Dáwid Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Csak hogy nekem nem ázott pedig egy pár esőt megjártam. Ehh fusztrált a dolog kimentem megnéztem a tetőkárpitot, hogy nem e hagyott foltot a víz, és megnéztem a gumi harmonikát is, hát a p*fám leszakad :D ! összenyomtam azt cső sincs benne, kitapintható a kijövő fele és a bemenő fele de közötte meg nincs semmi, lehet gyárilag kihagyták? Ezért lefolyt a D oszlop (asszem) bár mondjuk van egy kis penész folt a kárpit alatt lehet az előző 2 tulaj is nyomkolászta és azért. nahh otthon belenézek, mert most az eső is esik. Amúgy a gumid nem öregedett el? az előző autómba pl komplett gumi szélet cseréltem a csomagtartón és utánna nem volt vele gond. vagy autómosásnál figyeld meg hogy nem e folyik be a víz pl én úgy vettem észre az előzőmbe hogy a hangszóróimból csöpögött a víz, de túlélték. :) Teljesen kicsontoztam az autót, mindent új tömítésekkel összeraktam, beültem a csomagtartóba egy zseblámpával, öcsémet (és a kezében lévő locsolókannát) ON állásba kapcsoltam, és egy délutánt eltöltöttem könyékig az oszlopban turkálva. F.ngom nincs hogy hol folyhat bele. Nem adtam fel egyszerűen, ráment egy teljes hétvégém, de nem lett meg. Így jutottam el a lesz.rom szintig :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Teljesen kicsontoztam az autót, mindent új tömítésekkel összeraktam, beültem a csomagtartóba egy zseblámpával, öcsémet (és a kezében lévő locsolókannát) ON állásba kapcsoltam, és egy délutánt eltöltöttem könyékig az oszlopban turkálva. F.ngom nincs hogy hol folyhat bele. Nem adtam fel egyszerűen, ráment egy teljes hétvégém, de nem lett meg. Így jutottam el a lesz.rom szintig :o Én ugy szintén igy jártam nekem sincs fogalmam hol a p.csába ázik be a kecske de már engem se érdekel de ha valaki mégis rájön akkor irjon. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Nekem is vizes a gondom, de kicsit másképp. 10perce voltam az autóval még szerencse hogy nem messze, mert amikor leállította, még ment a ventillátor, mikor elindítottam már nem! Egyik fokozatban sem jár, a belső légkeringető az kapcsol. Van ennek biztije, vagy merre kutakodjak az autóban? Másik gyújtáskapcsoló, van ezeknek valami kódjuk vagy valami hasonló ami alapján lehet tudni mi van az autóban vagy bontom aztán látom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Sziasztok! Tudna nekem valaki küldeni első ködlámpa bekötési rajzot. És azt is szeretném tudni, hogy milyen relé kell hozzá. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Sziasztok! Tudna nekem valaki küldeni első ködlámpa bekötési rajzot. És azt is szeretném tudni, hogy milyen relé kell hozzá. Köszi Relé az passz. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Nekem is vizes a gondom, de kicsit másképp. 10perce voltam az autóval még szerencse hogy nem messze, mert amikor leállította, még ment a ventillátor, mikor elindítottam már nem! Egyik fokozatban sem jár, a belső légkeringető az kapcsol. Van ennek biztije, vagy merre kutakodjak az autóban? Másik gyújtáskapcsoló, van ezeknek valami kódjuk vagy valami hasonló ami alapján lehet tudni mi van az autóban vagy bontom aztán látom? A biztosítéktáblát nézd átt, nincs olyan sok bár nem hiszem hogy külön a fűtőmotornak van biztije. Vagy nézd meg az ellenállást, mondjuk ha az halt be attól még a 4.-fokozat szokott működni mert az diektbe van kötve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Nekem is vizes a gondom, de kicsit másképp. 10perce voltam az autóval még szerencse hogy nem messze, mert amikor leállította, még ment a ventillátor, mikor elindítottam már nem! Egyik fokozatban sem jár, a belső légkeringető az kapcsol. Van ennek biztije, vagy merre kutakodjak az autóban? Másik gyújtáskapcsoló, van ezeknek valami kódjuk vagy valami hasonló ami alapján lehet tudni mi van az autóban vagy bontom aztán látom? Van bizti (16 os helyen) Katt ide a biztositék táblázathoz Ezt akár be is lehetne dobni a többi segítség közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Van bizti (16 os helyen) Katt ide a biztositék táblázathoz Ezt akár be is lehetne dobni a többi segítség közé. Kép mentve, probléma a kávé fogyasztása után ellenőrzésre kerül! Kávé megvolt, ellenőrzés megvolt, öröm nem volt és lesz... Biztik mind megvannak "sajnos" viszont légszűrőt kivettem és kb mintha a zuhany alól vettem volna ki, csak olyan mértékben vizes... Eddig tartott a sziló :o Olvastam tegnap FBS-t hát ma veszek azt aztán hétvégén hősugárzó kíséretében azzal ragasztom oda. Előtétellenállás dobozt hol keressem a ventihez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Valami ilyesmi az előtét ellenállásom? Mert ha igen akkor gondolom ez nem vizes helyen kellene legyen, biztosítéktábla körül, vagy a fűtéskapcsoló mögött? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Biztik mind megvannak "sajnos" viszont légszűrőt kivettem és kb mintha a zuhany alól vettem volna ki, csak olyan mértékben vizes... Eddig tartott a sziló :o Mármint a levegőszűrő légszűrőd ázott el? :D vagy a pollenszűrőd? Mert az meg hogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Mármint a levegőszűrő légszűrőd ázott el? :o vagy a pollenszűrőd? Mert az meg hogy? A pollenszűrő, az ablaknál lévő gumi nem tömít és ott befolyik a pollenszűrőre, és most vsz. a motort is eláztathatta mert majdnem hogy csöpögött a víz a szűrőből ami kb. másfél órája 20cm-re van a hősugárzótól, de még javában nedves... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Valami ilyesmi az előtét ellenállásom? Mert ha igen akkor gondolom ez nem vizes helyen kellene legyen, biztosítéktábla körül, vagy a fűtéskapcsoló mögött? Az pedig pont ott van a pollenszűrő alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Jahh már így értem bár én is a pollenszűrőre tippeltem először hogy max az tudna elázni, pedig az is elég védett de jahh a gumi miatti hiba miatt sajna mégsem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 http://komike.coldline.hu/images/kod_kapcs_rajz.png Relé az passz. :o Hát ez elég kínai nekem :D De, azért köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Nem tudja valaki, hogy lehet állítani angel eyes lámpánál a tompított izzó helyzetén, hogy messzebbre világítson? Úgy hallottam, hogy lehet, csak azt nem tudom hogy hol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Valami ilyesmi az előtét ellenállásom? Ha jól éreztem a bal oldai egymás alatti érintkező az megy befelé a ventilátor felé. Nah erre dierktve engedtem az akutól feszültséget, de nem reagált egyáltalán, illetve egy picit szikrázott, mintha a ventillátor moccant volna. Remélem jó a feltevésem, hogy az a motor kivezetése, és arról direktbe mennie kellene a ventinek. Ergo mivel nem megy a ventilátorral van a bibi. Azzal meg vagy az van hogy szál szakadt, beégett akkor kuka. Ha szerencsém van akkor viszont szénkefe fogyott el. És ha még nagyobb szerencsém van cserélni is lehet. Nah az a kérdés valaki cserélt e már ebben szénkefét? Netán méretét valaki mérte e? Illetve a ventit a motortér felől kitudom-e venni? Ha a műanyag burkolatot és ha szükséges az ablaktörlő mechanikát kiveszem. Vagy azt a belső tér felé a a műszerfal mögé lehet eltávolítani? ((lehet hülye kérdés, de nem vagyok 100%-benne hogy a motortér felé kifér így ránézésre)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Ha jól éreztem a bal oldai egymás alatti érintkező az megy befelé a ventilátor felé. Nah erre dierktve engedtem az akutól feszültséget, de nem reagált egyáltalán, illetve egy picit szikrázott, mintha a ventillátor moccant volna. Remélem jó a feltevésem, hogy az a motor kivezetése, és arról direktbe mennie kellene a ventinek. Ergo mivel nem megy a ventilátorral van a bibi. Azzal meg vagy az van hogy szál szakadt, beégett akkor kuka. Ha szerencsém van akkor viszont szénkefe fogyott el. És ha még nagyobb szerencsém van cserélni is lehet. Nah az a kérdés valaki cserélt e már ebben szénkefét? Netán méretét valaki mérte e? Illetve a ventit a motortér felől kitudom-e venni? Ha a műanyag burkolatot és ha szükséges az ablaktörlő mechanikát kiveszem. Vagy azt a belső tér felé a a műszerfal mögé lehet eltávolítani? ((lehet hülye kérdés, de nem vagyok 100%-benne hogy a motortér felé kifér így ránézésre)) Nem lehet hogy a csatlakozó nem ad át? Nekem az ment tönkre a beázástól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Nem lehet hogy a csatlakozó nem ad át? Nekem az ment tönkre a beázástól. Hát ha nagyon nagy mákom van akkor lehet, mivel ki nem tudtam venni az előtétet ellenállást, mert a motor felőli vezeték rövid így nem tudtam kiemelni, viszont a lehúzni nem sikerült a kis hely miatt és mert össze van korrodálva nagyon! De azt nem gondolnám hogy annyira hogy ott ne adjon át feszültséget, persze semmi sem lehetetlen! Délután lesz módom bontani majd akkor meglátom mi a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cosso Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Az is lehet de ha nem műxik a szivattyú akkor nincs is hangja pedig sztem jól hallható- ez pedig könnyen kideríthető. Ha műxik de nem fújja a levet akkor vagy eldugult valahol vagy összegyűrődött a cső.. :D Hello Köszi a választ. Igen, azt én is furcsállottam, hogy nem hallom azt a zümmögő hangot. Akkor valószínűleg szivattyú-probléma lesz. :o Hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Ha jól éreztem a bal oldai egymás alatti érintkező az megy befelé a ventilátor felé. Nah erre dierktve engedtem az akutól feszültséget, de nem reagált egyáltalán, illetve egy picit szikrázott, mintha a ventillátor moccant volna. Remélem jó a feltevésem, hogy az a motor kivezetése, és arról direktbe mennie kellene a ventinek. Ergo mivel nem megy a ventilátorral van a bibi. Azzal meg vagy az van hogy szál szakadt, beégett akkor kuka. Ha szerencsém van akkor viszont szénkefe fogyott el. És ha még nagyobb szerencsém van cserélni is lehet. Nah az a kérdés valaki cserélt e már ebben szénkefét? Netán méretét valaki mérte e? Illetve a ventit a motortér felől kitudom-e venni? Ha a műanyag burkolatot és ha szükséges az ablaktörlő mechanikát kiveszem. Vagy azt a belső tér felé a a műszerfal mögé lehet eltávolítani? ((lehet hülye kérdés, de nem vagyok 100%-benne hogy a motortér felé kifér így ránézésre)) A motortér fele lehet kiszedni a szélvédő alatti burkolat eltávolítása után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csacati Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Sajnos agyhalott lett az autóm, pontosabban a motorvezérlő elektronika adta fel. (márkaszerviz állapította meg) 1993 OPEL Astra F Caravan C16NZ Sajnos itt helyben (Kecskemét) bontóban nem találtam. Segítséget kérnék, hogy honnan tudnám beszerezni? Esetleg valamelyikőtöknek kimaradva, vagy valami ötlet hogy merre találnék ilyet? Köszi! Üdv: Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Sajnos agyhalott lett az autóm, pontosabban a motorvezérlő elektronika adta fel. (márkaszerviz állapította meg) 1993 OPEL Astra F Caravan C16NZ Sajnos itt helyben (Kecskemét) bontóban nem találtam. Segítséget kérnék, hogy honnan tudnám beszerezni? Esetleg valamelyikőtöknek kimaradva, vagy valami ötlet hogy merre találnék ilyet? Köszi! Üdv: Csaba Vaterán szinte mindíg van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Sajnos agyhalott lett az autóm, pontosabban a motorvezérlő elektronika adta fel. (márkaszerviz állapította meg) Ja....márkaszervíz........mennyire akartak lehúzni a cseréért? Ebként mik a hibajelenségek? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csacati Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Ja....márkaszervíz........mennyire akartak lehúzni a cseréért? Ebként mik a hibajelenségek? :( Zotya! A kép!!! :excl: Nem húztak le. Nagyon rendesek. Hibajelenségek: Reggel hidegen alig indult. (kb nyolcadikra) Gázadásra rángatott hidegen és melegen is, folyamatos gáznál torpant vagy leállt. (előzmények: minden hőgomba cserélve, alapjárati motor cserélve, benzinszivattyú cserélve, nyomásszabályzó membrán cserélve, gyertyák és gyújtóalkatrészek, kábelek cserélve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 Nem húztak le. Nagyon rendesek. Hibajelenségek: Reggel hidegen alig indult. (kb nyolcadikra) Gázadásra rángatott hidegen és melegen is, folyamatos gáznál torpant vagy leállt. (előzmények: minden hőgomba cserélve, alapjárati motor cserélve, benzinszivattyú cserélve, nyomásszabályzó membrán cserélve, gyertyák és gyújtóalkatrészek, kábelek cserélve) És kicserélték az ECU-t, emiatt megjavult? :excl: Vagy átb?sztak. :lol: C16NZ-ben van nyomásszabályzó membrán? Egyáltalán miaz? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts