Breki Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 A képek a cc belsejéről. http://kephost.hu/share-54C7_4D049A08.html U.i.: Remélem kivehető az IC k (vagy mik) száma. :) Köszi! Tökéletesen látni mindent. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Köszi! Tökéletesen látni mindent. :lol: :lol: Remélem tudtam segíteni a képekkel. Sajnos nem értek hozzá, hogy mi lehet a baja, így egyszerűbb volt nekem lecserlni egy jóra. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Kiszereled, slagot dugsz bele, ha rendesen átfolyik akkor nincs dugulás. Ha rossz akkor úgyis ki kell cserélni , ha nem ez a baj, akkor meg legalább átmostad. :lol: Alapjárati motor hiba, vagy akár fals levegő szívása okozhat alapjárati gondokat. Ha a fékrásegitőben, vagy a csöveiben van a lyuk akkor akár a fék is emiatt szórakozhat. Féktisztító sprével lehet fúlykálni a rásegítőt+ csöveit, ha felpörög a motor, akkor itt van gebasz. Ez a féktisztítóval való fújkálás működik? Nemrégiben próbáltam ezt a módszert a fals levegő ellenőrzésre, de amikor közvetlenül a szívócsőbe fújtam, akkor sem pörgött fel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 Ez a féktisztítóval való fújkálás működik? Nemrégiben próbáltam ezt a módszert a fals levegő ellenőrzésre, de amikor közvetlenül a szívócsőbe fújtam, akkor sem pörgött fel... Járó motornál próbálkozz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Tegnap reggel nem idult az astrám (c14nz) indítózás közben hallottam, hogy az ac reléje kikapcsol ezért gondoltam nincs szikra nincs anyag leszedtem a trafóról a fő gyújtáskábelt. A kulcsot elforgattam gyújtásra akkor köpött egy szikrát, mikor indítóztam akkor nem adott egy kicsit se. hoszas sz@rakoás után lehuztam a kábelt a trafóról és az alatta található modulról és befujtam wd40 el. Visszaraktam a kábeleket a helyükre és indítóztam nem akart elindulni aztán leszedtem a kábelt megint és vissza aztán 2. -ra elindult azóta indul rendesen. Kérdésem: mi lehet a baj, valaki járt -e már így és , számíthatok e rá, hogy valami elfog romlani, illetve nem indul megint.... előtte való nap mentem 50km -t letettem és reggel nem idult, ennyi idő alatt le oxidált volna telejesen? Válaszokat előlre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Megmértük a töltést. Emelkedő fordulatnál (gázadás) 13,8 V-ig ment föl. Az jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Megmértük a töltést. Emelkedő fordulatnál (gázadás) 13,8 V-ig ment föl. Az jó? Tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gregorbacsi 1-6 astraf Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Ez gyári?:lol: Nekem gyári két szólamúm van. Ennél még van jobb?:lol: Ez olyan ami a hazárd megye lordjaiból a lee tábornok kocsijában szól! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Tegnap reggel nem idult az astrám (c14nz) indítózás közben hallottam, hogy az ac reléje kikapcsol ezért gondoltam nincs szikra nincs anyag leszedtem a trafóról a fő gyújtáskábelt. A kulcsot elforgattam gyújtásra akkor köpött egy szikrát, mikor indítóztam akkor nem adott egy kicsit se. hoszas sz@rakoás után lehuztam a kábelt a trafóról és az alatta található modulról és befujtam wd40 el. Visszaraktam a kábeleket a helyükre és indítóztam nem akart elindulni aztán leszedtem a kábelt megint és vissza aztán 2. -ra elindult azóta indul rendesen. Kérdésem: mi lehet a baj, valaki járt -e már így és , számíthatok e rá, hogy valami elfog romlani, illetve nem indul megint.... előtte való nap mentem 50km -t letettem és reggel nem idult, ennyi idő alatt le oxidált volna telejesen? Válaszokat előlre is köszönöm! Valszeg az a modul vacakol. De azt sose fogom megérteni, miért jó kenőspray-vel fújkálni a kontaktokat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Valszeg az a modul vacakol. De azt sose fogom megérteni, miért jó kenőspray-vel fújkálni a kontaktokat... wd40 tudtommal kontakt javito is. Azóta indul renddesen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 wd40 tudtommal kontakt javito is. Azóta indul renddesen... Nekem csati cibállásra szokott javulni a modul, de aztán vettem egyet bontóban 4 ezerért, azóta nem jött elő a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Nekem csati cibállásra szokott javulni a modul, de aztán vettem egyet bontóban 4 ezerért, azóta nem jött elő a hiba. A trafó alatti modul igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 A trafó alatti modul igaz? Igen. Nehezen indult, volt hogy kerregettem egy percig, megrángattam jó volt. Aztán pár napig semmi gond, majd megint nem indult. Kicseréltem, az volt a hibás. A következő lépés a Hall-jeladó csere lett volna, de az drágább jóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Igen. Nehezen indult, volt hogy kerregettem egy percig, megrángattam jó volt. Aztán pár napig semmi gond, majd megint nem indult. Kicseréltem, az volt a hibás. A következő lépés a Hall-jeladó csere lett volna, de az drágább jóval. Nézegettem újáron ez is elég horror... 10 alatt nemnagoyn van inkább 20eft. Bontottan meg kitudja milyet kapsz... Várok egy kicsit azért hátha megoldodott ha megint megcsinálja akkor csere, akkor is a bontót ajánlod vagy az olcsóbb utángyártott is jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Nézegettem újáron ez is elég horror... 10 alatt nemnagoyn van inkább 20eft. Bontottan meg kitudja milyet kapsz... Várok egy kicsit azért hátha megoldodott ha megint megcsinálja akkor csere, akkor is a bontót ajánlod vagy az olcsóbb utángyártott is jó? Én inkább bontott gyárit vettem bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 wd40 tudtommal kontakt javito is. Azóta indul renddesen... Mert rá van írva, nem jelenti azt, hogy jó arra is. Csak marketing... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 OKs! köszönön szépen az infókat! Akkor beszerzek mellé egy kontakt sprét is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Ma reggel megint megszopatott az akksim. Most már 2-3 naponta eljátsza, hogy nincs benne reggelre elég nafta. Nem hiszem el, hogy egy akksinak csak két évig kell működnie, még akkor is ha nincs garázsban az autó Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Ma reggel megint megszopatott az akksim. Most már 2-3 naponta eljátsza, hogy nincs benne reggelre elég nafta. Nem hiszem el, hogy egy akksinak csak két évig kell működnie, még akkor is ha nincs garázsban az autó Ne is hidd el, annál jóval többet kell kibírnia. Ott vmi komoly gebasz van sajnos :lol: Nekem is 3 éve csillaggarázsozik az off autó a kb 8-10 éves akksival... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Ne is hidd el, annál jóval többet kell kibírnia. Ott vmi komoly gebasz van sajnos :lol: Nekem is 3 éve csillaggarázsozik az off autó a kb 8-10 éves akksival... Jól megvígasztaltál, és sikerült némi lelket öntened belém :lol: Mindjárt bekötünk kollégával egy A mérőt sorba, hogy valami szíjja-e az áramot, vagy az akksi szar alapból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Hiába búvom a világhálót, nem találok elfogadható áron akksit. Lehet, hogy ez már csak januárban lesz meg? Vagy valaki/k a családból lemondhat/nak a karácsonyi ajándékról :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Hiába búvom a világhálót, nem találok elfogadható áron akksit. Lehet, hogy ez már csak januárban lesz meg? Vagy valaki/k a családból lemondhat/nak a karácsonyi ajándékról :lol: Előbb nézzétek meg hogy sz.pja -e valami állandóan, és csak utána vakarózz hogy másik kéne. Ha szívja valami, az az újat is szívni fogja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Előbb nézzétek meg hogy sz.pja -e valami állandóan, és csak utána vakarózz hogy másik kéne. Ha szívja valami, az az újat is szívni fogja :lol: Igen, az lesz az első, amint a kollégám befejezi a sztachanovista tevékenységét és végre ráér fusizni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Igen, az lesz az első, amint a kollégám befejezi a sztachanovista tevékenységét és végre ráér fusizni :lol: Például a gyári rádió figyelő szolgálata! A mérést csak azután végezzétek, ha a kocsi már legalább 1 órán keresztül nem volt beindítva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December14, 2010 Megoszt Elküldve December14, 2010 Megmértük a töltést. Emelkedő fordulatnál (gázadás) 13,8 V-ig ment föl. Az jó? És honnan indult?? 13,8-14,4 között jó. Álatlában emelt fordulaton a 14.4-hez van közelebb és alapjáraton kevesebb. Persze csak ha nincsen sok nagy fogyasztó (világítás, ablakfűtés) bekapcsolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts