zotya975 Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Középkonzol-izzó kérdés: ez a rizsszemizzó való középre, ez meg a km-órához, ugye? A db számokat tudom. :excl: Igen, de ha a műszeregység izzófoglalatából kiveszed az izzót, úgy hogy oldalt elcsíped a két lábát akkor belerakhatod a sima rizsszemizzót, kicsit kihajtva a lábait jó a kontakt, nekem több is van így, nincs velük gond. Lehet spórolni pár forintot. :( Érdekességképpen elmondom, hogy van egy olyan barna színű óraegység izzófoglalatom, ami úgy van kialakítva mint a helyzetjelző foglalata, gyárilag belerakható a rizsszemizzó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 h7 hogy lenne bi, amikor 1db izzószál(fényforrás) van benne??????? :excl: Nah látod, EZ a tuning :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 :excl: Nah látod, EZ a tuning :( Sok szaki b+... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve November27, 2010 Megoszt Elküldve November27, 2010 Sziasztok :excl: Eljött a tél eljöttek a hideg idök azt vettem észre, hogy pl ma is amikor jöttem hazafelé este fél12 felvillant az engine lámpa és elaludt aztán kis idö mulva megint amíg melegebb volt addig néha csinálta de ma elég sokszor felvillant :lol: .Az lenne a kérdésem h mitől lehet ez ?Ha valaki tudna rá mondani valamit sokat segítene.Előre is köszi !Levélben is meg írhatnátok hogy mit nézzek meg vagy mit csináljak . :lol: Sulimban az 1ik tanárt megkérdeztem ö azt mondta kontakt hiba hát gondoltam beírok ide is hátha valaki mást mond h mitől lehet . :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Sziasztok :excl: Eljött a tél eljöttek a hideg idök azt vettem észre, hogy pl ma is amikor jöttem hazafelé este fél12 felvillant az engine lámpa és elaludt aztán kis idö mulva megint amíg melegebb volt addig néha csinálta de ma elég sokszor felvillant :lol: .Az lenne a kérdésem h mitől lehet ez ?Ha valaki tudna rá mondani valamit sokat segítene.Előre is köszi !Levélben is meg írhatnátok hogy mit nézzek meg vagy mit csináljak . :lol: Sulimban az 1ik tanárt megkérdeztem ö azt mondta kontakt hiba hát gondoltam beírok ide is hátha valaki mást mond h mitől lehet . :( Ezen a linken elérhető leírás alapján villogtasd ki a hibakódot, aztán a lista alapján (motorkódot nézve) megtudod, hogy mi a nyűgje. Egyébként a lambdaszonda okozhat ilyen problémát. Mostanság elég sok embernek döglik be. De lehet még kontakthiba is, ha 13-as hibakódot írja - ha olyan a motorvezérlőd típusa -, mert akkor nem látja az ECU a lambdát, mint a számítógép a vinyót ha nincs rádugva pl a táp. :lol: Ha esetleg azt tapasztalod, hogy gázadásnál megtorpan, majd erőre kap jellemzően felváltásoknál, akkor esélyes, hogy az halt meg. :lol: Enyém is erősen csinálja már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Igen, de ha a műszeregység izzófoglalatából kiveszed az izzót, úgy hogy oldalt elcsíped a két lábát akkor belerakhatod a sima rizsszemizzót, kicsit kihajtva a lábait jó a kontakt, nekem több is van így, nincs velük gond. Lehet spórolni pár forintot. :( Érdekességképpen elmondom, hogy van egy olyan barna színű óraegység izzófoglalatom, ami úgy van kialakítva mint a helyzetjelző foglalata, gyárilag belerakható a rizsszemizzó. Köszi, akkor hajtogatok, mert spórolni jóó... :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Mutatnál a fényerejéről képet?? Amúgy itt lett volna Tungsram: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=187578709 Tessék. Breki barátunk csinálta az összehasonlítást: mezei halogen ------- Osram nightbraker +50% ---------Tungsram megalight ultra +90% Azt el is hozhatod. Itt fehérváron vett Zozor cartárs 3800-é GE-t, én veszprémben 4200-é ilyen tungsramot, tehát a 3200+posta szerintem reális ár. A kocsimban már 1 év 1 hónapja üzemelnek a Tungsramok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Köszi, akkor hajtogatok, mert spórolni jóó... :excl: Meglett végülis Fehérváron a Tungsram márkabolt? Ezek szerint még működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Meglett végülis Fehérváron a Tungsram márkabolt? Ezek szerint még működik. Igen megtalálta, de én még ott sose láttam boltot. Elmondása szerint nagyon nehezen észrevehető. :excl: De mutatta a "szép" rózsaszínű dobozt. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Igen megtalálta, de én még ott sose láttam boltot. Elmondása szerint nagyon nehezen észrevehető. :excl: De mutatta a "szép" rózsaszínű dobozt. :( Viszonylag eldugott helyen van, a Berényiről ahogy mész be a Királykút lakónegyedhez, de a Széna tér felől nem egyenesen át a kereszteződésen, hanem jobbra a Berényire fordulsz, és a következő utcánál balra. Most nem jut eszembe, milyen vendéglővel szemben van ez az utca. Nekem még kék-piros Tungsramos dobozban volt, igaz én a Vateráról vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Ezen a linken elérhető leírás alapján villogtasd ki a hibakódot, aztán a lista alapján (motorkódot nézve) megtudod, hogy mi a nyűgje. Egyébként a lambdaszonda okozhat ilyen problémát. Mostanság elég sok embernek döglik be. De lehet még kontakthiba is, ha 13-as hibakódot írja - ha olyan a motorvezérlőd típusa -, mert akkor nem látja az ECU a lambdát, mint a számítógép a vinyót ha nincs rádugva pl a táp. :excl: Ha esetleg azt tapasztalod, hogy gázadásnál megtorpan, majd erőre kap jellemzően felváltásoknál, akkor esélyes, hogy az halt meg. :( Enyém is erősen csinálja már. Tegnap járattam alapjáraton is 1x leakart fulladni majdnem le is ált aztán visszatért rendes alapjáratra .Aztán amikor hazaértem akkor kerültem 1 et faluba akkor villant ki amikor kisebb sebességi fokozatba tettem tehát 4 ik böl 3 adikba pl .Meg néha olyan mintha megakarna fulladni de megy meg minden .Azért köszi a választ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Tegnap járattam alapjáraton is 1x leakart fulladni majdnem le is ált aztán visszatért rendes alapjáratra .Aztán amikor hazaértem akkor kerültem 1 et faluba akkor villant ki amikor kisebb sebességi fokozatba tettem tehát 4 ik böl 3 adikba pl .Meg néha olyan mintha megakarna fulladni de megy meg minden .Azért köszi a választ :excl: Akkor még talán az alapjárati léptetőmotorra anyázhat, vagy olyan dús keveréket kap a motor, a rossz lamdbaszonda miatt, hogy fulladozik. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Akkor még talán az alapjárati léptetőmotorra anyázhat, vagy olyan dús keveréket kap a motor, a rossz lamdbaszonda miatt, hogy fulladozik. :( De ha a lamdaszondát kiiktatom akkor meg nö a fogyasztás nem? :lol: :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 De ha a lamdaszondát kiiktatom akkor meg nö a fogyasztás nem? :lol: :excl: Akkor egy előre beállított gyári érték alapján keveri az üzemanyagot a rendszer, így előfordulhat. Másrészt ha kiiktatod, akkor azért is anyázni fog az ECU. :( Jobb kicserélni gyári újra, ha valóban azért panaszkodik sárga lámpával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Akkor egy előre beállított gyári érték alapján keveri az üzemanyagot a rendszer, így előfordulhat. Másrészt ha kiiktatod, akkor azért is anyázni fog az ECU. :excl: Jobb kicserélni gyári újra, ha valóban azért panaszkodik sárga lámpával. Hát én sokat sem az ecu-ról nem tudok, de azt igen hogy nekem a (gáz) bevolt állítva egy manuális csappal hogy ennyit kap "oszt jóvan" alapon. Igen be is keverte magának a 8,2-9 literét 100km-enként! Szóval kiiktatni semmi kép nem javasolnám a saját tapasztalatom alapján, mert nem gondolom hogy benzinből jobb lehet a gyári érték, főleg hogy már nem új motor a kopást meg nem hiszem hogy beletudták venni ha akarták volna az értékbe.... Még annyit hogy a gázt amikor állították nekem azt mondta hogy elég lassú a szonda jelzése nekem, de majd a fogyasztás eldönti kell e cserélni vagy sem! Kíváncsiságból rákérdeztem, hogy milyet érdemes beletenni szerinte. Amire azt válaszolta hogy szerinte teljesen felesleges a gyári drágábbat beletenni, már minden esetben egy típusú univerzális egyvezetékes egy pólusút tesz be csak. Nem tudom ez benzinnél mennyire változtat, itt akiket olvastam mindenki a gyárit ajánlotta. Nem tudom hogy csak gázra vonatkozik-e de elektronikus szabályzó nélkül nem engedik át műszakin ((elvileg)). Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Tessék. Breki barátunk csinálta az összehasonlítást: mezei halogen ------- Osram nightbraker +50% ---------Tungsram megalight ultra +90% http://liftesek.hu/auto/refi.jpg Azt el is hozhatod. Itt fehérváron vett Zozor cartárs 3800-é GE-t, én veszprémben 4200-é ilyen tungsramot, tehát a 3200+posta szerintem reális ár. A kocsimban már 1 év 1 hónapja üzemelnek a Tungsramok. Köszönöm szépen. Osram és Tungsram között nem sok különbség van :( Tungsram az jégfehér vagy kékes??? Ennyiért jóhogy megrendelem :lol: :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Hát én sokat sem az ecu-ról nem tudok, de azt igen hogy nekem a (gáz) bevolt állítva egy manuális csappal hogy ennyit kap "oszt jóvan" alapon. Igen be is keverte magának a 8,2-9 literét 100km-enként! Szóval kiiktatni semmi kép nem javasolnám a saját tapasztalatom alapján, mert nem gondolom hogy benzinből jobb lehet a gyári érték, főleg hogy már nem új motor a kopást meg nem hiszem hogy beletudták venni ha akarták volna az értékbe.... Még annyit hogy a gázt amikor állították nekem azt mondta hogy elég lassú a szonda jelzése nekem, de majd a fogyasztás eldönti kell e cserélni vagy sem! Kíváncsiságból rákérdeztem, hogy milyet érdemes beletenni szerinte. Amire azt válaszolta hogy szerinte teljesen felesleges a gyári drágábbat beletenni, már minden esetben egy típusú univerzális egyvezetékes egy pólusút tesz be csak. Nem tudom ez benzinnél mennyire változtat, itt akiket olvastam mindenki a gyárit ajánlotta. Nem tudom hogy csak gázra vonatkozik-e de elektronikus szabályzó nélkül nem engedik át műszakin ((elvileg)). Nem lassú a szonda, hanem mire odaér a keverék hozzá, az "lassú". Inkább az a baj, hogy nem szélessávú a szonda. Elég kis határon belül tud dolgozni. Másrészt, aki azt ajánlotta, hogy jó lesz az univerzális utángyártott szonda, annak még nem volt tapasztalata vele. Az Opel ECU-ja foylamatosan anyázni fog rá. Bosch vagy gyári GM ajánlott. A többit nem fogja szeretni. Köszönöm szépen. Osram és Tungsram között nem sok különbség van :( Tungsram az jégfehér vagy kékes??? Ennyiért jóhogy megrendelem :lol: :excl: Tungsram elég fehér fényű. Nekem így világított, mikor beraktam. Látszik a különbség, hogy a ködlámpa még mezei halogén: Osramok állítólag nem bírják sokáig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Tungsram elég fehér fényű. Nekem így világított, mikor beraktam: http://asty.uw.hu/images/DSC01830.JPG http://asty.uw.hu/images/DSC01829.JPG Osramok állítólag nem bírják sokáig. Okés így már bátran megveszem és van benne kék árnyalat is :excl: Tetszik :lol: Köszönöm szépen már rendelem is :( Szerk: Jah és még egy kérdés, úgyan úgy van benne tompitott meg fényszoró?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Okés így már bátran megveszem és van benne kék árnyalat is :excl: Tetszik :lol: Köszönöm szépen már rendelem is :lol: Szerk: Jah és még egy kérdés, úgyan úgy van benne tompitott meg fényszoró?? Persze. Ugyanúgy H4-es, mint a többi. :( Ugyanakkora a teljesítményfelvétele is. Arra mondjuk készülj, hogy refizésnél el fog tűnni a kocsi előtti 8-10 méteres szakasz megvilágítása. Igaz, hogy baromi messze el fogsz látni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Hát én sokat sem az ecu-ról nem tudok, de azt igen hogy nekem a (gáz) bevolt állítva egy manuális csappal hogy ennyit kap "oszt jóvan" alapon. Igen be is keverte magának a 8,2-9 literét 100km-enként! Szóval kiiktatni semmi kép nem javasolnám a saját tapasztalatom alapján, mert nem gondolom hogy benzinből jobb lehet a gyári érték, főleg hogy már nem új motor a kopást meg nem hiszem hogy beletudták venni ha akarták volna az értékbe.... Még annyit hogy a gázt amikor állították nekem azt mondta hogy elég lassú a szonda jelzése nekem, de majd a fogyasztás eldönti kell e cserélni vagy sem! Kíváncsiságból rákérdeztem, hogy milyet érdemes beletenni szerinte. Amire azt válaszolta hogy szerinte teljesen felesleges a gyári drágábbat beletenni, már minden esetben egy típusú univerzális egyvezetékes egy pólusút tesz be csak. Nem tudom ez benzinnél mennyire változtat, itt akiket olvastam mindenki a gyárit ajánlotta. Nem tudom hogy csak gázra vonatkozik-e de elektronikus szabályzó nélkül nem engedik át műszakin ((elvileg)). De nekemis 1 szálas a szondám akkor az már utángyártott? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Viszonylag eldugott helyen van, a Berényiről ahogy mész be a Királykút lakónegyedhez, de a Széna tér felől nem egyenesen át a kereszteződésen, hanem jobbra a Berényire fordulsz, és a következő utcánál balra. Most nem jut eszembe, milyen vendéglővel szemben van ez az utca. Nekem még kék-piros Tungsramos dobozban volt, igaz én a Vateráról vettem. Cserkész utca 9. Egy régi fehér parasztházban van a bolt, fehér kerítés és kint van a TUNGSRAM felirat a kapu felett. Eléggé lepukkantnak néz ki, az ablak mgött van egy állványos polc, rajta pár izzó. Olyan, mintha már régen megszűnt volna, de van bent minden, nem gondolná az ember. Jaa és már reggel 8-tól nyitva... Elég jól leírtam? :excl: Köszönöm szépen. Osram és Tungsram között nem sok különbség van :lol: Tungsram az jégfehér vagy kékes??? Ennyiért jóhogy megrendelem :lol: :( Jégfehér, bár az izzók teteje kicsit kékesre van színezve, de attól baromi jól és szépen világít. Én szerdán este cseréltem ki, de a képek telefonnal elég rosszul sikerültek, mert esett az eső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Szerintetek ez a kód kivillogtatás tehet kárt az autóban olyan ra gondolok mint pl ha rosszul kötök össze valamit kilőheti e a computert v valami más elektronikai dolgot mert én ettől tartok igazából nem merek hozzá nyúlni mert ha kilövök valamit akkor többe kerül mint amennyit az autó ér. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Szerintetek ez a kód kivillogtatás tehet kárt az autóban olyan ra gondolok mint pl ha rosszul kötök össze valamit kilőheti e a computert v valami más elektronikai dolgot mert én ettől tartok igazából nem merek hozzá nyúlni mert ha kilövök valamit akkor többe kerül mint amennyit az autó ér. :excl: Érdemes azt összekötni azzal, amivel kell. Képekkel van illusztrálva. Test és +12V összekötése biztos nem visz előrébb a művelet során, ha erre gondoltál (asszem mind2 megtalálható a csatlakozóban :( ), szóval inkább vigyázz vele. De kellő körültekintéssel nem lehet gond. Sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Érdemes azt összekötni azzal, amivel kell. Képekkel van illusztrálva. Test és +12V összekötése biztos nem visz előrébb a művelet során, ha erre gondoltál (asszem mind2 megtalálható a csatlakozóban :( ), szóval inkább vigyázz vele. De kellő körültekintéssel nem lehet gond. Sztem. Hát eddig oké h kép meg ugy csin ahogy képen van nemez a gondom .Hanem h az énautóm az nemgyári hanem rendörségi autovolt és hát kitudja mihogyvan benne kötve . <_<Valaki esetleg aki kiprobálta a leirás alapján kivillogtatni a kódot írna róla hogy jóe megijenek. :excl: .Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Sziasztok! Ez már téma volt szeptember környékén de hagy térjek még vissza erre a témára. A téma a fényszoró izzzó volt. Sokan ajánlottátok a Tungsram megalight 90%-sat. Más forumokban is dicsérték. A gondom az vele, hogy egyetlen helyen láttam ami a III kerületben van és csak hétköznap van nyitva én pedig Gyálon dolgozom és a X. kerületben lakom szóval kiesik egy kicsit. Nem tudom megközelíteni, mert dolgoznom is kell és délután meg dugó van át a városon. Szóval ma hazafelé bementem az üllői uton lévő homasitába és ott kaptam GE megalight 90%-ot 3400ft-ért. Az eladó azt mondta, hogy ő 60%-sat használ és nagyon jó. Kérdésem az lenne (már megvettem, de még nem tettem be), hogy mi a különbség a Tungsram és GE-s megalight között? Melyik jobb? Van valakinek ebben tapasztalata? Köszi A 100 Wattos Tungsram az igazi. Sokat vezetek éjszaka, ezért nekem fontos a normális fényerő. Az utángyártott Carello lámpám foncsora is bírja, nem kell tőle megijedni. Hátránya, hogy 1 évet bír a tompított, aztán kiég. Az UNIX-ban szoktam venni, darabja kb. 1.300 Ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts