Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem látszik benne a hiba.

Egyébként én is erre tippelek, hogy behalt a cc.

Le tudod fényképezni a CC belsejét vmi nagyobb felbontással (nem telefonnal)?

Elküldve
Ha van nagyon sok időd és türelmed, akkor kipróbálhatod, hogy melyik kivezetésnél adja a hibát, lehet csak az egyik rossz. Aztán ha még jobban ráérsz, akkor belül leköveted az áramkört a nyákon, hogy mégis mi halhatott meg, cserélhető-e, stb.

de lehet hogy szerzek egy másik cc t

Elküldve
Ha mindkét oldalon tanítható, akkor elméletileg tudnia kéne a felhúzást. A sarokban levő csati az, amelyikre adni kéne testet. Mostanában volt valaki akinek szintén nem működött ez a funkció, így lehetséges, hogy nincs bekötve a motor elektronikáján belül. A működés feltétele a fix 12V és a test (vastagabb piros-sárga és barna vezeték)!
Azt hiszem, hogy ott lesz az eb elhantolva, hogy alapból gyújtás nélkül nincs ablakemelgetés. Viszont ha gyújtással elkezdem az automatikával felhúzatni az ablakot, akkor azt gyújtás nélkül is befejezi. A motorra viszont csak négy kábel csatlakozik. Akárhogy törpölök rajta, kell lennie a rendszerben valahol egy vezérlőnek.

A riasztón reléken keresztül ment a központi, vagy csak tranzisztoros kimenetei vannak?
Relés. Kattog, mint a fene...

De ezt már tuti kidobom belőle, mert estére az egyik távirányítónál is betagadott. Napközben meg még jó volt.

Elküldve

Sziasztok, van valakinek , tehát használ ilyet: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/E...Eyes-Lampa.html vagy ehhez hasonló lámpát?!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha van olyan aki használ, az írja már le hogy mik a tapasztalatai?! Jobb a fénye, mint a gyárinak, esetleg xenonnal használja? Milyen típusú xenont rakott bele? stb... Válaszotokat előre is köszönöm! Most szeretnék váárolni egy ilyet, és kíváncsi vagyok, hogy érdemes-e beletenni nem tuning célból, hanem használati élvezetből...tehát hogy jobban világít-e.

Üdv!

Elküldve
Sziasztok, van valakinek , tehát használ ilyet: http://www.rs-shop.hu/components/com_virtu...WO03D_38x50.jpg vagy ehhez hasonló lámpát?!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha van olyan aki használ, az írja már le hogy mik a tapasztalatai?! Jobb a fénye, mint a gyárinak, esetleg xenonnal használja? Milyen típusú xenont rakott bele? stb... Válaszotokat előre is köszönöm! Most szeretnék váárolni egy ilyet, és kíváncsi vagyok, hogy érdemes-e beletenni nem tuning célból, hanem használati élvezetből...tehát hogy jobban világít-e.

Üdv!

Olvasd el a GYIK, Angel eye részét. Én miután elolvastam egyből nem akartam ilyen lámpára egy vagyon elkölteni :lol:

Elküldve

Meghalt az aksim tegnap. Varta blue dinamic. Nem tudom mennyi idős, ezzel vettem az autót. Tavaly is szenvedtem vele, de akkor a generátorcsere megoldotta. A töltésem most jó, de tegnap meg sem nyekkent az öninditó. Megpróbálom ma feltölteni, de nem sok reményt fűzök hozzá. Nem volt tervben most egy uj aksi. :lol: :lol:

Elküldve
Meghalt az aksim tegnap. Varta blue dinamic. Nem tudom mennyi idős, ezzel vettem az autót. Tavaly is szenvedtem vele, de akkor a generátorcsere megoldotta. A töltésem most jó, de tegnap meg sem nyekkent az öninditó. Megpróbálom ma feltölteni, de nem sok reményt fűzök hozzá. Nem volt tervben most egy uj aksi. :lol: :lol:

Nekem is a 3. telemet kezdi meg az akksim (Egawatt) és a nagy hideget már tavaly sem viselte, gyakran kellett töltenem. Múlt héten is cserben hagyott már egyszer. Nem tudom, hogy érdemes-e új akksit vennem, vagy esetleg most ajánlottak ilyen autós szerkezetet, ami bikázó+mini kompresszor+lámpa egyben. 10 e-ért kínálták, néztem neten a bolti ára 20-30 e körül van.

