Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hello!

TID kijelzőt tettem be, és vettem hozzá Hella hőmérő szenzort, bekábeleztem. Mér, de kb 2 fokkal többet mutat a valós értéknél. Ennyi pontatlanság mindegyikben van, vagy a kábel hossza (ellenállása) okozza az eltérést? Ellenállást mér ez a hőmérő? PTC vagy NTC? Egy ellenállás beiktatásával ki lehetne korrigálni a hibát?

Elküldve
Hello!

TID kijelzőt tettem be, és vettem hozzá Hella hőmérő szenzort, bekábeleztem. Mér, de kb 2 fokkal többet mutat a valós értéknél. Ennyi pontatlanság mindegyikben van, vagy a kábel hossza (ellenállása) okozza az eltérést? Ellenállást mér ez a hőmérő? PTC vagy NTC? Egy ellenállás beiktatásával ki lehetne korrigálni a hibát?

Kössél sorba vele egy 470 ohmos trimmert, állítsd be, majd mérd le mekkora ellenállásnál lett jó és cseréld ki fixre.

Elküldve
Kössél sorba vele egy 470 ohmos trimmert, állítsd be, majd mérd le mekkora ellenállásnál lett jó és cseréld ki fixre.

Köszi a gyors választ!

Elküldve

Sziasztok!

Kérdésem, az lenne hogy a műszeregységet classic előtti autókban lehetett szabályzni. Classicba ez kapcsoló cserével utólag berakható-e? Mármint kompatibilitás van e?

Illetve előzőleg láttam, hogy vki Omega szakaszos ablaktörlő kapcsolót akart beteni, de kell relé. Vmilyen műszaki leírást tud vki, hogy hogyan kell megoldani?

Köszi előre is a válaszokat!

Üdv, Norbi

Elküldve
Sziasztok!

Kérdésem, az lenne hogy a műszeregységet classic előtti autókban lehetett szabályzni. Classicba ez kapcsoló cserével utólag berakható-e? Mármint kompatibilitás van e?

Illetve előzőleg láttam, hogy vki Omega szakaszos ablaktörlő kapcsolót akart beteni, de kell relé. Vmilyen műszaki leírást tud vki, hogy hogyan kell megoldani?

Köszi előre is a válaszokat!

Üdv, Norbi

Konkrétan mire gomdolsz? :excl:

Elküldve
Fényerőszabályzóra.

Hát mindenre gondoltam csak erre nem. Legegyszerűbb keresni egy pölö 94 év eleji gépet, s áttenni egy próbára. De mondjuk én soha nem használom, főleg mióta ledezve van.

Elküldve
Hát mindenre gondoltam csak erre nem. Legegyszerűbb keresni egy pölö 94 év eleji gépet, s áttenni egy próbára. De mondjuk én soha nem használom, főleg mióta ledezve van.

Szerintem kompatibilis, simán átrakható a szabályzós és működni is fog persze.

Elküldve
Köszi szépen a gyors választ!

Kérdés már csak, hogyan tudom kivenni :excl: a régit .

Középállásban kihúzod mintha belső világítást kapcsolnál, ekkor a tengelynélalluról egy vékony csavarhúzóval beböksz, kicsit kell vele játszani, és lejön a tekerő gomb. Oldalt látni fogsz két fület, ezeket kell elmozdítani, középső irányban ha jól rémlik, és a tengelynél fogva kihúzható az egész. Visszarakáskor ügyelj rá, hogy rendesen bepattanjon, mert én egyszer csak tessék-lássék nyomtam be, menet közben kirázkódott, és elment a világítás este 10-kor a főút belső sávjában. :(

Elküldve
Középállásban kihúzod mintha belső világítást kapcsolnál, ekkor a tengelynélalluról egy vékony csavarhúzóval beböksz, kicsit kell vele játszani, és lejön a tekerő gomb. Oldalt látni fogsz két fület, ezeket kell elmozdítani, középső irányban ha jól rémlik, és a tengelynél fogva kihúzható az egész. Visszarakáskor ügyelj rá, hogy rendesen bepattanjon, mert én egyszer csak tessék-lássék nyomtam be, menet közben kirázkódott, és elment a világítás este 10-kor a főút belső sávjában. :(

Valahogy nem is vártam mást... :excl:

Elküldve
Köszi szépen a gyors választ!

