zotya975 Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Remélem nem gyújtom fel vele az autót! :excl: Nem hiszem, kicsit macerás betenni őket mert alapból a rizsszemizzó lába nem forrasztható. Tudom hogy Day szerint igen, de ő különleges eset. :(
dani89rk Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Sikerült hozzájutnom egy Valeo fényszórómagasság állító motorhoz, viszont 3 lába van, és van egy kis elektronika benne. Kérdésem kapcsolási rajz van-e valakinek ilyenhez vagy általánosságban fényszórómagasság állítóhoz. Mert én azt gondoltam kapcsoló-relé-magasság állító aztán pont. Erre meg...
zotya975 Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Sikerült hozzájutnom egy Valeo fényszórómagasság állító motorhoz, viszont 3 lába van, és van egy kis elektronika benne. Kérdésem kapcsolási rajz van-e valakinek ilyenhez vagy általánosságban fényszórómagasság állítóhoz. Mert én azt gondoltam kapcsoló-relé-magasság állító aztán pont. Erre meg... Úgy rémlik a csati is 3 lábas nem? Most ahogy visszagondolok ott lóg a lámpa mellett bellül. Relé is kell hozzá?
Breki Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Ezt kifejtenéd bővebben? Mert egyik távom jó a másik meg lezárásnál halványabb a led kinyitásnál meg erősen világít de nem müxik. Előző gazdánál szekrénybe volt még nem is kopott meg. amit tapasztaltam hogy lehet a bezáró gomb nem is jó és azért halványabb vagy egyáltalán nem világít a led. viszont ha lezárom a másikkal akkor a rosszalse nyitja ki. vagy azért mert ugrókódos? méhogy amivel lezárom csak azzal nyílik? vagy ha elfelejtette a távirányító akkor hogy tanítsam meg? :excl: A pontos válaszhoz kéne a riasztód típusa. Az ugrókódos riasztók nem igazán szokták elfelejteni a kódot, ez inkább az egyedi programmal rendelkező távvezérlők/riasztók sajátossága. Ezért kéne a riogató típusa. Sztem simán rossz a távirányítódban a nyomógomb, ill. nem jól van beállítva a frekije.... látni kéne.
FPepe Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Sikerült hozzájutnom egy Valeo fényszórómagasság állító motorhoz, viszont 3 lába van, és van egy kis elektronika benne. Kérdésem kapcsolási rajz van-e valakinek ilyenhez vagy általánosságban fényszórómagasság állítóhoz. Mert én azt gondoltam kapcsoló-relé-magasság állító aztán pont. Erre meg... Úgy rémlik a csati is 3 lábas nem? Most ahogy visszagondolok ott lóg a lámpa mellett bellül. Relé is kell hozzá? A 3 láb: test, 12V, és a jel, ami a magasságot határozza meg. A működése röviden annyi, hogy az állítómotorban levő kis elektronika figyeli a magasságállító kapcsoló felől jövő feszültséget (a magasságállító kapcsoló tul.képpen egy potméternek tekinthető, a beállításnak megfelelő leosztott feszültséget küld ki), összehasonlítja a motor kimenő tengelyén levő poti által leosztott a 12V-al (ami az elfordulásnak megfelelő nagyságú), és addig forgatja a motort, amíg ez a két feszültség azonos nem lesz. Szóval az a kis elektronika egy komparátor lehet híd rendszerű motormeghajtóval.
dani89rk Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Úgy rémlik a csati is 3 lábas nem? Most ahogy visszagondolok ott lóg a lámpa mellett bellül. Relé is kell hozzá? :( Nem, nekem nincsen semmi én a sima nem elektromos lámpásra, akarok ráfabrikálni éélektronyosat vagy mit :excl: Csak nem gondolkoztam mielőtt kérdeztem! Mert most ugrott, be hogy benne van ami nekem kell vsz. Szóval a lényeg hogy a három lábra úgy kell rákötnöm, - egyik iránynál két szélső - ellenkező irányhoz a két szélső és a középsőt a megfelelő szélsőhöz kötni
daykiller Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 :lol: Nem, nekem nincsen semmi én a sima nem elektromos lámpásra, akarok ráfabrikálni éélektronyosat vagy mit :( Csak nem gondolkoztam mielőtt kérdeztem! Mert most ugrott, be hogy benne van ami nekem kell vsz. Szóval a lényeg hogy a három lábra úgy kell rákötnöm, - egyik iránynál két szélső - ellenkező irányhoz a két szélső és a középsőt a megfelelő szélsőhöz kötni :excl: Közel sem. :lol: FPepe leírta már.
dani89rk Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 :excl: Közel sem. :( FPepe leírta már. Hát akkor lehet nem ízt írtam le ami történt, csináltam a teljesség igénye nélkül egy kis képet a két állapotról amikor megy a motor, 8,5mm mozgástartománya van így. A kis sablon Lehet hogy nem helyes hogy rákötök direktbe feszt, de nekem műkszik így! ((még, de lehet nem sokáig, nah ezt nem tudom))
FPepe Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Hát akkor lehet nem azt írtam le ami történt, csináltam a teljesség igénye nélkül egy kis képet a két állapotról amikor megy a motor, 8,5mm mozgástartománya van így. A kis sablon Lehet hogy nem helyes hogy rákötök direktbe feszt, de nekem műkszik így! ((még, de lehet nem sokáig, nah ezt nem tudom)) Megvannak a csatlakozók is, amik a motorokba, ill. a kapcsolóra mennek? Mert akkor a vezetékszínek: motorok és kapcsoló barna vezetéke testre, a motorok sárga és barna-sárga vezetékei összekötendők (az azonos színűek) a kapcsoló azonos színű vezetékeivel, a kapcsoló szürke-zöld vezetéke a világításkapcsoló 58k jelű pontjára megy (ez csak a kapcsolóban levő izzóhoz kell), a motorok és a kapcsoló összekötött sárga vezetékei pedig az 5-ös biztire (10A).
dani89rk Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Megvannak a csatlakozók is, amik a motorokba, ill. a kapcsolóra mennek? Mert akkor a vezetékszínek: motorok és kapcsoló barna vezetéke testre, a motorok sárga és barna-sárga vezetékei összekötendők (az azonos színűek) a kapcsoló azonos színű vezetékeivel, a kapcsoló szürke-zöld vezetéke a világításkapcsoló 58k jelű pontjára megy (ez csak a kapcsolóban levő izzóhoz kell), a motorok és a kapcsoló összekötött sárga vezetékei pedig az 5-ös biztire (10A). Nem sajnos nekem semmi nincs benne a vasban, most szereztem be ezt a motort is, majd teszek be nyomógombos kapcsolókat külön külön tudjam állítani a két fényszórót. Cél, hogy ne kelljen már kiszállnom és kézzel állítanom. Csak hamarabb kérdeztem mint gondolkoztam, az elektronikától megijedvén...