Elküldve
Nekem is a 3. telemet kezdi meg az akksim (Egawatt) és a nagy hideget már tavaly sem viselte, gyakran kellett töltenem. Múlt héten is cserben hagyott már egyszer. Nem tudom, hogy érdemes-e új akksit vennem, vagy esetleg most ajánlottak ilyen autós szerkezetet, ami bikázó+mini kompresszor+lámpa egyben. 10 e-ért kínálták, néztem neten a bolti ára 20-30 e körül van.

Töltésed jó?

Amúgy meg csak halasztod az elkerülhetetlent. :lol:

Elküldve

Rászántam tavaly télen a pénzt, és vettem egy 70 amperórás bosch silver akkut. Hozzá kell tegyem, télen, nyáron kinn állok vele, munkába használom, így nem igazán jöhet szóba az hogy cserbenhagyjon... :lol:

Elküldve
Olvasd el a GYIK, Angel eye részét. Én miután elolvastam egyből nem akartam ilyen lámpára egy vagyon elkölteni :lol:

Elolvastam. Ebből sajna nekem nem derül ki hogy érdemes e megvenni. Úgy írja, ha xenonnal használom, akkor jó. Én pedig azzal tervezném használni. Szerinted?! Amúgy az új lámpa ára a UNIX-nál bruttó 18 000 körül van... ennek pedig 37 000 indexel együtt.

Elküldve
Elolvastam. Ebből sajna nekem nem derül ki hogy érdemes e megvenni. Úgy írja, ha xenonnal használom, akkor jó. Én pedig azzal tervezném használni. Szerinted?! Amúgy az új lámpa ára a UNIX-nál bruttó 18 000 körül van... ennek pedig 37 000 indexel együtt.

Plusz a xenon, ami megint nem olcsó. És nem tudod hivatalosan betenni. Nem tudod normálisan beállitani, műszakira veheted ki. Mindenki anyáz aki szembe jön veled.

Van olcsóbb uj lámpa is.

Elküldve
Töltésed jó?

Amúgy meg csak halasztod az elkerülhetetlent. :lol:

Még nem tudom. Néha parázslik a töltés visszajelzőm, de sajna nincs műszerem, hogy megmérjem. De dolgozom az ügyön, viszont ez a parázslás sem állandó jelenség, így nehéz lesz összehozni, hogy műszer is legyen kéznél és parázs is. Egyébként azért nem nagyon akarok új akksit venni, mert szerintem a 3 évesnek még nem kellene halódnia.

Elküldve
Elolvastam. Ebből sajna nekem nem derül ki hogy érdemes e megvenni. Úgy írja, ha xenonnal használom, akkor jó. Én pedig azzal tervezném használni. Szerinted?! Amúgy az új lámpa ára a UNIX-nál bruttó 18 000 körül van... ennek pedig 37 000 indexel együtt.

Persze, csak mire a Xenont normálisan beleteszed, addigra egy vagyont ráköltesz. Szerintem...

Elküldve

Sziasztok. Hogy tudnám de azonosítani, hogy milyen Diódahíd kellene a generátorba.

Mert lekopott a adattábla és nem látni a számot. Ez amúgy 93-as F astra 70A generátor.

Elküldve
Sziasztok, van valakinek , tehát használ ilyet: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/E...Eyes-Lampa.html vagy ehhez hasonló lámpát?!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha van olyan aki használ, az írja már le hogy mik a tapasztalatai?! Jobb a fénye, mint a gyárinak, esetleg xenonnal használja? Milyen típusú xenont rakott bele? stb... Válaszotokat előre is köszönöm! Most szeretnék váárolni egy ilyet, és kíváncsi vagyok, hogy érdemes-e beletenni nem tuning célból, hanem használati élvezetből...tehát hogy jobban világít-e.

Üdv!

A kocsimban is angel van, de az enyém egybe indexes. Ha normálisan be van állítva egész jól világít. Én próbáltam h1 es 6000k s xenonnal sztem nem annyira rossz.

Elküldve
Sziasztok, van valakinek , tehát használ ilyet: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/E...Eyes-Lampa.html vagy ehhez hasonló lámpát?!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha van olyan aki használ, az írja már le hogy mik a tapasztalatai?! Jobb a fénye, mint a gyárinak, esetleg xenonnal használja? Milyen típusú xenont rakott bele? stb... Válaszotokat előre is köszönöm! Most szeretnék váárolni egy ilyet, és kíváncsi vagyok, hogy érdemes-e beletenni nem tuning célból, hanem használati élvezetből...tehát hogy jobban világít-e.

Üdv!

Gyíkba le van Írva részletesen az összes fellelhető változat, halogén, és xenon égővel is. Szóval olvass.

Elküldve

Sziasztok, meg tudná valaki mondani, mitől lehet az, hogy a mostani hideg időkben, mikor bekapcsolom a világítást (helyzetjelző, tompított), a műszerfal-világítás gyakorlatilag 0-ra redukálódik?

Kösz

Elküldve
Sziasztok, meg tudná valaki mondani, mitől lehet az, hogy a mostani hideg időkben, mikor bekapcsolom a világítást (helyzetjelző, tompított), a műszerfal-világítás gyakorlatilag 0-ra redukálódik?

Kösz

Nos szerintem. Valami nem jól működik. :lol: Nincs esetleg a világítás kapcsolód alatt egy kis tekerő? Ami a műszerfal világítást hivatott le-fel állítani fényerőbe. És lehet, hogy ez 0án van teljesen.

Elküldve
Meghalt az aksim tegnap. Varta blue dinamic. Nem tudom mennyi idős, ezzel vettem az autót. Tavaly is szenvedtem vele, de akkor a generátorcsere megoldotta. A töltésem most jó, de tegnap meg sem nyekkent az öninditó. Megpróbálom ma feltölteni, de nem sok reményt fűzök hozzá. Nem volt tervben most egy uj aksi. :lol: :)

Nekem is ilyenem van, enyém még bírja (kopp-kopp-kopp). Garancialevél szerint pár nap múlva tölti be ötödik életét a kocsimban. Előző tulaj (haverom) vette. Remélem kibírja még ezt a telet. :lol:

Elküldve
Meghalt az aksim tegnap. Varta blue dinamic. Nem tudom mennyi idős, ezzel vettem az autót. Tavaly is szenvedtem vele, de akkor a generátorcsere megoldotta. A töltésem most jó, de tegnap meg sem nyekkent az öninditó. Megpróbálom ma feltölteni, de nem sok reményt fűzök hozzá. Nem volt tervben most egy uj aksi. :lol: :lol:

A Varta jó márka, de az is lehet öreg, vagy nem kellően karbantartott. Bár Vartám még nem volt, de általában minden gyártó megjelöli a gyártási dátumot az akksin. Többnyire hét/év formában. Ha ezt megtalálod már többet tudsz róla.

Ha u.n. "karbantartásmentes" (!!!!!!!!) ne hidd el! Minden akkumulátorra rá kell nézni időnként, monjuk havonta! Ha celladugós akkor a savszintet is, ha nem, akkor legalább a nyugalmi feszültségét ellenőrizni kell. (Nyugalmi fesz: legjobb ha esti leállás után reggel méred.) 12,5 voltnál már erősen igényli a töltést!

Ha például egy 12,2 V-ra lemerült akkut rákapcsolsz a töltőre, és az akku feszültsége 10-20 perc alatt felszalad 14 voltra, akkor annak az akkunak már nincs kapacitása. Mehet a kukába! (Bocsi, a leadó helyre, és onnan az újrahasznosítóba....)

Elküldve
A Varta jó márka, de az is lehet öreg, vagy nem kellően karbantartott. Bár Vartám még nem volt, de általában minden gyártó megjelöli a gyártási dátumot az akksin. Többnyire hét/év formában. Ha ezt megtalálod már többet tudsz róla.

Ha u.n. "karbantartásmentes" (!!!!!!!!) ne hidd el! Minden akkumulátorra rá kell nézni időnként, monjuk havonta! Ha celladugós akkor a savszintet is, ha nem, akkor legalább a nyugalmi feszültségét ellenőrizni kell. (Nyugalmi fesz: legjobb ha esti leállás után reggel méred.) 12,5 voltnál már erősen igényli a töltést!

Ha például egy 12,2 V-ra lemerült akkut rákapcsolsz a töltőre, és az akku feszültsége 10-20 perc alatt felszalad 14 voltra, akkor annak az akkunak már nincs kapacitása. Mehet a kukába! (Bocsi, a leadó helyre, és onnan az újrahasznosítóba....)

Az enyém gondozásmentesnek van jelölve, nem is lehet megbontani, próbáltam már. :lol:

Elküldve
Az enyém gondozásmentesnek van jelölve, nem is lehet megbontani, próbáltam már. :lol:

Kár lenne érte ha mégis megbontanád! :lol:

Elküldve
Kár lenne érte ha mégis megbontanád! :lol:

Jóhát láttam, hogy ez nagyon egybe van öntve, akkor hagyjuk. A legközelebbi viszont tuti, hogy gondozásos lesz. Jobb szeretem tudni magam az akkumulátorom állapotát. Főleg, hogy a vasúton akár meg is tudják nekem majd csinálni. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.