Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Láttam leírásba, hogy fordszámmérős órához szálat a csatiból lett húzva az óráig (jobb előlről) Nem lehet, mingyárt a trafóról behúzni? Ahogy nézegettem a kábelkötegnél be is lehetne vinni kevesebb zsinorból és nem kell műszerfal mögé bújkálni felfogatni, hogy ne csálingázzon a kábel.

Annyira nem kell csalinkázni, kiveszed küszöbburkolatot, a kesztyűtartót, ez eddíg 8 csavar, és 3 perc a műszeregység meg eleve kijátszik. Onnan egy dróttal visszanyúlva át lehet húzni a kábelt a középkonzol mögött. A kesztyütartó alatt van egy kábelköteg, ahhoz tudsz rögzíteni.

Elküldve
A töltésjelzőé azért nagy, ha jól tudom mert az felel a generátor gerjesztésért.

Nem igazán értem ezt honnan veszitek? Direkt vettem le a nevet az idézetből, mert mástól is olvastam már hasonló formában.

Sima töltés visszajelzés a funkciója, semmilyen gerjesztésért nem felel. Álló motornál test van a generátor felőli vezetékén, járónál +. Ezért alszik ki a moci beindulása után. Jellemző hiba, hogy a diódahíd vagy a fesszabályzó hibája esetén parázslik, mert váltó fesz kerül a jelmadzagra sima+ helyett. A TD-ken (pl. az enyémen is ) rá van kötve az izzítóelektronika is. (onnan tudja, hogy jár a moci és figyelni kell a hőkapcsolót).

Megj.: nem hinném, hogy egy autógyár egy vacak 3W-os izzóra bízná a megfelelő töltést, de a puding próbája az evés.....ki kell szedni és kipróbálni. Lesz töltés izzó nélkül is...... :excl:

Elküldve

hali

Tudtok ajánlani olyan H1 es izzót, aminek fehér (vagy kicsit kékes) fénye van és megnövelt fényerejű?

Angel eyes ba lenne.

Elküldve
Nem igazán értem ezt honnan veszitek? Direkt vettem le a nevet az idézetből, mert mástól is olvastam már hasonló formában.

Sima töltés visszajelzés a funkciója, semmilyen gerjesztésért nem felel. Álló motornál test van a generátor felőli vezetékén, járónál +. Ezért alszik ki a moci beindulása után. Jellemző hiba, hogy a diódahíd vagy a fesszabályzó hibája esetén parázslik, mert váltó fesz kerül a jelmadzagra sima+ helyett. A TD-ken (pl. az enyémen is ) rá van kötve az izzítóelektronika is. (onnan tudja, hogy jár a moci és figyelni kell a hőkapcsolót).

Megj.: nem hinném, hogy egy autógyár egy vacak 3W-os izzóra bízná a megfelelő töltést, de a puding próbája az evés.....ki kell szedni és kipróbálni. Lesz töltés izzó nélkül is...... :excl:

Nem tudom, valahol azt olvastam, hogy egy fogyasztó kell a generátornak ahhoz hogy legyen gerjesztése amikor megforgatják. Erre van a műszeregységben az a 3 Wattos izzó. Pölö: h-pont.

Elküldve
Nem tudom, valahol azt olvastam, hogy egy fogyasztó kell a generátornak ahhoz hogy legyen gerjesztése amikor megforgatják. Erre van a műszeregységben az a 3 Wattos izzó. Pölö: h-pont.

Vaze.....ez nem Skoda120. Itt már mindent a beépített fesz.szab csinál. :excl:

Elküldve
Nem igazán értem ezt honnan veszitek? Direkt vettem le a nevet az idézetből, mert mástól is olvastam már hasonló formában.

Sima töltés visszajelzés a funkciója, semmilyen gerjesztésért nem felel. Álló motornál test van a generátor felőli vezetékén, járónál +. Ezért alszik ki a moci beindulása után. Jellemző hiba, hogy a diódahíd vagy a fesszabályzó hibája esetén parázslik, mert váltó fesz kerül a jelmadzagra sima+ helyett. A TD-ken (pl. az enyémen is ) rá van kötve az izzítóelektronika is. (onnan tudja, hogy jár a moci és figyelni kell a hőkapcsolót).

Megj.: nem hinném, hogy egy autógyár egy vacak 3W-os izzóra bízná a megfelelő töltést, de a puding próbája az evés.....ki kell szedni és kipróbálni. Lesz töltés izzó nélkül is...... :excl:

Pedig így van. Az a visszajelzőizzó kell a gerjesztéshez. :(

Elküldve
Vaze.....ez nem Skoda120. Itt már mindent a beépített fesz.szab csinál. :(

Hmmm...akkor passz, csak gondoltam váltóáramú generátorról beszélünk mi is, mert van diódahídunk. :excl: Valami rémlik még fizikából, hogy azoknál a generátoroknál amikben nincs állandó mágnes, hanem az álló és a forgórész is tekercsből áll szükséges egy fogyasztó bekapcsolása indításkor a mágneses mező létrehozásához. Vagy valami hasonló.

Elküldve
Bizony. Csak ha elér a motor egy bizonyos fordulatot.

Érdekes. Mikor bekrepált a generátorom simán kiégette azt az izzót. 2 hétig mászkáltam nélküle......töltött

Elküldve
Érdekes. Mikor bekrepált a generátorom simán kiégette azt az izzót. 2 hétig mászkáltam nélküle......töltött

De nem annyit amennyit kellett volna. :excl:

Elküldve
Annyira nem kell csalinkázni, kiveszed küszöbburkolatot, a kesztyűtartót, ez eddíg 8 csavar, és 3 perc a műszeregység meg eleve kijátszik. Onnan egy dróttal visszanyúlva át lehet húzni a kábelt a középkonzol mögött. A kesztyütartó alatt van egy kábelköteg, ahhoz tudsz rögzíteni.

oks köszi ( Kadettnél a trafó zöld száljáról elég volt behúzni a zsinort ezért kérdeztem) Amúgy milyen vastag kábelt érdemes használni?

Elküldve
oks köszi ( Kadettnél a trafó zöld száljáról elég volt behúzni a zsinort ezért kérdeztem) Amúgy milyen vastag kábelt érdemes használni?

Nem kell vastag. Nem 12 volt megy ott, csak jel.

Elküldve
Érdekes. Mikor bekrepált a generátorom simán kiégette azt az izzót. 2 hétig mászkáltam nélküle......töltött

De nem annyit amennyit kellett volna. :excl:

Szerintem ha már bekapcsolt egy másik fogyasztót, pölö fényszóró, akkor ugyanúgy "megjött" a gerjesztés, mintha működő töltésjelzővel indult volna.

Elküldve
Szerintem ha már bekapcsolt egy másik fogyasztót, pölö fényszóró, akkor ugyanúgy "megjött" a gerjesztés, mintha működő töltésjelzővel indult volna.

Szerintem nem.

Elküldve
De nem annyit amennyit kellett volna. :excl:

Miután megjavítottuk a generátort csak észrevettük volna, ha kevés. Méricskéltük néhányszor.

Szerintem ha már bekapcsolt egy másik fogyasztót, pölö fényszóró, akkor ugyanúgy "megjött" a gerjesztés, mintha működő töltésjelzővel indult volna.

Csak az nincs sorbakötve. :lol:

Mindegy. Sztem nem feltétele a töltésnek az az izzó. (tapasztalataim alapján) :(

Elküldve
Miután megjavítottuk a generátort csak észrevettük volna, ha kevés. Méricskéltük néhányszor.

Csak az nincs sorbakötve. :(

Mindegy. Sztem nem feltétele a töltésnek az az izzó. (tapasztalataim alapján) :excl:

Ámen.

Elküldve

hello!

van egy 93as f astrám, van benne egy laserline 974e riasztó, az lenne a problémám vele hogy a távirányító-ra nem reagál, elem kicserélve benne.

hogy lehet programozni, a riasztóban van egy kis potméter amin lehet állítgatni, de nem akart jó lenni

előre is kösz.

Elküldve
Miután megjavítottuk a generátort csak észrevettük volna, ha kevés. Méricskéltük néhányszor.

Csak az nincs sorbakötve. :(

Mindegy. Sztem nem feltétele a töltésnek az az izzó. (tapasztalataim alapján) :excl:

Az mondjuk igaz. :lol:

Elküldve
hello!

van egy 93as f astrám, van benne egy laserline 974e riasztó, az lenne a problémám vele hogy a távirányító-ra nem reagál, elem kicserélve benne.

hogy lehet programozni, a riasztóban van egy kis potméter amin lehet állítgatni, de nem akart jó lenni

előre is kösz.

Az a kis poti (ill. forgókondi) a távirányító frekvenciáját állítja be. Ha eltekergetted nem is fogja látni.

Próbáld úgy állítgatni, hogy egy picit fordítasz a trimmeren, kiveszed a csavarhúzót, gombnyomás. Ha nem reagál a riasztó akkor ismételd, amíg nincs eredmény. A csavarhúzó ha benne hagyod antennaként üzemel és mivel kapacitív, elviszi a frekit. Esetleg használj müa csavhúzót....már ha van.

Ha nem sikerül beállítani, lehet, hogy a riasztód felejtette el a távirányítót.

Elküldve
Az a kis poti (ill. forgókondi) a távirányító frekvenciáját állítja be. Ha eltekergetted nem is fogja látni.

Próbáld úgy állítgatni, hogy egy picit fordítasz a trimmeren, kiveszed a csavarhúzót, gombnyomás. Ha nem reagál a riasztó akkor ismételd, amíg nincs eredmény. A csavarhúzó ha benne hagyod antennaként üzemel és mivel kapacitív, elviszi a frekit. Esetleg használj müa csavhúzót....már ha van.

Ha nem sikerül beállítani, lehet, hogy a riasztód felejtette el a távirányítót.

műanyag "csavarhúzóval" :( próbálkoztunk, eleve nem reagált, ezért volt a próbálkozás, lehet az se 100 hogy ehez való a távirányító :excl: , bár a kocsihoz kaptam

azért köszi :lol:

Elküldve
műanyag "csavarhúzóval" :( próbálkoztunk, eleve nem reagált, ezért volt a próbálkozás, lehet az se 100 hogy ehez való a távirányító :excl: , bár a kocsihoz kaptam

azért köszi :lol:

A másik megoldás, hogy fogsz egy szkópot, rákötöd a riasztó vevőmodul kimenetére és a gombot nyomkodva tekergeted a trimmert. Ha müxik a táv látni fogod a monitoron.

Egy kis info a riasztódhoz.: Laserline 974e :lol:

Elküldve

Gyári központi zár vezérlőjén van olyan kimenet, ami zárt állapot esetén állandó testet vagy tápot küld ki valamelyik lábán? :excl: Esetleg nyitott állapotban... ami terhelhető pár milliamperrel.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.