zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 16 pólusú a csatim: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/pic007.htm De ha neked ilyen: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/pic008.htm van az is jó lenne. Ott a K és a G között kellene mérni ha jól tudom. Nem jó, nekem a K-pólusban nincs érintkező. :D
szepnorbee Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Nem jó, nekem a K-pólusban nincs érintkező. :D Melyik betűknél vannak érintkezők? (Az A, B-n kívül, mert gondolom ott van, a diag miatt)
szepnorbee Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Rossz rajzot néztem. Ez szerint a link szerint ( http://www.techedge.com.au/vehicle/aldl8192/8192hw.htm ) az opeleknék az A (test) és a G (adat) pineknél jön az adat. Bocsi
zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Melyik betűknél vannak érintkezők? (Az A, B-n kívül, mert gondolom ott van, a diag miatt) Így néz ki:
szepnorbee Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Így néz ki: ... Ha jól gondolom akkor a bal legalsó csati az a GND (test) (ezt lehetne elenőrízni a kasztnihoz képest). Jobb oltalt pedig felülről a második az adat.
zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Ha jól gondolom akkor a bal legalsó csati az a GND (test) (ezt lehetne elenőrízni a kasztnihoz képest). Jobb oltalt pedig felülről a második az adat. Itt mértem 0.11Voltot. :D
szepnorbee Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Itt mértem 0.11Voltot. :D Köszi!! Én is annyit mérek az enyém adat csatiján ha rajta a gyújtás. Érdekes. De akkor miért nem kommunikál :S
zotya975 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Köszi!! Én is annyit mérek az enyém adat csatiján ha rajta a gyújtás. Érdekes. De akkor miért nem kommunikál :S Hát passz, az enyém még csak a gémkapoccsal kommunikállt. :D
daykiller Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Sziasztok! Légyszi segítsetek kicsit! Valaki megnézné nekem, hogy a diagnosztikai csatlakozó 7-es lába és a test között mennyi a feszültség, ha rajta a gyujtás? Nem akar a kocsim kommunikálni a hibakód olvasókkal. Élőadatot néznénk de, olyan mintha nem jönne adat. Köszi!!! A hibakód villogtatás működik? 5-ös és 6-os összekötése. A régebbi 10 pin-es csatlakozóknál a G jelű pin-re fut be az összes jel, így az ott mért dolog lehet csalóka is. 16-osnál már külön van véve minden jelet adó eszköz. Pl ECU a 7-es (6-os a villogtató), BC a 8-as, immo a hármas, stb. Azt nézd még meg, hogy a csatlakozó négyes és ötös pontjához képest van-e mérhető feszültség, illetve szakadásvizsgálóval ellenőrizd, hogy a négyes és ötös pin össze van-e kötve a kasztnival.
oli0226 Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Hali!Valakinelk itt van olyan számlapja ami,fehér kékkel van megvilágítva és piros a mutató?Láttam olyat ahol alap számlap,kék és piros az komolyan nézett ki,de én szerkesztettem magamnak fehér számlapot és kék piros lenne csak nem tudom elképzelni mit mutat majd.Remélem nem lesz sok a kék.Januárban készül el remélem jól fog kinézni. :D
zozor Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Na, ma megcsináltam az ablaktörlő motort: szétszedtem, kicsit így is nehezen ment, szétfúrtam a szegecseket, lemezcsavarral összeraktam+ kapott zsírt bőven, azóta teker, mint akit kergetnek... :) Meg nyomtam piros szilót az ablakhoz végig, remélem ebben a mínusz 7ben és alatta csak megkeményedik... :D Ja és rájöttem miért nincs hátsó ködlámpám: a biztosítékát múltkoriban átcsoportosítottam, így most azt is pótoltam... :)
ambruzsg Elküldve December29, 2010 Elküldve December29, 2010 Na, ma megcsináltam az ablaktörlő motort: szétszedtem, kicsit így is nehezen ment, szétfúrtam a szegecseket, lemezcsavarral összeraktam+ kapott zsírt bőven, azóta teker, mint akit kergetnek... :) Meg nyomtam piros szilót az ablakhoz végig, remélem ebben a mínusz 7ben és alatta csak megkeményedik... :D Ja és rájöttem miért nincs hátsó ködlámpám: a biztosítékát múltkoriban átcsoportosítottam, így most azt is pótoltam... :) Én hajszárítóval melegítettem múltkor hogy meg bírjon kötni :D amúgy nulla alatt nem fog...
zozor Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Én hajszárítóval melegítettem múltkor hogy meg bírjon kötni :) amúgy nulla alatt nem fog... Nincs olyan hosszú hosszabbítóm, hogy leérjen a 2.ról... :D Örülök, hogy legalább végeztem vele, mert már menni kellett haza, meg hát meg kellett csinálni, így nem lehet közlekedni vele. :)
egooon Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Hali. Leálltam tegnap d.u. az autóval és most reggel mikor indítottam be a sárga hibakód lámpa villog... Ez tavaly már okozott gondot, de akkor kiderült, hogy rezgéstől az elakadás jelző kicsit úgy mozdult el. Most elakadás jelző kivéve ugyan az... Vezetékek nem érnek össze sehol sem. Előre is köszönöm, mindenkinek.
zotya975 Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Hali. Leálltam tegnap d.u. az autóval és most reggel mikor indítottam be a sárga hibakód lámpa villog... Ez tavaly már okozott gondot, de akkor kiderült, hogy rezgéstől az elakadás jelző kicsit úgy mozdult el. Most elakadás jelző kivéve ugyan az... Vezetékek nem érnek össze sehol sem. Előre is köszönöm, mindenkinek. Hibakód lámpa? A motorkontrol lámpára gondolsz? Elméletileg semmi köze a vészvillogóhoz, csak a motorral kapcsolatos hibákra gyullad ki. A vészvillogó elromlása nem ritka, vagy cserélni kell, vagy papírdarabbal, fém százassal kiékelni. Állítólag javítani is lehet.
szepnorbee Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 A hibakód villogtatás működik? 5-ös és 6-os összekötése. A régebbi 10 pin-es csatlakozóknál a G jelű pin-re fut be az összes jel, így az ott mért dolog lehet csalóka is.....(..) Üdv! A hibakód villogtatás működik rendesen. a 4 ill. 5. pin is össze van kötve a kasztnival. Sőt. Tegnap kivettem az ECU,t szétszedtem és onnan lekövettem a diag csati 7. pinjéig a vezetéket. Megvan az összeköttetés. Szóval értetlenül állok a dologhoz.
FPepe Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Hali. Leálltam tegnap d.u. az autóval és most reggel mikor indítottam be a sárga hibakód lámpa villog... Ez tavaly már okozott gondot, de akkor kiderült, hogy rezgéstől az elakadás jelző kicsit úgy mozdult el. Most elakadás jelző kivéve ugyan az... Vezetékek nem érnek össze sehol sem. Előre is köszönöm, mindenkinek. A hibalámpa villogása indításkor az immo hibájára utal tudtommal.
egooon Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Hibakód lámpa? A motorkontrol lámpára gondolsz? Elméletileg semmi köze a vészvillogóhoz, csak a motorral kapcsolatos hibákra gyullad ki. A vészvillogó elromlása nem ritka, vagy cserélni kell, vagy papírdarabbal, fém százassal kiékelni. Állítólag javítani is lehet. Motorhibakód. Csinál elég sok minden ilyen ami elindítja a diagnosztikát. Pl. a rádiónál a vezetékek variálgatása. Az elakadás jelző eddig is ki volt ékelve, nem jelezheti hibának, mert folyamatosan villog szóval üres a tár. Egyébként ki is vettem a gombot.
egooon Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 A hibalámpa villogása indításkor az immo hibájára utal tudtommal. Nincs. Legalábbis eddig nem tűnt fel, hogy lenne :D
Guest gorbi Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Nincs. Legalábbis eddig nem tűnt fel, hogy lenne :D Azért nézd meg egyértelműen, mert ez nem volt túl meggyőző. Akár a kulcsot, akár a kormányoszlop burkolat megbontásával. Az immo így jelzi a hibát, hogy indításkor villog a hibalámpa. (Assz'em 96'-tól terjedt el jobban, de sok 95'-ösbe is beletették.)
egooon Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Azért nézd meg egyértelműen, mert ez nem volt túl meggyőző. Akár a kulcsot, akár a kormányoszlop burkolat megbontásával. Az immo így jelzi a hibát, hogy indításkor villog a hibalámpa. (Assz'em 96'-tól terjedt el jobban, de sok 95'-ösbe is beletették.) Hát központi zár nincs benne, gondolom immo akkor tuti nincs egyébként pont mikor mentem ki ejtettem el a kulcsot és szétesett a burkolat full üres. A kormány burkolat mögött nincs semmi olyan ami immo-ra utalna sokszor láttam burkolat nélkül. De azért szétnézzek még egyszer.
daykiller Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Hát központi zár nincs benne, gondolom immo akkor tuti nincs egyébként pont mikor mentem ki ejtettem el a kulcsot és szétesett a burkolat full üres. A kormány burkolat mögött nincs semmi olyan ami immo-ra utalna sokszor láttam burkolat nélkül. De azért szétnézzek még egyszer. Ha gömbölyded kulcsod van, akkor immo-s. Ha szögletes, akkor nem. A szabályos villogás immo hibát jelent, pl mikor nincs benne a transzponder a kulcsban. A másik és rosszabb lehetőség, hogy döglődik az ECU-d. Az meg nem feltétel, hogy ha van központi akkor immo is és fordítva. Halkan megjegyzem, hogy nálam akkor is villog, mikor hibakód kiolvasási üzemmódban beindítom a motort.
Dáwid Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Hát központi zár nincs benne, gondolom immo akkor tuti nincs egyébként pont mikor mentem ki ejtettem el a kulcsot és szétesett a burkolat full üres. A kormány burkolat mögött nincs semmi olyan ami immo-ra utalna sokszor láttam burkolat nélkül. De azért szétnézzek még egyszer. Lehet hogy körül kéne csúszni térden arrafelé egy pár négyzetmétert, ahol leejtetted a kulcsot :D
daykiller Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Lehet hogy körül kéne csúszni térden arrafelé egy pár négyzetmétert, ahol leejtetted a kulcsot :D Főnökömnek is így veszett el a transzponderje. :) A negyedik autószerelőnek tűnt fel, hogy talán az immo és be is jött neki. :)
J0hnny Elküldve December30, 2010 Elküldve December30, 2010 Halkan megjegyzem, hogy nálam akkor is villog, mikor hibakód kiolvasási üzemmódban beindítom a motort. Ugye azt tudod, hogy ez milyen üzemmódnak hívják? :D
Recommended Posts