Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Csak hogy nekem nem ázott pedig egy pár esőt megjártam.

Ehh fusztrált a dolog kimentem megnéztem a tetőkárpitot, hogy nem e hagyott foltot a víz, és megnéztem a gumi harmonikát is, hát a p*fám leszakad :D ! összenyomtam azt cső sincs benne, kitapintható a kijövő fele és a bemenő fele de közötte meg nincs semmi, lehet gyárilag kihagyták? Ezért lefolyt a D oszlop (asszem) bár mondjuk van egy kis penész folt a kárpit alatt lehet az előző 2 tulaj is nyomkolászta és azért. nahh otthon belenézek, mert most az eső is esik.

Amúgy a gumid nem öregedett el? az előző autómba pl komplett gumi szélet cseréltem a csomagtartón és utánna nem volt vele gond. vagy autómosásnál figyeld meg hogy nem e folyik be a víz pl én úgy vettem észre az előzőmbe hogy a hangszóróimból csöpögött a víz, de túlélték. :)

Teljesen kicsontoztam az autót, mindent új tömítésekkel összeraktam, beültem a csomagtartóba egy zseblámpával, öcsémet (és a kezében lévő locsolókannát) ON állásba kapcsoltam, és egy délutánt eltöltöttem könyékig az oszlopban turkálva. F.ngom nincs hogy hol folyhat bele. Nem adtam fel egyszerűen, ráment egy teljes hétvégém, de nem lett meg. Így jutottam el a lesz.rom szintig :o

Link to comment
Megosztás:

Teljesen kicsontoztam az autót, mindent új tömítésekkel összeraktam, beültem a csomagtartóba egy zseblámpával, öcsémet (és a kezében lévő locsolókannát) ON állásba kapcsoltam, és egy délutánt eltöltöttem könyékig az oszlopban turkálva. F.ngom nincs hogy hol folyhat bele. Nem adtam fel egyszerűen, ráment egy teljes hétvégém, de nem lett meg. Így jutottam el a lesz.rom szintig :o

Én ugy szintén igy jártam nekem sincs fogalmam hol a p.csába ázik be a kecske de már engem se érdekel de ha valaki mégis rájön akkor irjon. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem is vizes a gondom, de kicsit másképp.

10perce voltam az autóval még szerencse hogy nem messze, mert amikor leállította, még ment a ventillátor, mikor elindítottam már nem!

Egyik fokozatban sem jár, a belső légkeringető az kapcsol.

Van ennek biztije, vagy merre kutakodjak az autóban?

Másik gyújtáskapcsoló, van ezeknek valami kódjuk vagy valami hasonló ami alapján lehet tudni mi van az autóban vagy bontom aztán látom?

Link to comment
Megosztás:

Nekem is vizes a gondom, de kicsit másképp.

10perce voltam az autóval még szerencse hogy nem messze, mert amikor leállította, még ment a ventillátor, mikor elindítottam már nem!

Egyik fokozatban sem jár, a belső légkeringető az kapcsol.

Van ennek biztije, vagy merre kutakodjak az autóban?

Másik gyújtáskapcsoló, van ezeknek valami kódjuk vagy valami hasonló ami alapján lehet tudni mi van az autóban vagy bontom aztán látom?

A biztosítéktáblát nézd átt, nincs olyan sok bár nem hiszem hogy külön a fűtőmotornak van biztije. Vagy nézd meg az ellenállást, mondjuk ha az halt be attól még a 4.-fokozat szokott működni mert az diektbe van kötve.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is vizes a gondom, de kicsit másképp.

10perce voltam az autóval még szerencse hogy nem messze, mert amikor leállította, még ment a ventillátor, mikor elindítottam már nem!

Egyik fokozatban sem jár, a belső légkeringető az kapcsol.

Van ennek biztije, vagy merre kutakodjak az autóban?

Másik gyújtáskapcsoló, van ezeknek valami kódjuk vagy valami hasonló ami alapján lehet tudni mi van az autóban vagy bontom aztán látom?

Van bizti (16 os helyen) Katt ide a biztositék táblázathoz Ezt akár be is lehetne dobni a többi segítség közé.

Link to comment
Megosztás:

Van bizti (16 os helyen) Katt ide a biztositék táblázathoz Ezt akár be is lehetne dobni a többi segítség közé.

Kép mentve, probléma a kávé fogyasztása után ellenőrzésre kerül!

Kávé megvolt, ellenőrzés megvolt, öröm nem volt és lesz...

Biztik mind megvannak "sajnos" viszont légszűrőt kivettem és kb mintha a zuhany alól vettem volna ki, csak olyan mértékben vizes... Eddig tartott a sziló :o

Olvastam tegnap FBS-t hát ma veszek azt aztán hétvégén hősugárzó kíséretében azzal ragasztom oda.

Előtétellenállás dobozt hol keressem a ventihez?

Link to comment
Megosztás:

Mármint a levegőszűrő légszűrőd ázott el? :o vagy a pollenszűrőd? Mert az meg hogy?

A pollenszűrő, az ablaknál lévő gumi nem tömít és ott befolyik a pollenszűrőre, és most vsz. a motort is eláztathatta mert majdnem hogy csöpögött a víz a szűrőből ami kb. másfél órája 20cm-re van a hősugárzótól, de még javában nedves...

Link to comment
Megosztás:

Ha jól éreztem a bal oldai egymás alatti érintkező az megy befelé a ventilátor felé.

Nah erre dierktve engedtem az akutól feszültséget, de nem reagált egyáltalán, illetve egy picit szikrázott, mintha a ventillátor moccant volna.

Remélem jó a feltevésem, hogy az a motor kivezetése, és arról direktbe mennie kellene a ventinek.

Ergo mivel nem megy a ventilátorral van a bibi.

Azzal meg vagy az van hogy szál szakadt, beégett akkor kuka.

Ha szerencsém van akkor viszont szénkefe fogyott el. És ha még nagyobb szerencsém van cserélni is lehet.

Nah az a kérdés valaki cserélt e már ebben szénkefét? Netán méretét valaki mérte e?

Illetve a ventit a motortér felől kitudom-e venni? Ha a műanyag burkolatot és ha szükséges az ablaktörlő mechanikát kiveszem. Vagy azt a belső tér felé a a műszerfal mögé lehet eltávolítani?

((lehet hülye kérdés, de nem vagyok 100%-benne hogy a motortér felé kifér így ránézésre))

Link to comment
Megosztás:

Ha jól éreztem a bal oldai egymás alatti érintkező az megy befelé a ventilátor felé.

Nah erre dierktve engedtem az akutól feszültséget, de nem reagált egyáltalán, illetve egy picit szikrázott, mintha a ventillátor moccant volna.

Remélem jó a feltevésem, hogy az a motor kivezetése, és arról direktbe mennie kellene a ventinek.

Ergo mivel nem megy a ventilátorral van a bibi.

Azzal meg vagy az van hogy szál szakadt, beégett akkor kuka.

Ha szerencsém van akkor viszont szénkefe fogyott el. És ha még nagyobb szerencsém van cserélni is lehet.

Nah az a kérdés valaki cserélt e már ebben szénkefét? Netán méretét valaki mérte e?

Illetve a ventit a motortér felől kitudom-e venni? Ha a műanyag burkolatot és ha szükséges az ablaktörlő mechanikát kiveszem. Vagy azt a belső tér felé a a műszerfal mögé lehet eltávolítani?

((lehet hülye kérdés, de nem vagyok 100%-benne hogy a motortér felé kifér így ránézésre))

Nem lehet hogy a csatlakozó nem ad át? Nekem az ment tönkre a beázástól.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet hogy a csatlakozó nem ad át? Nekem az ment tönkre a beázástól.

Hát ha nagyon nagy mákom van akkor lehet, mivel ki nem tudtam venni az előtétet ellenállást, mert a motor felőli vezeték rövid így nem tudtam kiemelni, viszont a lehúzni nem sikerült a kis hely miatt és mert össze van korrodálva nagyon!

De azt nem gondolnám hogy annyira hogy ott ne adjon át feszültséget, persze semmi sem lehetetlen!

Délután lesz módom bontani majd akkor meglátom mi a helyzet.

Link to comment
Megosztás:

Az is lehet de ha nem műxik a szivattyú akkor nincs is hangja pedig sztem jól hallható- ez pedig könnyen kideríthető. Ha műxik de nem fújja a levet akkor vagy eldugult valahol vagy összegyűrődött a cső.. :D

Hello

Köszi a választ.

Igen, azt én is furcsállottam, hogy nem hallom azt a zümmögő hangot.

Akkor valószínűleg szivattyú-probléma lesz. :o

Hello

Link to comment
Megosztás:

Ha jól éreztem a bal oldai egymás alatti érintkező az megy befelé a ventilátor felé.

Nah erre dierktve engedtem az akutól feszültséget, de nem reagált egyáltalán, illetve egy picit szikrázott, mintha a ventillátor moccant volna.

Remélem jó a feltevésem, hogy az a motor kivezetése, és arról direktbe mennie kellene a ventinek.

Ergo mivel nem megy a ventilátorral van a bibi.

Azzal meg vagy az van hogy szál szakadt, beégett akkor kuka.

Ha szerencsém van akkor viszont szénkefe fogyott el. És ha még nagyobb szerencsém van cserélni is lehet.

Nah az a kérdés valaki cserélt e már ebben szénkefét? Netán méretét valaki mérte e?

Illetve a ventit a motortér felől kitudom-e venni? Ha a műanyag burkolatot és ha szükséges az ablaktörlő mechanikát kiveszem. Vagy azt a belső tér felé a a műszerfal mögé lehet eltávolítani?

((lehet hülye kérdés, de nem vagyok 100%-benne hogy a motortér felé kifér így ránézésre))

A motortér fele lehet kiszedni a szélvédő alatti burkolat eltávolítása után.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Sajnos agyhalott lett az autóm, pontosabban a motorvezérlő elektronika adta fel.

(márkaszerviz állapította meg)

1993 OPEL Astra F Caravan

C16NZ

DSCF4144_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sajnos itt helyben (Kecskemét) bontóban nem találtam.

Segítséget kérnék, hogy honnan tudnám beszerezni?

Esetleg valamelyikőtöknek kimaradva, vagy valami ötlet hogy merre találnék ilyet?

Köszi!

Üdv: Csaba

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Sajnos agyhalott lett az autóm, pontosabban a motorvezérlő elektronika adta fel.

(márkaszerviz állapította meg)

1993 OPEL Astra F Caravan

C16NZ

Sajnos itt helyben (Kecskemét) bontóban nem találtam.

Segítséget kérnék, hogy honnan tudnám beszerezni?

Esetleg valamelyikőtöknek kimaradva, vagy valami ötlet hogy merre találnék ilyet?

Köszi!

Üdv: Csaba

Vaterán szinte mindíg van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Sajnos agyhalott lett az autóm, pontosabban a motorvezérlő elektronika adta fel.

(márkaszerviz állapította meg)

Ja....márkaszervíz........mennyire akartak lehúzni a cseréért?

Ebként mik a hibajelenségek? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Ja....márkaszervíz........mennyire akartak lehúzni a cseréért?

Ebként mik a hibajelenségek? :(

Zotya! A kép!!! :excl:

Nem húztak le. Nagyon rendesek.

Hibajelenségek:

Reggel hidegen alig indult. (kb nyolcadikra)

Gázadásra rángatott hidegen és melegen is, folyamatos gáznál torpant vagy leállt.

(előzmények: minden hőgomba cserélve, alapjárati motor cserélve, benzinszivattyú cserélve, nyomásszabályzó membrán cserélve, gyertyák és gyújtóalkatrészek, kábelek cserélve)

Link to comment
Megosztás:

Nem húztak le. Nagyon rendesek.

Hibajelenségek:

Reggel hidegen alig indult. (kb nyolcadikra)

Gázadásra rángatott hidegen és melegen is, folyamatos gáznál torpant vagy leállt.

(előzmények: minden hőgomba cserélve, alapjárati motor cserélve, benzinszivattyú cserélve, nyomásszabályzó membrán cserélve, gyertyák és gyújtóalkatrészek, kábelek cserélve)

És kicserélték az ECU-t, emiatt megjavult? :excl: Vagy átb?sztak. :lol:

C16NZ-ben van nyomásszabályzó membrán? Egyáltalán miaz? :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.