Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Gyári az egész rendszer benne.

Gombot lenyomva azért bezárul az ajtó gondolom. Ajtókárpitot vedd le, aztán hátha látsz valamit. Villanyt kap, ha kattanni hallod, tehát valami mechanikai gond lehet.

Sziasztok. Szeretném kérdezni,hogy az első lámpák vajon gyárilag be vannak -e relézve. A hagyományos H4 es 60/55W os izzókat szeretném kicserélni 100/90W ra de nem szeretném,hogy elégjen a lámpakapcsoló.

Nincs relézve.

Link to comment
Megosztás:

Gombot lenyomva azért bezárul az ajtó gondolom. Ajtókárpitot vedd le, aztán hátha látsz valamit. Villanyt kap, ha kattanni hallod, tehát valami mechanikai gond lehet.

Nincs relézve.

Vagy vagy-se :lol: Nálam ugyanis amikor megvettem a kocsit akkor ment minden zárnál a központi, majd idővel a csomagtartó elkezdett halódni, aztán a jobb hátsó ajtó is....

Szétszedtem kutattam, és kiderül apám jóslata miszerint a hátsó ajtó csak a szál mentén pucolt vezetékről kapott feszt, itt szépen mind a két vezeték elrohadt és kis időeltolódással meghalt.

Vezeték cserélve probléma megoldva!

Most újra meghalt, apumat kérdeztem, mondta ha majd hazamegyek cserél nekem kondit a vezérlőpanelen, mert kapacitásszegény és nem bírja el a két zárat is...

Na ehhez nem értek, én csak helyeseltem ha hazaérek úgy lesz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Szeretném kérdezni,hogy az első lámpák vajon gyárilag be vannak -e relézve. A hagyományos H4 es 60/55W os izzókat szeretném kicserélni 100/90W ra de nem szeretném,hogy elégjen a lámpakapcsoló.

Ha kevesled a hagyományos izzó fényerejét, próbáld ki előbb a Megalight +90%-os izzót 60/55W-osban, hátha nem kell átalakítanod semmit :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hja ha nekem most 9 ezer forintom lenne akkor mégegyszer megnősülnék! :lol:

Akkor én is sajnáltam rá, de azóta behozta az árát azon, hogy hideg téli reggeleken sem kellett busszal mennem dolgozni. Amúgy tényleg idegesítő, hogy ilyenekre kell költenie az embernek, pedig mennyi gázolajat adnának annyi pénzért. Én most vettem észre, hogy hiányzik az egyik dísztárcsám, vagy lelopták az éjszaka (de miért csak egyet???) vagy reggel a mosóban "felejtettem". Megnéztem most a dísztárcsa.com-on és a legolcsóbb is majdnem 3e + fuvar. Hát q...a a...nyát, pont így karácsony előtt. De dísztárcsa nélkül olyan ocsmányul néz ki...

OFF vége, bocsi a modiktól, csak ideges lettem, és beszélnem kellett róla :lol:

Link to comment
Megosztás:

Drága a töltő de hosszútávon olcsóbb mint több új akkumulátor!

Amikor vettem az autót egy alig másfél éves aku volt benne. Az első hidegek táján be is állt, nyögni sem akart az önindító (Annyira levette a hideg)

Töltés majd használat kb két hétig majd újra beszart az aku... Ellenőrzés minden nincs sehol kósza fogyasztó plusszban

Újra töltöttem közel 30óra alatt kis amperrel és azóta semmi baja! több mint egy éve!

Új aksi min. 10.ezer töltő már feléért lehet kapni....

Így majd ha beáll a tartósabb mínuszok, akkor behozom lassan lemerítem, aztán újra vagy 30óra után töltöm fel.

Lámpa, hát én is megvettem a 90% pluszos izzókat, hát jobb jobb, de ez sem az igazi.

Sajnos nekem kiderült miután szétszedtem hogy a foncsorom van sz@rnak...

Két valeo 30.e ft áttúrva a jogszabályokat a NKH lapján, mire mindent szabályosan szerez be az ember xenonhoz 100.e ft alatt nem áll meg, de még bontott rizikóssal is 80e. ft köré szaladgál...

Így most én is gondolkozom a 90/100 izzón, mivel ebbe a foncsorba már úgyse nagyon lehet kárt tenni...

Szerintem az f astrán meg nem mutat jól a dísztárcsa :lol: ... Nekem ez lett a véleményem miután elhagytam egyet, és a következő garnitúra meg tulajdont váltott remélem azóta se tudja használni a kezét....

