zozor Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Ez a lambdaszonda jó a C14SE-mbe? Csak mert akkor megvenném, ha belerakható. Vagy még lenne egy bontott, 14 éves GM-lambda. Vagy mindegy melyiket veszem meg? /Az eladó topicban hirdeti a srác (Autastra), ma beszéltem vele./ Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 nekem van relém és kapcsolóm is ha érdekel. Egyébként jó esélyed van rá hogy be van kábelezve csak nincs kiépítve. relé meg a bizti táblába való. mennyibe kerülne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Ez a lambdaszonda jó a C14SE-mbe? Csak mert akkor megvenném, ha belerakható. Vagy még lenne egy bontott, 14 éves GM-lambda. Vagy mindegy melyiket veszem meg? /Az eladó topicban hirdeti a srác (Autastra), ma beszéltem vele./ Egy vezetékes, tehát elvileg jó, csak nehogy olyan legyen, mint amiről hallani, hogy más újkorukban anyázik rá az ECU... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Egy vezetékes, tehát elvileg jó, csak nehogy olyan legyen, mint amiről hallani, hogy más újkorukban anyázik rá az ECU... :o Eztet hogyan érted? Hibakódot dob? Mert a mostani új is azt csinálja, 13-mas (Lambdaszonda-nincs feszültségváltozás kóddal). Ha dobálja a hibát (pl. épp a 13-mast) azzal mit kell-lehet csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Eztet hogyan érted? Hibakódot dob? Mert a mostani új is azt csinálja, 13-mas (Lambdaszonda-nincs feszültségváltozás kóddal). Ha dobálja a hibát (pl. épp a 13-mast) azzal mit kell-lehet csinálni? Igen, egyből dobja rá a kódot, mint a mostani neked. Mondjuk ahol vetted te is, arra nem problémáztak még, Te vagy az első. Zocsa és Invictus is ott vette 6100Ft-ért a gyári GM zacsist és gondolom azóta is tökéletesen üzemelnek. Bár Te 15 ezer forintot említettél... :o Az olcsóbbakra/utángyártottakra egyből dobja a hibakódot, hogy nem jó neki, hiába belevaló... vagyis amióta itt ténykedek a fórumon, ezt olvastam már párszor és mindenki azt tanácsolja, hogy csakis gyárit. :D Azért én bepróbálkozok még ezzel az autótékással, mert nekem is cserés, már várom hogy anyázzon rá az ECU. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Igen, egyből dobja rá a kódot, mint a mostani neked. Mondjuk ahol vetted te is, arra nem problémáztak még, Te vagy az első. Zocsa és Invictus is ott vette 6100Ft-ért a gyári GM zacsist és gondolom azóta is tökéletesen üzemelnek. Bár Te 15 ezer forintot említettél... :o Az olcsóbbakra/utángyártottakra egyből dobja a hibakódot, hogy nem jó neki, hiába belevaló... vagyis amióta itt ténykedek a fórumon, ezt olvastam már párszor és mindenki azt tanácsolja, hogy csakis gyárit. :D Neem, én is annyiért vettem ott és azt, csak ugye nem akarták elismerni, hogy rossz lehet, így visszaküldték az árát. Ilyenkor mit lehet tenni, hogy megszűnjön a hibakód? Mert manapság már naponta többször is pech-ezik a lámpa- bár fogyasztásilag megint 6,3 lett a legutolsó hosszútávos etap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Neem, én is annyiért vettem ott és azt, csak ugye nem akarták elismerni, hogy rossz lehet, így visszaküldték az árát. Ilyenkor mit lehet tenni, hogy megszűnjön a hibakód? Mert manapság már naponta többször is pech-ezik a lámpa- bár fogyasztásilag megint 6,3 lett a legutolsó hosszútávos etap. Akkor elnéztem. :o Amúgy 20db sikeres indítás és hibátlan üzemelés utáni leállás után törli automatikusan. :D Amúgy sem virít egyfolytában, csak mikor fennáll a hiba, de azért eltárolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Akkor elnéztem. :D Amúgy 20db sikeres indítás és hibátlan üzemelés utáni leállás után törli automatikusan. :) Amúgy sem virít egyfolytában, csak mikor fennáll a hiba, de azért eltárolja. Nna, akkor erre lehet várni, nem megyek olyan rövidtávot, hogy ez megtörténjen... :o Tehát amíg nem folyamatosan adja a hibakódot, addig használható így a vas, de ha folyamatos, akkor átkapcsol a computer vmi vészprogramra de akkor sürgősen cserélni kell, ugye? Mindenképpen cserélem még a héten, csak kérdezem, hadd tanuljak még valamit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Eztet hogyan érted? Hibakódot dob? Mert a mostani új is azt csinálja, 13-mas (Lambdaszonda-nincs feszültségváltozás kóddal). Ha dobálja a hibát (pl. épp a 13-mast) azzal mit kell-lehet csinálni? Biztos a lambda szar? Nem lehet,hogy a kábele sérült? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Nna, akkor erre lehet várni, nem megyek olyan rövidtávot, hogy ez megtörténjen... :o Tehát amíg nem folyamatosan adja a hibakódot, addig használható így a vas, de ha folyamatos, akkor átkapcsol a computer vmi vészprogramra de akkor sürgősen cserélni kell, ugye? Mindenképpen cserélem még a héten, csak kérdezem, hadd tanuljak még valamit. :) Nem, lambda esetén nincs vészprogram csak akkor előre beállított gyári értékek alapján fut a szoftver, de nem szabályoz le semmit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Biztos a lambda szar? Nem lehet,hogy a kábele sérült? Hát a régi gyári lamdával a 7 év alatt 1x sem volt hibakód, ezzel meg mostmár naponta villan fel 10-20 mp-ekre. Ezt amúgy mivel lehetne kizárni teljes bizonyossággal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Nem kapcsoltad még föl? Nem mert még nincs mibe belerakni. :o:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Hát a régi gyári lamdával a 7 év alatt 1x sem volt hibakód, ezzel meg mostmár naponta villan fel 10-20 mp-ekre. Ezt amúgy mivel lehetne kizárni teljes bizonyossággal? Én levett akkusaruknál kimértem egészen az ECU-ig, de aztán végülis jó volt. Két testpontom volt leszakadva a motortérben. Ha már veszel lambdát én új Bosch-t vennék, nem olyan vészes az ára (10-12E) és a garanciát is kapsz rá, ha netán gond lenne. Ne vegyél valami bontott szart... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Én levett akkusaruknál kimértem egészen az ECU-ig, de aztán végülis jó volt. Két testpontom volt leszakadva a motortérben. Ha már veszel lambdát én új Bosch-t vennék, nem olyan vészes az ára (10-12E) és a garanciát is kapsz rá, ha netán gond lenne. Ne vegyél valami bontott szart... Holnap kiméretem, ha dolgozik a villanyász. :D És kössz... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Én levett akkusaruknál kimértem egészen az ECU-ig, de aztán végülis jó volt. Két testpontom volt leszakadva a motortérben. Ha már veszel lambdát én új Bosch-t vennék, nem olyan vészes az ára (10-12E) és a garanciát is kapsz rá, ha netán gond lenne. Ne vegyél valami bontott szart... Enyém is már 14 éves, ami benne van és már szarakodik... úgyhogy egyetértek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Hát a régi gyári lamdával a 7 év alatt 1x sem volt hibakód, ezzel meg mostmár naponta villan fel 10-20 mp-ekre. Ezt amúgy mivel lehetne kizárni teljes bizonyossággal? Valakivel cserélsz egy próbára egy tuti jót. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Én anno az e kadett c16nz- be NGK -tipusú lambdát vettem utánna 1 évig használtam majdnem és egyszer sem volt hibakód utánna, és jó árban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Hellótok! Pár napja volt itt szó az ablakmosóról azért kérdezném itt. szóval eső volt gondoltam kipróbálom a hátsó ablakmosómat ha már van. nyomatom neki de semmi, motorhang az van meg hallottam hogy burutykál a víz. Gondoltam levegős és azért mert régen volt használva, aztán furább hangja volt, pedig hallottam hogy csörgedezett. kinyitottam a csomagtartót (ferdehátú) és a jobb hátsó lámpánál meg vizes volt a cucc. most nem tudom eldönteni hogy alulról lentről nyomatja fel a vizet vagy hogy van benne a cső? mert bentről meg úgy hallatszott mintha a tetőkárpítnál menne a víz ill úgy gondoltam. a bal hátsó lámpánál azt a szellőző valami műanyagot levéve belül is vizes volt a cucc, szóval az a cső most hol van? Most elölről nyomja a motor vagy hátúl van benne külön ablakmosó motor? meg hogy a cső hol van mert ha a tetőkárpít akkor az áztathattam el? vagy a jobb hátsó lámpánál és akkor meg ha túl sok víz ment oda ott lesz zárlatos? vagy van benne valami toldás ami szétmehetett? Mert ha körülményes szétszedni akkor hagyom a francba de ha egyszerű akkor belenéznék hogy merre hol húzódik a cső vagy mi a gondja. Az égőcsere burkolatot levéve abszolútt nem láttam semmi csövet viszont vizcsepp az volt rendesen vagy az máshonnan került oda? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Hellótok! Pár napja volt itt szó az ablakmosóról azért kérdezném itt. szóval eső volt gondoltam kipróbálom a hátsó ablakmosómat ha már van. nyomatom neki de semmi, motorhang az van meg hallottam hogy burutykál a víz. Gondoltam levegős és azért mert régen volt használva, aztán furább hangja volt, pedig hallottam hogy csörgedezett. kinyitottam a csomagtartót (ferdehátú) és a jobb hátsó lámpánál meg vizes volt a cucc. most nem tudom eldönteni hogy alulról lentről nyomatja fel a vizet vagy hogy van benne a cső? mert bentről meg úgy hallatszott mintha a tetőkárpítnál menne a víz ill úgy gondoltam. a bal hátsó lámpánál azt a szellőző valami műanyagot levéve belül is vizes volt a cucc, szóval az a cső most hol van? Most elölről nyomja a motor vagy hátúl van benne külön ablakmosó motor? meg hogy a cső hol van mert ha a tetőkárpít akkor az áztathattam el? vagy a jobb hátsó lámpánál és akkor meg ha túl sok víz ment oda ott lesz zárlatos? vagy van benne valami toldás ami szétmehetett? Mert ha körülményes szétszedni akkor hagyom a francba de ha egyszerű akkor belenéznék hogy merre hol húzódik a cső vagy mi a gondja. Az égőcsere burkolatot levéve abszolútt nem láttam semmi csövet viszont vizcsepp az volt rendesen vagy az máshonnan került oda? :D Az a cső végigmegy a jobb oldalt fel az A oszlopon, fönt végig a tetőben, és a jobb hátsó ajtóátvezetőben (fekete harmonika szerű gumi sz.r) megy be a hátsó ajtóba. Ne nagyon játsszál vele, mert lemosod a tetőkárpitot a tetőről :o Nem vészes leszedni, de én inkább lezártam a g.cibe (úgyse használom) Azóta egy Sedan ablakmosó motorja van benne, úgyhogy mostmár duplán nem használom :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Az a cső végigmegy a jobb oldalt fel az A oszlopon, fönt végig a tetőben, és a jobb hátsó ajtóátvezetőben (fekete harmonika szerű gumi sz.r) megy be a hátsó ajtóba. Ne nagyon játsszál vele, mert lemosod a tetőkárpitot a tetőről :o Nem vészes leszedni, de én inkább lezártam a g.cibe (úgyse használom) Azóta egy Sedan ablakmosó motorja van benne, úgyhogy mostmár duplán nem használom :) :) Hümm ilyen bekötésre tippeltem de akkor mi a franctól lett vizes a csomagtartó bal oldala? ill a lápa izzó cserénél lévő műanyag hátúlja? vagy felverte a vizet a tank felöl? bár elég tiszta volt szóval szerintem nem esővíz volt. a spriccelőt meg így inkább nem nyomkodom az tuti, remélem nem áztattam el tegnap, ill ma még nem látszott rajta. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Hümm ilyen bekötésre tippeltem de akkor mi a franctól lett vizes a csomagtartó bal oldala? ill a lápa izzó cserénél lévő műanyag hátúlja? vagy felverte a vizet a tank felöl? bár elég tiszta volt szóval szerintem nem esővíz volt. a spriccelőt meg így inkább nem nyomkodom az tuti, remélem nem áztattam el tegnap, ill ma még nem látszott rajta. :o Nekem is ázik bal oldalt valahol, hosszabb esőben, de én f.ssá bontottam, kipakoltam a teljes belsejét, leszedtem a tetősíneket, kivettem a hátsó oldalablakot, tényleg carrá bontottam, és úgy sem jöttem rá hogy hol ázik, úgyhogy oda jutottam hogy lesz.rom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Nekem is ázik bal oldalt valahol, hosszabb esőben, de én f.ssá bontottam, kipakoltam a teljes belsejét, leszedtem a tetősíneket, kivettem a hátsó oldalablakot, tényleg carrá bontottam, és úgy sem jöttem rá hogy hol ázik, úgyhogy oda jutottam hogy lesz.rom :o Csak hogy nekem nem ázott pedig egy pár esőt megjártam. Ehh fusztrált a dolog kimentem megnéztem a tetőkárpitot, hogy nem e hagyott foltot a víz, és megnéztem a gumi harmonikát is, hát a p*fám leszakad :D ! összenyomtam azt cső sincs benne, kitapintható a kijövő fele és a bemenő fele de közötte meg nincs semmi, lehet gyárilag kihagyták? Ezért lefolyt a D oszlop (asszem) bár mondjuk van egy kis penész folt a kárpit alatt lehet az előző 2 tulaj is nyomkolászta és azért. nahh otthon belenézek, mert most az eső is esik. Amúgy a gumid nem öregedett el? az előző autómba pl komplett gumi szélet cseréltem a csomagtartón és utánna nem volt vele gond. vagy autómosásnál figyeld meg hogy nem e folyik be a víz pl én úgy vettem észre az előzőmbe hogy a hangszóróimból csöpögött a víz, de túlélték. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J_Gab Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Hellótok! Pár napja volt itt szó az ablakmosóról azért kérdezném itt. szóval eső volt gondoltam kipróbálom a hátsó ablakmosómat ha már van. nyomatom neki de semmi, motorhang az van meg hallottam hogy burutykál a víz. Gondoltam levegős és azért mert régen volt használva, aztán furább hangja volt, pedig hallottam hogy csörgedezett. kinyitottam a csomagtartót (ferdehátú) és a jobb hátsó lámpánál meg vizes volt a cucc. most nem tudom eldönteni hogy alulról lentről nyomatja fel a vizet vagy hogy van benne a cső? mert bentről meg úgy hallatszott mintha a tetőkárpítnál menne a víz ill úgy gondoltam. a bal hátsó lámpánál azt a szellőző valami műanyagot levéve belül is vizes volt a cucc, szóval az a cső most hol van? Most elölről nyomja a motor vagy hátúl van benne külön ablakmosó motor? meg hogy a cső hol van mert ha a tetőkárpít akkor az áztathattam el? vagy a jobb hátsó lámpánál és akkor meg ha túl sok víz ment oda ott lesz zárlatos? vagy van benne valami toldás ami szétmehetett? Mert ha körülményes szétszedni akkor hagyom a francba de ha egyszerű akkor belenéznék hogy merre hol húzódik a cső vagy mi a gondja. Az égőcsere burkolatot levéve abszolútt nem láttam semmi csövet viszont vizcsepp az volt rendesen vagy az máshonnan került oda? :o Tegnap jártam pont így csak nekem beömlött a kalaptartóra.... felül a szárnyat vedd le fuvóka mellett 2 csavar + belül az ajtó 2 szélén 1-1 csavar aztán simán lejön valszeg bevan dugulva a fúvóka és nyomás miatt szétment a cső az összeillesztésnél, de ha mákod van nem kell levenni a szárnyat se hanem húzd ki azt a gumiharmonikabizbaszt és meglátod nekem ott volt szétcsúszva(csak nekem azért kellet szétszedni mert a csövet nem értem el onnan). Összenyomtam gombostűvel megbizergáltam a fúvókát azóta olyan mint újkorába ( csövet még kis szigszallaggal össze fogtam hátha segít valamit ha megint előfordul) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Oké köszi! bár egyenlőre abban reménykedem, hogy a harmonikába nincs berakva a csődarabka ami öszeköti a két elemet de szerintem hétvégén belenézek. szétszedni meg nagyon nem merek semit mert amilyen mázlim van tuti összerakom és akkor meg ráadásúl nyikorogni is fog az a sok műanyag, az meg mégjobban idegesítene. :o Ill most a harmonikába ugye kéne lennie külön csőnek és nem úgy oldották meg hogy azon keresztül folyik a víz, mert azon kiakadnék még. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Oké köszi! bár egyenlőre abban reménykedem, hogy a harmonikába nincs berakva a csődarabka ami öszeköti a két elemet de szerintem hétvégén belenézek. szétszedni meg nagyon nem merek semit mert amilyen mázlim van tuti összerakom és akkor meg ráadásúl nyikorogni is fog az a sok műanyag, az meg mégjobban idegesítene. :o Ill most a harmonikába ugye kéne lennie külön csőnek és nem úgy oldották meg hogy azon keresztül folyik a víz, mert azon kiakadnék még. :D Pedig a cső a harmonikában van elvezetve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts