyi szerelőm "újított fel) Ausztriában megmurdált.....

Ott aztán cserélték erre.

Olyan mint a gyári új.

Elküldve

Sziasztok...

inkább itt folytatom :D volt a problémám, hogy gyújtás nélkül is járt a motor. Az most megoldódott... valahogy magától. De... most nem hajlandó ablakot törölni... kicseréltem az ablaktörlő motort... csak az automatikát hallom, hogy kapcsol, de a lapátok nem mozognak :) a biztosítéka (30A) az meg nagyon melegszik... nem tudom mi tévő legyek... vigyem el egy autóműszerészhez? vagy megtudom oldani én magam is a problémát?

Elküldve
Sziasztok...

inkább itt folytatom :) volt a problémám, hogy gyújtás nélkül is járt a motor. Az most megoldódott... valahogy magától. De... most nem hajlandó ablakot törölni... kicseréltem az ablaktörlő motort... csak az automatikát hallom, hogy kapcsol, de a lapátok nem mozognak :) a biztosítéka (30A) az meg nagyon melegszik... nem tudom mi tévő legyek... vigyem el egy autóműszerészhez? vagy megtudom oldani én magam is a problémát?

Először mérjél rá hogy a motorig elmegy -e a villany egyáltalán. Ha nincs ott, akkor mindegy milyen motor lóg a drót végén :D

Elküldve
Hol mérted ezt a feszültséget, az akksi kapcsain? Mérd meg a generátor kivezetésein is.

Megmértem,a generátoron megvan a 14 körüli érték,de az akksin továbbra is csak 13,4.

Valamelyik kábel lesz? :D

Elküldve
Megmértem,a generátoron megvan a 14 körüli érték,de az akksin továbbra is csak 13,4.

Valamelyik kábel lesz? :D

Testkábel vagy a "plusz" kábel. Nézd át a motor test átkötéseit. Zozornak pl a generátor és a szelepfedél vezérlés felőli részén lévő szövött réz test átkötés volt elrohadva. :)

Elküldve
Testkábel vagy a "plusz" kábel. Nézd át a motor test átkötéseit. Zozornak pl a generátor és a szelepfedél vezérlés felőli részén lévő szövött réz test átkötés volt elrohadva. :D

Ezeket megnézem holnap.A generátorról a piros,vastag "plusz" kábel egyenesen az akkura megy egyébként?

Elküldve
Ezeket megnézem holnap.A generátorról a piros,vastag "plusz" kábel egyenesen az akkura megy egyébként?

Legjobb tudomásom szerint megszakítás nélkül van összekötve a kettő a pirossal. :D

Elküldve
Nem gagyi felújításról kell beszélni, hanem "gyáriról"!

Nekem Hella által felújított (címkés) generátor van a kocsiban, mióta a régi (amit a helyi szerelőm "újított fel) Ausztriában megmurdált.....

Ott aztán cserélték erre.

Olyan mint a gyári új.

Oké, de odaviszem egy ismeretlenhez a generátort, hogy újjítsa fel, azt sem tudom ki az, nekem éppen annyira lutri a munkája mint a bontott alkatrész. :D

Sziasztok...

inkább itt folytatom :) volt a problémám, hogy gyújtás nélkül is járt a motor. Az most megoldódott... valahogy magától. De... most nem hajlandó ablakot törölni... kicseréltem az ablaktörlő motort... csak az automatikát hallom, hogy kapcsol, de a lapátok nem mozognak :) a biztosítéka (30A) az meg nagyon melegszik... nem tudom mi tévő legyek... vigyem el egy autóműszerészhez? vagy megtudom oldani én magam is a problémát?

Ha melegszik akkor lehet megszorult a mechanika. Próbáld átfújni a csuklókat csavarlazítóval, WD40-el akár ott is megszorulhat ahol átmegy a burkolaton a szélvédő alatt.

Elküldve

Ha melegszik akkor lehet megszorult a mechanika. Próbáld átfújni a csuklókat csavarlazítóval, WD40-el akár ott is megszorulhat ahol átmegy a burkolaton a szélvédő alatt.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.