Rádió teszt, otthon megnézed mit tudsz fogni mit nem, ha az eredetivel többet tudsz fogni akkor nyilvánvaló, hogy az érzékenysége rosszabb az újnak...

Sajnos jellemző móka, nekem is az újjal ez van... Az egyetlen ok amiért nem cserélem vissza, mert ezen van 3,5 jack bemenet és onan kapja a muzsikaszót :lol:

De most már memóriakártyásra fáj a fogam, mert az nem merül le, és nincs lógó vezeték, még ha csak optikailag zavar (de úgy egyre jobban)

Link to comment
Megosztás:

Vettem egy rádiót a vaterán, lecseréltem a Car300-at.

Hát mit mondjak..

Sisteregve szól, meg nem jönnek rendesen az adók.

Amik korábban jöttek, azok sem..

Pl. Lánchíd, info, stb.

Nem tudom az antennám sz@r, vagy a rádió ?

Hol lehetne ezt letesztelni ?

Ha a régi a régi antennával szólt, akkor nem az antenna a hibás.

Látod,én ezért ragaszkodom az eredetihez!

CD-t nem akarok lejátszani, tucc-tucc sincs benne, de a rádió az állandóan szól.

Sajna a Lánchíd itt Sóskúton nem jön be, de más rádióval se. Gödörben lakunk.

Link to comment
Megosztás:

Ha a régi a régi antennával szólt, akkor nem az antenna a hibás.

Látod,én ezért ragaszkodom az eredetihez!

CD-t nem akarok lejátszani, tucc-tucc sincs benne, de a rádió az állandóan szól.

Sajna a Lánchíd itt Sóskúton nem jön be, de más rádióval se. Gödörben lakunk.

Nem csak kimondottan a Lánchídról van szó.

Sokszor a Neo is sisteregve szól.

Olyan rádiót vettem, mint a régi vóót..

Az szólt normálisan. Csak most nem tudom mi van.

Link to comment
Megosztás:

Lámpa, hát én is megvettem a 90% pluszos izzókat, hát jobb jobb, de ez sem az igazi.

Sajnos nekem kiderült miután szétszedtem hogy a foncsorom van sz@rnak...

Két valeo 30.e ft áttúrva a jogszabályokat a NKH lapján, mire mindent szabályosan szerez be az ember xenonhoz 100.e ft alatt nem áll meg, de még bontott rizikóssal is 80e. ft köré szaladgál...

Így most én is gondolkozom a 90/100 izzón, mivel ebbe a foncsorba már úgyse nagyon lehet kárt tenni...

Szerintem az f astrán meg nem mutat jól a dísztárcsa :lol: ... Nekem ez lett a véleményem miután elhagytam egyet, és a következő garnitúra meg tulajdont váltott remélem azóta se tudja használni a kezét....

Kb. 6500-7000 forintért árulják az új fényszórót (ha nem motoros). Ha abba új normál, vagy emelt fényerejű 60/55-ös izzót szerelsz más világ fog eléd tárulni!

Szerintem fölösleges a 100W. Nekem sincs, aztán mégis én előzöm meg a vakoskodó xenonosokat és utána jönnek utánam mint a felvezető rendőrautó után a ködben!

Szerintem az F Astrának "jól áll" a dísztárcsa.

28_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szép!!

Kb. 6500-7000 forintért árulják az új fényszórót (ha nem motoros). Ha abba új normál, vagy emelt fényerejű 60/55-ös izzót szerelsz más világ fog eléd tárulni!

Szerintem fölösleges a 100W. Nekem sincs, aztán mégis én előzöm meg a vakoskodó xenonosokat és utána jönnek utánam mint a felvezető rendőrautó után a ködben!

Szerintem az F Astrának "jól áll" a dísztárcsa.

http://kepfeltoltes.hu/101209/28_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ha a régi a régi antennával szólt, akkor nem az antenna a hibás.

Látod,én ezért ragaszkodom az eredetihez!

CD-t nem akarok lejátszani, tucc-tucc sincs benne, de a rádió az állandóan szól.

Sajna a Lánchíd itt Sóskúton nem jön be, de más rádióval se. Gödörben lakunk.

Én is! Szerintem az szól a legszebben is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kb. 6500-7000 forintért árulják az új fényszórót (ha nem motoros). Ha abba új normál, vagy emelt fényerejű 60/55-ös izzót szerelsz más világ fog eléd tárulni!

Szerintem fölösleges a 100W. Nekem sincs, aztán mégis én előzöm meg a vakoskodó xenonosokat és utána jönnek utánam mint a felvezető rendőrautó után a ködben!