aholy Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 A másik megoldás, hogy fogsz egy szkópot, rákötöd a riasztó vevőmodul kimenetére és a gombot nyomkodva tekergeted a trimmert. Ha müxik a táv látni fogod a monitoron. Egy kis info a riasztódhoz.: Laserline 974e :excl: kösz, eddig időm se volt felnézni az oldalra se, a leírás alapján ha újra felprogramozom a távirányítót akkor zsír lesz minden, legalábbis gondolom így van. kösz mégegyszer. én semmi értelmes leírást nem találtam ehhez a riasztóhoz, semmilyen nyelven, nemhogy magyarul:D
Dáwid Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 Világítós hátsó kapaszkodóra tud valaki beszerzési forrást? A gugli nem partner a keresésben vagy nem ismeri a jó kis szatócs üzleteket :( Más: A csomagtér világításom nem műxik. Az izzó jó benne, ezért megmértem a vezetékeket és halottak, tehát vhol szakadás van. Mielőtt szétbombáznám az egész belső burkolatot, valaki meg tudná mondani, hogy hol fut a kábelezése ill. hol vannak csatlakozási pontok, mert gondolom nem a szál vezeték szakadt el magától, hanem valami csatlakozásnál lehet kontakt hiba. Köszi előre is! Ja és Caravan-ról van szó A csomagtartó világítás ha jól emlékszem, a balos küszöbben megy végig, aztán a leghátsó oszlopban, a hátsó lámpa mellett csámpázik föl. A lámpát ki tudod pattintani a tetőkárpitból, ha ott mozgatod a vezetékét, akkor látod hogy melyik lehet az. (ha az oszlop belső burkolatánál, a kis rácsos takaró ajtót is kipattintod) Ezt ismeri-e valaki? http://www.bcweb.hu/miez.htm Hogyne ismernénk. Hazai :excl: :lol:
frecsume Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 Visit My Website Ilyet épített már be valaki?Arra lenék kíváncsa ha csak a kapcsolót cserélem akkor működik az ablaktörlő ütemszabályzója, mivel ez potis nem kell más hozzá csak a kar?
spzoli Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 Visit My Website Ilyet épített már be valaki?Arra lenék kíváncsa ha csak a kapcsolót cserélem akkor működik az ablaktörlő ütemszabályzója, mivel ez potis nem kell más hozzá csak a kar? Már sokan, relé kell hozzá.
pebe Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 A csomagtartó világítás ha jól emlékszem, a balos küszöbben megy végig, aztán a leghátsó oszlopban, a hátsó lámpa mellett csámpázik föl. A lámpát ki tudod pattintani a tetőkárpitból, ha ott mozgatod a vezetékét, akkor látod hogy melyik lehet az. (ha az oszlop belső burkolatánál, a kis rácsos takaró ajtót is kipattintod) Hogyne ismernénk. Hazai :excl: :( Na majd akkor vizsgálódok, kábel ügyben. Köszi az infót. És milyen ez a kütyü? A honlapján azt írja, hogy csak benzinesbe való. Akkor én ne is kezdjek el egy ilyenre spórolni a pénzt?
Dáwid Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 Na majd akkor vizsgálódok, kábel ügyben. Köszi az infót. És milyen ez a kütyü? A honlapján azt írja, hogy csak benzinesbe való. Akkor én ne is kezdjek el egy ilyenre spórolni a pénzt? Ne. Ezekhez a cuccokhoz ECU kell, nekem is csak azért nincs BC benne, mert amiért igazán bele tenném (fogyasztás adatok) azt nem tudnám használni. :excl:
pebe Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 Ne. Ezekhez a cuccokhoz ECU kell, nekem is csak azért nincs BC benne, mert amiért igazán bele tenném (fogyasztás adatok) azt nem tudnám használni. :( Scheiße :excl: Nem baj akkor ezt a pénzt is a csónak projektre rakom félre :lol: :lol: :lol:
Breki Elküldve November18, 2010 Elküldve November18, 2010 kösz, eddig időm se volt felnézni az oldalra se, a leírás alapján ha újra felprogramozom a távirányítót akkor zsír lesz minden, legalábbis gondolom így van. kösz mégegyszer. én semmi értelmes leírást nem találtam ehhez a riasztóhoz, semmilyen nyelven, nemhogy magyarul:D Nincs mit. :( :excl:
Endre06 Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 A pontos válaszhoz kéne a riasztód típusa. Az ugrókódos riasztók nem igazán szokták elfelejteni a kódot, ez inkább az egyedi programmal rendelkező távvezérlők/riasztók sajátossága. Ezért kéne a riogató típusa. Sztem simán rossz a távirányítódban a nyomógomb, ill. nem jól van beállítva a frekije.... látni kéne. Most azon kívül hogy a motortérben egy nagy fekete bigyó nem látok rajta semmit. Nem laserline-s az biztos mert azt megismerem. esetleg az segítene valamennyit ha a távirányítóját lefényképezném szétszedve? :excl: A lezáró gombot már rámértem és nem sípol rendesen a mérő szóval az a gomb majd csere, de majd a forrasztó mesteremmel mert nehogy körbefolyassam rajta az olmot. :lol: Szóval fényképezzem? :(
pebe Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Azt nézd meg, hogy az izzónál a testhez képest megvan-e a 12V valamelyik lábán? Elvileg úgy működik, hogy a 12V mindig ott van, az ajtókapcsoló, ami a csomitér aljában található, pedig a testet szakítja meg. Ha a 12V megvan, akkor az ajtó alján a kapcsolót nézd meg, nem oxidos-e nagyon, ill. az ajtózsanérnál a gumi átvezetőcsőben lehet esetleg törött a vezetéke. Ha a 12V nincs ott, akkor elöl kell keresni a hibát, a biztiket nézd át első körben. Köszi Pepe (és persze Dáwidnak is). Ez volt a baj. Nem jól mértünk (a két vezetéket mértük csak) és mivel a testkábel van valahol leszakadva így nem találtuk meg a 12V-t. Aztán fix testhez viszonyítva sikerült kiskubizni, hogy a testkábel szakadt valahol. Még ez a szerencse, mert az rövidebb, könnyebben megtalálom a hibát, csak le kell bontanom a burkolatokat. Hála istennek a két kábel persze ( + és -) össze van bandázsolva, így nem tudom egyszerűen kihúzni a rossz kábelt és a végére kötve egy jó kábelt behúzni azt. Na ezt jól leírtam, remélem érthető :excl:
FPepe Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Köszi Pepe (és persze Dáwidnak is). Ez volt a baj. Nem jól mértünk (a két vezetéket mértük csak) és mivel a testkábel van valahol leszakadva így nem találtuk meg a 12V-t. Aztán fix testhez viszonyítva sikerült kiskubizni, hogy a testkábel szakadt valahol. Még ez a szerencse, mert az rövidebb, könnyebben megtalálom a hibát, csak le kell bontanom a burkolatokat. Hála istennek a két kábel persze ( + és -) össze van bandázsolva, így nem tudom egyszerűen kihúzni a rossz kábelt és a végére kötve egy jó kábelt behúzni azt. Na ezt jól leírtam, remélem érthető :excl: Mielőtt kihúzkodsz bármit is, először nézd meg az ajtókapcsolót, hátha csak az kh-s. Ha az jó, akkor még nézd meg a gumi átvezetőcsőben a vezetékeket, nincsenek-e eltörve.
Breki Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Most azon kívül hogy a motortérben egy nagy fekete bigyó nem látok rajta semmit. Nem laserline-s az biztos mert azt megismerem. esetleg az segítene valamennyit ha a távirányítóját lefényképezném szétszedve? :excl: A lezáró gombot már rámértem és nem sípol rendesen a mérő szóval az a gomb majd csere, de majd a forrasztó mesteremmel mert nehogy körbefolyassam rajta az olmot. :lol: Szóval fényképezzem? :( Fényképezz amit csak tudsz. A mocitérben a fekete dobozt, meg a távirányítót is.Valahogy csak kibogarásszuk milyen típus. :lol:
Tibee83 Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Sziasztok! Törött lámpabúrát kellene cserélnem, Angel Eyes. Külön lehet kapni? 93-as F Astra, de ugye az angel, az sima üveg, nem recés. Ezt szépen megfogalmaztam. Tud valaki segíteni hol keressem? Előre is köszönöm! Üdv, T
spzoli Elküldve November19, 2010 Elküldve November19, 2010 Sziasztok! Törött lámpabúrát kellene cserélnem, Angel Eyes. Külön lehet kapni? 93-as F Astra, de ugye az angel, az sima üveg, nem recés. Ezt szépen megfogalmaztam. Tud valaki segíteni hol keressem? Előre is köszönöm! Üdv, T Nem lehet külön kapni!
Recommended Posts