Kérdés már csak, hogyan tudom kivenni :excl: a régit .

Mivel szinte ugyanaz az a Vectra és az F Astra világításkapcsolója ezért bátorkodom ajánlani egy oldalt ahol le is írják szépen! Tegnap kaptam én is ezt a linket s ennek segítségével "operáltam" ki a világításkapcsolót!

Katt ide

Valamiért az F Astra része a honlapnak nálam nem működik, de ha a Vectra A-ra mész ott minden le van írva!

Elküldve
Középállásban kihúzod mintha belső világítást kapcsolnál, ekkor a tengelynélalluról egy vékony csavarhúzóval beböksz, kicsit kell vele játszani, és lejön a tekerő gomb. Oldalt látni fogsz két fület, ezeket kell elmozdítani, középső irányban ha jól rémlik, és a tengelynél fogva kihúzható az egész. Visszarakáskor ügyelj rá, hogy rendesen bepattanjon, mert én egyszer csak tessék-lássék nyomtam be, menet közben kirázkódott, és elment a világítás este 10-kor a főút belső sávjában. :lol:

Már csak azon nem fogok meglepődni, ha most tudta meg, hogy azzal lehet felkapcsolni a belső világítást. :excl: :(

Elküldve
Mivel szinte ugyanaz az a Vectra és az F Astra világításkapcsolója ezért bátorkodom ajánlani egy oldalt ahol le is írják szépen! Tegnap kaptam én is ezt a linket s ennek segítségével "operáltam" ki a világításkapcsolót!

Katt ide

Valamiért az F Astra része a honlapnak nálam nem működik, de ha a Vectra A-ra mész ott minden le van írva!

Köszi szépen a gyors választ :excl:

1000 hála :(

Elküldve
Már csak azon nem fogok meglepődni, ha most tudta meg, hogy azzal lehet felkapcsolni a belső világítást. :excl: :(

Röhögnél ha tudnád, hány öreg Opelosnak mutattam meg a trükköt! :lol:

Elküldve
Röhögnél ha tudnád, hány öreg Opelosnak mutattam meg a trükköt! :(

Kollegám 2 éve hajtja a combót, és nem tudta. Nyafogott azért is, ha felkapcsolta a lámpát eltűnt a kijelzőről minden. Feltekertem a potit........ :lol: :excl:

Elküldve
Középállásban kihúzod mintha belső világítást kapcsolnál, ekkor a tengelynélalluról egy vékony csavarhúzóval beböksz, kicsit kell vele játszani, és lejön a tekerő gomb. Oldalt látni fogsz két fület, ezeket kell elmozdítani, középső irányban ha jól rémlik, és a tengelynél fogva kihúzható az egész. Visszarakáskor ügyelj rá, hogy rendesen bepattanjon, mert én egyszer csak tessék-lássék nyomtam be, menet közben kirázkódott, és elment a világítás este 10-kor a főút belső sávjában. :lol:

Izgalmas lehetett. :excl: :(

Elküldve

Hüjjjjjje ( tudom ly) kérdéseim szaporítsam, szerintetek más kormányt be lehet tenni F astrába pl.: G-Astra esetleg Vectra B vagy Omega B/C? kapcsolok és helyek engedik ezt? Légszáknál nincs probléma? ( persze nem biztos hogy minden változtatás esztétikusan előnyére változik) .

Elküldve
Hüjjjjjje ( tudom ly) kérdéseim szaporítsam, szerintetek más kormányt be lehet tenni F astrába pl.: G-Astra esetleg Vectra B vagy Omega B/C? kapcsolok és helyek engedik ezt? Légszáknál nincs probléma? ( persze nem biztos hogy minden változtatás esztétikusan előnyére változik) .

Tudtommal kompatibilis minden, még a légzsák is, és a multikormány is beköthető... nemrég linkelt valaki egy leírást, ha jól emlékszem, azon B Vectra kormány került F Astrába.

Elküldve
Hüjjjjjje ( tudom ly) kérdéseim szaporítsam, szerintetek más kormányt be lehet tenni F astrába pl.: G-Astra esetleg Vectra B vagy Omega B/C? kapcsolok és helyek engedik ezt? Légszáknál nincs probléma? ( persze nem biztos hogy minden változtatás esztétikusan előnyére változik) .

Úgy tudom a G Astra már, de a B Vectra belemegy. :excl:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.