Szerintem az F Astrának "jól áll" a dísztárcsa.

Na jól van akkor :lol: szép az de az enyémet akkor is ellopták...

De a motorizáltságod, nagyobb irigységet vált ki.

Utángyártottat nem akarok nagyon venni, mert nem sok jót halottam róla :S, de elgondolkodtató igaz. Mivel 3évnél nem tervezem tovább hogy nálam marad.

Erről volt már vita ki használ valeot, ki utángyártott no name-t és ki utángyártott nevesítettet?

Link to comment
Megosztás:

Nem feltételeztem a lámaságod. De sokan azt se tudják, hogy kell bekapcsolni a beltér lámpát. :lol: Nem tom azért a hidegekbe. Mert mikor beülsz remegsz a hidegtől és a kezeddel bele akadsz a tekerőbe és letekered. :lol:

Nem kell feltételezni, anélkül is megvan :) (a beltéri lámpa felkapcsolására is csak véletlenül jöttem rá).

Link to comment
Megosztás:

Drága a töltő de hosszútávon olcsóbb mint több új akkumulátor!

Hát nem tudom... nekem még sosem kellett töltő és most sincs. Akksik legalább 6 évet eddig mindíg kibírtak mind a régi autóimnál mind ennél az astránál. Igaz ritkán megyek 10km-nél rövidebb utakra.

Lámpa, hát én is megvettem a 90% pluszos izzókat, hát jobb jobb, de ez sem az igazi.

Sajnos nekem kiderült miután szétszedtem hogy a foncsorom van sz@rnak...Két valeo 30.e ft áttúrva a jogszabályokat a NKH lapján, mire mindent szabályosan szerez be az ember xenonhoz 100.e ft alatt nem áll meg, de még bontott rizikóssal is 80e. ft köré szaladgál...

Így most én is gondolkozom a 90/100 izzón, mivel ebbe a foncsorba már úgyse nagyon lehet kárt tenni...

Akkor miért nem inkább lámpát cserélsz. Ha most a rossz foncsorosba beleteszel egy 90/100-ast az csak tovább roncsolja a foncsort és ha nincs relézve még a világítás kapcsolód is előbb meghal. Én biztos vennék egy jó foncsoros bontottat és használnám a +90 es izzókat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ha valaki cserélt már izzót a fényszórómagasság állítóba meg a ködlámpa kapcsikba ossza meg vel(ünk)em, kérem! Szépen! :lol: Köszi

Mármint hogy hol is lehet kapni, Pesten...

Sima rizsszem izzó van bennük. A ködlámpáéba már cseréltem azt simán ki lehet cserélni. Nincs be forrasztva. A magasság állítót azt nem tudom. De az már lehet be van forrasztva mint a világítás kapcsolóba pl. (vagy ebbe sincs be forrasztva? pedig már ezt is szedtem szét) 1Biztos a ködös gombba lehet cserélni leveszed a gomb tetejét és ott lesz 2db izzó. ki-be és kész. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sima rizsszem izzó van bennük. A ködlámpáéba már cseréltem azt simán ki lehet cserélni. Nincs be forrasztva. A magasság állítót azt nem tudom. De az már lehet be van forrasztva mint a világítás kapcsolóba pl. (vagy ebbe sincs be forrasztva? pedig már ezt is szedtem szét) 1Biztos a ködös gombba lehet cserélni leveszed a gomb tetejét és ott lesz 2db izzó. ki-be és kész. :lol:

Ha már izzócsere a téma: A belső levegő keringető kapcsoló izzóját hogyan lehet cserélni és milyen megy bele?

Link to comment
Megosztás:

Ha már izzócsere a téma: A belső levegő keringető kapcsoló izzóját hogyan lehet cserélni és milyen megy bele?

Abba is Rizsszem. Kiveszed a keringető gombot. És az aljzat hátuljába van középen az izzó. Csipesszel fogod tudni kivenni és vissza tenni. Ha nem tudod a kocsiba meg oldani akkor teljesen szét kell szedned a fűtés konzolt. Így is javaslot a középkonzol burkolatot levenni. Mert úgy egyszerűbben ki tudod venni a gombot.

A gomb kivételekor ügyelj a gomb hátulján lévő rugókra. 2darab van a gomb két oldalán. És a gomb alja alatt a foglalatban van egy réz kerék. Nagyon apró azt nem célszerű kirántani a helyéről mert azon azzal mozog akadás mentesen a gomb ki be.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.